• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Mjelde må gå

Started by hocey, February 04, 2006, 17:17:55 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

runarnormann

Quote from: "Langhår"
Quote from: "runarnormann"
Legger merke til at du ikke klarer aa svare innlegget ditt.  Evnt. ikke forstod det.  Det jeg mener her er at man maa fortjene aa faa sitte i lang tid.  For aa vende ditt innlegg paa hodet, tror du Rekdal ville fortsatt vaert i VIF hvis de hadde saa tydelig stagnert under ham?  

Jeg sier det jeg har sagt siden Brann slo RBK i fjor (Sjekk traad:  Mjelde- rett mann?) at jeg ikke er Mjelde tilhenger.  Men jeg mener at aa fjerne ham foer sommeren er tull.  Han faar kampene frem til sommeren aa bevise seg.  Naa har han ikke skader aa skylde paa.


Legger merke til at du ikke klarer å svare på et eneste av spørsmålene mine. Eventuelt at du ikke forstod dem.

Forøvrig skriver jeg at jeg mener at Mjelde har fortjent å få sitte, i førsteomgang ut kontraktstiden. Dersom jeg ikke mente det ville jeg jo vært enig med deg. At du mener at han ikke har gjort seg fortjent til det er din mening, ikke en vedtatt sannhet.

Det samme gjelder din påstand om stagnasjon under Mjelde. Det er et premiss jeg ikke godtar. Litt merkelig at du sier at "Nå har han ikke skader å skylde på". Betyr det at du innser at høsten ifjor ble ødelagt av skader på nøkkelspillere? I så fall har jo Mjelde vist jevn stigning fra en middelmådig førstesesong, via bronse og cupgull til en meget god vårsesong ifjor. Det er ikke stagnasjon i min bok. Dersom du mener Mjelde burde tatt gull med de spillerne han hadde tilgjengelig ifjor høst, overrasker du meg.

Forøvrig er jeg Branntilhenger, ikke Mjelde-tilhenger slik du insinuerer. Jeg ønsker det beste for Brann, det kan av og til virke som om det for noen er viktigst å fjerne Mjelde.


En ting faar vi vaere enig om i hvert fall.  Hele denne traaden er meningsloes frem til Brann har spilt noen viktige kamper.  Naa blir det bare til at de samme argumentene kommer hele tiden, dette gjelder begg parter.

Foreslaar vi stenger denne traaden naa.  To-tre hundre fjern Mjelde traader blir jo startet uansett hvis Brann faar en daarlig start.

Enige?
egenden Alf Dahl

Nixon

Stenge tråden?
Er du gal?
Den har jo utsikter til å bli legendarisk!:)
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

AtroZ

Vi kan forhåpentlig vis dra den frem om en stund etter at vi har sikret oss gull med mjelde ;-)
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

Atlet Orvanger

QuoteGått av skaftet
- Noen har gått av skaftet og fyrt opp sankthansbålet litt for tidlig, slår Mjelde fast overfor TV2 Nettavisen i garderoben etter kampen.

- Tenker du da på utspill som har kommet fra din egen klubb?

- Hvem jeg tenker på kan du sikkert gjette deg til.

Brann-treneren håper nå på ro i klubben foran seriestart neste helg.

- Alle rundt laget må nå holde fokus på det som teller. Vi sitter i samme båt, og nå må vi begynne å dra i samme retning. Men jeg tviler egentlig på at det blir mer ro i klubben nå, sier Mjelde.


Etter flere oppslag i aviser tyder mye på at Mjelde er særdeles lite fornøyd med uttalelsene til Revheim, og dette med god grunn. Jeg stiller meg bare hoderystende til disse uttallelsene. Jeg trodde faktisk at proffesjonelle folk bekledde toppstillingene i Brann, det viser at jeg trodde feil.

runarnormann

Quote from: "Atlet Orvanger"
Jeg stiller meg fullstendig bak Mjeldes uttalelser om at det er i litt tunge tider som dette apparatet rundt Brann må stå sammen.



Det er jo bare det at Mjelde er den som er skyld i de tunge tidene!
egenden Alf Dahl

Atlet Orvanger

Og du mener at å trekke hans kompetanse i tvil og på denne måten undergrave hans autoritet hjelper i så henseende?

Toa

Quote from: "runarnormann"
Quote from: "Atlet Orvanger"
Jeg stiller meg fullstendig bak Mjeldes uttalelser om at det er i litt tunge tider som dette apparatet rundt Brann må stå sammen.



