• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann ingen medaljekandidat

Started by Xminator, March 06, 2006, 08:36:33 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Ekspertene dømmer i dagens BA Brann til en sesong rundt 6. plass. Sikkert ett sunt utgangspunkt det. Det begrunnes i at vi er avhengige av enkeltspillere og svake resultater i oppkjøringen.

Tar dette som en oppfordring til å se litt på hva konkurrentene våre gjør og hvem som blir de sterkeste utfordrerene i toppen denne sesongen.

Min favoritt for 2006 er LSK. De har en del sterke resultater i RL, og det virker som Occean får ett løft etter en heller dårlig sesong i Odd. Det er defensiv trygghet kombinert med offensive ferdigheter.
Andreplassen tror jeg havner i Trondheim. Det blir tett med LSK, men laget har klare mangler i midtbaneleddet. Om Brann er avhengige av at enkeltspillere presterer på tidligere vist nivå, så må enkeltspillere på RBKs midtbane ta ett steg videre. Det er vanskelig. Virker defensivt trygge, men det går ut over det offensive. Kanskje eliteseriens beste dødball-lag.
Tredjeplassen holder jeg av til VIF. Varierende resultater i RL. Ingen rene spisser, og baserer derfor spillet på defensiv trygghet og intensitet. Spillere dypere på banen får ansvaret med å score. I midten av mars er man fortsatt ikke enige med Rekdal, og det er ikke usannsynlig de går til seriestart med ny trener.

De tre lagene vil skille seg litt ut og havne 5-6-7-8 poeng før 4. plassen.
Som den optimist jeg er setter jeg Brann på en solid 4. plass. Jeg tror ikke målene kommer som bestilt denne sesongen heller. Jeg venter ett Brannlag som er minst like solide bakover som sist sesong og det er det defensive som legger grunnlaget for 4. plassen. Om laget finner flytsonen og man forsterker ytterligere til sommeren ser jeg ikke bort fra at man kjemper om en medalje helt til siste kamp. Vi er som vanlig det laget som nok er mest uberegnelig. Ett sted mellom 1. og 10. Jeg tror det er dette som får "ekspertene" til å sikte midt imellom og 6. plass. Laget er IKKE svekket i forhold til det som lå på en solid andreplass til sommeren i fjor.
Viking. Får en sterk midtbane etter ferien. Før er den litt "ymse". Klare mangler i forsvar. Gode spisser. Med en god sesong medaljeutfordrer.
Lyn. Uberegnelige. Magefølelsen sier at de får en svak sesong. Solide defensivt når det fungerer, men de gangene det sprekker skjer det stort.
Start. Har variert veldig denne forsesongen og har hatt veldig mange slitasjeskader etter sølvsesongen.
Fredikstad. FÃ¥r ett oppsving denne sesongen. Mange gode fotballspillere som vil prestere bedre under Eggen enn Drillo.

Resten. Minst 6 poeng bak Brann etter endt serie.

jako

Hvis det blir resultatet så bør Mjelde fjernes!
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Derabilo

Er enig med deg i at LSK ser ut som å være den sterkeste klubben til dags dato. Men tror ikke denne diskusjonen har noe for seg å ta før om 1 måned. Tror ikke vi har fått se se hva Brann kan før det.

Avhengige av enkeltspillere? Ja, kanskje. Men vi har en rekke spillere som kan prestere no. Jeg tror ikke Andresen-effekten blir like stor denne sesongen, da dersom han mangler kan PVM flyttes inn sentralt og Huseklepp ta venstrekanten. Brann har enda ikke spilt en kamp med toppet lag, allikavel slipper vi kun inn 1 mål mot RBK med Knudsen som høyreback, vår vanlige høyreback som midtstopper, Monkam på kanten og Memelli fremme..

