• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Selge Soma??

Started by bernu, March 14, 2006, 07:07:23 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Motyka

Quote from: "Bataljonen"[Det er tragisk for Soma


Vet du noe om dette eller sitter du bare å synser?
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Brann_ruler

Brann har også et ansvar ovenfor supporterene, sponsorer og spillerene (som trodde de kom til et lag som satset mot gull)

Selge en av de viktigste spillerene to og en halv uke før seriestart er idioti. Er fotball spillere så utrolig svake mentalt at de ikke klarer å levere prestasjoner på banen i 3 måneder (gjelder Kvisvik og Soma). Hadde vi hatt til i sommer kunne vi sett om Zavrl er god nok, kvalifiserte erstatter på plass, osv.

Er fullstendig deja vu her. I fjor forsvant Kvisvik og vi hadde Helegbe som erstatter. I år forsvinner Soma og Zavrl er erstatter.

Bør gå bedre denne gangen.

Texas

Quote from: BataljonenDet er Soma som nå ønsker seg hjem til trygge omgivelser og til familien sin og Brann har et personalansvar ovenfor sine ansatte og vil derretter ta hensyn til Soma's valg og la han få reise hjem. Dette er en sensitiv sak og er verken lett for Soma's del, ei heller for Brann.
quote]

Ja, selvfølgelig har brann et personalansvar. Brann skal prøve å tilrettelegge forholdene for ham. men det betyr jo ikke å selge ham til Viking.

Samtidig tviler jeg litt på at det var kun problemer med barnevakt som enkelte hevder. For det er ingen grunn i det hele tatt. Da fortjener han faktisk pepper neste gang han viser seg på stadion.

Bataljonen

Quote
Vet du noe om dette eller sitter du bare å synser?


Synser gjør jeg ikke, vi vet at Soma ikke har det så bra, både for at han nå forlater Brann og ikke minst pga det familiære.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Motyka

Quote from: "Bataljonen"
Quote
Vet du noe om dette eller sitter du bare å synser?


Synser gjør jeg ikke, vi vet at Soma ikke har det så bra, både for at han nå forlater Brann og ikke minst pga det familiære.


Ja, jeg vet også at Soma prøver å si dette nå. Men med mindre du vet HVA så synes jeg at du skal legge av deg denne mor theresa rollen din.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

feltf

Jeg er helt enig med folk at vi trenger en forklaring. De derre meldingene fra deg Tore Larsen, skaper da bare mer nysjerrighet. Hvis Soma har store problemer, hvorfor ikke bare fortelle om dem? Hvis ikke risikerer han jo bare en masse rykter og at han kan få en del pepper på stadion fremmover.

Skal på kamp på søndag. Hvis det er noen Brannfans i Stavanger som er med, bruker jeg lett morgendagen til å male en banner sammen med dere der det står. "Vi er lei av å bli ført bak lyset" evnt "Vi vil vite sannheten" eller noe i den dur.

Tror de fleste er møkk lei av unskyldninger om ditt og datt i forbindelse med at spillere stikker. Vi husker jo alle Soltvedt, Rønningen, Karadas og sist Kvisvik. I alle disse sakene har vi vanlige brannfans blitt løyet for. Rykter og den egentlige sannheten kommer uker, mnd eller år etterpå. Hvorfor skal Brann, POL og Soma gjøre det denne gangen også?