Det er jo bare det at Mjelde er den som er skyld i de tunge tidene!


Er du klar over hvor patetisk det der høres ut? Hjelpe meg...
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

naitsirk

eg gleder meg ihvertfall til oktober/november når anti-mjelde folka står der med skjegget i postkassen.

dersom trenaren er so forferdelig dårlig so kan de jo slutta å gå på kamper.
eg hadde aldri gidda å sjå ein god film med skodespelarar som eg hata.

og alt da mase om at "me vil jo branns beste" e noko bullshit. dersom brann skal gjera da bra so må folk som revheim og anti-mjelde tilhengarar vekk i frå klubben.
ikkje mange her inne som hadde prestert godt på feks jobben dersom omgivelsane motarbeida deg.

eg og synst tom sanne spelte dårlig, men eg bua ikkje på han for det. hjelper ikkje so mykje akkurat.

hocey

Jeg buet heller ikke på Sanne, det var rett og slett patetisk. Tydligvis at du har tatt eierskap i saken ettersom argumentene blir mer polariserte. Hvorfor bygger du båser som om det eneste som betyr noe er om en liker treneren eller ikke? Selv om Brann hadde spilt i 2 divisjon hadde jeg gått på Brann kamper. Selv om en mener at Mjelde ikke er rett mann for å trene årets Brann lag kan en ikke trekke en logisk (kort)slutning at det betyr at en ikke håper Brann vinner så mange kamper som mulig.

Dessuten tror jeg den såkalte Mjelde klanen vil komme med betydelig hardere skyts om Brann kjemper om gullet enn det Mjelde kritikerne vil bruke om Brann gjør det dårlig for å bruke et polarisert språk som sikkert du også forstår.
tenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget

Nixon

Quote from: "hocey"Dessuten tror jeg den såkalte Mjelde klanen? vil komme med betydelig hardere skyts om Brann kjemper om gullet enn det Mjelde kritikerne vil bruke om Brann gjør det dårlig for å bruke et polarisert språk som sikkert du også forstår.


Kan jeg aldri tenke meg. Hvis Brann skulle vinne kamp etter kamp vil det stå mye mindre om Mjelde her enn om Brann skulle tape kamp etter kamp. Se bare hvor rolig og harmonisk alt ble etter seieren mot Molde...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

dudo

Jeg kan bare snakke for meg selv, men om vi skulle vinne kamp etter kamp etter kamp vet jeg om andre jeg skal hovere overfor enn mine medsupportere... ;-p
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

naitsirk

da e vel ingen som snakker om båser, men heller om å støtte opp om laget.

da e ikkje alle som synker so lavt med tanke på buing, men da e jo nok at eit fåtall gjer da.
da finst nok av idiotar i verden.

enkelte skal alltid klage og syta over noko og når brann taper fotballkamper so skal ein alltid finna ein syndebukk.veldig lite nyansert.

har sjølv vore kritisk til mjelde før fjorårets sesong, men lot meg imponera utover våren.han er ikkje feilfri, som på defensiv organisering, men synst han har gjort ein bra jobb med laget. brann speler fotball langs bakken, fotball som varmer mitt hjerte, og mange har kritisert mjelde for å stole altfor mykje på individuelle kvaliteter.

klart da når brann speler ein fotball som krever sin mann, og ikkje langball fotball som vif og lsk bedriver.

tormi

Quote from: "runarnormann"
Quote from: "Atlet Orvanger"
Jeg stiller meg fullstendig bak Mjeldes uttalelser om at det er i litt tunge tider som dette apparatet rundt Brann må stå sammen.



Det er jo bare det at Mjelde er den som er skyld i de tunge tidene!
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

runarnormann

Quote from: "tormi"
Quote from: "runarnormann"
Quote from: "Atlet Orvanger"
Jeg stiller meg fullstendig bak Mjeldes uttalelser om at det er i litt tunge tider som dette apparatet rundt Brann må stå sammen.



Det er jo bare det at Mjelde er den som er skyld i de tunge tidene!


Det der er f... meg en skikkelig svimete kommentar.

Mjelde har i år stilt med sin beste stall i totalt 2 kamper. I de andre kampene har det vært MYE rokkeringer.

