• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hvor skal bortefansen sitte i år????

Started by a, March 13, 2006, 23:09:28 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

a

hvor skal bortefansen sitte i år???? hørt noe om felt z? er det riktig??

abe78

Det er nesten garantert feil. Tipper gamle sitte - mot klokkesvingen, men dette kan sikkert noen andre svare bedre på.
.og husk!

Gud

Mener å ha hørt felt S, men dette kan være feil.


Andrews

Fra fotballsupporter.no (Om Brann)

Vær OBS på: Unngå tydelig feiring av eget lag med mindre du er på borteseksjoner. Vis respekt for "Nystemten" som avsynges før kampstart

Supporterpub: Fotballpuben
Deles med bortesupportere: Ja, untatt Viking og VIF

Herlig...

Pondan

Jeg må le..

Tatt fra andres stadioner.. "Vær obs på"

RBK:  Røm stadion i forbindelse med pauseunderholdningen  

Stabæk: Ta med kikkert hvis du skal stå i svingen.

TIL: Stillastribune med skarpe kanter, Is på tribunen, småunger som tråkker på flaggene

Sandefjord: Noen av de verste plassene for bortesupportere i Tippeligaen. Langt fra banen. "Toaletter" fra Bautas

Molde: Strålende stadion med flott beliggenhet. Vaktene hjelper deg med å henge opp bannere. Hjemmesupportere: Vær obs på triggerhappy politi.
Litt lite toaletter. Piss om nødvendig i sjøen

Lyn: Gutter med frekke skaut i trivelige pastellfarger eller rutemønster

LSK: Traktorkryssing

Hamargjengen: Briskeby har TO doer, og er meget forfallen. Gå på do før kamp

BrannFa(e)n

Han mente sikkert S. Dere vet at Z er den "qle" og "hippe" formen for S, ikke sant?
rannfasiten

Northside

Quote from: "Pondan"Molde: Strålende stadion med flott beliggenhet. Vaktene hjelper deg med å henge opp bannere.


Reagerte på den. Etter min erfaring så hjelper vaktene deg å ta ned bannere og slikt før kampen!
Eneste vakten hvor jeg har truffet trivelige vakter var i Trondheim, der hjalp de med flagg og bannere og det som måtte være. Kunne til og med ta en hyggelig prat mens Brann gikk på tryne ute på banen.

Men som folk har sagt her, felt Z blir garantert ikke noen borteseksjon. hehe

paf

Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "Pondan"Molde: Strålende stadion med flott beliggenhet. Vaktene hjelper deg med å henge opp bannere.


Reagerte på den. Etter min erfaring så hjelper vaktene deg å ta ned bannere og slikt før kampen!
Eneste vakten hvor jeg har truffet trivelige vakter var i Trondheim, der hjalp de med flagg og bannere og det som måtte være. Kunne til og med ta en hyggelig prat mens Brann gikk på tryne ute på banen.

Mine og andres erfaringer fra Molde (på dette området, hehe) er udelt positive. Det handler om to ting:
1. Still på kampmøtet og si at man har med bannere som man trenger hjelp til å henge opp
2. Prat med Ole (dersom han fortsatt er ansvarlig for vår tribune - hvis ikke en annen ansvarlig for tribunen) med en gang man kommer inn og be om hjelp til opphenging.
Klubbene har i følge arrangementsbestemmelsene plikt til å bistå med å få hengt opp bannere og flagg. Molde har vært en av de som er flinkest til å følge opp dette. Du kan lese mer om bestemmelsene her:
http://www.fotballsupporter.no/index.php?option=com_content&task=view&id=116&Itemid=89

Northside

hmm, får planlegge litt bedre denne sesongen då :wink:

Nixon

Quote from: "paf"Mine og andres erfaringer fra Molde (på dette området, hehe) er udelt positive.


He he. Du har vel ikke bare gode minner fra Molde, paf?
Var det Ole han fra politiet også het?:)
Rød makt på Hansa

Go Up