• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Viking viser interesse for hesltad

Started by Pilsen19, December 15, 2005, 17:37:16 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Pilsen19

Viktig at ikke helstad forsvinner til stavanger og viking. Skal han bytte klubb i norge, bør det bli brann.
 Ã¥r var det VM og Brann kom skje med, pø VM ka er no det.

tormi

SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Falken

Quote from: "tormi"hva kan jeg si? Enig!


Skal han gå til en klubb i Norge må det bli Brann. Han hadde en veldig fin tid her i Bergen (skal vi tro det vi leser i avisen) og har gode muligheter til å spille seg inn på laget. Både som spiss og kant.

kenta

vi har jo god nok stall for neste år vi... så hvorfor bør helstad komme til bergen...?
ANSA, aldri frydenbø...!

Helginho

Fordi Brann må ha bredde i stallen, så hvordan det gikk i år da et par sentrale spillere ble skadet...

BL

Quote from: "kenta"vi har jo god nok stall for neste år vi... så hvorfor bør helstad komme til bergen...?


Helt feil! God nok første 11'er, for dårlig stall. Beviset fikk vi denne sesongen.
Hansa-
Felt Z

abe78

.og husk!


Xminator

Som kommentert i en annen tråd (hint hint), dette er Rogaland Avis som har agurktid. Nå er det likevel ikke utenkelig at Bratset selger billigere til Viking enn Brann, men ... Vi snakker ikke om 6 millioner som RA fantaserer om.

Alexåsane

Nå som Essediri er klar for RBK så er vel Helstad på vei vekk? Brann bør få fart på sakene nå!!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Hansakongen

står jo i avisene at brann ikke har så mye penger til spillerforsterkninger =s.. men rbk kommer vel til å kreve 5-6 mill for helstaden.. men men for håpe Onkel "gavmilde"VOLLEVIK kommer med en neve med CASH i nyttårspresang til SK Brann hadde ikke vært å forakte det gitt=)

Gud

Nå ville vel Helstad vekk hvis de fikk en ny spiss, ikke en høyrekant, men det kan jo være Helstad føler at plassen på laget er truet etter signeringen av Essediri.

naitsirk

Quotestår jo i avisene at brann ikke har så mye penger til spillerforsterkninger =s.. men rbk kommer vel til å kreve 5-6 mill for helstaden.. men men for håpe Onkel "gavmilde"VOLLEVIK kommer med en neve med CASH i nyttårspresang til SK Brann hadde ikke vært å forakte det gitt=)


Vollvik skal få kontor i samme lokaler der eg jobber. Kanskje eg klarer å lokka han med på ei ny signering:)

Lennono8

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/rosenborg/article516315.ece

Dersom dette er sant er det bare å gjøre klart sjekkheftet. Hvis Ivers kommer så drar Helstad.

Dessuten er dette en herlig hatovergang. Tipper Klanen blir lang i masken når de ser Ivers i RBK-drakt igjen. Snakk om lojal spiller...

Alexåsane

Quote from: "Gud"Nå ville vel Helstad vekk hvis de fikk en ny spiss, ikke en høyrekant, men det kan jo være Helstad føler at plassen på laget er truet etter signeringen av Essediri.


Han er tross alt en angreps spiller som også blir brukt som spiss.
Såvitt jeg har fått med meg så ble Helstad også brukt på høyrekanten i RBK, dermed er han en utfordrer på begge plassene.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Brannfrelst

For det første: Hvorfor skal Vollvik betale alt? Når skal Brann lære seg å stå på egne bein? Hva om han går bort? Hva gjør vi da?
For det andre: Helstad signerer ikke for Brann. Sann mine ord. Brann har ikke råd til å betale den summen RBK krever,og Vollvik punger nok ikke ut endå mer. Sats heller på unge store talenter. Vi betaler jo 6-12 millioner for spillere som etter 1 1/2 år er pansjonister og ikke kan selges videre. Ta Andresen og Sæternes som eksempel. Scharner,et godt moteksmpel!
2.10.07-Gullet kom hem!

BL

Quote from: "Brannfrelst"For det første: Hvorfor skal Vollvik betale alt? Når skal Brann lære seg å stå på egne bein? Hva om han går bort? Hva gjør vi da?


Vollvik skal få et nytt selskap på beina snart, derfor. Reklame er ordet min venn.
Hansa-
Felt Z


Nixon

Rød makt på Hansa

Motyka

Nå spiller vel Josenbårg med en spydspiss, 2 kanter og en spiller hengende bak. Ser ikke hvordan Helstad passer inn her. Nå på POL og MIM våkne opp.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!


Xminator

QuoteDessuten er det sikkert en grunn til at han ikke har spilt så mye i Rosenborg, sier sportssjefen.


Det er nok ikke ødegaard de vil bruke pengene på nei...

Det bekrefter vel også at det neppe blir handlet noe før Scharner er ute av stadionportene og pengene er på konto. Tror likevel viljen til å slippe til investorer er betydelig større om man snakker om Helstad.

Motyka

Det mest betryggende med dette er at selv MIM har insett at Dylan, Walde og Ystaas ikke holder mål.

Virker ganske enkelt dette, Scharner må bli solgt eller Investorere må inn. Håper på det siste.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Xminator

Jeg holder Ludvigsen som en bedre ballspiller som både kantspiller og angriper. 2 år yngre er han også ;)

Motyka

elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Xminator

Men det vil suge sikkelig om Helstad går til Viking uten at Brann har sprengt banken...