Fatter ikke folk det at om Mjelde hadde toppet laget i alle treningskampene så hadde vi garantert vunnet flere kamper, men vi kunne kanskje ikke stille toppet lag til seriestart?!?!!

Er det vanskelig for folk å forstå at å sende Bengt Sæternes og Martin Andresen med flere ut på et jorde av en bane ikke er heldig når de har nærmest gått kronisk skadde i lengre tid?

Mjelde har HELE tiden sagt at de har en plan som ikke nødvendigvis gir gode resultater i treningskamper men at det gir større sjans for resultater i SERIEN.

Nå får vi se om den har funket. Det vil våren vise. Og resultatet vil vi se når vi teller opp skadene til sommerpausen.



Hvis du i det hele tatt gadd aa lese det andre skriver foer du kritiserer det, saa ville du vite at jeg er helt enig med deg at treningskamper ikke har noe aa si.  Det jeg tenkte paa var en sjetteplass i en sesong der vi skulle slaass om gullet.  Der synes jeg det er paa sin plass aa skylde paa Mons Ivar.
egenden Alf Dahl

Snublefot

dette er blitt sakt 1000 ganger før, og jeg skjønner ikke hvorfor det er så forbanna vanskelig og forstå...

men la meg si det sånn, hvilken trener tror du hadde klart å føre brann til noe bedre en 6 plass, når du tenker på hvilke spillere vi måtte spille med store deler av høstsesongen...

Greit at en bedre trener kanskje kunne klart en 5 plass, muligens en 4 plass, muligens også en 7 eller 8 plass..


spiller INGEN rolle, det mannskapet brann hadde de siste 10 kampene i fjor var rett og slett ikke bra nok til noe bedre en 6 plass, uansett hvem som stod bak roret.... er det ikke på tide å innse dette? og se frem mot sesongen som kommer nå?  det er de kampene som kommer som vil bety alt, for brann, for mjelde og for spillerne...

BrannFa(e)n

Jeg sier ikke at det er derfor Mjelde må gå, men en skuffende prestasjon når Brann hadde tidenes mulighet til gull er faktisk noe som taler imot Mjelde. Mjelde visste han hadde tynn stall, og Brann har midler til å hente nye spillere, og at Mjelde ikke sa ifra og ikke var nok "på hugget" etter nye spillere, vel, det er faktisk kun Mjelde sin feil. Ja og klovnen ved siden av han, men han forventer jeg ingenting av etter at han klarte å rykke ned med Brann 2 for andre gang av to mulige forsøk.

Det jeg sier (ikke det at så mange bryr seg, men for å nok en gang få frem det jeg mener) er at Mjelde må gå på grunn av at han er så jævla trangsynt til tider og viser spor av manglende rutine og gjør unødvendige feil til stadighet. Iallfall gjorde. Men som sagt, igjen: Dette er feil tid å sparke han på.
rannfasiten

tormi

SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Nixon

Brann jobbet iherdig i fjor for å skaffe forsterkninger. Men av ulike årsaker klaffet det ikke helt.
De veldig uheldig med Cipot som ble skadet. De var utrolig nære med både HEF og Hoseh, som begge av ulike årsaker valgte å ikke gå til Brann.
Uflaksen fortsatte med TFL som ble hentet, og skadet.
Pluss at de nok ikke hadde så altfor mye penger vil jeg tro etter avtalen om PVM.

Så si at Brann og Mjelde satt på ræven er å ta litt i...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

tormi

Er glad vi ikke fikk Hoseth... men hjelp meg litt... Kem e HEF?
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

tormi

Ja seff... Hvor en glede det ville værå se han i den elskelige røde drakten igjen... Sukk...
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

fettnok

fakiri får vi nok ikke se i branndrakt på en god god stund
ette går aaaaaldri bra!

Motyka

Quote from: "krøvel vellevold"

Andre regler for meg? Nei, jeg bare svarer med samme mynt. Dere har brukt hvert eneste tap som argumentasjon til å ta opp denne tråden igjen. Så vant vi i går, og det ble plutselig stille fra Mjelde-motstanderne. En liten sarkasme fra meg, som noen åpenbart har behov for å lage et kjemestort nummer av!


Ser at du ikke gir deg, tror du at vi VIL at Brann skal tape?
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Motyka

Quote from: "Snublefot"

jeg bare har et lite spm til motyka og de andre "mjelde-motstanderne"..

helt sånn ut av det bli liksom,  OM, hvis atte, det kanskje, vi hadde vært heldige etc, bla bla bla... Hva om vi tok gull i 2006.. (noe jeg tror er lite sannsynlig, så er bare hvis...).... hvis vi tok gull i 2006, med Mjelde som trener..

