• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Er nykommerene ankommet La Manga?

Started by dudo, February 14, 2006, 16:00:23 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

dudo

Noen som vet om Zavrl og Monkam har slått seg sammen med våre helter i Spanien? Jeg sitter fortsatt med en "jeg tror det ikke før jeg får se det"-feeling...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

naitsirk


dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Xminator

I følge BA har han og klubben skveret opp og alt er harmoni med Zavrl som Brannspiller. Så får vi se om han dukker opp i morgen. Mjelde vil vurdere formen på de to (monkam og zavrl) før han bestemmer seg for om de får spille mot Tromsø.

Andresen skal spille 2. omgang og Sæternes blir spart minst en kamp til.

MyWay

hei hei dudo.

Jeg er ganske sikker på at begge spillerne blir Brann-spillere.

Det jeg er bekymret for er Andresen og Sæternes, jeg er redd for at begge to kommer til å være ute lengre enn antatt.

dudo

Hehe, her debatteres det i flere kanaler. Om vi får inn klassespiss nr tre er vi godt i gang. Martin har ikke for vane å være skadet, og må da snart være ferdig med det! ;p
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

tintin

Quote from: "dudo"I flg alltid like pålitelige iBergen.no, hvertfall:

http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/sport/brann/article558692.ece


denne artikkelen ble jo publisert i går, noe som skulle tilsi at de er på plass i dag... eller?!

tintin


dudo

Quote from: "tintin"
Quote from: "dudo"I flg alltid like pålitelige iBergen.no, hvertfall:

http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/sport/brann/article558692.ece


denne artikkelen ble jo publisert i går, noe som skulle tilsi at de er på plass i dag... eller?!


Helt klart "eller", ihvertfall for Monkam. De burde gitt han en mobiltelefon før han forlot ambassaden... ;p
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!


tormi

SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Xminator

Jøsendal er foresten utpekt som tolk. Han har vistnok en gang for lenge siden lært fransk på skolen. Mirakelmann, livredder - og nå tolk ;)

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: "dudo"Og da er de i gang på trening!

... men de virker ennå litt stedville etter reisen:

Quote from: "Nettavisen (Zavrl)"- Det er mye mer fysisk og aggresivt spill her i Norge.

Ingen av de to nyankomne har trent den siste tiden, så formmessig ligger de et stykke bak resten av laget. Dermed kan vi neppe forvente at de skal storspille på La Manga, men de kan kanskje gi oss noen antydninger om ka de har inne, og deretter satse på å komme seg i gang til treningsleiren i Wien om en måned ...?
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

dudo

Quote from: "OmOssSjølOgHansaøl"
... men de virker ennå litt stedville etter reisen:

Quote from: "Nettavisen (Zavrl)"- Det er mye mer fysisk og aggresivt spill her i Norge.


Heheheh. Du har unektelig et poeng. Man kan da få sett basisferdigheter om de spiller mot Tromsø, om ikke annet. For å si det sånn, det tok lang tid før jeg ble overbevist av Scharner...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Xminator

Viking ble utspilt av Dinamo i dag, så det kan jo være en indikasjon på at nivået i russisk fotball er litt undervurdert blant oss forumpoteter.

Monkam har jo lagt an en skikkelig bart og farget håret på ambasaden, så helt bortkastet kan ikke månden ha vært ;) 19-åringer er lettrente, og med tanke på det fysiske nivået han hadde før han ble sittende fast bør man ikke være altfor bekymret for Monkam.

Zavrl er kjøpt delvis usett og for en halv Sanne, så han bør vi gi tid og ikke forlange Scharnernivå - helt enda :p

Tom C

Quote from: "Xminator"Monkam har jo lagt an en skikkelig bart og farget håret på ambasaden, så helt bortkastet kan ikke månden ha vært ;) 19-åringer er lettrente, og med tanke på det fysiske nivået han hadde før han ble sittende fast bør man ikke være altfor bekymret for Monkam.


Nei, med tanke på at han som eneste mann holdt følge med Helge Haugen gjennom Isdalen, burde han vel være i stand til å hente seg opp igjen rimelig greit. Meget spent på hans egenskaper forøvrig. Kan vel bli et greit innbytter-alternativ dersom han kan spe på løpskapasiteten med litt sugende taklinger og kreative pasninger...
Aldri mer Obos....

Go Up