• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bare 12 medlemmer igjen:)

Started by BBB2003, December 10, 2005, 13:20:34 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BBB2003

no e det bare 12 stk igjen te vi e 2000! satser vi på 2500-3000 neste år?

Bataljonen

Kan informere nå at vi er bikket 2000 medlemmer.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

kk

Quote from: "Bataljonen"Kan informere nå at vi er bikket 2000 medlemmer.


Kan informere om at dere vil miste meg som medlem fra neste år....
Leste om etterlyningen på fremsiden, der dere manglet noen adresser for utsending av medlemsblader..
Da jeg bor i stavanger, så jeg på medlemsbladet som min eneste "bonus" for å bli medlem.  Det ble lovet to-tre blader i løpet av sesongen.
Jeg har ikke sett et eneste av disse bladene; "kanskje det bare ble laget et!" tenkte jeg, og siden jeg ikke fant mitt navn, på "savnet" listen, skrev jeg en mail til oppgitte e-mail med min adresse.  
Har hverken sett noe blad, eller svar på min e-post.  så for meg kunne eg like godt tørket meg i ræven med pengene som jeg brukte på kontigenten!

Skrives også at dere vil kvitte dere med "fjortis" stempelet fra Bst tiden.
Ja ja.......... ordne opp i egne rekker før dere klager på medlemene!


Hilsen skuffet (snart eks) medlem av Bataljonen!

Yngve

Så argumentet ditt for å melde deg ut av bat al jonen er at du ikkje får medlemsbladet i posten? Jaja, eg kan fortelje deg at du ikkjehar gått glipp av noko i det heile. Men å bruke det som argument held ikkje mål i det heile.. Det er då vitterlig andre argument for å behalde medlemskapet.

kk

Les hele innlegget en gang til, så skjønner du kanskje poenget!

tiff

Har det blitt sendt ut blad i år? Trudde kanskje dei hadde mistet adressa mi eg, men klarte no å finne den fram når dei skulle sende giro. Så då kom eg fram til at det ikkje er blitt sendt ut blad i år...... :?:

Rasmus_brann

Quote from: "tiff"Har det blitt sendt ut blad i år? Trudde kanskje dei hadde mistet adressa mi eg, men klarte no å finne den fram når dei skulle sende giro. Så då kom eg fram til at det ikkje er blitt sendt ut blad i år...... :?:


Det er blitt sendt ut blad i år. Jeg fikk for en god stund siden.
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

BL

Quote from: "kk"Les hele innlegget en gang til, så skjønner du kanskje poenget!


Kanskje det er Posten som har rotet det vekk.
Hansa-
Felt Z

kk

Quote from: "Rasmus_brann"
Quote from: "tiff"Har det blitt sendt ut blad i år? Trudde kanskje dei hadde mistet adressa mi eg, men klarte no å finne den fram når dei skulle sende giro. Så då kom eg fram til at det ikkje er blitt sendt ut blad i år...... :?:


Det er blitt sendt ut blad i år. Jeg fikk for en god stund siden.[/quote

Hvor mange blader er sendt ut i løpet av sesongen???  ett???
I såfall skal eg legge godviljen til å skylde på postmannen!
Kanskje mr. Pat, avd.stavanger er brannsupporter han også!

Rasmus_brann

Quote from: "kk"
Quote from: "Rasmus_brann"
Quote from: "tiff"Har det blitt sendt ut blad i år? Trudde kanskje dei hadde mistet adressa mi eg, men klarte no å finne den fram når dei skulle sende giro. Så då kom eg fram til at det ikkje er blitt sendt ut blad i år...... :?:


Det er blitt sendt ut blad i år. Jeg fikk for en god stund siden.[/quote

Hvor mange blader er sendt ut i løpet av sesongen???  ett???
I såfall skal eg legge godviljen til å skylde på postmannen!
Kanskje mr. Pat, avd.stavanger er brannsupporter han også!


Jeg har kun motatt ett medlemsblad i år, tror det er det eneste som er blitt sendt også.
PS. du må lære deg å quote!
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Nixon

Det har blitt sendt ut to medlemsblad i år...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

kk

Vil bare informere og takke for veldig profesjonell oppfølging av Bataljonen, alt er tilbake på "right track" og blad er forhårentligvis på vei i posten.
 :D

Professoren

Greit nok, men dette skulle vel vaert postet paa hovedforumet

runarnormann

Greit nok at folk er lei av at jeg hele tiden maser om Mjelde, men herregud; hvis alternativet er aa diskutere postverket i Stavanger...  

Det blir en lang, hard vinter!
egenden Alf Dahl

Go Up