Hadde dette forandret deres mening? eller hadde dere fortsatt ønsket å kaste han på dør?  

bare kjekt å vite om det er resultat basert at dere ønsker han vekk, eller om dere vil ha han fjernet uansett hvordan brann gjør det..


Men selvsagt forandrer det min mening, hva tror du dette er for noe? At jeg VIL at  Brann skal ikke lykkes? Greit nok at jeg ikke liker MIM noe spesielt godt som person, men det er da for pokker mitt problem som jeg må slite med. Om han får de til å bli ett stabilt topplag så skal jeg kunne leve med MIM. Er bare Hareide jeg ikke hadde taklet å se i Brann.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

krøvel vellevold

Quote from: "Motyka"
Quote from: "krøvel vellevold"

Andre regler for meg? Nei, jeg bare svarer med samme mynt. Dere har brukt hvert eneste tap som argumentasjon til å ta opp denne tråden igjen. Så vant vi i går, og det ble plutselig stille fra Mjelde-motstanderne. En liten sarkasme fra meg, som noen åpenbart har behov for å lage et kjemestort nummer av!


Ser at du ikke gir deg, tror du at vi VIL at Brann skal tape?


Gir jeg meg ikke? Det er 13 dager siden jeg skrev det du refererer til. Mulig du har vært på ferie eller noe, men det blir litt teit å skrive at jeg ikke gir meg... Uansett: Du lager fortsatt et nummer ut av en liten sarkasme fra meg!
Legg ned hele klubben!

Motyka

Quote from: krøvel vellevold
Quote from: "Motyka"
Quote from: "krøvel vellevold"

Andre regler for meg? Nei, jeg bare svarer med samme mynt. Dere har brukt hvert eneste tap som argumentasjon til å ta opp denne tråden igjen. Så vant vi i går, og det ble plutselig stille fra Mjelde-motstanderne. En liten sarkasme fra meg, som noen åpenbart har behov for å lage et kjemestort nummer av!


Ser at du ikke gir deg, tror du at vi VIL at Brann skal tape?


Gir jeg meg ikke? Det er 13 dager siden jeg skrev det du refererer til. Mulig du har vært på ferie eller noe, men det blir litt teit å skrive at jeg ikke gir meg... Uansett: Du lager fortsatt et nummer ut av en liten sarkasme fra meg![/quote

Tidspunktet er jo uvesentlig her, poenget er at du absolutt skal gjøre dette til en krangel mellom supportere. En kamp fra eller til spiller da selvsagt ingen rolle, like patetisk å komme med "hva sa jeg" fraser selv om de taper eller vinner.
Du tror vel virkelig ikke at vi som vil ha Mjelde sitter og håper at Brann taper?
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

krøvel vellevold

Quote from: "Motyka"
Tidspunktet er jo uvesentlig her, poenget er at du absolutt skal gjøre dette til en krangel mellom supportere. En kamp fra eller til spiller da selvsagt ingen rolle, like patetisk å komme med "hva sa jeg" fraser selv om de taper eller vinner.
Du tror vel virkelig ikke at vi som vil ha Mjelde sitter og håper at Brann taper?


Det er DU som trekker opp igjen diskusjonen og ikke gir deg! Jeg hadde ikke skrevet på denne tråden på lang tid (13 dager), og hadde heller ikke tenkt til det om du ikke kom trekkende med enda et motinnlegg lenge etter diskusjonen var glemt!
Legg ned hele klubben!

Motyka

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Motyka"
Tidspunktet er jo uvesentlig her, poenget er at du absolutt skal gjøre dette til en krangel mellom supportere. En kamp fra eller til spiller da selvsagt ingen rolle, like patetisk å komme med "hva sa jeg" fraser selv om de taper eller vinner.
Du tror vel virkelig ikke at vi som vil ha Mjelde sitter og håper at Brann taper?


Det er DU som trekker opp igjen diskusjonen og ikke gir deg! Jeg hadde ikke skrevet på denne tråden på lang tid (13 dager), og hadde heller ikke tenkt til det om du ikke kom trekkende med enda et motinnlegg lenge etter diskusjonen var glemt!


