• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Karadas

Started by Xminator, January 17, 2006, 07:54:59 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Dagens BT. Karadas åpner for Brannspill. Denne sesongen.

Klarer de mest kritiske å svelge stoltheten? Er Karadas god nok?

Quote- Det er riktig at jeg vurderer å reise hjem til Bergen. Vi venter barn, sier Portsmouth-spilleren til BA.


http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=92254

QuoteMons Ivar Mjelde skal se for seg Azar Karadas som Paul Scharners erstatter. Eidaren er innforstått med at han først og fremst er ønsket som stopper i Brann.

BrannMann

tid leger de fleste sår... jeg håper inderlig Azar kommer tilbake.....
jokomelk og brød og seriegull!!!

tormi

Karadas er definitivt god nok både som stopper og spiss. Personlig vil jeg helst ha ham som spiss.

Når dette er sagt så håper jeg de som fortsatt har motforestillinger til Azar ikke lager bråk. Azar i Brann vil bli en suksess. Han har klubben og byen kjært selv om det skar seg litt sist. Han er nok mye mer profesjonell nå enn da og har fått noen gode utviklende år på seg i utlandet.

Signerer han for Brann blir jeg en MEGET glad mann!
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

BrannFa(e)n

Jeg har grublet på dette de siste ukene, og jeg har kommet frem til at Azar ikke er en sviker med tanke på det han har gjort. Brann fikk jo penger, blablabla. Men det vil ikke si at jeg likte de hemningsløse jubelscenene etter at han scorte for RBK på stadion, og det kommer jeg heller ikke til å tilgi, men jeg vil se Azar i Branndrakt igjen og han er velkommen tilbake.
rannfasiten

P-K

Forrige gang ble han bakbundet og satt på flyet til Trondheim da Brann trengte penger. Han er en idealforsterkning for Brann. Fast i forsvaret og backup for "gamlingene" på topp. :)
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

rødesk

Azar er en fyr vi trenger, og han er hjertelig velkommen!
oen må gå...!

Roffarne

Det finnes ikke en grunn i verden til å uglese Azar for hans exit til Barteland. Flatberg og hans likemen ble blindet av raseri den gang og klarte ikke å innse at det var vår egen kjære sportsklubb som tilnærmet kastet eidaren til ulvene.
Azar er ikke en større sviker enn Tesen og det er vel ikke en sjel som mener at han hadde skyld i overgangen til RBK. Forskjellen på Azar- og Tesen-overgangen er noen år med erfaringer i Idrettsveien og litt større kynisme.

SÃ¥ kom hjem Azar.
Kom hjem og gjør Branns midtforsvar like fryktet som sist du var her.

el-diego

Karadas vil bli en klar forsterkning for Brann.  Spesielt med sin enorme luftstyrke. I tillegg vil har tilføre tiltrengt fart i midtforsvaret (hvis det er der han blir spillende).

Velkommen skal han være:)

Og i mine øyne er han ingen sviker.  Han ble solgt pga brann trengte penger og han fikk pÃ¥ slutten lite spilletid av Teitur.
udere est facere

bulldog

først vil jeg slutte meg til dem som mener at det først og fremst var ledelsen i brann og ikke spilleren selv som sviktet i overgangen til rbk. de tryglet jo skutle og co om å kjøpe karadas! de ba ikke engang om mange penger for gutten!

ellers lurer jeg på om han er sikker nok som stopper. de kampene jeg har sett ham i løper han stort sett rundt som tigergutt og bomper og dytter og lager frispark. er det virkelig lurt å ha en som sparker ned creti og pleti i de bakre rekker?
ser for meg at det kan bli veldig mange frispark rett utenfor seksten men azar bakerst...
bulldog

slang

Azar e velkommen tilbake! Tror gutten har hjertet på riktig sted, og vi gi alt for klubben!
ansa 08

el-diego

Quote from: "bulldog"
ellers lurer jeg på om han er sikker nok som stopper. de kampene jeg har sett ham i løper han stort sett rundt som tigergutt og bomper og dytter og lager frispark. er det virkelig lurt å ha en som sparker ned creti og pleti i de bakre rekker?
ser for meg at det kan bli veldig mange frispark rett utenfor seksten men azar bakerst...


Slik trodde jeg Scharner ogsÃ¥ ville spille midtstopper.  Men der tok jeg skammelig feil
udere est facere

Hoggi

Jeg mener at vi selvsagt skal ønske Karadas tilbake. Han ville ikke gå fra Brann men ble tvunget av en kombinasjon av sportslig mistillitt/økonomisk knipe som ville sendt selv Kniksen på dør! De som fortsatt føler seg "såret" bør ta et oppgjør med seg selv, se seg to ganger i speilet og legge fra seg frøken-instillingen. Fotball er maktkamp og vi trenger en kriger som Azar!
 Erik Solèr pÃ¥ vingen!

eksilbergenser

Hadde vært helt fantastisk å få tilbake Azar nå. Helstad på topp og Azar som midtstopper så begynner det å ligne noe. Får vi friske ben i resten av troppen i tillegg så lukter det gull :)
lt for Brann!

viks

Quote from: "BA"Azar Karadas kommer til å gå ned nærmere ti millioner kroner i årslønn hvis han velger å spille for Brann igjen. Men følelser for klubben og familiens ønske om trygghet skal være verdt mer for spilleren, får BA opplyst.


Alle vet hvorfor Azar måtte dra, og på det nærmeste ble kastet ut i et desperat forsøk på å hente inn kapital til og betale lønn de nærmeste par månedene!

Nei, velkommen skal du være!
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

krøvel vellevold

Lynsjestemning da han gikk til Rosenborg, og da han kom på Stadion i hvit og svart drakt. Og nå skal vi hylle ham som om Jesus var kommet tilbake...

Skal vedde på at hvis Tore André Flo hadde blitt Brann-spiller igjen, scoret et par mål vs VIF eller RBK, så hadde han også vært Konge og Frelser!

Man kan diskutere i det uendelige om Karadas var Judas eller ikke. Men det blir uansett patetisk å hylle ham som en gud, etter alt raseriet mot ham i 2002. Da står vi der som noen tullinger med halen mellom beina og sier indirekte "unnskyld, vi dummet oss ut, du er selvsagt ingen Judas, uff nå har vi vært urettferdige mot deg, vi skal dyrke deg!". Eier vi ingen prinsipper? Har vi ingen stolthet?

Og som jeg har sagt før: Hvis han virkelig gikk til RBK mot sin vilje, og virkelig elsket Brann, så er det merkelig at han jublet som en krakilsk apekatt da RBK snudde 2-3 til 3-2 på overtid i 2002. Og om han av en eller annen grunn skulle føle slik lykke, burde han i hvert fall holdt den inni seg.
Legg ned hele klubben!

Xminator

Du snakker om "vi"? Jeg er ikke med i den gruppen du omtaler som "vi". Hold den greien der for deg selv surpompen.

Hoggi

QuoteMan kan diskutere i det uendelige om Karadas var Judas eller ikke. Men det blir uansett patetisk å hylle ham som en gud, etter alt raseriet mot ham i 2002. Da står vi der som noen tullinger med halen mellom beina og sier indirekte "unnskyld, vi dummet oss ut, du er selvsagt ingen Judas, uff nå har vi vært urettferdige mot deg, vi skal dyrke deg!". Eier vi ingen prinsipper? Har vi ingen stolthet?


Jasså? Trekk ikkje meg ned i din illusjon om at alle hadde et svart/hvitt syn på Karadas overgang til RBK. Eg likte det ikkje men hadde tross alt nok vett til å skjønne ka som lå bak overgangen. Eg var flau over gruppen av "Brann supporterer" som den gang sendte drapstrussler og annet. Er i dag bare oppgitt over kor kort en god del folk fortsatt tenker...
 Erik Solèr pÃ¥ vingen!

Nemesis

Krøvel: Jo det er akkurat det vi skal gjøre!   Vi supportere har aldri blitt sett pÃ¥ som svært gjennomtenkte og reflekterte. Helt normal supporter tankegang Ã¥ hylle en vi hatet før, sÃ¥ lenge Brann logoen er pÃ¥ brystet...
:p
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

abe78

Det spiller ingen rolle hva han har gjort. Han er en del av famillien og da er han alltid velkommen hjem. Dette er den gladeste Brann-nyheten på lenge!

Azar er velkommen hjem!
.og husk!

Mr_Soma

Velkommen hjem Azar!

Det er ikke deg vi hater, det er RBK som vet å utnytte klubber i krise. De er virkelig hatobjektet i mine øyne.

Ta med deg Therese hjem å led Brann til seriegull 2006!


- Mr.Soma

krøvel vellevold

Quote from: "Hoggi"
QuoteMan kan diskutere i det uendelige om Karadas var Judas eller ikke. Men det blir uansett patetisk å hylle ham som en gud, etter alt raseriet mot ham i 2002. Da står vi der som noen tullinger med halen mellom beina og sier indirekte "unnskyld, vi dummet oss ut, du er selvsagt ingen Judas, uff nå har vi vært urettferdige mot deg, vi skal dyrke deg!". Eier vi ingen prinsipper? Har vi ingen stolthet?


Jasså? Trekk ikkje meg ned i din illusjon om at alle hadde et svart/hvitt syn på Karadas overgang til RBK. Eg likte det ikkje men hadde tross alt nok vett til å skjønne ka som lå bak overgangen. Eg var flau over gruppen av "Brann supporterer" som den gang sendte drapstrussler og annet. Er i dag bare oppgitt over kor kort en god del folk fortsatt tenker...


