• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

BATALJONEN EFFEKTER

Started by DJ_ADG, February 22, 2006, 18:57:15 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

DJ_ADG

Husker at tifo-gruppen søke noen skjerf forslag for lenge siden(siste vinter tror eg). GE vet ikkje ka de skulle med de men eg synnes det hadde vært flott dersom Bataljonen kunne ha noen supporter effekter.

Eg tenker ikkje på alle mulige effekter men kansje et skjerf, en caps og en hetegenser eller noe sånt.
Skjerf idé;
http://img105.imageshack.us/img105/4387/untitled22bg.png
Baksiden; Bergen over hele (Brann står det på så mange skjerf fra før)

Caps;
http://www.sambina.de/bilder/Caps/4254.jpg(bilder viser ikkje kordan men et bilde eg forklarer etter)
-BATALJONEN(med litt gammel skrif og skrevet med bue)
under bataljonen står; BRANN-BERGEN
dette står framm på panen
-Frame på skjermen(hvit området på bildet)
der står det Brann Bataljonen Bergen rundt helle.
-På siden over øret
BBB logoen

Noen andre som ønsker effekter?
Andre forslag?
Kan styret gi svar om dette é noe som kan være aktueltdenne sesongen/neste sesong?
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Nixon

Forsåvidt bra at noen tar initiativ. Men personlig liker jeg ikke denne alltid tilbakevendende gotiske fonten, som blir helt uleselig i versaler.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Northside

Skjerfet var ganske fint, kanskje med bbb logoen på sidene.

Capsen kan jo gjøres enkel med bare en liten BBB logo i midten?

Dette kunne blitt gode salgsprodukter samtidig som de reklamerer for Bataljonen.

Kommer med noen andre forslag litt seinere.

DJ_ADG

Quote from: "NorthsideFCDH"
Capsen kan jo gjøres enkel med bare en liten BBB logo i midten?

Kan gjøres enkelt, men eg synnes at man kansje bør lage noe litt mer en bare en enkel logo.  Men en som blir brukt litt tid på designet vil folk ha den og den skiller seg litt ut.

Quote from: "Nixon"personlig liker jeg ikke denne alltid tilbakevendende gotiske fonten


eg skal ikkje si noe i mot din personelige mening. Den é ikkje altid så bra u bruke men navnet BATALJOEN tenker eg med en gang på Buekorps og litt gammelt derfor føler eg personelig at en gammel skrift type passer best på et Bataljonen skjerf.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Bataljonen

Fint at man engasjerer seg og kommer med forslag !

Vi jobber med et par ting på denne fronten og forhåpentligvis vil det komme noen "Bataljonseffekter" men når kan vi ikke si.

Slik Bataljonen er organisasjonsmessig så er vi ikke mva. pliktig og dette begrenser inntekter ved salg av slike produkter. Men vi jobber med løsninger som gjør at vi kan få dette til på en smidig måte.

Vi ønsker helt klart å få til en slags "Bataljonskolleksjon" hvor vi har vår egen logo og identitet på produktene.


Forhåpentligvis vil vi ha en liten ting klart til årsmøtet neste uke som kan blir bra, så møt opp og se :)
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Tobby

Fins dei Bataljonen bar t-shjortene endo?
rann Bataljonen Bømlo

Bataljonen

Quote from: "Tobby"Fins dei Bataljonen bar t-shjortene endo?


Nei disse fins ikke, kommer heller ikke til å trykke opp flere da vi planlegger andre ting.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Nixon

Quote from: "DJ_ADG"eg skal ikkje si noe i mot din personelige mening. Den é ikkje altid så bra u bruke men navnet BATALJOEN tenker eg med en gang på Buekorps og litt gammelt derfor føler eg personelig at en gammel skrift type passer best på et Bataljonen skjerf.


Det blir jo mye smak og behag. Men ser ingen grunn til at ikke Bataljonen skal fremstå med et mer moderne uttrykk. Er jo ikke uten grunn at de aller fleste bedrifter fornyer både logo og grafisk profil med jevne mellomrom. Vi må, etter min mening, være litt fremtidsrettet og lage noe som ser litt kult og salgbart ut. Og ikke henge oss opp i disse gammeldagse uleselige fontene.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Rasmus_brann

Er det ikke noen som er flik å tegne?? Designerspirer? Bruke litt tid på det... Jeg kan sitte meg ner å prøve ut nokken skisser..
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

kabelmann

Quote from: "Nixon"Men ser ingen grunn til at ikke Bataljonen skal fremstå med et mer moderne uttrykk. Er jo ikke uten grunn at de aller fleste bedrifter fornyer både logo og grafisk profil med jevne mellomrom. Vi må, etter min mening, være litt fremtidsrettet og lage noe som ser litt kult og salgbart ut. Og ikke henge oss opp i disse gammeldagse uleselige fontene.


Enig i dette. Sendte på eget initiativ noen skisser for et år/halvannet siden, men fikk aldri noe svar på mail så det kan virke som at de er fornøyd med det de har. Blir spennende å se hva de skal presentere nå fremover.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Brann-Peter!

Har en lei følelse av at det ene plagget blir mer harry enn det andre. Derfor, hvis jeg var i deres sko, ville jeg brukt god tid på design og gjerne la en erfaren "designer" ta seg av akkurat den biten.
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Bataljonen

Quote from: "Brann-Peter!"Har en lei følelse av at det ene plagget blir mer harry enn det andre. Derfor, hvis jeg var i deres sko, ville jeg brukt god tid på design og gjerne la en erfaren "designer" ta seg av akkurat den biten.


Akkurat dette vi har gjort.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

DJ_ADG

Quote from: "Bataljonen"[
Akkurat dette vi har gjort.


Dersom det é han eg tror det é blir resultatet bra
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Chris*

Design er alfa omega, ingen tvil om det.
Vålerenga har klart å lage en kul kolleksjon, som folk kan bruke på fritiden, uten at det blir blodharry.
Hadde vert fint å sett folk med brann-effekter som gensre, luer og andre ting i bybildet, og ikke bare på stadion.
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

Bataljonen

Quote from: "Chris*"Design er alfa omega, ingen tvil om det.
Vålerenga har klart å lage en kul kolleksjon, som folk kan bruke på fritiden, uten at det blir blodharry.
Hadde vert fint å sett folk med brann-effekter som gensre, luer og andre ting i bybildet, og ikke bare på stadion.


Helt enig ! Uken består av 7 dager og hvorfor kun gå med Brann effekter på kampdag ?

Vi jobber med ting men vi vil begynne i det små og ikke brenne oss slik bla gamle BST gjorde. Vi jobber med en langsiktig plan som inneholder mange delmål. Vi tar en ting om gangen og vil gjøre det skikkelig før vi tar neste steg.

Vi vil forhåpentligvis presentere noe av dette om kort tid.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Northside

Forslag til sko:
http://img136.imageshack.us/img136/6903/12dm.jpg

Så bytter du AIK merket med en Brann logo og lager skoene i svart, hvit eller rød farge.

DJ_ADG

I går kom Brann sinne nye klær. Eg så noen bilder i BA, men finner ikkje de på nettet. Har noen bilder av de klærene. Synnes at Brann har blitt flinkere i de siste årene med klær.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

kabelmann

iBergen har en del av bildene.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

DJ_ADG

ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Go Up