• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Scharners debut

Started by SKBMartin, January 10, 2006, 17:49:28 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

SKBMartin

Vil bare ønske Scharner lykke til i kveld, selvom jeg holder med Arsenal, håper jeg Scharner gjør en knallkamp. Kanskje er han Wigans fussballgott
Hjerte i Brann

Alexåsane

Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

enavgutta

Kampen går på Sporten , viasat gull for de som har det...

the_bjarne


Northside

Scharner scoret!!!!!!!!!!

1-0 til Wigan, kan tenke meg den gutten er glad i dag!

vardgutt20

Scharner scÃ¥ra for Wigan i debuten mot Arsenal   :D Stillingen e 1-0, 10 minutt før slutt.
ært å krype, lært å gå, lært å hate rbk

bernu

Scharner scoret i debuten :) Lykke til videre Fussballgut !!!
HANSA - Z

Super Hasund

Grattis Scharner!!! No får hele verden se hvilket spiller den mannen egentlig e. An e i verdenstoppen (uten å overdrive lissom)
La Folket Synge

*Feltz*


dudo

Neon som har link til et Wigan-supporterforum...?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

monzilla

så ble scharner matchvinner. Hørte jeg prosenter ved videresalg?

BrannFa(e)n

rannfasiten

SKBMartin

Litt surt å se tape, men må ærlig innrømme at det gjorde det mye letter nå Scharner er den som putter. syns han fortjente det der. Gratulerer, og ja, det er vel prosenter ved videresalg? Kanskje Arsenal burde kjøpt han som erstatning for Vieira (liten overdrivelse)
Hjerte i Brann

SuperBrann

Quote from: "dudo"Neon som har link til et Wigan-supporterforum...?


Her er link til Wigan Athletic Supporters Club:

http://www.wastc.co.uk/

Og henger meg på gratulasjonene, dette er et stort øyeblikk. Spilte en god kamp.. Håper det går like bra i retur oppgjøret så blir det kanskje en ny cupfinale på Scharner..
VH Rune Nilsen            
          Brann Bataljonen Bergen
                Mob: 95025303

        for bilder: www.runenilsen.dk
mail: rune@bataljonen.no / rune@runenilsen.dk

Veggen

Banenst beste etter min mening. For god for Wigan!

Henki

Veldig kjekt for ham og litt artig for oss og. Vi har jo visst hvor god han er lenge så det er jo kjekt å se at han markerer seg fra første stund i England. Og så var det litt kult at det var Arsenal han senket... :)
Ballen skal fremover!

naitsirk

nokon som såg sveisen til scharner.

ein spelar som liker å flørta med fansen

Alexåsane

Quote from: "naitsirk"nokon som såg sveisen til scharner.

ein spelar som liker å flørta med fansen


Er det ikke slike spillere vi liker?
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Stoffi

Helt genialt av Scharner. Håper han gjør det stort, den mannen fortjener å lykkes.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

naitsirk

QuoteEr det ikke slike spillere vi liker?


nettopp.
ingen a4 mann.det elsker fansen.trur han blir ein stor hit i wigan både på og utanfor banen.


Roffarne

Nå må bare Barca slenge inn 200-millioners budet!
Skunda seg før Chelski plukker opp avisen.

Helt alvorlig så er Paul helt klart for god for Wigan. Ser fort for meg at han blir et hett tema i tysk fotball hvor han ville passet perfekt i omtrendt samtlige lag.
Beckenbauer, ta deg en (berliner)bolle!

|Netti|

Gratulerer! :D

Min o-store helt blir kun større :D

<3

Xminator

Artig :) Det var ett typisk Scharnermål, men når jeg tenker på det, hvor mange mål scoret han på hodet for Brann? De jeg husker har kommet med bena...

arild

Quote from: "Xminator"Artig :) Det var ett typisk Scharnermål, men når jeg tenker på det, hvor mange mål scoret han på hodet for Brann? De jeg husker har kommet med bena...


Husker bare hodemålet mot FFK i 4-0 kampen..

KennethS

- Han ga oss et løft, og det utgjorde forskjellen. Vi kjøpte ham som midtstopper, men visste at han også kan brukes på midtbanen, sier Wigans manager.

Wigan treneren må jo være selveste Sherlock Holmes.
tå på Brann

kabelmann

Scoret han ikke med hodet i siste kampen (2-2 borte mot LSK) i 2004?
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

dudo

Var ikke 1-0-målet mot Glimt med hodet?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

BrannFa(e)n

pluss at han la til rette for winters scoring mot start med en rimelig bra heading der, selv om det er uvesentlig. Scharner kommer til å ha sine dårlige kamper også, så ikke ta helt av. Men om han går for 200 mill til barca, og brann får.. tja.. 30% av et videresalg, også skal investorer ha sitt om jeg ikke tar feil.. Vi får en god del, men langt fra så mye som vi tror.
rannfasiten

Rasmus_brann

Gratulerer  sÃ¥ mye til Scharner!! Fint mÃ¥l, Scharner knekker alle i dueller!
Lykke til videre.. For god for Wigan.
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

krøvel vellevold

Fyren spiller ikke for Brann lenger. For meg er det ett fett hva han gjør for andre klubber.
Legg ned hele klubben!

Xminator

Noen har tisset i melken til Krøvel igjen. Kan du være positiv? For en gangs skyld?

runarnormann

egenden Alf Dahl

BBB2003

det e jo bare flott at scharner skårer,krøllevold... Han va Branns beste i fjor og fortjener det beste:)

enavgutta

Oluf floppet. Scharner kommer til å ruve i Premier League.

Toa

Quote from: "enavgutta"Oluf floppet. Scharner kommer til å ruve i Premier League.


Scharner har mye større vinnervilje og seriøsitet enn Olofinjana. Ikke det at Olofinjana var useriøs, men Scharner stiller i en annen klasse. Han vet hva han vil, hvordan han skal klare det osv. Olofinjana lot stort sett Gud styre tingene. "Hvis Gud vil, så samma for meg..." Ambisjonsnivået til Scharner er veldig høyt.

Overasker meg stort om ikke Scharner blir en hit i premier league. Er egentlig ikke overasket over at Oluf flopper divisjonen under...
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Go Up