Hele Norge husker jo Brann-fansens raseri mot Karadas og den mottakelsen han fikk da han kom tilbake til Stadion. Alle vil jo hånflire av oss når vi nå skal hylle ham som Gud!

Og bare så det er sagt: Jeg støtter overhodet ikke dem som ga ham drapstrusler. Drapstrusler er for dumt!
Legg ned hele klubben!

Xminator

Nei, de husker ett mindre heldig øyeblikk fra PAF, og en idiot av en lavpanne som griset til døren til Karadas.

Jeg vet hva jeg sa om uttalesene som kom fra BST den gangen. Jeg var overhode ikke enig.

viks

Quote from: "krøvel vellevold"Hele Norge husker jo Brann-fansens raseri mot Karadas og den mottakelsen han fikk da han kom tilbake til Stadion. Alle vil jo hånflire av oss når vi nå skal hylle ham som Gud!


Hvis vi absolutt skal være så veldig opptatt av hva andre folk syntes om oss som supportere, så ender vi vel opp med å bli like strømlinje formet som hoppdrakten til Lars Bystøl...

Karadaz har hjertet sitt i Brann, som det jo også står i diverse medier i dag, hva er vel mer naturlig da enn og ta han inn i varmen?

Forøvrig var det jo betryggende å lese at du tar avstand fra drapstrusler..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Mr_Soma

"We hate you so much, because we loved you so much."

Noen som har hørt den før eller?

Men jeg ser på RBK som den store stygge ulven,kapitalistene fra nord,som vet å utnytte småklubber og klubber i krise. (les:Brann 2002)

Så Azar, kom tilbake å hvis oss at du har hjertet ditt i Brann, å led oss til seriegull 2006!

KennethS

masse positivt om Azar her ja, helt til han signerer for Rbk, da begynner hylekoret igjen.
tå på Brann

Veggen

Ser ut til at alle har tilgitt Azar etter at han ble pepet på av 5 000 Brann fans i alle stadion-oppgjørene med han på banen. Jeg har også tilgitt han. Men vi hadde rettmessige grunner til å "hate" han. Vi er jo tross alt supportere!

Må bare påpeke at man T. A. Flo sin overgang og Azar sin` kan ikke sammenlignes! Flo var en bosman hore.

Men ikke hopp i taket for tidlig, for jeg ser det som lite sansynelig at Azar venner tilbake til Brann med det første; han inkasserer en klekkelig sum med pund i Portsmouth/Benfica, pluss at han ikke er det vanskligste salgsobjekte.

hocey

Quote from: "krøvel vellevold"Lynsjestemning da han gikk til Rosenborg, og da han kom på Stadion i hvit og svart drakt. Og nå skal vi hylle ham som om Jesus var kommet tilbake...

Skal vedde på at hvis Tore André Flo hadde blitt Brann-spiller igjen, scoret et par mål vs VIF eller RBK, så hadde han også vært Konge og Frelser!

Man kan diskutere i det uendelige om Karadas var Judas eller ikke. Men det blir uansett patetisk å hylle ham som en gud, etter alt raseriet mot ham i 2002. Da står vi der som noen tullinger med halen mellom beina og sier indirekte "unnskyld, vi dummet oss ut, du er selvsagt ingen Judas, uff nå har vi vært urettferdige mot deg, vi skal dyrke deg!". Eier vi ingen prinsipper? Har vi ingen stolthet?

Og som jeg har sagt før: Hvis han virkelig gikk til RBK mot sin vilje, og virkelig elsket Brann, så er det merkelig at han jublet som en krakilsk apekatt da RBK snudde 2-3 til 3-2 på overtid i 2002. Og om han av en eller annen grunn skulle føle slik lykke, burde han i hvert fall holdt den inni seg.


Stor forskjell på Karadas og Flo. Flo stakk uten at Brann fikk penger, Karadas ble solgt for at Brann skulle overleve økonomisk. De som pep på Karadas skjønte ikke hva de holdt på med og fortjente ris. Da er saken en helt annen når det gjelder griskingen Flo.

Husk at det ikke var Karadas som sa at han ønsket seg en overgang, men Brann som sa at de trengte pengene.
tenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget

tormi

SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Torvanger

I London forlot Campbell et økonomisk oppegående Spurs, til fordel for et økonomisk oppegående Arsenal. I det tilfellet har jeg forståelse for at Spursfansen reagerte (og fortsatt reagerer). I tilfellet "Azar til RBK" var det helt andre forutsetninger til grunn. Naive, nyfrelste supportere, samt de få rutinerte som ikke tenkte seg to ganger om, dret Brann og andre Brannsupportere ut med sitt patetiske Azar-hat. Fjolsene bør holde kjeft og annet i sjakk dersom det viser seg vi er heldige nok å få styrket forsvarsfireren.

Velkommen tilbake Azar! :D

Xminator

QuoteMen Azar var etter min mening uskyldig den gangen han dro til horene i nord. At han jublet hemningsløst sveis seff på pungen men kan jo hende at drapstruslene hadde noe med det å gjøre.


Eller det at han langt fra var noen stor suksess i sort/hvitt. Scharner hadde da ingen problemer med å juble etter å ha scoret på favorittklubben sin.

Mico

Quote from: "el-diego"
Quote from: "bulldog"
ellers lurer jeg på om han er sikker nok som stopper. de kampene jeg har sett ham i løper han stort sett rundt som tigergutt og bomper og dytter og lager frispark. er det virkelig lurt å ha en som sparker ned creti og pleti i de bakre rekker?
ser for meg at det kan bli veldig mange frispark rett utenfor seksten men azar bakerst...


Slik trodde jeg Scharner ogsÃ¥ ville spille midtstopper.  Men der tok jeg skammelig feil


Du tok vel ikke så veldig feil. Scharner er en fantastisk midtbanespiller, men ikke noe mer enn en god midtstopper, grunnet mentaliteten, og manglende erfaring som stopper (plasseringsproblemer).

Tror Scharner skal være glad for at Wigan ser ut til å satse på ham som midtbanespiller. Han kan nok i hvert fall trenge en sommer med opplærling før han er klar for stopperoppgaver.

krøvel vellevold

Det er nesten litt mystisk som holdningen til Azar har forandret seg på noen få år... Ja, jeg VET at ikke alle var forbanna på Azar da han dro. Men inntrykket er likevel at 90% var forbanna på ham den gangen, mens 99% elsker ham nå...

Det er en annen ting med Azar også: I Brann sutret han over posisjonen han ble tildelt på banen. I RBK ble han brukt i samme posisjon, og alt var såre vel og sa at "treneren bestemmer".

Men jeg kan garantere at hvis Flo hadde kommet tilbake og gjort det bra, så hadde alle glemt sviket i 1997, og alle hadde vært enige om at det egentlig ikke var Flo sin skyld det som skjedde den gang, men alle andre rundt ham; agenter, rådgivere, osv.
Legg ned hele klubben!

nummer9

Vel, du kan mase så mye du vil om Flo, men han og Azar er forskjellige på mer enn en ting. Bare en av dem har følelser (positive sådann) for klubben Brann, derfor er den ene lysten på å komme tilbake og sier det rett ut i media, mens den andre dro der han kunne kassere penger (VIF).

Er forsåvidt bare glad for at Flo ikke kom tilbake, kan ikke fordra fyren. Enten er han så pengegrisk/kynisk som få, eller så stoler han VELDIG mye på meningene til de feile folkene (agenter). Uansett, Flo er ikke en mann jeg ville sett i branndrakt, han kan gå skadet å kassere inn lønn for ingenting, akuratt som alle de andre døgniktene i hovedstaden.

Mico

Quote from: "krøvel vellevold"Det er nesten litt mystisk som holdningen til Azar har forandret seg på noen få år... Ja, jeg VET at ikke alle var forbanna på Azar da han dro. Men inntrykket er likevel at 90% var forbanna på ham den gangen, mens 99% elsker ham nå...


Jeg er nok litt på din side her.
Men om han velger Brann nå mener jeg han har bevist en del. For det første må han nok gå ned i lønn, for det andre vil jeg tro at det finnes bedre klubber der ute, og for det tredje viser det en viss tøffhet.

Xminator

Quote


"Alle" var nok forbannet, men slik jeg så saken var det en mangel på noen å være forbannet på. Ikke glem at oppi det hele stod en 20-åring alle skulle ha en bit av og fortelle hva burde gjøre. En spiller i personlig og sportslig krise. Noen sparket etter Brann, andre etter Karadas, jeg snakket mest om rådgiverene, og jeg tror strengt tatt de fleste av oss har godt av å ta ett par steg tilbake og le av balubaen.
Fakta i saken er at Karadas er en klassespiller. Og er "vår" spiller.

Vil likevel ikke tro helt på dette enda. Det er for mye som kan gå galt, og lang vei frem. Slik situasjonen er nå, både sportslig og økonomisk ville jo en tilsvarende overgang vert totalt uaktuelt.