Ante ikke at det var foreldelsefrist på denne diskusjonen.
Jeg vil gjerne holde dette ved like for å slippe å se deg og dine komme med denne "hva var det jeg sa" når Brann tar noen poeng.
Jeg kommer neppe til å gi meg før MIM er borte eller han har oppnådd sin egen målsetting.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

runarnormann

Quote from: "krøvel vellevold"

Jeg hadde ikke skrevet på denne tråden på lang tid (13 dager), og hadde heller ikke tenkt til det om du ikke kom trekkende med enda et motinnlegg lenge etter diskusjonen var glemt!


Du kan da ikke tro denne diskusjonen er glemt bare fordi vi fikk ett poeng mot Fredrikstad?
egenden Alf Dahl

Motyka

Quote from: "runarnormann"
Quote from: "krøvel vellevold"

Jeg hadde ikke skrevet på denne tråden på lang tid (13 dager), og hadde heller ikke tenkt til det om du ikke kom trekkende med enda et motinnlegg lenge etter diskusjonen var glemt!


Du kan da ikke tro denne diskusjonen er glemt bare fordi vi fikk ett poeng mot Fredrikstad?


Denne duskusjonen har vel ligget rolig siden seieren over Molde, holdt på å falle av stolen når jeg oppdaget det.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

batty

Mjelde må finne seg i å bli målt etter RESULTATENE han oppnår. Ikke stilkarakterer, ikke ballbesittelse eller antall målsjanser men ene og alene resultater. Man skaper til en viss grad sin ege lykke ( les flaks ) i fotball ved å opptre i alle situasjoner på en sånn måte at minst mulig overlates til tilfeldighetene. Det gjelder forberedelser, motivering, laguttak, strategi, oppfølging fra benken (?), innbytter, taktiske vrier og ikke minst taktiske bytter på slutten, eller mangel på slike...  Hvis Brann fortsetter å opptre underlig umotivert og uten tenning i visse kamper og Mjelde hverken kan eller prøver å få tenning og motivasjon inn i laget er det alene nok til å sette spørsmålstegn ved trenerarbeidet. I fjor var det flere ganger merkelig lite tenning i laget fra start, og i enkelte kamper datt man ned på et innsatsnivå som ikke var bra nok rett og slett. At man slipper inn lette mål på slutten både på Ullevaal og i  Kristiansand og viser underlig slapp innstilling i første omgang i minst en kamp er ikke bra. Noe av dette må kunne tilskrives svikt fra apparatet på sidelinjen vil jeg tro.
På tirsdag møter man en motstander som ikke kommer til å hvile et eneste sekund, og Lillestrøm blir derfor en formidabel motstander.

Motyka

Ser at det er flere og flere som stiller spørsmåltegn med MIM sine lederegenskaper.
Hvorfor skulle ikke spillerne være like i tvil som supporterne er?
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Scally

Quote from: "Motyka"Ser at det er flere og flere som stiller spørsmåltegn med MIM sine lederegenskaper.
Hvorfor skulle ikke spillerne være like i tvil som supporterne er?


Tror nok  det er flere spillere som føler frustrasjon og ikke er enig i alt som blir gjort.
Men problemet er at de ikke kan si det som det er. Ytring av mistillit til trener medfører som oftest benken og derretter solgt ved første anledning.

Ser man over dammen til England så er det flere spillere som etter å ha forlatt en klubb kommer med sterke skyts mot sin tildigere trener.

Helt normalt.

Nixon

Quote from: "Motyka"Hvorfor skulle ikke spillerne være like i tvil som supporterne er?


Først og fremst fordi de har førstehånds kjennskap til hvordan Mjelde egentlig er som trener. Vi bare synser...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Derabilo

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Motyka"Hvorfor skulle ikke spillerne være like i tvil som supporterne er?


Først og fremst fordi de har førstehånds kjennskap til hvordan Mjelde egentlig er som trener. Vi bare synser...


Det kan jo gjøre at de er i større tvil enn oss da..! Men isåfall hadde vel Mjelde fått sparken allerede..
Bergen ut av Norge -

naitsirk

vil nok som sagt overfor at spelarane har meir innsikt enn oss her inne.

har vore på nokre treningar og synst ikkje motivasjon er det som hindrer brann frå suksess.

og til den som skreiv at dersom brann ikkje presterer feks i 1.omgang so e trenarteamet dårlige motivatorer: var du inne i garderoben før kampstart.

sjekk bilder i frå kampen inne på rune nilsen sine sider og du ser at det som feks andresen sa om låg sol stemmer ganske godt.
har vel aldri sett ein tribune der samtlige står med hendene på panna for å i det heile tatt sjå noko.
kanskje dette var grunnen til den dårlige starten?

media prøvde jo og å vri det til at andresen valgte banehalvdel!