Hadde vi stilt med toppet lag der hadde vi vunnet. Uten tvil. Og det vil vi gjøre når vi stiller med toppet lag. Jeg ser ingen som kan stoppe Brann denne sesongen. Men faren er vel stor for at jeg er litt blind, skal innrømme det:)
Bergen ut av Norge -

joachim

Jeg tror Brann blir plassert på 5-6 plass også av Akersgaten. Da undervurderer de oss! Sølv bak Lillestrøm er et realistisk tips fra meg. Lyn på 3. foran VIF, Viking og RBK. Sandefjord og HamKam ned.

krøvel vellevold

Tipper hovedstadsavisene vil ha Brann bak bÃ¥de RBK, VIF, LSK, Lyn, Viking, Start og kanskje TIL.  Noen vil sikkert lure pÃ¥ hvorfor TIL skulle rankes foran, men de hadde en meget sterk avslutning i høst, og gjorde det dessuten relativt sterkt i e-cupen (slo ut Galatasaray!). Tipper VG kommer til Ã¥ gi 4 pÃ¥ keeper, 4 pÃ¥ forsvar, 5 pÃ¥ midtbane, 4 pÃ¥ angrep, 2 pÃ¥ benk, 3 pÃ¥ trener, og... er det noen flere ting da? Ressurser? Er det noe de kaster terning pÃ¥? Da blir det vel 5 og "Norges beste publikum i medgang, men er ogsÃ¥ kravstore og nÃ¥deløse i motgang. Har fÃ¥tt orden pÃ¥ økonomien, men kan ikke ta opp kampen pÃ¥ den biten med VIF og RBK". Det er jo bankers! OgsÃ¥ kommer det til Ã¥ stÃ¥ i omtalen at "Brann har en av landets beste førsteellevere, men er utsatt for skader og karantener. Tynn benk gjør at de ikke vil kunne kjempe om medaljer i Ã¥r."
Legg ned hele klubben!

tormi

Passer meg ypperlig å bli undervurdert, og det tror jeg at det passer Brann også. Hvis vi havner på 6. plass mener også jeg at Mjelde bør gå nesten uavhenging av grunnen.

Forøvrig har jeg selv tro på at vi kommer til å kjempe i toppen, men jeg er litt redd vi får en dårlig start med tanke på at vi ikke har spilt nok sammen som et lag...

Vi får se...
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Superjack

Tror dette kan bli en bra sesong, Brann som underdog og en totalt uberegnelig serie. I tillegg tror jeg det kommer inn 1-2 skikkelige forsterkninger i VM-pausen. (Helstad, Lundekvam og Azar ser jeg på som aktuelle navn)

Det er umulig å tippe norsk serie pga den varierer så enormt og det skal veldig lite til før det som er topplag på våren blir bunnlag på høsten, ref Brann, Start og Vif (det var egentlig bare flaks, eller udyktighet fra andre lag, som gjorde at Vif og Start endte på topp)
Brannsupporter.

Tom C

Brann tar sølv, dersom de får orden på dødballene sine. Så nettopp igjennom Brann-dvd'en fra i fjor, og det slo meg hvor mange kamper vi fikk må i trynet på dødbal. Mot RBK på Lerkendal f.eks intet mindre enn 4 mål i trynet, samtlige på dødball.

Når det er sagt, fikk jeg godfølelsen når jeg så Sæternes briljere på vårsesongen. Tror heller ikke det gjør noe at vi ikke er maksimalt samspilt når sesongen begynner, for det er en lang sesong og mange poeng som skal deles ut... Dessuten tror jeg det blir en like jevn serie som i fjor der alle kommer til å slå alle.
Aldri mer Obos....

Tom C

Btw. Noe kødd med forumet for tiden..? Ser at flere som har fått dobbelposter, og det fikk jeg også nå. Fikk bare en "DEBUG MODE" opp når jeg skulle poste innlegget...
Aldri mer Obos....

Bataljonen

Quote from: "Tom C"Btw. Noe kødd med forumet for tiden..? Ser at flere som har fått dobbelposter, og det fikk jeg også nå. Fikk bare en "DEBUG MODE" opp når jeg skulle poste innlegget...


Det er nok i forbindelse med flytting av webserver det kan ha oppstått problemer. Skal få videreformidlet beskjed om dette.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Xminator

Vi møter LSK, Start og VIF i de 4 første rundene. Det kan fort bli de 8 poengene bak allerede etter 4 kamper. Fordelen er at vi møte to av dem på hjemmebane. Vi har tradisjonelt hatt bra baneforhold hjemme tidlig på sesongen. Får håpe det ikke blir nedbørsrekord i april :p

Deretter er det 6 kamper vi bør vinne, før vi reiser til Lerkendal og tar sommerferie. 11 kamper, og vi bør stå med 21 - 22 poeng for å være med i medaljekampen. Jeg tror vi får følgende rekke: S-T-S-U-S-S-S-T-U-S-U
6-3-2 og 21 poeng.

enavgutta

Ellers så ender dette i en albansk skandale og lyskeproblemer på alle mann :-D Det som faktisk er litt urovekkende her er at Soltvedt er skeptisk - han er tett på Brann miljøet og har vært treffende i sine vurderinger av spill og opplegg i Idrettveien gjennom sin BTV kommentatorplass tidligere. Har fyren rett har Mjelde et halvt år igjen i rød boblejakke og kaoset atter et faktum.