Pondan

Vet du grunnen til at han ikke har det bra? 3 mnder siden var jo tydeligvis at vellstand..

enavgutta

La oss få sannheten frem. Ellers ender det bare med utallige spekulasjoner slik som Kvisvik saken, om hester, spillegjeld, torpedoer og alt mulig !

positiv

sannheten er at konen ikke trives i BERGEN og vil hjem.
FAKTA
ødt blod på HANSA

Motyka

Jeg gir jo blaffen i HVA som er de personlige problemene til Soma. Men er jo så stakkarslig å bare stikke fra klubben på denne måten. Du står ikke først og sier at alt er bullshit om Viking ryktene for så å stikke dit en uke før deadline.
Soltvedt og Kvisvik forsvant jo pga helt andre grunner enn de Brann prøvde å hoste opp.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Bataljonen

Vi vet kun det som Brann har fortalt oss, Soma har hatt problemer over tid men han var innstilt å bli i Brann ved å signere ny kontrakt tidlig i år. Men det har tydeligvis forverret seg de problemene som har vært/eller oppstått.
Dette er en personalsak for Brann med sensitive opplysninger og de vil/kan nok ikke "utlevere" Soma på den måten, dette er opp til Soma hva han vil si om sitt privatliv.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Brann_ruler

Om Soma har det som grusomt og personlig tragisk som enkelte har hevder håper jeg vi snart får se sykemeldingen hans.

Med et så dyptgående problem som gjør at han må flytte ila den korte tiden siden ny kontrakt ble underskrevet kan han umulig kunne prestere på tippeliga nivå de nærmeste månedene.

Lukter ikke godt av dette uansett hvor mye empati jeg prøver å produsere....

Motyka

Quote from: "Bataljonen"Vi vet kun det som Brann har fortalt oss, Soma har hatt problemer over tid men han var innstilt å bli i Brann ved å signere ny kontrakt tidlig i år. Men det har tydeligvis forverret seg de problemene som har vært/eller oppstått.
Dette er en personalsak for Brann med sensitive opplysninger og de vil/kan nok ikke "utlevere" Soma på den måten, dette er opp til Soma hva han vil si om sitt privatliv.


NEMLIG! Så du vet ikke mere enn oss tydeligvis, så fint om du kutter ut å belære oss om hvordan vi skal te oss i denne saken her.
Vi tolker det på vår måte, du får tolke det på din.

At Soma har ført Brann og supporterne bak lyset i denne saken kan det jo ikke være noe som helst tvil om.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Nixon

Sannheten er nok verre enn det mange kan forestille seg.
Jeg skjønner både Soma og Brann.
Rød makt på Hansa

Motyka

Quote from: "Nixon"Sannheten er nok verre enn det mange kan forestille seg.
Jeg skjønner både Soma og Brann.


Hvordan kan du utale deg om at du skjønner han? Du vet vel neppe noe om dette du heller.

Som sagt gir jeg blaffen i hva, men slutt å overøse ham med empati når dere heller ikke vet!
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Nixon

Quote from: "Motyka"
Quote from: "Nixon"Sannheten er nok verre enn det mange kan forestille seg.
Jeg skjønner både Soma og Brann.


Hvordan kan du utale deg om at du skjønner han? Du vet vel neppe noe om dette du heller.


Jeg vet årsaken til at Soma reiser. Men synes ikke jeg skal være den som går offentlig ut med dette. Men hvis du vil kan jeg sende en PM, og så kan du avgjøre om det skal offentliggjøres.
Rød makt på Hansa

Motyka

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Motyka"
Quote from: "Nixon"Sannheten er nok verre enn det mange kan forestille seg.
Jeg skjønner både Soma og Brann.


Hvordan kan du utale deg om at du skjønner han? Du vet vel neppe noe om dette du heller.


Jeg vet årsaken til at Soma reiser. Men synes ikke jeg skal være den som går offentlig ut med dette. Men hvis du vil kan jeg sende en PM, og så kan du avgjøre om det skal offentliggjøres.


Hehe da er jo du likevel kilden til dette, rykter eller ei. Og hvorfor skulle jeg tro deg?
Som sagt så gir jeg blaffen i hva det er.

Hele saken er håndtert på en utrolig klønete måte av alle parter, og det fortjener de pepper for.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Xminator

Vi står fortsatt tilbake sportslig svekket, uavhengig av grunn.