Kristin

Quote from: "krøvel vellevold"Og som jeg har sagt før: Hvis han virkelig gikk til RBK mot sin vilje, og virkelig elsket Brann, så er det merkelig at han jublet som en krakilsk apekatt da RBK snudde 2-3 til 3-2 på overtid i 2002.
Greier han snu det slik, er han jammen god:P
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

Roffarne

Quote from: "krøvel vellevold"Det er nesten litt mystisk som holdningen til Azar har forandret seg på noen få år... Ja, jeg VET at ikke alle var forbanna på Azar da han dro. Men inntrykket er likevel at 90% var forbanna på ham den gangen, mens 99% elsker ham nå...

På tide å danne et helhetsinntrykk basert på annet enn BA, krøvel.
Det er fort gjort å se for seg at "alle" ville drite i postkassen til Azar når BA velger å intervjue en inkompetent nestleder i BST eller sinte menn på Fottiken.
Tabben er å høre på de få som skriker høyest.
Mange var sint da Azar forsvant, men de fleste var sint på situasjonen og ikke spilleren. 95% satt hjemme og var sint i sin helhet, mens 5% måtte la sin vrede gå ut over Azar i Summetonen, på SS eller hvor de nå enn måtte befinne seg.
Så vær gjerne "kritisk" til at "alle" ønsker han velkommen hjem, men det er nå de 95 prosentene sin tur til å si noe.

OmOssSjølOgHansaøl

Eg e ening med Per Oves fjorårsuttalelse om at Azar ville ha vært selve drømmesigneringen for Brann no. Tilsvarende kvalitet e det ikkje økonomisk mulig å få tak i uten at spilleren selv har et stort, bankende Bergens- og Brann-hjerte. Azar e for god for Brann, på samme måte som Scharner var det, men Azar e vestlending med familietilknytning her i traktene, og han e villig til å vurdere å la familieliv og patriotisme gå foran millioninntekter. Om han faktisk - når alt kommer til alt - bestemmer seg for å dra til Bergen, hadde det vært årets kupp i Tippeligaen. Eg tror det e mindre enn 50 % sjanse, men det e lov å håpe ...

Og selvfølgelig e han velkommen. Han e overhodet ikkje sammenlignbar med Flo. Azar ble solgt av Brann då klubben trengte penger, og forståelig nok var han ambisiøs nok på egen karrieres vegne til å juble over å skåre mål. Karrieren hans var tross alt avhengig av at han fikk det til foran mål også i RBK (og han ønsket sikkert heller bli solgt videre enn å sitte på benken deres, hehe).

At Krøvel vil føle seg dum om Azar kommer tilbake, bryr meg midt i r... De aller fleste andre vil bare føle seg glad. Hvis Azar blir Brann-spiller igjen, e vi et godt steg nærmere medalje i 2006.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Xminator

Nå er det ikke akkurat nødvendig å overdrive dette Brann og Bergenshjertet. Tror ærlig talt det er noe midt imellom.

OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: "Xminator"Nå er det ikke akkurat nødvendig å overdrive dette Brann og Bergenshjertet. Tror ærlig talt det er noe midt imellom.

Dette e vel ikkje verdt den helt store debatten, men eg prøver meg likevel på noen presiseringer som kanskje kan legge akkurat denne ballen død:

Eg vil tro de fleste av oss har et  "Bergens- OG Brann-hjerte" (ikke "Bergens- ELLER Brann-hjerte") - uten at vi trenger definere for verken din, min eller Azars del kor store andeler av hjertet som e reservert for det ene eller andre.  :)
Som sagt tror eg det e "familieliv OG patriotisme" som trekker når det gjelder Azar, men igjen uten at eg tror det e noe poeng i at vi prøver å gjette oss til kor viktig det ene e i forhold til det andre.

Alle som vurderer Ã¥ skifte bopæl og jobb samtidig, vil selvfølglig ta i betraktning bÃ¥de stedet man flytter til og den nye "arbeidsgiveren". Og man vil vurdere situasjonen bÃ¥de for seg sjøl og familien. I dette tilfellet teller det positivt for Brann at bÃ¥de Azar og familien ønsker Ã¥ bo i Bergen, og at Azar ønsker Ã¥ spille i Brann. Uansett ka han prioriterer først og sist av nevnte Ã¥rsaker.   :)
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Ricky

For å vinkle debatten litt annerledes, har egentlig Azar noen gang imponert som midtstopper? I Brann var han rett og slett ikke god nok som stopper, og alle klubber han har vært i senere, har først og fremst vurdert ham som spiss. RBK brukte ham kun som nødløsning i forsvaret når det trengtes.

Pi_Meson

Quote from: "Mr_Soma"Det er ikke deg vi hater, det er RBK som vet å utnytte klubber i krise. De er virkelig hatobjektet i mine øyne.


Og akkurat hvordan utnyttet RBK Brann i denne saken? Uten salget av Karadas hadde konkurs vært et sannsynlig endelikt i Bergen.

Nixon

Nå er det vel ingen stor overraskelse at det er min gode venn Krøvel som heller malurt i begeret her. Og typisk at han tolker "velkommen hjem" som at vi hyller han som en frelser i nesegrus beundring. Men det er nå så...

Jeg ønsker Azar selvsagt velkommen til Brann. Først og fremst fordi han er en god fotballspiller. Bedre enn de fleste vi har i stallen. Og det holder egentlig lenge for meg. Og så får lengden på kontrakten avgjøre hvor stor min hyllest til personen Azar blir.
Rød makt på Hansa

Ricky

Oppdatér deg på din Brann-historie. Kort tid etterpå solgte vi Helstad/Kvisvik for nesten 20 millioner, og senere på året solgte vi deler av Stadion til SBBL og var gjeldsfri. Konkurs hadde ikke vært et sannsynlig endelikt.

krøvel vellevold

Quote from: "Kristin"
Quote from: "krøvel vellevold"Og som jeg har sagt før: Hvis han virkelig gikk til RBK mot sin vilje, og virkelig elsket Brann, så er det merkelig at han jublet som en krakilsk apekatt da RBK snudde 2-3 til 3-2 på overtid i 2002.
Greier han snu det slik, er han jammen god:P


Hehe... ser den ja! Mente selvsagt 1-2.
Legg ned hele klubben!

Torvanger


krøvel vellevold

Quote from: "Roffarne"
Quote from: "krøvel vellevold"Det er nesten litt mystisk som holdningen til Azar har forandret seg på noen få år... Ja, jeg VET at ikke alle var forbanna på Azar da han dro. Men inntrykket er likevel at 90% var forbanna på ham den gangen, mens 99% elsker ham nå...

På tide å danne et helhetsinntrykk basert på annet enn BA, krøvel.
Det er fort gjort å se for seg at "alle" ville drite i postkassen til Azar når BA velger å intervjue en inkompetent nestleder i BST eller sinte menn på Fottiken.
Tabben er å høre på de få som skriker høyest.
Mange var sint da Azar forsvant, men de fleste var sint på situasjonen og ikke spilleren. 95% satt hjemme og var sint i sin helhet, mens 5% måtte la sin vrede gå ut over Azar i Summetonen, på SS eller hvor de nå enn måtte befinne seg.
Så vær gjerne "kritisk" til at "alle" ønsker han velkommen hjem, men det er nå de 95 prosentene sin tur til å si noe.


Var du pÃ¥ Stadion mot RBK i 2002, sÃ¥ var det vel ganske tydelig at det ikke  var noe mindretall som var forbannet pÃ¥ ham...
Legg ned hele klubben!

Xminator

Forbannet på hva? Det er da naturlig nok å være litt småilter når man mister en ledelse og taper på slutten av en kamp. Det som ble sagt etter 3-2 tapet i Kristiansand i fjor egner seg ikke på trykk. Men derfra til å noe urasjonelt hate spilleren som scoret målene? Da burde vi strengt tatt bedt Ludvigsen dra til pokkers og holde seg frabedt å sende Brann til cupfinaler og slikt. Ludvigsen den yngre burde kjeppjages, Andresen sendes hjem, Sæternes har vel puttet noen mål mot oss han også.

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: "Xminator"Forbannet pÃ¥ hva? Det er da naturlig nok Ã¥ være litt smÃ¥ilter nÃ¥r man mister en ledelse og taper pÃ¥ slutten av en kamp.  .


Jeg snakker om pipekonserten da han ble presentert og pipekonserten hver gang han hadde ballen. Det var ikke et lite mindretall, for å si det sånn...
Legg ned hele klubben!

P-K

Her har vi med flere elementer å gjøre Krøvel. ett av dem er massesuggesjon, et er alle drittungene på Store Stå, et er behovet for å markere at man ikke skal gå til Rosenborg, et er hatet mot en stakkars ungutt som fikk ufortjent mye oppmerksomhet og til slutt har vi behovet for å kunne psyke ut en motstander. Og Azar er lett å psyke ut.

Når det kommer til feiringen hans da RBK snudde kampen kan du bare tenke på hva du selv hadde følt dersom noen hadde hetset deg over lengre tid, og du i løpet av noen minutter kan stoppe kjeften på dem kort og kontant. Hadde du feiret? Tror nok det ja. Var det irriterende og provoserende for oss som var der? Absolutt, men var det også til pass? Tror det ja.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Xminator

Nå tror jeg strengt tatt pipekonserten ved kampstart var rettet like mye mot situasjon som person. Soltvedt ble jo pepet ut etter noter også om jeg ikke husker feil. Og hadde få problemer med å feire sine scoringer for RBK.

