• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

skjerping

Started by ole, January 28, 2006, 20:15:35 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

ole

Serpa- nå må Brann slutte med å la kem som helst få spilletid på laget. Har Brann lite med a-lagsspillere kunne  de bruke denne kampen her mot Løv-Ham til å a de unge og fremadstormende unge spillere laget har og også eventuelt sett på flere unge lokale spillere istedet for å la en elendig utenlandsk spiller for prøve.

nummer9

Når man knapt kunne stille lag, var det vel ikke så gale. Sier jo litt når Brann bare hadde to innbyttere. Står jo også her http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=92822 at han spillte delvis for at både Løv Ham og Brann skulle kunne vurdere spilleren. Synes dette er det minst oppsiktsvekkende på dette tidspunkt.

Mangelen på forsterkninger feks? Får håpe det bare er stille før stormen... Pol har gjort det før.

Xminator

De unge lokale spilte på det andre laget. Noe som er en bevist taktikk fra Brann. Det er flere av de som stod over kampen i dag som kunne spilt om det var på gress. Det er ikke uten grunn Brann har avlyst en haug med treningskamper denne vinteren.

At de trenger forsterkninger er jo forbannet sikkert, men de er ikke desperate nok til å hente inn spillere på nivå med Ystaas og Haugen, håper jeg :p Ikke glem at de som hentes nå er spillere vi skal ha med oss i 3 år til. Minst.

Kenny

Til info synes jeg Kevin De Serpa var Branns beste på lørdag, uansett hvor dumt det måtte høres ut. Det virket som om han var den eneste som tråkket til litt, og faktisk ville vinne kampen!

Får ikke kontrakt, men et positivt inntrykk fikk jeg likevel. Pluss for gode hjørnespark også!

Xminator

Det kan jo ha en sammenheng med at han som eneste på Brannlaget ikke var stinn av trening?

krøvel vellevold

Quote from: "Kenny"Til info synes jeg Kevin De Serpa var Branns beste på lørdag, uansett hvor dumt det måtte høres ut. Det virket som om han var den eneste som tråkket til litt, og faktisk ville vinne kampen!

Får ikke kontrakt, men et positivt inntrykk fikk jeg likevel. Pluss for gode hjørnespark også!


Gode hjørnespark, gode "frispark-innlegg" og et par fine tekniske detaljer. Men hvor høy var han? 1,40?
Legg ned hele klubben!

naitsirk

da e jo ikkje størrelsen som teller!

krøvel vellevold

Quote from: "naitsirk"da e jo ikkje størrelsen som teller!


Det er det bare småfolk som sier...
Legg ned hele klubben!

Xminator

Med mindre det er en fyr på 2:10 som egentlig vil ri veddeløpshester.

BigDipper

Eller 1:70 og burde drive med orientering...
ar du sett min fetter styggen?

Go Up