Vegard N

Husker noen sist Ragnvald spilte en god kamp?? Han har jo spilt som en klovn i lengre tid. Treg, klumsete, null markering og unødvendige straffer/frispark i hytt og pine. Det er jo tydelig at noe har plaget mannen, ikke til å kjenne igjen fra den fantastiske førstesesongen. Eg gidder ikke å grine for den der traktorkjøreren fra Bryne.
Tror Bjørn Dahl minst kommer til å gjøre like god jobb for Brann som det Ragnvald hadde gjort. Og vi fikk jo en trillebår med cash oxo!

Kanskje personlige problemer er det man skal skylde på hvis man vil vekk fra en klubb?? Synd at vi er blitt rammet med at 2 stjernespillere har forsvunnet på kort tid. Bør kanskje Brann gjøre mer slik at hele familien trives?? Hvem blir nestemann??

Vegard N.

jako

Quote from: "Vegard N"Husker noen sist Ragnvald spilte en god kamp?? Han har jo spilt som en klovn i lengre tid. Treg, klumsete, null markering og unødvendige straffer/frispark i hytt og pine. Det er jo tydelig at noe har plaget mannen, ikke til å kjenne igjen fra den fantastiske førstesesongen. Eg gidder ikke å grine for den der traktorkjøreren fra Bryne.
Tror Bjørn Dahl minst kommer til å gjøre like god jobb for Brann som det Ragnvald hadde gjort. Og vi fikk jo en trillebår med cash oxo!

Kanskje personlige problemer er det man skal skylde på hvis man vil vekk fra en klubb?? Synd at vi er blitt rammet med at 2 stjernespillere har forsvunnet på kort tid. Bør kanskje Brann gjøre mer slik at hele familien trives?? Hvem blir nestemann??

Vegard N.


En trillebår med cash?

Mulig de seks millionene kommer i femtiøringer ikke vet jeg. Men trillebåren skal uansett innom Hardball først da blir det bare en liten bøtte igjen til Brann etterpå.

Nei POL har dritte på draget det er det liten tvil om. Personlige problemer eller ei, vi må da for pokker ta oss rikelig betalt.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Bataljonen

Quote
NEMLIG! Så du vet ikke mere enn oss tydeligvis, så fint om du kutter ut å belære oss om hvordan vi skal te oss i denne saken her.
Vi tolker det på vår måte, du får tolke det på din.

At Soma har ført Brann og supporterne bak lyset i denne saken kan det jo ikke være noe som helst tvil om.


Har ikke tenkt å belære noen her på forumet, men jeg har lov å reagere på lik linje som andre, og når du leser igjennom noe av det som blir postet her inne er det tydeligvis at man skriver leenge før man tenker enkelte ganger.

Hvorfor skal vi ulevere privatlivet til Soma når nettopp dette er "privat" ??
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Motyka

Quote from: "Bataljonen"
Quote
NEMLIG! Så du vet ikke mere enn oss tydeligvis, så fint om du kutter ut å belære oss om hvordan vi skal te oss i denne saken her.
Vi tolker det på vår måte, du får tolke det på din.

At Soma har ført Brann og supporterne bak lyset i denne saken kan det jo ikke være noe som helst tvil om.


Har ikke tenkt å belære noen her på forumet, men jeg har lov å reagere på lik linje som andre, og når du leser igjennom noe av det som blir postet her inne er det tydeligvis at man skriver leenge før man tenker enkelte ganger.

Hvorfor skal vi ulevere privatlivet til Soma når nettopp dette er "privat" ??


Ingen som ber deg utlevere noe som helst, men når du kaller oss bedrevitere fordi vi stiller spørsmål med overgangen så blir må man ha lov å reagere.

At enkelte velger å se på Soma som sviker i denne saken må han tåle å leve med.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

jako

Hvorfor i helvete har han ikke vært ærlig med oss hele veien da?