Nixon

Pipekonserten skulle bare mangle all den tid han spilte i hvitt. Kvisvik fikk jo også piping mot seg under kampen i fjor. Slik er det bare.
Men hvis han nå kommer tilbake i rødt skal ikke jeg være med på å gjøre Azar til den første spilleren i historien som ikke har fått en varm velkomst. Hva andre vil gjøre får bli deres sak...
Rød makt på Hansa

Alexåsane

Azar ja, da kommer vel Kvisvik haltene tilbake og då;)
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

runarnormann

Har Azar noen gang spilt for RBK???  Klart han er velkommen her!
egenden Alf Dahl

feelbrann

koffor skriver BA om dette???
no får jo alle de andre klubbene i Norge vite at han vil hjem!!!

han har sviktet oss en gang koffor ikke en gang til???
#1074;яαии fяα вєяgєи

Pi_Meson

Quote from: "Ricky"Oppdatér deg på din Brann-historie. Kort tid etterpå solgte vi Helstad/Kvisvik for nesten 20 millioner, og senere på året solgte vi deler av Stadion til SBBL og var gjeldsfri. Konkurs hadde ikke vært et sannsynlig endelikt.


Siterer fra BT:

Quote


http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=75549

Slik jeg har forstått det, manglet Brann på det aktuelle tidspunktet penger til å betale lønninger. Dette kunne i verste fall ha medført at både spillere og andre ansatte hadde blitt juridisk løst fra sine kontrakter. Salget av Kvisvik og Helstad skjedde flere måneder etterpå, og var ikke til mye hjelp der og da.

monzilla

Tror ikke det er så mange her som skjønner hvor nær ASA var konkurs. Var så nesten at det spekuleres i enkelte kretser om det var de to hyggelige karene som samlet flasker som reddet klubben.

enavgutta

Og nå satte BTV fart på spekulasjonene igjen med et intervju med Dahl og nytt fokus på at Azar ønsker seg til Brann....

Xminator

Vi trenger en egen BTV-tråd rett under "Linker" :p Der man kan få tips når det faktisk dukker opp noe intressant (dvs. Brann).

Har sett den versjonen (tirsdag) som ligger på nett, men det var ikke noe intervju med Dahl der. De snakket med Luvigsen som stort sett sa "Ingen kommentar".

BL

Quote from: "feelbrann"koffor skriver BA om dette???
no får jo alle de andre klubbene i Norge vite at han vil hjem!!!

han har sviktet oss en gang koffor ikke en gang til???


De må nok ikkje lesa BA for å holde seg oppdatert der!

Men Azar er velkommen. Det som skjedde rundt overgangen til RBK var veldig spes, men at han gikk 100% frivillig nekter eg å tro.
Hansa-
Felt Z

Alexåsane

Uansett, at han er villig til å gå ned såpass mye i lønn for å komme hjem sier litt.. Tviler på om jeg hadde gått tilbake til Brann og gå glipp av rundt 10mill i året. Han er hjertelig velkommen.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Nixon

Quote from: "Alexåsane"Uansett, at han er villig til å gå ned såpass mye i lønn for å komme hjem sier litt.. Tviler på om jeg hadde gått tilbake til Brann og gå glipp av rundt 10mill i året. Han er hjertelig velkommen.


Tror nok alle her hadde flyttet til Oslo, meldt seg inn i Klanen og kjøpt partoutkort på Vestbredden for 10 millioner...
Rød makt på Hansa

feelbrann

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Alexåsane"Uansett, at han er villig til å gå ned såpass mye i lønn for å komme hjem sier litt.. Tviler på om jeg hadde gått tilbake til Brann og gå glipp av rundt 10mill i året. Han er hjertelig velkommen.


Tror nok alle her hadde flyttet til Oslo, meldt seg inn i Klanen og kjøpt partoutkort på Vestbredden for 10 millioner...


no må du ikkje gå for langt......
#1074;яαии fяα вєяgєи

tormi

SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

naitsirk

folk har ein tendens til å gløyma dersom ein spelar presterer bra.

dei fleste hadde nok jubla om flo hadde scora. viss ikkje hadde det vore utrulig morosamt å oppleva ein brann scoring uten jubel:)

for meg so e azar velkomen heim att. har alltid hatt sansen for innstillinga og innsatsen hans. ein spelar som jobber for laget.
det er faktisk heilt utrulig at han ikkje har fått ein hjerneskade i løpet av karrieren sånn som han går inn i duellar.

nummer9

Det har vel faktisk forekommet spillere som høster minimalt med jubel fra lagets supportere når de scorer (tenker ikke på selvmål). I forbifarten kommer jeg på er vel Vieri som var meget lite populær hos fansen i hans forrige klubb.

Uansett en stor digresjonb, men mulig man hadde fått noe det samme i Brann om Flo hadde returnert.

KEO

Tv2 uttaler seg at Karadas er enig med Brann om en langtids kontrakt, så nå er det bare opp til Benfica og Brann å komme til enighet.
Nu kør vi!

Mr_Soma

Karadas klar for Brann,3 årskontrakt med opsjon på enda ett.
Lukter fersk fisk nå...

Veggen

Dette blir for godt til å bli sant!! Lurer bare på hvor mye de må betale. Skjønner ikke hvordan de kan skaffe så mye penger til å hente han..
Ville tro at en slik spiller ikke ville bli solgt for under 20 mill

Nixon

Gode nyheter! Får bare håpe Benfica ikke setter seg på bakbeina og priser han altfor høyt. Det må jo uansett bli en sak for investorene. Og de er villige til å betale en del etter det jeg har forstått.
Rød makt på Hansa

Veggen

Quote from: "Mr_Soma"Karadas klar for Brann,3 årskontrakt med opsjon på enda ett.
Lukter fersk fisk nå...


Hvor får du den 3 års kontrakten fra? tv2.nettavisen skrev: "I Brann er det meningen at Azar Karadas skal spille midtstopper til karriereslutt, for så å gå over i en sivil jobb klubbens samarbeidspartnere ordner."

Mannen er jo bare 24 år. Her sankker vi om 10 års kontrakt.
Hvis dette viser seg å være sant er det en vanvittig tillitserklæring!

KEO

Quote from: "Mr_Soma"Karadas klar for Brann,3 årskontrakt med opsjon på enda ett.
Lukter fersk fisk nå...


Hvor har du 3 års kontrakt fra??
Nu kør vi!

Ricky

Må man ikke formelt først via klubb, og få tillatelse til å forhandle kontrakt med en spiller? En tillatelse man vel pleier å få etter at et bud på spilleren aksepteres.. Ifølge TV2/Nettavisen ser det jo ut som om man ikke engang vet om Benfica i det hele tatt er interessert i å selge.

megleren

Brann og spiller kan være enig sålenge klubben som eier han har gitt de lov å snakke med han. Men gi han livstidskontrakt? Slik Brann har gitt han? Og når blir han lei? Jaja.. Vi får en god spiller..
r og blir et sittesvin på Hansa

nyhammeroivind

Kjempe nyheter på www.ibergen.no
Azar is back :D


Suppesupporter

Synes dette er jævli vanskelig. Merker at det er sterke følelser i et Brann-supporterhjerte når det kommer til Azar. Han var helt. Han var judas. Og takk og pris så forsvant han fra norsk fotball. Det var muligens medisinen for å få oss til å glemme.

Godt mulig at styret tryglet han om å stikke tiltrønderne. Men jeg husker også debatten som raste månedsvis i media om hvor på banen Azar skulle spille. Teitur vs Azar i media gagnet aldri Brann. Også husker jeg Azars ville jubelscener. For trønderne. Det er jævli sårt det også. Stikker dypt.

Men mannen har jo fan mot: Om han tør å skrive under for Brann. Om han tør å møte stadion igjen. Om han tør å juble vilt igjen - denne gang for Brann.

Om Azar signerer for Brann, så må jeg gjennom lange forhandlinger med mitt supporterhjerte... Det blir en tøff sesongoppkjøring!

Ps: Det morsomme i denne saken er at Brann kun fikk ca 6 mill for Azar når han forsvant til trønderne. Mens Kjetil Løvik forsvant til Grasshoppers for 10 mill. Løvik gjorde hjemreis. Nå gjør muligens Azar det også. Men hjelpe meg for en kvalitetsspiller Azar er i forhold...

Ricky

Quote from: "Pi_Meson"
Siterer fra BT:

Quote


http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=75549

Slik jeg har forstått det, manglet Brann på det aktuelle tidspunktet penger til å betale lønninger. Dette kunne i verste fall ha medført at både spillere og andre ansatte hadde blitt juridisk løst fra sine kontrakter. Salget av Kvisvik og Helstad skjedde flere måneder etterpå, og var ikke til mye hjelp der og da.



Joda, der har du Azars egen versjon, hvor viktige momenter er utelatt. Som f.eks de åtte måneder lange kontraktsforhandlingene, som strandet gang på gang pga primadonnakravet om fast plass på laget som midtstopper. En uke etter at Azar uttalte han heller ville selges om han ikke fikk det som han ville, valgte Brann å "tvangsselge" ham til RBK. Da var det også bare et par uker til Azar selv fritt kunne forhandle med andre som Bosmanspiller. Og DET hadde Brann definitivt ikke råd til - og det er nærliggende å tro at det var dette som utløste salget, ikke likviditeten som sådan. Den var jo tydeligvis ikke mer kritisk enn at man valgte en god videresalgsavtale fremfor mest mulig cash.