Motyka

Quote from: "Derabilo"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "Motyka"Hvorfor skulle ikke spillerne være like i tvil som supporterne er?


Først og fremst fordi de har førstehånds kjennskap til hvordan Mjelde egentlig er som trener. Vi bare synser...


Det kan jo gjøre at de er i større tvil enn oss da..! Men isåfall hadde vel Mjelde fått sparken allerede..


Noe han nok sikkert vil om han ikke lever opp til sin egen målsetting som han hittil har mislykkes med.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

krøvel vellevold

Quote from: "Motyka"
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Motyka"
Tidspunktet er jo uvesentlig her, poenget er at du absolutt skal gjøre dette til en krangel mellom supportere. En kamp fra eller til spiller da selvsagt ingen rolle, like patetisk å komme med "hva sa jeg" fraser selv om de taper eller vinner.
Du tror vel virkelig ikke at vi som vil ha Mjelde sitter og håper at Brann taper?


Det er DU som trekker opp igjen diskusjonen og ikke gir deg! Jeg hadde ikke skrevet på denne tråden på lang tid (13 dager), og hadde heller ikke tenkt til det om du ikke kom trekkende med enda et motinnlegg lenge etter diskusjonen var glemt!


Ante ikke at det var foreldelsefrist på denne diskusjonen.
Jeg vil gjerne holde dette ved like for å slippe å se deg og dine komme med denne "hva var det jeg sa" når Brann tar noen poeng.
Jeg kommer neppe til å gi meg før MIM er borte eller han har oppnådd sin egen målsetting.


Du anklager meg først for at jeg ikke gir meg. Og så kommer du og spør om det er foreldelsesfrist på diskusjonen! HVEM er det som ikke gir seg her? Du har sagt femti ganger nå at du ikke vil høre noe "hva var det jeg sa" fra meg.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: "runarnormann"
Quote from: "krøvel vellevold"

Jeg hadde ikke skrevet på denne tråden på lang tid (13 dager), og hadde heller ikke tenkt til det om du ikke kom trekkende med enda et motinnlegg lenge etter diskusjonen var glemt!


Du kan da ikke tro denne diskusjonen er glemt bare fordi vi fikk ett poeng mot Fredrikstad?


Motyka kommer to uker etter mitt forrige innlegg på denne tråden og forteller at jeg ikke gir meg...
Legg ned hele klubben!

naitsirk

QuoteMotyka kommer to uker etter mitt forrige innlegg på denne tråden og forteller at jeg ikke gir meg...


kanskje du kan vera den som avslutter dette da. ein treng ikkje svare på alt her inne.

Motyka

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Motyka"
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Motyka"
Tidspunktet er jo uvesentlig her, poenget er at du absolutt skal gjøre dette til en krangel mellom supportere. En kamp fra eller til spiller da selvsagt ingen rolle, like patetisk å komme med "hva sa jeg" fraser selv om de taper eller vinner.
Du tror vel virkelig ikke at vi som vil ha Mjelde sitter og håper at Brann taper?


Det er DU som trekker opp igjen diskusjonen og ikke gir deg! Jeg hadde ikke skrevet på denne tråden på lang tid (13 dager), og hadde heller ikke tenkt til det om du ikke kom trekkende med enda et motinnlegg lenge etter diskusjonen var glemt!


Ante ikke at det var foreldelsefrist på denne diskusjonen.
Jeg vil gjerne holde dette ved like for å slippe å se deg og dine komme med denne "hva var det jeg sa" når Brann tar noen poeng.
Jeg kommer neppe til å gi meg før MIM er borte eller han har oppnådd sin egen målsetting.


Du anklager meg først for at jeg ikke gir meg. Og så kommer du og spør om det er foreldelsesfrist på diskusjonen! HVEM er det som ikke gir seg her? Du har sagt femti ganger nå at du ikke vil høre noe "hva var det jeg sa" fra meg.