Er møkk lei av og bli ført bak lyset av den gjengen. De løy jo om Kvisvik, Soltvedt og Rønningen.
Hva får deg til å tro at de forteller sannheten nå?
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Nixon

Quote from: "Motyka"Hehe da er jo du likevel kilden til dette, rykter eller ei. Og hvorfor skulle jeg tro deg?
Som sagt så gir jeg blaffen i hva det er.

Hele saken er håndtert på en utrolig klønete måte av alle parter, og det fortjener de pepper for.


Jeg pleier ikke å komme med ubegrunnede rykter eller løgn på dette forumet. Og jeg lover deg at grunnen er såpass alvorlig at Brann i realiteten ikke hadde noe valg. Men du velger jo selv om du vil tro på dette.

Når det gjelder at saken er håndtert klønete kan nok det likevel være rett. Men hvis ikke Soma hadde ment det han sa tidligere i vinter hadde han vel ikke skrevet under ny kontrakt. Så han har nok ikke holdt oss for narr med overlegg.
Rød makt på Hansa

Scally

Hva som feiler enkelte her inne ?? Det fins veldig mange arbeidstakere som slutter i jobben sin pga familiære ting eller andre tragiske forhold. Jeg personlig er en av de. Og hvorfor skal jeg da offentlig gå ut og brette ut hele livet mitt om det som har skjedd ??? Kan man ikke skjønne at Soma ikke ønsker dette ? Han har sagt at det er pga familiære problemer at han nå ønsker å flytte hjem til familien sin og til trygge forhold.

Om man har opplevd slike tragiske ting så skjønner man det mye bedre..

Xminator

Det jeg overhode ikke skjønner er hvordan tilværelsen som proffspiller i Viking skal være så mye lettere enn som proffspiller i Brann. Har man såpass store problemer at man må flytte hjem er man strengt tatt ikke skikket til toppfotball heller.

Nei, jeg ser for meg det samme som en del andre; det går ett halvt år, alt er fryd og gammen og Soma er proffspiller i hellas til 2007. Sum? Brann med sorteper, glansbilder og en høyreback som fortsatt har en landskamp ved fylte 35 år.

Scally

Quote from: "Xminator"Det jeg overhode ikke skjønner er hvordan tilværelsen som proffspiller i Viking skal være så mye lettere enn som proffspiller i Brann.


Da er han nærmere hele sin familie ??

Roffarne

Med Azar og Lundikken på trappen etter sommerpausen er det ikke plass til Soma likevel.
Adjø, blondie. På tide å gjøre plass til skikkelige spillere.

Xminator

Quote from: "Scally"
Quote from: "Xminator"Det jeg overhode ikke skjønner er hvordan tilværelsen som proffspiller i Viking skal være så mye lettere enn som proffspiller i Brann.


Da er han nærmere hele sin familie ??


Joda klart, 15 minutter er bedre enn 20... Om hele greien var så gravalvorlig som man får inntrykk av hadde ikke Soma spilt fotball det neste halve året. Du stiller deg ihvertfall ikke opp og forteller at dette blir spennende.

jako

Quote from: "Roffarne"Med Azar og Lundikken på trappen etter sommerpausen er det ikke plass til Soma likevel.
Adjø, blondie. På tide å gjøre plass til skikkelige spillere.


Disse spillerne er ikke på vei til Brann. Azar vil fortsette karrieren ute og Lundikken tar en sesong til i the saints.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Motyka

Quote from: "Xminator"Det jeg overhode ikke skjønner er hvordan tilværelsen som proffspiller i Viking skal være så mye lettere enn som proffspiller i Brann. Har man såpass store problemer at man må flytte hjem er man strengt tatt ikke skikket til toppfotball heller.

Nei, jeg ser for meg det samme som en del andre; det går ett halvt år, alt er fryd og gammen og Soma er proffspiller i hellas til 2007. Sum? Brann med sorteper, glansbilder og en høyreback som fortsatt har en landskamp ved fylte 35 år.