Xminator

Regner med at din betrakning av Soltvedts tette bånd inn i Brannkorridorene er ett meget bra forsøk på sarkasme :)

tintin

er vel ikkje helt enig at soltvedt er den beste expertkommentatoren. i mine øyne er han verken bedre eller dårligere en mini og pål lydersen...

tormi

Spør du meg er Soltvedt fullstendig ubrukelig som kommentator, og å kalle han ekspert kommentator er intet mindre enn en skandale.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Lurkin

Ekspertkommentator er et fancy ord. Frode Olsen, Soltvedt osv, kun gamle fotballspillere som ikke får seg jobb som trener.

Over til Brann. Jeg mener at alt utenom en fjerdeplass er grunn nok til å sparke Mjelde. Men tror vi greier en medalje. Det blir jevnt, men jeg mener at Start, Engen og Viking er svekket i forhold til i fjor. Rosenborg har problemer på midten, en aldrende forsvarslinje og en Gollum-look-alike i tabbekeeperen Johnsen.

LSK og Tromsø kan få seg et løft i år. Ham-Kam går til helvete.

Engen, RBK, LSK, Tromsø, Brann, Viking, Lyn og et annet lag kjemper om de øverste plassene, umulig å si noe om norsk fotball.

Men husk at overgangsvinduet fremdeles er åpnet.
Berømte Brann fra Bergen

Alexåsane

Har et spørsmål, hva har lsk som ikke brann har? Har de så mye sterkere stall? Det ser ikke eg.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

bernu

Quote from: "Alexåsane"Har et spørsmål, hva har lsk som ikke brann har? Har de så mye sterkere stall? Det ser ikke eg.
HANSA - Z

Henki

Synes ærlig talt ikke det er overraskende at Brann Blir tippet rundt midten av tabellen. Med tanke på andre halvdel av sesongen i fjor, skadeproblemene før denne sesongen, det faktum at vi enda ikke har vunnet en treningskamp og at nykommerne (Zavrl, Monkam og Memeli) er helt ukjent for norske fotballeksperter blir det naturlig med et slikt tips. Er selvfølgelig helt uenig i Karl Petter Løken sin paralell mellom Brann og Stabæk den sesongen de rykket ned, Brann har en klart sterkere stall enn mange andre lag i Tippeligaen.
Men at det kan ende rundt 6.plass bør ikke overraske noen. Så får man spørre om det er bra nok for en klubb som Brann.
Ballen skal fremover!

Alexåsane

Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Derabilo

Opdal
Guntveit-Sigurdsson-Soma-Hanstveit
TFL-Andresen-PVM-Huseklepp
Winters-Sæternes

Miller-Zavrl-Monkam-Haugen-Bjarnason-Torbjørnsen-Knudsen-Memelli

Tippeligaens beste startellever. En av de sterkeste benkene i Tippeligaen.
VG må faktisk tippe oss som seriemestre i år pga terningkastene dies.

Keeper:5
Forsvar:5
Midtbane:6
Spiss:6
Ressurser:5
Benk:5
Trener:1(antar de ikke liker Mjelde)
Bergen ut av Norge -

fettnok

er de terningkastene noe vg har skrevet eller er det dine øsnker?
ette går aaaaaldri bra!

Derabilo

Det er hva eg mener, utenom siste, det er hva eg antar VG tar..
Bergen ut av Norge -

Xminator

Keeper:4
Forsvar:5
Midtbane:5
Spiss:5
Ressurser:3 (stadion suger penger akkurat nå)
Benk:3
Trener:4(sammen med Rekdal, Høgmo, Eggen, Nordli m.m.)

jako

Quote from: "Lurkin"Ekspertkommentator er et fancy ord. Frode Olsen, Soltvedt osv, kun gamle fotballspillere som ikke får seg jobb som trener.


