• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Nannskog

Started by Pilsen19, December 02, 2005, 00:39:26 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Pilsen19

Vist ikke helstad er aktuell, mener jeg vi bør forhøre oss med stabæk om Daniel Nannskog, han bøttet inn mål på bestilling i fjor, riktig nok i 1 divisjon, men han er uten tvil en god spiller, er vel ikke akkurat på vei til å gå av med pensjon heller uten at eg skal si det for sikkert.
Noe som irriterer meg er at brann ikke hengte seg på jarl andre stobæk, han er et stort talent som har en lys framtid de latt han gå enkelt og greit til vår støsrste rival. Hva betalte de? var ikke så mye vel?
Ber på Mine kneer om at vollvik spytter inn en eksta slant i brann. vi trenger helt klart noen nye spillere i hvert ledd. Hva med markus andreasson fra molde? Hva med Pål steffen andresen fra lsk? Hva med espen hoff fra et odd lag som er i ferd med og selge unna hele stallen?
 år var det VM og Brann kom skje med, pø VM ka er no det.

Lurkin

Nannskog er vel ikke akkurat en unggutt om jeg ikke husker så altfor feil. Grei nok spiller.
Berømte Brann fra Bergen

Mr_Soma

Nannskog blir jo 32 i mai! Han puttet også like mange mål i Adeccoligaen som alderen tilsier.
Tror du virkelig Stabæk selger "bærebjelken" sin, som atpåtil skal redde de fra nedrykk?  

Neppe.

Lennono8

Han var vel aktuell for Brann for to år siden hvis jeg ikke husker helt feil. Husker ikke hva det strandet på da.

Storbæk kostet vel VIF rundt 5 mill, så det er var jo ikke akkurat billigsalg...

KennethS

Quote from: "Lennono8"Han var vel aktuell for Brann for to år siden hvis jeg ikke husker helt feil. Husker ikke hva det strandet på da.

Storbæk kostet vel VIF rundt 5 mill, så det er var jo ikke akkurat billigsalg...


Han valgte å reise til Asia og prøve lykken dengang.
tå på Brann

Go Up