Hva angår Helstad/Kvisvik, så ble de solgt én måned senere. 16 april, mot Azars overgang 13.mars. I tillegg satt Brann som kjent på verdier i stadionanlegget, og salgsprosessen der ville nok ha blitt skjøvet et halvt år frem i tid dersom dagsordenen inneholdt møter i skifteretten.
Alt i alt virker det svært lite trolig at Azar reddet Brann fra å bukke under. Synes i grunn at det er helt latterlig å fremstille overgangen på den måten. Azar satte seg selv foran klubben i åtte måneder, og ikke før det kun stod mellom å enten gå som Bosman eller å gå til RBK, gjorde han det valget som gagnet Brann. Eller det valget som var det minste av to onder, som man vel kanskje heller kan si.

Xminator

Så har du den andre veien. Hadde våre hjelpere de to siste årene forstått alvoret om hendelsesforløpet det året hadde blitt ett annet? Den voldsomme entusiasmen og til dels dugnadsånden som er rundt klubben nå er ett direkte resultat av krisen. Langt fra sikkert vi i dag hadde sittet på ett stjernelag om Karadas ikke hadde blitt solgt. Det var mindre pengene og mer signaleffekten som sparket frem krefter som Volleviken, Auto 23 og Hardball, selv om Dahl var 100% fokusert på pengene... Det var krisen som fikk Brann til å satse på lokale krefter og faktisk tillate enkeltpersoner å bli viktige for Brann. Tidligere ble man jo halshugget om man som bergenser prøvde å ta tak i klubben. Og var man utenbys fra brukte man stort sett ett år på å finne halsen.

Jeg stoler overhode ikke på iBergen.no. Lyger de no så sendes det klager. Man leker ikke med nyheter rundt SK Brann.

tormi

Nei gleden sank litt når jeg kun har funnet denne nyheten på ibergen.no. Forøvrig til de som lurte DERSOM Brann er blitt enige med Azar om kontrakt så har Brann etter all sannsynlighet blitt enige med Benfica om en overgangsramme. Dvs. at om det da ikke skjer noe helt spesielt så skal Brann klare å skaffe pengene og overgangen gå i orden...

Den som lever får se.... Er fortsatt ikke trygg.

Ellers er jeg enig det som omhandlet "brÃ¥ket" med Azar sin posisjon sist. Men det var VELDIG mange personer og rÃ¥dgivere rundt Azar den gangen - og ALLE ville ha ham som forsvarsspiller. At han nÃ¥ helst vil spille spiss og Brann vil ha ham som forsvarer er jo direkte morsomt  :)
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Henningen

Dette er den beste nyheten jeg har hørt på lenge! Skal ikke se bort fra at Peddilusken og Co. kan gjøre det greit på overgangsmarkedet i år.

Dersom Azar signerer en "livstidskontrakt" med Brann, så er det intet mindre enn en enorm tillitsærklering, og det skulle bare mangle at vi tilgir! Før øvrig tror jeg ikke det går an å skrive 10-års kontrakter, men.. :)

Velkommen hjem, Azar!!

Nixon

Etter det vi har fått fortalt skal Idar Vollvik bidra til både lønn og overgangssum. Selv vil Chess-gründeren ikke kommentere saken.
- Det har jeg ingen kommentar til. Jeg vil være lojal mot Brann og ønsker derfor ikke å si noe mer.


Hva har skjedd med den godeste Vollvik? Han har vel ikke sagt "ingen kommentar" siden han gikk i barnehagen...

Men det er jo ganske sannsynlig at Vollvik har vært med. Jeg har fra sikre kilder at han har gitt tilsagn om midler til nye spillerkjøp. Fortrinnsvis Helstad, men siden RBK neppe selger han må jo dette være like god PR for Vollvik.
Rød makt på Hansa

jarleand

Synes vi alle skal være "happy" hvis Karadas kommer tilbake til Brann.
Han vil være en forsterkning for hvilken som helst klubb her i landet, uansett om han spiller i forsvar eller angrep. Det Azar trenger er kamptrening og tillitt fra trener og det er noe han vil kunne fÃ¥ i Brann. Det er jo ikke noen tvil om at han har spisskompetanse bÃ¥de foran og bak pÃ¥ banen. Han er en miniutgave av POL slik han var i sine glansdager. Azar skal visst ogsÃ¥ ha uttalt at Brann alltid har vært favorittlaget sitt, det i seg sjøl er vel heller ikke negativt.  :D  :D

Snublefot

Quote from: "krøvel vellevold"Lynsjestemning da han gikk til Rosenborg, og da han kom på Stadion i hvit og svart drakt. Og nå skal vi hylle ham som om Jesus var kommet tilbake...

Skal vedde på at hvis Tore André Flo hadde blitt Brann-spiller igjen, scoret et par mål vs VIF eller RBK, så hadde han også vært Konge og Frelser!

Man kan diskutere i det uendelige om Karadas var Judas eller ikke. Men det blir uansett patetisk å hylle ham som en gud, etter alt raseriet mot ham i 2002. Da står vi der som noen tullinger med halen mellom beina og sier indirekte "unnskyld, vi dummet oss ut, du er selvsagt ingen Judas, uff nå har vi vært urettferdige mot deg, vi skal dyrke deg!". Eier vi ingen prinsipper? Har vi ingen stolthet?

Og som jeg har sagt før: Hvis han virkelig gikk til RBK mot sin vilje, og virkelig elsket Brann, så er det merkelig at han jublet som en krakilsk apekatt da RBK snudde 2-3 til 3-2 på overtid i 2002. Og om han av en eller annen grunn skulle føle slik lykke, burde han i hvert fall holdt den inni seg.


xTaTic

Quote from: "KennethS"http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/sport/brann/article536983.ece


Stoler ikke et sekund på iBergen.no. Noen som husker artikkelen for noen mnd siden som kunne fortelle at Mjelde hadde tatt fra Guntveit kapteinsbindet?

Vi får vente til vi får det bekreftet av en mer seriøs avis!

krøvel vellevold

Quote from: "Snublefot"
Quote from: "krøvel vellevold"Lynsjestemning da han gikk til Rosenborg, og da han kom på Stadion i hvit og svart drakt. Og nå skal vi hylle ham som om Jesus var kommet tilbake...

Skal vedde på at hvis Tore André Flo hadde blitt Brann-spiller igjen, scoret et par mål vs VIF eller RBK, så hadde han også vært Konge og Frelser!

Man kan diskutere i det uendelige om Karadas var Judas eller ikke. Men det blir uansett patetisk å hylle ham som en gud, etter alt raseriet mot ham i 2002. Da står vi der som noen tullinger med halen mellom beina og sier indirekte "unnskyld, vi dummet oss ut, du er selvsagt ingen Judas, uff nå har vi vært urettferdige mot deg, vi skal dyrke deg!". Eier vi ingen prinsipper? Har vi ingen stolthet?

Og som jeg har sagt før: Hvis han virkelig gikk til RBK mot sin vilje, og virkelig elsket Brann, så er det merkelig at han jublet som en krakilsk apekatt da RBK snudde 2-3 til 3-2 på overtid i 2002. Og om han av en eller annen grunn skulle føle slik lykke, burde han i hvert fall holdt den inni seg.


Hvorfor skal vi "innrømme feil" når det er høyst diskutabelt om vi tok feil? Det jeg reagerer på, er jo at alle helt ukritisk nå plutselig har fått det for seg at Karadas selv er helt uskyldig oppi det hele. "Bare en brikke i et spill", "han var jo så ung", og "stakkars Azar" og bla bla bla. Stemmer det ikke at han i over et halvt år LOVET å skrive under ny kontrakt? Men signaturen kom ALDRI! Hvorfor underskrev han ikke det lenge før det ble snakk om noe "tvangssalg"? Stemmer det plutselig heller ikke at han sa at han heller ville bli solgt enn å spille på den plassen Brann ville bruke ham? Hvorfor sitter alle så naive og unnskylder Azar, og skylder på Brann og RBK og agenter og rådgivere, mens de samtidig glatt tilbakeviser muligheten for at også Tore André Flo kan ha vært en brikke i et spill, presset av agenter og rådgivere, osv. Tross alt ga han Brann 1 mill av egen lomme. For all del; jeg er heller ikke begeistret for Flo, og det som skjedde den gangen. Men jeg syns det blir for dumt at Azar skal unnskyldes for alt, mens Flo ikke skal det! Det virker som at alt er greit, bare man sier at man elsker Brann og vil spille for oss. Derfor tror jeg også at dette Flo-hatet vil forstumme hvis han plutselig skulle finne på å spille for oss igjen!
Legg ned hele klubben!

Xminator

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article1910229.ece

Støtteærkleringene renner inn på Karadas telefon.
Quote

bernu

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=92304

Hmmm... ny såpeopera på gang. Som Brannsupporter skal man tydligvis ikke ta noen gleder på forskudd.
HANSA - Z

Eivind

Sendte en sms til azar hvor jeg ønsket han velkommen tilbake til Brann og Bergen. Skrev at dette Rosenborg tullet var glemt og at han måtte komme hjem å hjelpe Brann til å bli serimester 2006.

Han svarte faktisk, tikket inn ett "takk" på moben noen minutter senere.

spørs om han hadde giddet å svare hviss det ikkje var noe i det?

Xminator

Noe må de vel ha å gjøre mens de venter på neste trening. Tom og Jerry blir slitsomt etter 5. reprisen.