Dagens bomskudd.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

jako

Hva er det med denne opphausingen av Lillestrøm. Greit de har et bra lag og en god trener, men er de så fordømt bra da?

Det er ikke så veldig stor forskjell på det LSK laget som tapte fullt fortjent for Molde i cupfinalen og det laget som mange mener skal ta gull i tippeligaen. Eneste jeg kan se er at de på papiret har to veldig gode spisser i Mifsud og Ocean samt en god playmaker i Koren. Resten er stort sett gråstein og arbeidshester og ikke noe mer enn det.

Slik jeg ser det har vi en bedre førsteelver enn det LSK har, og vi var bedre enn de i begge kampene forrige sesong, selv om vi tapte den ene.

Klart jeg ser ikke vekk i fra at LSK kan være en slags dark horse til å vinne hele driten, men noen favoritt er de så definitivt ikke.

Favoritten i mine øyne er Rosenborg. De har en fantastisk bra stall og viste på senhøsten i fjor at de er på god vei tilbake mot gamle høyder. Du så jo bare hva slags lag de kunn stable på bena mot oss sist fredag. Og fremdeles hadde spillere som Berg, Braaten, Skjelbereid og Iversen i bakhånd.

Men jeg tror ikke de blir like suverene som før, og jeg mener at absolut at Brann både er i stand til å gi dem kamp om gullet. Men da må vi ha lært av fjorårsfeilene og Mjelde må vise at han har en plan med det vi gjør.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

AtroZ

Vg før 2005 sesongen:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=272942

Quote
ANALYSEN

(2) MÃ¥lvakter:
+ Opdal fortsatt ung og har utviklingspotensiale. God med beina.
- Har gjort en rekke tabber i vinter. Usikker i feltet og variabel på streken. Står sjelden fram som matchvinner.

(4) Forsvar:
+ Elegante Soma meget god i fjor, og viktig offensivt. Hanstveit blant landers beste backer. Guntveit trolig ned på høyrebacken for å gjøre den plassen pålitelig.
- Temposvakt. Nyinnkjøpte Sigurdsson har ikke innfridd som høyreback. Bjarnason mangler en dimensjon på å bli topp midtstopper. Soma svak i vinter.

(5) Midtbane:
+ Andresen i form vil bli den dirigenten Brann har savnet. Scharner en kriger som vil bidra med masse offensivt. Kvisvik herjer med de fleste høyrebackene.
- Mangler et soleklart valg på høyrekant. Kunne trengt litt mer fart også på midtbanen. Hvor lang tid trenger Andresen på å finne formen?

(6) Angrep:
+ Sæternes og Winters har alt en spissduo skal ha. Sæternes duellsterk, målfarlig og gjennombruddsterk. Winters bevegelig og teknisk briljant.- Begge har vært ute over en lengre periode i vinter. Spesielt Winters har slitt.

(4) Benken:
+ Spillere som Haugen, Miller og Sanne kan komme inn å gjøre en god jobb. Arve Walde et stort talent. - Tåler ikke mange skader. Sylfersk reservekeeper. Få toppspillere på benken.

(4) Trener:
+ Mjelde vet hva som skal til og krever masse av omgivelsene sine. Har fått spillerne til å tro på en enkel og direkte spillestil.- Gjør sjelden de geniale grepene underveis som kan snu en kamp. Har ikke klart å gjøre Brann til et stabilt bortelag.

Ressurser:
+ Kjøpet av Martin Andresen - totalt verdt 15 millioner - sier det meste. Har penger til å gjøre nye grep underveis. Voldsom støtte i egen by.- Trykket fra Bergen alltid tøft å møte. Nå er forventningene større enn noen gang. Har gjort noen rare spillerinvesteringer.
TOTALT: 30


Angrepet har IKKE blitt dårligere siden ifjor
+nå har vi mye større mulighet til å variere, benken er betydlig styrket
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

Derabilo

Målvakter vil stige kraftig også! I tillegg er forsvaret kraftig forbedret! Det de sier vi mangler på midtbanen, har vi funnet.
Bergen ut av Norge -

jako

Quote from: "Derabilo"Det de sier vi mangler på midtbanen, har vi funnet.