Her er du nok inne på noe, hvorfor blir alt så uendelig mye bedre av å flytte seg til Stavanger eller Fredrikstad?

Minner meg ganske mye om flygeledre dette, disse spillerne kan få gjennomslag for disse tingene fordi de sitter med de beste kortene på hånden.

Om disse spillerne hadde sluttet som spiller for å dra hjem å ta seg av sin syke familie så kunne jeg forstått det. Men når de forsvinner til hjembyen sin for å bolle og kose seg i sin nye klubb så får de ikke mye sympati.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Scally

Quote from: "jako"
Quote from: "Roffarne"Med Azar og Lundikken på trappen etter sommerpausen er det ikke plass til Soma likevel.
Adjø, blondie. På tide å gjøre plass til skikkelige spillere.


Disse spillerne er ikke på vei til Brann. Azar vil fortsette karrieren ute og Lundikken tar en sesong til i the saints.


Vedder en tier på at Azar er Brann spiller til sommeren og vil storspille i midtforsvaret, da er nok Soma glemt :)

jako

Quote from: "Scally"
Quote from: "jako"
Quote from: "Roffarne"Med Azar og Lundikken på trappen etter sommerpausen er det ikke plass til Soma likevel.
Adjø, blondie. På tide å gjøre plass til skikkelige spillere.


Disse spillerne er ikke på vei til Brann. Azar vil fortsette karrieren ute og Lundikken tar en sesong til i the saints.


Vedder en tier på at Azar er Brann spiller til sommeren og vil storspille i midtforsvaret, da er nok Soma glemt :)


Azar er ingen forsvarspiller. Azar er spiss!
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Scally

Azar har da spilt glimrende som midtstopper før ! Er jo greit å kunne ha et alternativ både på topp og bak på banen :)

Brannmus

Jeg blir rett og slett kvalm av dette. Flere brukere her inn med meget godt rykte sier at det er alvorlige ting som har ført til dette. Brann sier det er alvorlige ting. Soma sier det er alvorlige ting og at han ikke ønsket det slik. Men han er sviker?

Greit at Brann er viktig for alle her inne, men sett dere inn i Soma sin situasjon. Det skjer noe tragisk i din familie. Noe som virkelig er opprivende og som gir deg en knekk. Så skal du på jobb neste dag, om du ikke gjør det, så kommer alle på jobben til å stemple deg som en stor sviker.

Dette er rett og slett kvalmt og ekkelt. Skammer meg over at supportere oppfører seg på denne måten. Det er noe kjipt som har skjedd ja, men korfor må man alltid finne en syndebukk? Kanskje det ikke er en denne gangen?

Mico

Quote from: "Scally"Hva som feiler enkelte her inne ?? Det fins veldig mange arbeidstakere som slutter i jobben sin pga familiære ting eller andre tragiske forhold. Jeg personlig er en av de. Og hvorfor skal jeg da offentlig gå ut og brette ut hele livet mitt om det som har skjedd ???


Man gjør som man vil, men om man ikke ønsker å være ærlig må man bare akseptere at man blir husket som en sviker.
"private grunner" holder rett og slett ikke, ettersom det sier absolutt ingenting.

RC

Quote from: "Brannmus"Jeg blir rett og slett kvalm av dette. Flere brukere her inn med meget godt rykte sier at det er alvorlige ting som har ført til dette. Brann sier det er alvorlige ting. Soma sier det er alvorlige ting og at han ikke ønsket det slik. Men han er sviker?

Greit at Brann er viktig for alle her inne, men sett dere inn i Soma sin situasjon. Det skjer noe tragisk i din familie. Noe som virkelig er opprivende og som gir deg en knekk. Så skal du på jobb neste dag, om du ikke gjør det, så kommer alle på jobben til å stemple deg som en stor sviker.