Motyka

elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!


Motyka

Quote from: "Xminator"


Det er vel heller det du vil tro. Om de nå hadde fått ja på sin søknad om å få låne Sogningen så hadde jo Helstad vært utelukket.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

megleren

r og blir et sittesvin på Hansa

BL

Quote from: "Motyka"


Kan jo også være at de ikke har penger til begge! Og da kanskje velger å satse på Helstad. Eller en annen spiller.
Hansa-
Felt Z

Motyka

Quote from: "megleren"


Alle utenom Viking og Brann som ikke har fått med seg dette da eller?
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Toa

Quote from: "megleren"


Det er fordi han syns det er deprimerende å spille for RBK når han vet at han kunne spilt for Brann.
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Motyka

Quote from: "Toa"
Quote from: "megleren"


Det er fordi han syns det er deprimerende å spille for RBK når han vet at han kunne spilt for Brann.


Er dette svaret på hvorfor Jeppe (les Rønningen) drikker også?
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!


tintin

de fleste lag vil ønske seg en spiller som helstad, brann inkludert. Eg ville ikkje hatt noe i mot å sett han i riktig drakt igjen...men; kanskje brann heller burde sett etter en up-coming man. En unggutt, som holder et godt nivå allerede, og som og kan utvikle seg til å bli enda bedre. For med tre spisser som Helstad, Winters og Sæternes, må en av de slite benken store deler av sesongen. Winters og Sæternes har vist (sjøl om ikkje denne sesongen var av beste kvalitet) at de passer godt sammen på topp. Meget gode spisser, og kanskje landets beste spisspar sammen når de er i form. Ikkje lett å vrake noen av de. Tror det vil være bedre for Brann å hente inn en spiller som er på vei opp, som kan nøye seg med å spille litt mindre en hele tiden... Det tviler eg på om Helstad kan... eller winters... eller sæternes...

tormi

Er litt enig i at en ung spiss ville vært veldig bra. Men tror ikke det ville vært stort problem om Helstad kom til Brann. han klarer seg også som ving og det er bare en skade i de to fremste rekker så er han på laget.

Det ville nok uansett blitt MYE bruk for ham.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

tintin

kommer helstad til brann igjen, håper eg ikkje det blir som ving... brann må hente spillere der det trengs, ikkje drive å omrokkere spillere fra sentral midt for så kampen etter bruke samme spilleren på kant eller på topp... helstad er spiss... punktum finale

tormi

Nei seff - vi henter ikke Helstad som ving men som spiss. Men Helstad er dyktig OG målfarlig som ving så poenget var bare at han ville fått MYE spilletid uansett hvordan han ble vurdert.

Mulig han hadde danket Winters/Sæternes på topp også. Helstad er en utrolig dyktig spiss i Norge.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

tintin

skjønner poenget ditt... men ser ikkje helt at helstad har prestert som ving.. i rbk har han spilt på kant, men da som angriper i et 4-3-3 system. Har sett han som høyrekant i 4-4-2 på landslaget, og er langt fra imponert. Men at han er en fabelaktig god spiller er ikkje til å legge skjul på. Ser han gjerne i brann drakt, men er ikkje sikker på om det er rett valg... hadde winters eller sæternes blitt solgt, så er helstad helt klart min favoritt til å ta plassen

naitsirk

no har vel ikkje helstad spelt rein ving i rbk, men som ving/spiss i 4-3-3.
PÃ¥ landslaget har han spelt litt ving, men utan hell.
seinast i kampen mot tsjekkia og alle hugsar vel korleis da gjekk.

tormi

Forsåvidt enig i at Helstad ikke har vist så veldig mye på landslaget, men er vel ikke mange spisser som har vært like effektiv som det han har vært på landslaget til tross for alle kampene som ving.

Et poeng til... Har du sett "noen" spillere i det hele tatt som har vært bra pÃ¥ det norske landslaget? Ikke siden drillo nei...   :)
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

naitsirk

enig der ja, men poenget e at helstad ikkje e god som ving. ihvertfall ikkje i eit 4-4-2 system.uansett så har me dobbeldekning på den plassen no.

Motyka

Quote from: "naitsirk"enig der ja, men poenget e at helstad ikkje e god som ving. ihvertfall ikkje i eit 4-4-2 system.uansett så har me dobbeldekning på den plassen no.


Denne sesongen har vel bevist at vi har ett skrikende behov etter 3 kvalitetspisser. Om Helstad kommer til Brann tror jeg Sæternes blir å finne på benken ofte, veldig ofte.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

tormi

Fullstendig enig i at Helstad kommer til Brann for å spille spiss og bli eliteseriens toppscorer. Men dersom vi har en skadefri og formsterk spissduo i Winters/Sæternes (dette kan jo ikke gå over lang tid, max et par kamper) og dersom vi samtidig har skader på folk på vingene, da skulle nok Helstad kunne bekle kantrollen i 4-4-2 på Eliteserie nivå.

Jeg mener at Helstad ville gått både Sanne og Knutsen en høy gang som ving, kanskje ikke defansivt men offensivt. (Ikke det at det er noen god målestokk da....)
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------


Go Up