Hvem da? Den sentral midtbanen er faktisk blitt vår akilleshæl. Uten Andresen ligger vi litt dårlig an.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Xminator

De vil garantert sette ned treningkastet på angrep. Sæternes har gått skadet og de kommer til å stille spørsmål ved Winters evne som målscorer.

Derabilo

Quote from: "jako"
Quote from: "Derabilo"Det de sier vi mangler på midtbanen, har vi funnet.


Hvem da? Den sentral midtbanen er faktisk blitt vår akilleshæl. Uten Andresen ligger vi litt dårlig an.


Eg anser dette som vår midtbane:

TFL-Andresen-PVM-Huseklepp

Vi har fart på vingene. Vi har Andresen i form (7'er mot RBK). Og vi har 2 dyktige sentralt på midtbanen.

Anser vi dette som vår midtbane derimot:

TFL/Huseklepp-Andresen-Miller-PVM

Fart på vingene. Andresen fremdeles i form. Sliter litt med jobbingen sentralt på midtbanen, men ellers er den sterk. Det er nok denne midtbanen vi vil få se Brann bruke.

Vi har vel ikke et soleklart valg på høyrekanten, men det er fordi vi har så mange gode vinger, ikke fordi vi ikke har noen.

Husk det at om det er tynt bak Andresen ligger det på benken. Det skal ikke ha innvirkning på karakteren de gir midtbanen vår.
Bergen ut av Norge -

DJ_ADG

Spørsmål;
Kor ofte har disse ekspertene rett på tabell tippingen sinn?

La oss spille en sesong før vi deler ut medaljer.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

naitsirk

bernu skreiv:
Quote


haddad holder samme nivå som bigmac/ystaas. trond olsen holder greit tl nivå.var jo aktuell for brann, men ingen spelar som vil prega tl.
occean er god.fredrikson og bertheussen har eg ingen formeining om.blir vel mykje det same som ein ukjent albaner og slovener.

oppsummering:
lsk har ikkje imponert på overgangsmarkedet.berre ei skikkelig forsterkning.

jinxter


Xminator

Zavrl skal vise nivået sitt før vi i det hele tatt bruker ham som argument i medaljekampen. Frem til da er det sunt for supportersjelen å gå ut fra at han holder nivået til Haugen eller Bjarnason.

Superjack

Uavhengig av hva som blir den eksakte tabellposisjonen tror jeg utfallet av TL blir som følger i forhold til forhondstipsene til "ekspertene"
ViF og RBK kommer til å ligge i toppen, sammen med viking. LSK kommer til å bli årets skuffelse sammen med start i forhold til forventninger.
Jeg tror ikke tromsø, Stabæk eller Sandefjord kommer til å gjøre det så mye verre eller bedre enn tippet, MEN jeg ser ikke vekk i fra at Sandefjord kan bli en liten overraskelse og overleve på tross av at de kommer til å bli tippet på sisteplass av et samlet ekspertpanel.

Jeg tror også at Brann og Ham-Kam kan overraske stort i forhold til forventninger.
Brannsupporter.

enavgutta

Quote from: "Superjack"Jeg tror også at Brann og Ham-Kam kan overraske stort i forhold til forventninger.

Snublefot

De som tror vålerengen vil ligge i toppen i år tror jeg får seg en kraftig smell...

Jeg hadde faktisk ikke blitt sjokkert om vi så pakket slite på midten eller i nedre halvdel av tabellen.. om de sliter sammen med brann kan jeg ikke avkrefte, men håper bra kommer blandt top 3, og tror vålerengen maks får en 6 plass.. men helst ser jeg at de rykker ned, 1 poeng dårligere en sandefjord som får kvalik=)

Falkman

.. Haddad holder et betydelig høyere nivå enn Macallister og Ystaas..men med unntak av Occean, kan ikkje eg heller se at LSK e så voldsomt forsterket.. tror likevel de kan kjempe om gullet. det kan vi og.. hvis alle holder seg friske og raske.. men vi kan like godt bli nummer 6.

BrannSupporter

Quote from: "Superjack"Jeg tror også at Brann og Ham-Kam kan overraske stort i forhold til forventninger.


Jeg ble bare litt nyskjerrig når du sier at Ham-Kam kan overraske positivt. De fire S'ene fra forsvarsrekken i overaskelsesesongen 04 er borte (Smeets, Ståhl, Sørensen og Storbæk), i tillegg PVM og Frigård. Hva begrunner du det med? Rønningen? Ja, han er jo faktisk ikke så værst.