Dette er rett og slett kvalmt og ekkelt. Skammer meg over at supportere oppfører seg på denne måten. Det er noe kjipt som har skjedd ja, men korfor må man alltid finne en syndebukk? Kanskje det ikke er en denne gangen?


Tror folk skammer seg mer over Brann enn Soma.

Motyka

Steg Somas personlige problemer proposjonalt med Vikings forsøk på å kjøpe han?
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Brannmus

Quote from: "RC"
Quote from: "Brannmus"Jeg blir rett og slett kvalm av dette. Flere brukere her inn med meget godt rykte sier at det er alvorlige ting som har ført til dette. Brann sier det er alvorlige ting. Soma sier det er alvorlige ting og at han ikke ønsket det slik. Men han er sviker?

Greit at Brann er viktig for alle her inne, men sett dere inn i Soma sin situasjon. Det skjer noe tragisk i din familie. Noe som virkelig er opprivende og som gir deg en knekk. Så skal du på jobb neste dag, om du ikke gjør det, så kommer alle på jobben til å stemple deg som en stor sviker.

Dette er rett og slett kvalmt og ekkelt. Skammer meg over at supportere oppfører seg på denne måten. Det er noe kjipt som har skjedd ja, men korfor må man alltid finne en syndebukk? Kanskje det ikke er en denne gangen?


Tror folk skammer seg mer over Brann enn Soma.


Hva skulle Brann gjort da? Tvunget han til å spille? Hold han i Bergen og sett han ikke prestere fordi han ikke klarte å holde hodet i orden? Igjen, kjipt at det skjer.. Men jeg tror virkelig ikke at det var noen annen løsning slik som ting blir presentert.

Scally

Quote from: "Brannmus"Jeg blir rett og slett kvalm av dette. Flere brukere her inn med meget godt rykte sier at det er alvorlige ting som har ført til dette. Brann sier det er alvorlige ting. Soma sier det er alvorlige ting og at han ikke ønsket det slik. Men han er sviker?

Greit at Brann er viktig for alle her inne, men sett dere inn i Soma sin situasjon. Det skjer noe tragisk i din familie. Noe som virkelig er opprivende og som gir deg en knekk. Så skal du på jobb neste dag, om du ikke gjør det, så kommer alle på jobben til å stemple deg som en stor sviker.

Dette er rett og slett kvalmt og ekkelt. Skammer meg over at supportere oppfører seg på denne måten. Det er noe kjipt som har skjedd ja, men korfor må man alltid finne en syndebukk? Kanskje det ikke er en denne gangen?


Mye bra her. Er voldsomt mye sinne her inne og både Soma, Pol og mjelde får gjennomgå til de grader.

Kan man ikke akseptere det faktum at Soma ønsker seg hjem fordi han har personlige problemer ?? Må han brette ut "alt" ??

Motyka

Quote from: "Brannmus"Jeg blir rett og slett kvalm av dette. Flere brukere her inn med meget godt rykte sier at det er alvorlige ting som har ført til dette. Brann sier det er alvorlige ting. Soma sier det er alvorlige ting og at han ikke ønsket det slik. Men han er sviker?

Greit at Brann er viktig for alle her inne, men sett dere inn i Soma sin situasjon. Det skjer noe tragisk i din familie. Noe som virkelig er opprivende og som gir deg en knekk. Så skal du på jobb neste dag, om du ikke gjør det, så kommer alle på jobben til å stemple deg som en stor sviker.

Dette er rett og slett kvalmt og ekkelt. Skammer meg over at supportere oppfører seg på denne måten. Det er noe kjipt som har skjedd ja, men korfor må man alltid finne en syndebukk? Kanskje det ikke er en denne gangen?


Om du så Soma på tv2 sporten nå så så vi ikke en mann men enorme personlige problemer, men en mann som ville til viking hvor de hadde spennende ting på gang.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Mico

Quote from: "RC"
Quote from: "Brannmus"Jeg blir rett og slett kvalm av dette. Flere brukere her inn med meget godt rykte sier at det er alvorlige ting som har ført til dette. Brann sier det er alvorlige ting. Soma sier det er alvorlige ting og at han ikke ønsket det slik. Men han er sviker?