Helginho

Lurer på hvor mye Benfica kommer til å kreve for ham??

Om de i hele tatt er villig til å selge han..

Nixon

At Brann ikke har foretatt seg noe i saken slik Dahl sier tro jeg ikke noe på. Og hva en agent sier tar jeg med en klype salt.
ibergen.no må jo ha noe kjøtt på den saken de har skrevet. Uansett om de er aldri så tabloide og blindet av å hele tiden skule være først med Brann-nyheter.

Er i alle fall det jeg prøver å overbevise meg selv om...
Rød makt på Hansa

Rasmus_brann

et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Langhår

Så langt har Branndekningen som ibergen.no bedriver vært preget av sensasjonsmakeri og sutrete negative "ledere".

Stoler ca like mye på ibergen.no som jeg gjør på en 21 år gammel Notar-megler i ny Audi. Når nå saken mer eller mindre dementeres i BT tviler jeg enda mer.

Men håpet er selvsagt der. Azar ville vært en formidabel forsterkning.
"The socialism I believe in is everyone working for each-other, everyone having a share of the rewards. It's the way I see football, it's the way I see life"
-Bill Shankly-

Xminator

Nå er ikke akkurat BT i kritthuset på stadion for tiden. Men tviler sterkt på at noe skjer nå. Det blir nok en ny halvsesong med fru fortuna som støttespiller :p

el-diego

Quote from: "Xminator"Noe må de vel ha å gjøre mens de venter på neste trening. Tom og Jerry blir slitsomt etter 5. reprisen.


....og xboxen er til reparasjon  :D
udere est facere

bernu

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml;jsessionid=K3MB3FKJQMXHXQFIMUNSFEQ?articleID=92313

Ser ut som om det hele var et mediestunt..... Forbannet være Nettavisen som kommer med slike budskap !!! Opp som ei løve og ned som en skinnfell....
HANSA - Z

Snublefot

Krøvel.  jeg er mere enig i ditt siste innlegg, hvor du svarer pÃ¥ mitt...  og som jeg sa,  "var litt het i toppen da jeg skrev det"..hehe..

men greit nok at azar hadde noe å si selv også, greit nok at flo kanskje også var presset av agenter...

Men det som alltid (Nesten) skjer når en spiller forsvinner fra en klubb til en annen i samme ligaserie, så blir det rabalder.. supporterne er forbanna, de kommer med trusler, oppfører seg som apekatter etc....
jeg skal ikke si at jeg ikke var skuffet og sur nÃ¥r Azar gikk, men faktisk mente jeg, og det kan jeg skrive under pÃ¥, noe som jeg ogsÃ¥ sa til min gode venn jeg reiser pÃ¥ kamper med, at jeg tror Azar gjorde rett i Ã¥ gÃ¥ til rbk..  jeg mente det ville være godt for hans utvikling..

I rbk roet faktisk azar temperamentet sitt (hvis ikke jeg er helt pÃ¥ bærtur nÃ¥), og ble en bedre fotballspiller...  han forsvant til utlandet, har fÃ¥tt oppleve den delen av drømmen ogsÃ¥ (noe han godt kunne fÃ¥tt ved Ã¥ bli i brann, men sjansene i rosenborg var muligens større), og det at Azar nÃ¥ vil komme tilbake ser jeg pÃ¥ som veldig bra for oss. Vi mistet azar som ung og lovende, fÃ¥r han tilbake nÃ¥ som en sterkere, mer erfaren og bedre fotballspiller..  

Da synes jeg vi skal beklage, for Ã¥ la all vÃ¥r frustrasjon gÃ¥ ut over den karen.. spessielt med tanke pÃ¥ de hendelsene som skjedde..  og ønske han velkommen tilbake.

Det jeg ble mest skuffet..sint.. over tidligere i dag krøvel, var dine sterke ord om Ã¥ miste ansikt.. jeg mener at hvis man ikke kan legge ting bak seg.. tilgi..(jeg er ikke kristen.. men de har et poeng der..hehe), og faktisk beklage for at man reagerte som man gjorde..  sÃ¥ er det faktisk Ã¥ vise seg sterkere en om man snur det andre kinnet til og stÃ¥r pÃ¥ sitt..  

(jeg sier da IKKE at man skal si at..hey azar.. det var helt greit..  vi tok feil.. jeg sier at man kan si beklager for reaksjonene, vi likte ikke at du dro til rbk, men du forstÃ¥r hvorfor.. nÃ¥ er vi glad for Ã¥ ha deg tilbake.....)

Xminator

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=92313

Da er den avkreftet og vi kan gå tilbake til vissheten om ukjent middelmådighet når det kommer til nye spillere.

Helvete ta iBergen.no og lekejournalistene deres. Ikke skriver de godt norsk, smører på så det holder, og nå altså avslørt som ryktemakere av verste sort. Drit og dra.

Ricky


Nixon

Quote from: "Ricky"Det verste er jo at de ikke gir seg.
http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/article537050.ece


Nå er forsåvidt den saken gammel fra tidligere i dag.

Men det må jo ha vært litt mer kontakt mellom Brann og Azar enn det Brann vil gi inntrykk av. Ett sted må jo ibergen.no ha det fra.

Investorene her peker seg jo ut som en kilde. Noe saken fra ibergen.no også antyder da de henviser til Vollvik. Pluss at kontakten er tett mellom Hardball og ibergen.no da en av investorene i Hardball også er en av eierne i nettstedet etter det jeg har blitt fortalt.

Uansett en opptur i går som ble (foreløpig) litt av en nedtur i dag. Akkurat slik det er å være Brannsupporter...:)
Rød makt på Hansa

Langhår

Det er med Brann som en kommode. Skuff på skuff på skuff på...

Om en time eller to er vel hele artikkelen fjernet fra Ibergen.no tenker jeg. Men de oppnådde jo det de ville; en hel haug med treff på deres begredelige nettside. Betyr etterettelig journalistikk og pålitelige kilder ingenting lenger?
"The socialism I believe in is everyone working for each-other, everyone having a share of the rewards. It's the way I see football, it's the way I see life"
-Bill Shankly-

OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: "Langhår"Betyr etterettelig journalistikk og pålitelige kilder ingenting lenger?
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Tom C

Det her er pokker ta meg verre enn å lure noen til å tro at du er en sjeik som vil kjøpe et lag....

BOIKOTT IBERGEN.NO!! Møkkafolk.
Aldri mer Obos....

Derabilo

ibergen.no virket som et spennende prosjekt som kunne bli interessant å følge.. Men kommer aldri til å nærme meg de sidene mer etter usaklig innlegg om Brann som nedrykssfavoritt, og no dette Karadas greiene.. Pokker ta, prøver de å få oss nedtrykt?
Bergen ut av Norge -

enavgutta

Det gjoer ikke nettstedet noe bedre og mer troverdig at det er saftkokeren fra Askoey ,,,slostrilen Henrik Faerevaag som er ansvarlig redaktoer.

monzilla

hehe, færevaag er jo en fin type, synd at azar-saken viste seg å være bull. Men men. Kan vi få lov til å fortsette å syntes azar er en hore no?

Derabilo

De som syns det er som regel ikke helt opplyst i hva som skjedde.. Karas ble nesten tvunget til RBK av et Brann som trengte penger.. Ville du blitt i en klubb som åpenlyst ikke vil ha deg, henvender seg til klubber for å få de til å kjøpe deg, og som sitter deg på benken?

Forstår Karadas.. Gjor det ikke da, da ble han hatet fra meg og..
Bergen ut av Norge -

Xminator

Rett skal være rett, det eneste iBergen.no er skyldige i her er å "låne" nyheter fra papir-BA. Begge de sakene iBergen "produserte" i dag tidlig er rene kopier, med samme ordlyd, som det BA skriver i papirutgaven i dag. Inkludert "kjempeforsterkning" kommentarene fra sentrale spillere.

Da koker det hele ned til fyllevrøvl fra BA, der "ingen kommentar" er blitt til "bekreftet".

Det som veier tungt her er Ludvigsens dementi av saken.

Lurkin

De som kaller Karadas for Judas vet ikke rammene bak den overgangen.

Karadas - Soma kan bli et veeeeldig godt stopperpar, med Azar som backup-spiss.
Berømte Brann fra Bergen

flow

Jeg har fått bekreftet fra en kamerat at han så Helstad i Bergen i dag? Kan det tenkes at både Helstad og Karadas kan komme tilbake til Bergen??

Sitatet til kameraten min "jeg så Helstad gå inn stadion-porten i Bergen"... (Etterpå fikk jeg en mms som visste bilde av Helstad)

feelbrann

Quote from: "flow"Jeg har fått bekreftet fra en kamerat at han så Helstad i Bergen i dag? Kan det tenkes at både Helstad og Karadas kan komme tilbake til Bergen??