Ricky

Vel har vi ikke vunnet noen treningskamper så langt, men Branns styggeste resultat i vinter er da allikevel ikke verre enn 0-1. Har kun stilt med toppet lag i 45 minutter (2.omgang mot Tromsø, en omgang vi forøvrig 'vant').

Da ville jeg definitivt vært mer skeptisk om jeg var Start eller VIF-supporter. De har jo spilt tellende kamper med toppet lag, og har dårlige resultater å vise til. Start med 16 baklengs og uten seier i RL, mens VIF bl.a. disket opp med et 0-4-tap mot Midtjylland. Kan ikke være mer enn en uke siden Rekdal stod på Sporten og svarte kontant "nei" på om VIF var sterke nok til å kjempe om gullet i år. Hadde dette vært utgangspunktet vårt før seriestart - stygge tap med mange baklengs til tross for toppet lag, samt at treneren står på TV2 og sier rett ut at vi ikke er gode nok til å slåss om gullet, så hadde jeg vært bekymret.
Og til forskjell fra Start og VIF, er det jo tydeligvis ingen i media som forventer at vi skal kjempe i toppen, hvilket igrunnen er enda bedre.

Tipper Brann vil ligge godt posisjonert igjennom hele våren, og at vi avanserer på høsten. Gamle ringrever som Sæternes og Winters gir ikke alt før vi snakker om seriekamper og poeng, og da blir det nok litt mer fres i det offensive også. Defensivt fungerer det vel bra (nok) allerede.

Henki

Quote from: "Ricky"samt at treneren står på TV2 og sier rett ut at vi ikke er gode nok til å slåss om gullet,


Tja, hadde Mjelde gjort det hadde han jo hatt helt rett da. Brann vinner ikke serien i 2006. Det gjør Rosenborg, Vålerengen eller Lillestrøm.
Ballen skal fremover!

Superjack

Glemmer alle Viking i år?
Brannsupporter.

Henki

Quote from: "Superjack"Glemmer alle Viking i år?


Jeg har ikke glemt Viking. Heller ikke Lyn eller Start. Men holder likefullt Rosenborg, Vålerengen og Lillestrøm som de sterkeste gullkandidatene. Viking, Lyn, Start samt oss er outsiderne blant medaljekandidatene.
Ballen skal fremover!

naitsirk

ja.
trur ikkje dei kan kjempa om gullet, men kanskje medalje om dei signer 2 storfisker (jmf dagens bt)

dei har jo mista både hangeland, deila og frode hansen i midtforsvaret. da e vel da samma som om me skulle ha mista soma,ørn1 og scharner samtidig

Willy Wonka

Jeg var i Parken å så LSK-FCK i royal league, og må si at ut i fra hva LSK viste der så kommer de i toppen i år, men vil ikke stikke av med gullet.
De har en utrolig intensitet.

Trond Olsen som folk snakker om her imponerte meg ikke særlig etter at han kom inn. Occean er et oppspillpunkt. Mifsud så ut som en Ystaas blottet for selvtillit.Mange gode løp, men totalt uvenn med ballen.

krøvel vellevold

Quote from: "Willy Wonka"Trond Olsen som folk snakker om her imponerte meg ikke særlig etter at han kom inn.  .
Legg ned hele klubben!

Willy Wonka

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Willy Wonka"Trond Olsen som folk snakker om her imponerte meg ikke særlig etter at han kom inn.  .


Meget passiv vil jeg si...
Ikke mye innvolvert i spillet.

Chrisstah

6 plass tror jeg er urealistisk for oss. 2 plassen tror jeg at vi tar etter lsk.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Hoggi

Quote from: "enavgutta"Det som faktisk er litt urovekkende her er at Soltvedt er skeptisk - han er tett på Brann miljøet og har vært treffende i sine vurderinger av spill og opplegg i Idrettveien gjennom sin BTV kommentatorplass tidligere.

Soltvedt er vel tettere på det kriminelle snekker-miljøet i Bergen enn noe annet. (les Bakkebø drapet). Slike menn er neppe den beste kilden for troverdig info.
 Erik Solèr pÃ¥ vingen!

Go Up