Greit at Brann er viktig for alle her inne, men sett dere inn i Soma sin situasjon. Det skjer noe tragisk i din familie. Noe som virkelig er opprivende og som gir deg en knekk. Så skal du på jobb neste dag, om du ikke gjør det, så kommer alle på jobben til å stemple deg som en stor sviker.

Dette er rett og slett kvalmt og ekkelt. Skammer meg over at supportere oppfører seg på denne måten. Det er noe kjipt som har skjedd ja, men korfor må man alltid finne en syndebukk? Kanskje det ikke er en denne gangen?


Tror folk skammer seg mer over Brann enn Soma.


Det er vel rimelig umulig å "frikjenne" Soma i denne saken, uten at man samtidig frikjenner Brann.

Soma gjør som han vil, men han kan umulig tro at det skal være nok å skylde på "personlige problemer"....

Scally

Quote from: "Motyka"
Quote from: "Brannmus"Jeg blir rett og slett kvalm av dette. Flere brukere her inn med meget godt rykte sier at det er alvorlige ting som har ført til dette. Brann sier det er alvorlige ting. Soma sier det er alvorlige ting og at han ikke ønsket det slik. Men han er sviker?

Greit at Brann er viktig for alle her inne, men sett dere inn i Soma sin situasjon. Det skjer noe tragisk i din familie. Noe som virkelig er opprivende og som gir deg en knekk. Så skal du på jobb neste dag, om du ikke gjør det, så kommer alle på jobben til å stemple deg som en stor sviker.

Dette er rett og slett kvalmt og ekkelt. Skammer meg over at supportere oppfører seg på denne måten. Det er noe kjipt som har skjedd ja, men korfor må man alltid finne en syndebukk? Kanskje det ikke er en denne gangen?


Om du så Soma på tv2 sporten nå så så vi ikke en mann men enorme personlige problemer, men en mann som ville til viking hvor de hadde spennende ting på gang.


Sku fan tro du hadde noe personlig imot Soma. Om du har sett intervjuer til spillere som signerer for nye klubben lirer de alltid av seg slike fraser som "laget har noe på gang", "gleder meg til å ta fatt på sesongen" og sliket oppgulp.

At Soma "utsendemessig" ikke så ut som han har problemer vil ikke dermed automatisk si at han og familien er "frisk som en fisk" ??????

Candyman

Enig Motyka. Så sporten eg og. Men man trenger ikke være psykolog for å se at det pisset om vikings nye stadion og spennende spillere var en løgn. Han stod og så i gresset og så spak ut. Tror nok sikkert at han lyger for at det er for vondt å si sannheten. Problemer med damen og familien garantert! Men det får han få lov å holde for seg selv.

Men det er ikke KUN dette som får alle her til å klikke, det er jo det at det føyer seg inn i rekken av slike hendelser. Vi selger unna spillere i siste liten og får aldri kontinuitet. Og begrunnelsen er at vi tjener penger på å selge.....ja, men kan vi ikke for faen tjene penger på å beholde de da, ved å vinne serien og komme til CL....sånn som bartene? Faen altså!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Motyka

Quote from: "Scally"
Quote from: "Motyka"
Quote from: "Brannmus"Jeg blir rett og slett kvalm av dette. Flere brukere her inn med meget godt rykte sier at det er alvorlige ting som har ført til dette. Brann sier det er alvorlige ting. Soma sier det er alvorlige ting og at han ikke ønsket det slik. Men han er sviker?

Greit at Brann er viktig for alle her inne, men sett dere inn i Soma sin situasjon. Det skjer noe tragisk i din familie. Noe som virkelig er opprivende og som gir deg en knekk. Så skal du på jobb neste dag, om du ikke gjør det, så kommer alle på jobben til å stemple deg som en stor sviker.

