• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Albansk spiss på prøvespill

Started by Ben Dover, February 19, 2006, 02:51:27 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Slik situasjonen er nå burde strengt tatt Brann hente 4 slovenere til :p En høyreback, en kantspiller og to stykk sentral midtbane. Ikke fordi Brann trenger det om hele skadelisten (minus 2) strykes til seriestart, men fordi man ikke bør *planlegge* ut fra at "alt går så bra skal du se".

BrannFa(e)n

Men nå skal jeg være såpass ærlig at jeg synes det blir tull å hente utenlandske spillere som stallfyll. Da er heller norske unge spillere bedre, siden de faktisk er motivert til å sitte på benken, men det vil ikke si at jeg er enig med Drmeland.

Det Brann trenger, uansett nasjonalitet, er:

Backup:
Høyreving
Venstreback
Sentral midtbane
Spiss

Førsteellever:
Høyreback

Det som er "synd" er at om Brann får tak i slike spillere vil stallen være så overfylt at med en gang Brann faktisk får en skadefri tropp, må noen av disse selges.
rannfasiten

Xminator

Tror ærlig talt man finner utlendinger som er mer komfortable med å slite benken enn norske ungdommer.

DrMeland

ikke til å føre oss til seriegull. Såpass ærlig må vi være. Jeg ønsker det samme som alle andre: gode spillere på et godt Brannlag som kan gjøre oss til et stabilt topplag. Målet er vi alle enig om, det er vel heller veien dit vi ikke er helt enig om.
rMeland

ostraume

Doktor: Kan du gjøre meg en tjeneste? Slutt å kalle Zavrl for Vrøvl. Det er useriøst og uvennlig.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: "ostraume"Doktor: Kan du gjøre meg en tjeneste? Slutt å kalle Zavrl for Vrøvl. Det er useriøst og uvennlig.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Snublefot

og om det skulle være morsomt så var det egentlig ikke det=)

hehe.. men litt måtte jeg le, og er helt enig med mannen over som ber om Dr.Meland sin generøsitet i å kalle Zavrl for Zavrl.. er jo faktisk litt småprovoserende og hele tiden se vrøvl... noe han absolut ikke heter..

Xminator

Nå har jo Zavrl laget motbakke for seg selv mot veien til forlenget kontrakt en gang neste sesong. Nå har han en dårlig kamp på midtbanen, en god omgang som midtstopper og en helsvart kamp som midtstopper. For tidlig å si noe om nivået enda, tar man på skylappene har jo meriterte spillere som Lundekvam gjort en del skarpe opptredener i Branndrakt også (skammens dag som vi helst vil glemme, men fulle trøndere minner oss om på fest).

Go Up