• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Mjelde må gå

Started by hocey, February 04, 2006, 17:17:55 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Quote from: "runarnormann"Feil.  Hvis du i det hele tatt hadde giddet aa lese andres innlegg istedenfor aa proeve aa skrive et litt mindre kjedelig innlegg enn du pleier, saa ville du ha lest at jeg er faktisk en av de faa som flere ganger har bect om at denne traaden stanges, men naar de kommer med utsagn om bonden som er jo direkte tull, da maa jeg jo svare.


Joda, det var vel derfor du gjentatte ganger helt umotivert har hentet frem denne tråden. Og ikke minst kommet med denne bekjennelsen:
Fryder meg over at folk fremdeles skriver paa denne traaden. Like stilig hver gang aa gaa inn paa forumet og se at Mjelde maa gaa troner oeverst paa listen.

Du er like troverdig som alltid...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

runarnormann

Jeg har i alle fall meninger.  Du sitter jo saa mye paa gjerdet, at hvis du falt av ville de finne en regnskog av flis i baken din.  Men for all del.  Fortsett aa skrive her, men ikke bli overasket hvis du faar en advarsel fra Bataljonen grunnet aarhundrets kjedeligste person.  Det skjer selvsagt bare hvis de i det hele tatt gidd lese de tragiske innleggene dine.
egenden Alf Dahl

enavgutta

Ordet på gaten vil ha det til at "runarnormann" faktisk ER Runar Normann ;-)

Bruiser

Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

monzilla

Enig med Nixon. Her leder vi serien med 6 poeng, og det første som møter oss er "mjelde må gå". Slett denne tråden, den skled ut etter to sider. Og det var ikke runarnormann som fikk tråden til å bli offtopic bare så det er sagt.

Nixon

Quote from: "runarnormann"Jeg har i alle fall meninger.


Du sier så. Jeg registrerer at du fortsatt lever i den villfarelse at du har noen radikale meninger. Spark treneren i Brann! Nyskapende tanker som ingen har våget å tenke de siste 20-30 årene. Du er i sannhet en stor rabulist! Om enn ikke en troverdig en.

Og jeg skjønner egentlig ikke hvordan jeg ikke har meninger. Du skal visstnok ha meget sterke meninger, og jeg er uenig i det meste du skriver. Det må i alle fall kvalifisere som en mening eller to.

Og da er jeg egentlig fornøyd...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

runarnormann

Quote from: "Nixon"
Quote from: "runarnormann"Jeg har i alle fall meninger.


Du sier så. Jeg registrerer at du fortsatt lever i den villfarelse at du har noen radikale meninger. Spark treneren i Brann! Nyskapende tanker som ingen har våget å tenke de siste 20-30 årene. Du er i sannhet en stor rabulist! Om enn ikke en troverdig en.

Og jeg skjønner egentlig ikke hvordan jeg ikke har meninger. Du skal visstnok ha meget sterke meninger, og jeg er uenig i det meste du skriver. Det må i alle fall kvalifisere som en mening eller to.

Og da er jeg egentlig fornøyd...


Gratulerer!  Det foerste innlegget du noengang har skrevet der jeg ikke har sovnet under lesingen.  Du kommer deg Nixon.
egenden Alf Dahl

Northside

Quote from: "runarnormann"

Gratulerer!  Det foerste innlegget du noengang har skrevet der jeg ikke har sovnet under lesingen.  Du kommer deg Nixon.



og det 10 innlegget ditt totalt utenfor topic, du kommer deg ikke...

Folk må få lov å diskutere mjeldes avgang selv om vi leder serien, kan godt hende noen mener han gjør en dårlig jobb og at vi leder serien pga gode spillere.

Er selv ikke helt overbevist om at Mjelde er en god nok trener for det topp laget brann har no, men han skal få resten av sesongen på å overbevise meg, og så langt har han gjort det bra!

Bataljonen

Denne tråden er blitt diskutert ihjel og har sett sine bedre dager.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Go Up