Sitatet til kameraten min "jeg så Helstad gå inn stadion-porten i Bergen"... (Etterpå fikk jeg en mms som visste bilde av Helstad)


han skulle sikkert hente noe han hadde glemt!!
#1074;яαии fяα вєяgєи

Derabilo

Jaja, vet vi iallfall hva vi leser om i morgendagens ba, og etterpå på ibergen.no... Xminator har vel egentlig et godt poeng, ibergen.no hermer bare etter hva de leser andre steder.. At de ikke har gjengitt noe av det fra bt.no overrasker meg imidlertid....
Bergen ut av Norge -

OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: "flow"Sitatet til kameraten min "jeg så Helstad gå inn stadion-porten i Bergen"... (Etterpå fikk jeg en mms som visste bilde av Helstad)

Då antar eg kameraten din har et utrolig mye bedre kamera på mobilen sin enn meg, ellers ville han ikkje ha klart å ta et bilde som kan identifisere Helstad på avstand. Eventuelt jogget han bort og stakk mobilen oppi trynet på Helstad for å ta et bilde som han kunne sende til deg. Noen gjør de utroligste ting ...

Men ka Helstad har Ã¥ gjøre pÃ¥ Stadion vet eg ikkje helt, for dagens BT-intervju med Peddien ser ut til Ã¥ ha vært gjort i Malaga.  :)
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

flow

bilde er tatt på en halvmeter's avstand.. Han mente at Helstad gikk rett forbi han...

KennethS

Tror det har en forbindelse med det du sa om Volvikk igår Nixon, ble litt for stille rundt den mannen og det likte han ikkje og har nok lekket hele greien til nettavisen :). Kan aldri tenkte meg han klarer og holde helt tett.
tå på Brann

Xminator

Igjen, dette er ikke nettavisens eller ibergens sak, det er utelukkende BA som står bak "nyheten".

dudo

Men pokker heller, få postet dette på internet og la oss bli ferdig med det. Det er sikkert noen her som evner å finne en metode å gjøre dette på?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

gtuborg

Er nå fult mulig å legge inn dette bildet på forumet her viss du bare har littegrann teknisk innsikt. viss ikke vedkomende klarer det, så send meg bildet på min telefon så skal eg gjøre...

Men sannsynligheten for at bilde overhode ikke eksisterer og at innlegget er skrevet bare for å skape diskusjon er vel overhengende stor.

Men motbevis mine ord å legg ut bildet.

BrannFa(e)n

Quote from: "OmOssSjølOgHansaøl"Men ka Helstad har Ã¥ gjøre pÃ¥ Stadion vet eg ikkje helt, for dagens BT-intervju med Peddien ser ut til Ã¥ ha vært gjort i Malaga.  :)


Eid..
rannfasiten

Langhår

Quote from: "flow"Jeg har fått bekreftet fra en kamerat at han så Helstad i Bergen i dag? Kan det tenkes at både Helstad og Karadas kan komme tilbake til Bergen??

Sitatet til kameraten min "jeg så Helstad gå inn stadion-porten i Bergen"... (Etterpå fikk jeg en mms som visste bilde av Helstad)


Helstad befinner seg på treningsleir med bartene på sydlige breddegrader. Så dette er nok bare vrøvl.
"The socialism I believe in is everyone working for each-other, everyone having a share of the rewards. It's the way I see football, it's the way I see life"
-Bill Shankly-

Nixon

Quote from: "Xminator"Igjen, dette er ikke nettavisens eller ibergens sak, det er utelukkende BA som står bak "nyheten".


Kanskje BA var først med spekulasjonene. Men det er ibergen.no som skriver at Azar og Brann er enige. Det er ibergen.no som knytter Vollvik opp mot forhandlingene. BA er mye mer nøktern.
Rød makt på Hansa

eksilbergenser

Nok tullprat og usanne rykter på en dag. Fra nå av kommer jeg ikke til å tro på en dritt før det er ofisiellt bekreftet av P.O.L Faen heller, denne dagen som begynte så bra..ibergen.no er jo like gale som de verste engelske tabloidene!!
lt for Brann!

Alexåsane

Det selger jo...
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Pilsen19

Noen som har nr til azar?
 Ã¥r var det VM og Brann kom skje med, pø VM ka er no det.

Rasmus_brann

Har mine tvil om at du fnner nummeret til Azar i telefonkatalogen..
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Nixon

Quote from: "Rasmus_brann"Har mine tvil om at du fnner nummeret til Azar i telefonkatalogen..


Ingen grunn til å tvile.
Gå inn på www.telefonkatalogen.no.
Skriv inn Azar Karadas.

Og voila...
Rød makt på Hansa

Eivind

finner både azar og fetter jack sitt på gulesider

hocey

Kan dessverre ikke si at Brann vinteren har vært alt for trivelig sÃ¥ langt. Uendeligt med rykter som ikke viser seg Ã¥ stemme og smÃ¥tt med vintergaver til et utfryset Brann publikum. Helstad sett pÃ¥ stadda i dag? Utroligt lite sannsynlig med tanke pÃ¥ RBK sin treningsleir blandt med brødre  og charter søstre pÃ¥ Gran Canaria og det faktum at Peddien sikkert lærer seg nye hestenavn pÃ¥ en eller annen forblÃ¥st travpark i Andalucia. Og skulle han tilfeldigvis ha vært i byen sÃ¥ er det vel lite sannsynlig at det er snakk om en overgang med tanke pÃ¥ nevnte Peddien's store tur til Spania. Det eneste som kan gi oss et aldri sÃ¥ lite hÃ¥p om overgang er hvis det er snakk om medisinsk test.... Uansett har det gamle uttryket Brent barn skyr ilden fÃ¥tt seg en kraftig kilevink med tanke pÃ¥ oss Brann fans som hiver oss pÃ¥ overgangsjippoer fra et like mye sulteforet Brann pressekorps. Men nÃ¥r en tror at Peddien sitter med kun et rottent par er det vel ikke utrolig overraskende hvis mannen dukker opp med et par jokere. Uansett sÃ¥ bør han snart skjønne at fansen er sulteforet pÃ¥ et sirkus med innhold for en gangs skyld.
tenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget

BL

Vil ikke helt gi opp håpet endå.

I går sa POL til btv at han ikke ville gi en kommentar for da ville han fyre opp under spekulasjonene, men hvorfor avkrefter han overfor BT mens han ikke vil gi kommentar til btv? Dette blir det jo ikke spekulasjoner om....
Hansa-
Felt Z

kabelmann

Lett å gi BA og iBergen skylden for deres skuffelser, men ingen som har hørt uttrykket: "Ikke tro på alt du leser i avisen"? ;)

Ok, skuffet selv, men hva gjør man ikke for å få litt sittetid på den høye hesten?
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Mr_Soma

Jan Azar Karadas  
6770 Nordfjordeid  

Jan Azar? Seriøst?

Roffarne

Quote from: "BL"Vil ikke helt gi opp håpet endå.

I går sa POL til btv at han ikke ville gi en kommentar for da ville han fyre opp under spekulasjonene, men hvorfor avkrefter han overfor BT mens han ikke vil gi kommentar til btv? Dette blir det jo ikke spekulasjoner om....


Når man lar skuffelsen over Peddies dementi synke litt og tenker seg om så er det hele ganske så logisk.
Hadde Brann vært hæppi dersom andre klubber tok kontakt med en av deres spillere som hadde 2,5 år igjen av kontrakten og signerte ham for "livstid"?
Skal ikke se vekk fra at både Peddi og Jack må ro det de makter i pressen for at dette ikke skal bli en overgangsskandale med Brann som den store stygge ulven.

Xminator

Den eneste som burde ro er BA. Kommer de noen gang til å innrømme at "Vi tok feil"? Nope. Ser derimot mange som nå føler ett behov for å la skuffelsen gå ut over Ludvigsen. Hva pokker skal han ha gjort galt her da?

Xminator

BA fortsetter foresten i samme spor. Der i gården lar man seg ikke diktere av en skarve sportsjef nei! iBergen.no har som vanlig lest BA til frokost og skrevet av:

QuoteHan og samboeren venter sitt andre barn i mai og Karadas er høyaktuell som Branns nye midtstopper.


http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/article538131.ece

krøvel vellevold

Quote from: "Eivind"finner både azar og fetter jack sitt på gulesider


Jeg fant ingenting på "Fetter Jack".
Legg ned hele klubben!

P-K

Ikke for å fyre oppunder denne diskusjonen igjen, men kan det tenkes at det har skjedd litt mer her enn det som Peddien vil innrømme?

Sett at Azar har snakket med noen i Brann, gjerne tilfeldig, og det kommer opp i løpet av samtalen at han kunne tenke seg å komme hjem. Denne samtalen utvikler seg naturlig nok, og ting blir tatt opp internt i Brann. Det blir mer og mer alvor i planene, og man begynner å snakke summer og investorer.

Plutselig får BA tak i saken, og slår stort opp. iBergen, BT og VG følger opp. Ting tar litt av... Så går det opp for Brann at ingen har snakket med Benfica! Brann har ikke lov til å snakke med Azar før Benfica har godkjent det. Hva skal de gjøre? De må dementere. Peddien dementerer alt han kan i BT, men BA og iBergen skriver mer, fordi det er en del ting i denne saken som tyder på at noe skjer. En liten tanke?

Jeg påstår ikke at dette er sakens realiteter, men jeg kjøper heller ikke helt stillheten rundt Brann for tiden. Peddien sier jo selv at de ikke snakker om spillerkjøp for da presses prisene opp. Og Azar hadde passet perfekt inn.

Jack Karadas skal ingen bry seg med. Han har bare skodd seg på Azars talent siden guttedagene.