Dette er rett og slett kvalmt og ekkelt. Skammer meg over at supportere oppfører seg på denne måten. Det er noe kjipt som har skjedd ja, men korfor må man alltid finne en syndebukk? Kanskje det ikke er en denne gangen?


Om du så Soma på tv2 sporten nå så så vi ikke en mann men enorme personlige problemer, men en mann som ville til viking hvor de hadde spennende ting på gang.


Sku fan tro du hadde noe personlig imot Soma. Om du har sett intervjuer til spillere som signerer for nye klubben lirer de alltid av seg slike fraser som "laget har noe på gang", "gleder meg til å ta fatt på sesongen" og sliket oppgulp.

At Soma "utsendemessig" ikke så ut som han har problemer vil ikke dermed automatisk si at han og familien er "frisk som en fisk" ??????


Litt ydmykhet hadde jo kanskje hjulpet litt på.
Hadde jo kanskje vært på sin plass med noen takkord til fansen i Brann og ikke hvor utrolig artig det blir i Viking.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Nixon

NÃ¥ er det ikke Soma selv som i utgangspunktet har personlige problemer. Men det blir hans problem.

Når det gjelder innslaget på tv kan selvsagt ikke Soma bestemme hva som kommer med. Kanskje han takket fansen for alt det vi vet, innslaget blir jo selvsagt klippet til rett lengde. For han takker fansen der han selv har større innvirkning, på brann.no.
Rød makt på Hansa

Scally

Quote from: "Motyka"
Quote from: "Scally"
Quote from: "Motyka"
Quote from: "Brannmus"Jeg blir rett og slett kvalm av dette. Flere brukere her inn med meget godt rykte sier at det er alvorlige ting som har ført til dette. Brann sier det er alvorlige ting. Soma sier det er alvorlige ting og at han ikke ønsket det slik. Men han er sviker?

Greit at Brann er viktig for alle her inne, men sett dere inn i Soma sin situasjon. Det skjer noe tragisk i din familie. Noe som virkelig er opprivende og som gir deg en knekk. Så skal du på jobb neste dag, om du ikke gjør det, så kommer alle på jobben til å stemple deg som en stor sviker.

Dette er rett og slett kvalmt og ekkelt. Skammer meg over at supportere oppfører seg på denne måten. Det er noe kjipt som har skjedd ja, men korfor må man alltid finne en syndebukk? Kanskje det ikke er en denne gangen?


Om du så Soma på tv2 sporten nå så så vi ikke en mann men enorme personlige problemer, men en mann som ville til viking hvor de hadde spennende ting på gang.


Sku fan tro du hadde noe personlig imot Soma. Om du har sett intervjuer til spillere som signerer for nye klubben lirer de alltid av seg slike fraser som "laget har noe på gang", "gleder meg til å ta fatt på sesongen" og sliket oppgulp.

At Soma "utsendemessig" ikke så ut som han har problemer vil ikke dermed automatisk si at han og familien er "frisk som en fisk" ??????


Litt ydmykhet hadde jo kanskje hjulpet litt på.
Hadde jo kanskje vært på sin plass med noen takkord til fansen i Brann og ikke hvor utrolig artig det blir i Viking.


Ja kan være enig i det, men han skrøt da voldsomt i intervjuet på brann.no Men det er vel også "typiske fraser" fra en spiller som forlater en klubb....

rødesk

Soma fortjener pipekonsert når han kommer til stadion, om ikke noe kan gi meg en god grunn til at han forlater oss!
oen må gå...!

Alexåsane

Quote from: "rødesk"Soma fortjener pipekonsert når han kommer til stadion, om ikke noe kan gi meg en god grunn til at han forlater oss!


Personlige årsaker. :)
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

HÃ¥ve

isser på Brann og Bergen

Viking min religion

Go Up