• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Flaggkonkurranse!!

Started by MyWay, March 09, 2006, 01:37:18 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Mr_Soma

Hva i alle dager er vitsen med ett nytt forum?

MyWay

Tenker du på "Brann Ultras-siden"? Den får jeg ikke til å fungere skikkelig, så jeg gikk ut ifra at den ikke var aktiv lenger. Det ble bare rot når jeg skulle inn på temaene.

Uansett, se her folkens!

--------Flaggkonkurranse--------

Går dere inn på denne linken, så fører den til min personlige flaggkonkurranse 2006. Eller "Bergen Tribuneliv" sin konkurranse.

Meld dere på folkens, det er til og med en premie inne i bildet :)

Linken:
http://www.takeforum.com/forum/viewtopic.php?t=33&mforum=tribunelivbrann

Pondan

Vil nokk tro at den blir like kjedelig som ultras siden, Nokk med dette forumet..

Northside

Quote from: "Pondan"Vil nokk tro at den blir like kjedelig som ultras siden, Nokk med dette forumet..


Kan hende aktiviteten ikke blir så stor ja, men for de som intreserer seg litt i tifo så kan jo et forum som det være greit å ha. Der kan du i det minste poste bildene uploadet :)

abe78

Dette blir bare halvveis. Skal du være seriøs kjøper du deg et domene og legger ut eget forum. Denne ferdigpakkeløsningen (takeforum.com) vet jeg ikke om jeg har helt sansen for. Synes ultras-tifo er grei, men den er jo også bygget opp på samme måte som takeforum.com.
.og husk!

MyWay

Har tenkt på det ja, men vet jo ikke hvoran man setter opp en webside. Men på sikt skal du ikke se bort i fra at jeg gjør det. Men da må man vel ha en hjemmeside som lages først, og så legges ut? Eller finnes det slike "ferdigpakker" på dette også? Hadde gjort det enormt mye enklere for meg i tilfelle.

I tillegg til dette så lurte jeg på om det er noe problem å få seg et forum på hjemmesiden.. Regner med at det går greit, siden mange hjemmesider har dette.

Uansett så blir dette på skt, kanskje i høst eller til neste år. For om jeg skulle laget en egen internettside, så skal det gjøres skikkelig, og jeg regner med at det kanskje koster litt å få til.

Brann-Peter!

Quote from: "Pondan"Vil nokk tro at den blir like kjedelig som ultras siden, Nokk med dette forumet..


Hvordan kan du si at det er nok med et forum? Er det du som bestemmer hvor mange forum som skal være til en hver tid? Har ikke han lov til å lage noe slikt hvis han har lyst? Vedder på det er mange interesserte som vil registrere seg, for dette var et herlig initiativ.
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Smitty

Ser det allerede er komt et par filmer, Bra initiativ..

MyWay

opp! ingen interesse? det ligger 1000,- i potten til det fineste flagget!!!

Alzheimer/Silverspurs

Eg må gje kred til deg som har starta det her. Fantastisk engasjement og initiativ.

Syns du har fått litt for lite positiv respons:) Så får vi sjå om eg tek flagg-steget sjølv, hehe. Det kriblar litt. :lol:


SKB e BEST!!!

MyWay: Vil rose deg for å sitte igang denne konkurransen. Er bra at du gjør noe med engasjementet! Kjempebra! Har ikke helt bestemt meg for om jeg vil være med enda, men får jeg med en gammel kunstnervenn blir det nok et flagg eller tre på meg også:)
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Plekter

godt initiativ MyWay!

Kanskje vi i ARG stiller med et nytt flagg i løpet av sesongen?

(Om vi skulle vinne kan du beholde Whisky-flasken selv...hehe...)

MyWay

Takker for all rosen :)

Om dere i ARG skulle vinne, så kan vi vel alltids bytte ut Whiskeyen med noe annet. Kanskje en alkoholfri champis?! ;)

MyWay

Enda er det få som har meldt sin interesse. Jeg minner om at dere må melde dere på denne konkurransen for at dere skal kunne delta. Det må enten gjøres via en PM her på forumet, eller på tribuneliv-forumet, som det er gitt link til i første innlegg(dette er også et tifo-forum, som kommer til å følge årets tifoer rundt om i landet, og i skandinavia ellers).

Håper at så mange som mulig melder seg på :)

Mr_Soma

Da melder jeg på mitt Martin Andresen flagg....

MyWay

Den er god, det er notert :)

Stilig motiv forresten!

MyWay

Da har vi disse fra tribuneliv-forumet:

Mpete
Brann
rasmus_brann
ChekIt
adg
SuperHasund
fettnok
Brannfrik
C@Bøe_79 ??

Og disse herfra:

Mr_Soma
Plekter --> ARG ??
SKB e BEST!!! ??
Alzheimer/Silverspurs ??

Kaptein

lt for Bergen
Alt for Brann

Stalin

For noen utrolig stygge flagg folk greier å dra med seg inn på Storestå..

De klarer jo å klumpe seg sammen i en liten gjeng nede ved gjerdet så det ser enda verre ut også! Bra gjort!

Trevor Morley

Bra tiltak,ingen tvil om at Bataljonen og brann ligger milevis unna de andre klubbene,som feks vif og lsk.Kykke til.

BECK
 G B

MyWay

Quote from: "Stalin"For noen utrolig stygge flagg folk greier å dra med seg inn på Storestå..

De klarer jo å klumpe seg sammen i en liten gjeng nede ved gjerdet så det ser enda verre ut også! Bra gjort!


Da er du hjertelig velkommen til å komme med et bedre flagg enn de som allerede er der min gode venn. Og husk at det ligger en premie der på 1000,- til den som lager det alt i alt beste flagget :)

Trevor Morley

Hva med de som har laget fete flagg utenfor store stå,feks i hansa?
 G B

Northside

Quote from: "Trevor Morley"Hva med de som har laget fete flagg utenfor store stå,feks i hansa?


Hvor du lager flagget ditt og bruker det har ingenting å si.

Det som er "reglene" er at flagget blir laget etter du har meldt deg på kokuransen, dvs det kan ikke være et flagg fra i fjor. (poenget er jo at flere skal lage flagg).

Du må lage det selv, det kan ikke bli trykket opp.

Det kan være to-stangs, vanlig flagg eller kanskje et banner.

BRANN gutten fra Os!

Quote from: "MyWay"Enda er det få som har meldt sin interesse. Jeg minner om at dere må melde dere på denne konkurransen for at dere skal kunne delta. Det må enten gjøres via en PM her på forumet, eller på tribuneliv-forumet, som det er gitt link til i første innlegg(dette er også et tifo-forum, som kommer til å følge årets tifoer rundt om i landet, og i skandinavia ellers).

Håper at så mange som mulig melder seg på :)


kor tid er fristen på å melde seg på? og kor tid blir vinneren trekt?
RANN<3

Northside

du kan melde deg på endå... Trekkingen er i slutten av sesongen.

MyWay

Klart at du kan melde deg på! Det er bare helt supert om du gjør det..

Her er en link:

http://www.takeforum.com/forum/viewtopic.php?t=154&mforum=tribunelivbrann

Lykke til! Og husk å gi en bekreftelse på at du er med via PM eller mail.

Fristen for påmelding er forresten 31.Mai

Go Up