Nettopp, og det var det jeg kritiserte deg for. Du kommer jo med samme våset etter å ha sett en Tom Nordlie dokumentar på tv. Trodde vi var enige at dette ikke var noen fruktbar metodikk.
Om du trodde jeg kritiserte deg for å fortsette å diskutere saken så tar du feil.
Jeg kommer ivertfall ikke til å gi meg eller "glemme" denne diskusjonen som du sier.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Xminator

Nei, for før eller siden taper jo Brann igjen og du kan lette på trykket her - igjen.

Det er faktisk overveiende sannsynlig at vi taper en av de 4 neste kampene. Så glemmer vi at minst 3 av de 4 lagene vi møter kommer til å tape kamper også, men ikke nødvendigvis mot Brann...

Motyka

Quote from: "Xminator"Nei, for før eller siden taper jo Brann igjen og du kan lette på trykket her - igjen.

Det er faktisk overveiende sannsynlig at vi taper en av de 4 neste kampene. Så glemmer vi at minst 3 av de 4 lagene vi møter kommer til å tape kamper også, men ikke nødvendigvis mot Brann...


Men nå letter jo jeg på trykket etter en seier og en uavgjort, så da holder jo ikke hypotesen din særlig mål at jeg bare skriver etter Brann tap.
Om vi vinner 10-0 på tirsdag vil jeg likevel ha han bort, det er først når han har klart å få oss til å bli ett stabilt tetlag jeg kan revurdere min mening.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Xminator

Og jeg vil ha deg bort uavhengig av om Mjelde må gå eller ikke. Fornøyd nå?

Motyka

Quote from: "Xminator"Og jeg vil ha deg bort uavhengig av om Mjelde må gå eller ikke. Fornøyd nå?


Det var ikke noe pent sagt, var det vel?
Du vil ha bort alle som ikke tenker likt med deg selv? Sympatisk trekk.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

naitsirk

QuoteDet var ikke noe pent sagt, var det vel?
Du vil ha bort alle som ikke tenker likt med deg selv? Sympatisk trekk.


og du vil ha bort mjelde som ikkje tenker likt som deg:)
fekk du vondt i foten når du avfyrte skuddet?

Motyka

Quote from: "naitsirk"
QuoteDet var ikke noe pent sagt, var det vel?
Du vil ha bort alle som ikke tenker likt med deg selv? Sympatisk trekk.


og du vil ha bort mjelde som ikkje tenker likt som deg:)
fekk du vondt i foten når du avfyrte skuddet?


Håper da virkelig at meg og Mjelde tenker likt. Vi vil begge ha Brann opp i toppen. Hvis Mjelde har andre målsettninger så må jo han ivertfall finne seg noe annet å gjøre snarest.
Poenget, som jeg har sagt utallige ganger før, er at jeg IKKE tror at han er rette mannen for dette, har ingen tro på fyren, aldri hatt det.
Forstod du litt mere nå Kristian?
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Nixon

Quote from: "Motyka"Men nå letter jo jeg på trykket etter en seier og en uavgjort, så da holder jo ikke hypotesen din særlig mål at jeg bare skriver etter Brann tap.


Hypotesen holder vel mål ganske greit all den tid aktiviteten i denne tråden stupte som et nedskutt fly etter Moldekampen. Selv du, som påstår at du skriver uansett hvordan det går, hadde ikke innlegg fra 3. til 16 april såvidt jeg kan se.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Motyka

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Motyka"Men nå letter jo jeg på trykket etter en seier og en uavgjort, så da holder jo ikke hypotesen din særlig mål at jeg bare skriver etter Brann tap.


Hypotesen holder vel mål ganske greit all den tid aktiviteten i denne tråden stupte som et nedskutt fly etter Moldekampen. Selv du, som påstår at du skriver uansett hvordan det går, hadde ikke innlegg fra 3. til 16 april såvidt jeg kan se.


Men Nixon da! Har brann tapt en kamp nå i påsken som tilsier at jeg skal komme med nytt skytts mot Mjelde? Noe jeg ikke har fått med meg? Hvem tapte Brann mot i går 16. april?
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Langhår

Quote from: "Motyka"
Men Nixon da! Har brann tapt en kamp nå i påsken som tilsier at jeg skal komme med nytt skytts mot Mjelde? Noe jeg ikke har fått med meg? Hvem tapte Brann mot i går 16. april?
"The socialism I believe in is everyone working for each-other, everyone having a share of the rewards. It's the way I see football, it's the way I see life"
-Bill Shankly-

Go Up