Jeg forbeholder meg retten til å drømme om Azar, Olof og Tossa som nye signeringer for sesongen. Og denne drømmen vil jeg beholde helt til Azar spiller for Stuttgart, Tossa anlegger bart og Olof joiner ham i Trondheim.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Xminator

Det har nok skjedd mer. Men om man leser artikkelen finner man også prislappen på Karadas. 15 millioner. Da kan man like godt kjøpe Jimmy Dixon som nok er en bedre midtstopper...

P-K

Jimmy Dixon er går vel trolig på utlendingskvoten, og det er betydelig vanskeligere å skaffe investor til ham enn til Azar. Men femten mill. var dyrt ja.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!


Pilsen19

dessverre er nok azar en fjern drøm, hvertall med det første:(
 Ã¥r var det VM og Brann kom skje med, pø VM ka er no det.


Nixon

Nå gjelder det bare for ibergen.no å forklare hvordan det hadde seg at Brann og Azar var blitt enige om den personlige kontrakten...

Men jeg tror nok Azar er tapt for Brann i denne omgang. For Brann kan få mer ut av 15 millioner enn 1 stk. Azar.
Rød makt på Hansa

Xminator

SÃ¥ litt fra dagens papiraviser.

BA siterer Ludvigsen på at "alt" de har skrevet er sant... Det han skal ha reagert på er at "noen" (ibergen) skrev at de var enige om kontrakt. Ludvigsen viste i følge BA ikke hva Benfica skulle ha for Karadas. Vet da faen hva jeg skal tro lenger.

Yngve

Quote from: "Nixon"Nå gjelder det bare for ibergen.no å forklare hvordan det hadde seg at Brann og Azar var blitt enige om den personlige kontrakten...

Men jeg tror nok Azar er tapt for Brann i denne omgang. For Brann kan få mer ut av 15 millioner enn 1 stk. Azar.


Får for guds skuld håpe at me ikkje skal betale 15 mill for han jah. For det kan me få 2, kanskje 3 særs gode spelarar som kan fylle opp i ein allereie tunn stall, samtidigt som dei er reelle kandidatar til å spele. Ei fin samanlikning her er Andresen (12 mill) grindheim (4 mill..) Og eg skulle gladeleg hatt tre grindheimar her framfor ein andresen..

Over til det andre så er vel som me alle veit BA ei tabloidavis, som gjer det dei kan for å selge aviser på Brann. Og dei har faktisk vist god, gravande journalistikk ved å finne ut at karadas har kjøpt seg hus i Bergen. Så dei kan linke Karadas til Brann. Kva færavågen driv på med, det må gudane vete. Han set no å tenar pengar på å trykke ctrl +c, ctrl + v, samtidigt som han hiv inn noko kontroversielt/ populistisk for å få lesarar.

Eit anna ord i ordboka mi for færavåg er klovn.

Romarius

Får for guds skuld håpe at me ikkje skal betale 15 mill for han jah. For det kan me få 2, kanskje 3 særs gode spelarar som kan fylle opp i ein allereie tunn stall, samtidigt som dei er reelle kandidatar til å spele. Ei fin samanlikning her er Andresen (12 mill) grindheim (4 mill..) Og eg skulle gladeleg hatt tre grindheimar her framfor ein andresen..

Over til det andre så er vel som me alle veit BA ei tabloidavis, som gjer det dei kan for å selge aviser på Brann. Og dei har faktisk vist god, gravande journalistikk ved å finne ut at karadas har kjøpt seg hus i Bergen. Så dei kan linke Karadas til Brann. Kva færavågen driv på med, det må gudane vete. Han set no å tenar pengar på å trykke ctrl +c, ctrl + v, samtidigt som han hiv inn noko kontroversielt/ populistisk for å få lesarar.

Eit anna ord i ordboka mi for færavåg er klovn.[/quote]


Tja, ikke så sikker på det lenger. Hadde vi fått gode spillere for 5 mill, dvs spillere som kunne gått rett inn og forsterket førsteelleveren, tror jeg vi hadde hatt noen forsterkninger på plass for lengst. For den summen får man enten usikre kort fra utlandet, talenter fra 1.div (som kan slå til - eller ikke), eller middels eliteseriespillere. Ellers Bosmenn inkl sign on fee.

Vi kan gjerne si at vi vil ha en Grindheim til 4 mill. Vel, er det noen som vet om noen sånne til den prisen, så tips POL og løp og kjøp.

Langhår

Azar for 15 millioner er jo selvsagt blodpris. Men dersom spillermarkedet er så vanskelig som det virker kan det kanskje være det beste alternativet for å i det hele tatt få inn en god stopper/spiss.

Langtidskontrakt må da være en forutsetning slik at videresalg kan hente inn en solid overgangssum.

Men for all del; 15 millioner for Karadas er helt vannvittig mye penger. Men så er jo dette et forhandlingsutspill da, slik at det neppe blir den reelle kjøpesummen.
"The socialism I believe in is everyone working for each-other, everyone having a share of the rewards. It's the way I see football, it's the way I see life"
-Bill Shankly-

Roffarne

Ny sak om Azar i dagens BA, men siden de er ikke er videre pålitelig slenger jeg heller inn en link til Sky Sports som her siterer alltid like troverdige "Fjordabladet".
Det ser ut som det står på 15 mill, rett og slett.
Det er nok ikke penger Idar eller Hardball-guttene ser igjen om de skulle finne på å bla opp.

Xminator

Og nå skal VIF og RBK være intressert etter "den siste ukens spekulasjoner". Som også skal ha vært med på å presse opp prisen. Retter en varm takk til BA for at de gjør hva som helst for en historie. Denne virker ihvertfall nøye planlagt og regisert.

Straffe!!!

Det som sannsynligvis har skjedd her er at Peddien og kompisene har forsøkt å holde hele saken i skjul: Snakket med Azar - som har vært klar som et egg, gått i dialog med Benfica - som ikke ser for seg den helt store markedsverdien og innser at de har 'kjøpt katta i sekken'. Brann skisserer at de nærmest gjør Benfica en tjeneste ved å overta utgiften.

Så får noen journalister nyss i det hele, godt mulig ved noen tilfeldigheter og ved å legge to og to sammen, og skriver noe humbug rundt det hele.

Dette gjør at vaalerengen og rosenborg - de to som er mest villig til å bruke penger - blir klar over situasjonen til Azar. De ringer Benfica og sier hipp-hurra, dette var jaggu interessant.

Benfica er jo ikke helt dust og ser sitt snitt til å hevde at spilleren er ettertraktet. Vips så er prisen 15 mill istedet for (la oss si) 5 mill.

Brann sier at de ikke har råd til dette og er ute av konkurransen. Ergo har ba og ibergen.no i sin iver etter å skrive sensasjoner om Brann ødelagt en svært attraktiv overgang.

Forbannet være tabloid-idiotene!

tormi

Straffe!!!!

Du har nok mye rett i dette her. Det er en grunn til at Peddien holder så godt kjeft som han gjør. Og selv om kanskje ikke Azar hadde vært 100% klar for Brann uansett så er det nok mye sannhet i din kommentar her...
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Hoggi

Quote from: "Torvanger"

Hear hear! En fornuftens mann!
Jeg tror de fleste i sannhetens øyeblikk absolutt ikke ville gått i døden for Brann. Riktignok er det morro push brystkassen frem, heise flagget og påta seg en slik ansvar, i kampens hete - men deppe i en virkelig situasjon
 Erik Solèr pÃ¥ vingen!

Alexåsane

"Karadas i hemmelige samtaler med Brann"
"Karadas er enig med Brann"
"Kjøpte hus i Bergen"
"Karadas for dyr for Brann"

Blir litt smågal eg!

Tar å lener meg godt tilbake å venter til eg faktisk ser han i Brann drakt på en pressekomferanse!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Roffarne

For de som trodde Azar skulle falle i pris med det første:
Link

nyhammeroivind

Leste på vgnett og fant denne linken:
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=182261

Dette bekrefter mine tanker om at Karadaz er ventet tilbake til Bergen i sommer.
Mulig jeg tar feil, hva synes dere.
Er mulighetene fortsatt store for ar vi får se Karadaz i Brann drakt igjen?

Langhår

Selv om det er lite nytt i denne artikkelen er det ihvertfall en bekreftelse på at interessen er der fremdeles fra begge parter.

Skulle forøvrig helst sett at han kalte Brann det eneste alternativet i Norge i stedet for "det heteste".

I Azar har vi både en spiss og en midtstopper og det passer jo som hånd i hanske...
"The socialism I believe in is everyone working for each-other, everyone having a share of the rewards. It's the way I see football, it's the way I see life"
-Bill Shankly-

Roffarne

Quote from: "Langhår"I Azar har vi både en spiss og en midtstopper og det passer jo som hånd i hanske...

Hareide ser Azar for seg som midtstopper.
Da gjenstÃ¥r det bare at  Monsamjelden vil ha ham som spiss og sÃ¥ er det plutselig 2002 igjen.

tormi

Krysser fingrene for dette, men jeg synes ofte at de overgangene det blir snakket mye om ikke blir noe av. Så jeg håper de legger lokk på hele greien.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Superjack

Quote from: "nyhammeroivind"Leste på vgnett og fant denne linken:
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=182261

Dette bekrefter mine tanker om at Karadaz er ventet tilbake til Bergen i sommer.
Mulig jeg tar feil, hva synes dere.
Er mulighetene fortsatt store for ar vi får se Karadaz i Brann drakt igjen?


Karadas OG Lundekvam i sommer?
Brannsupporter.

Go Up