• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

15 medlemmer til?

Started by abe78, November 27, 2005, 12:17:49 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

abe78

Nå er jeg lei av at det står at vi har 1985 medlemmer i Bataljonen på nettsiden her. Kan ikke folk melde seg på slik at vi passerer 2000 grensen?

Kan ikke folk invitere samboere, kjærester eller foreldre? ;-) Jeg er også sikker på at det er mange her på forumet som ikke har meldt seg inn.

Du melder deg inn ved å sette pengene inn på konto og legge ved informasjon om navn, adresse, fødselsdato og telefon. Du kan lese mer på denne siden:

http://www.bataljonen.no/blimedlem.php

Så en oppfordring til Bataljonen

Jeg synes det er urimelig å betale 200 kroner når en melder seg på nå etter sesongslutt. Jeg synes de som melder seg opp nå bør få neste års medlemskap også. Dette er en skikkelig bonus til nye medlemmer.

Jeg kan fort tenke meg at noen som vurderer å melde seg opp nå vil vente til neste sesong (over nyttår) før de melder seg på. Da kan det være at det hele går i glemmeboken.
.og husk!

dudo

Det er ofte sånn at organisasjoner får statsstøtte etter hvor mange betalende medl de har pr år, så kanskje det ville vært en idé å la evt nye medlemmer nå slippe unna med 10-15kr? Litt AUF-rekruttering, en tier så er dere medlem ut året! ;p Selv melder jeg meg inn i januar.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Vidarvalium

Er 100% sikker på at flere hadde tegnet seg opp om de hadde kunnet betalt med kredittkort...HALLLO vi lever i 2005!!!!

viks

Quote from: "Vidarvalium"Er 100% sikker på at flere hadde tegnet seg opp om de hadde kunnet betalt med kredittkort...HALLLO vi lever i 2005!!!!


I 2005 er digitale betalingssystemer fortsat dyrt..

Payex etc, er vel imidlertid rimelig greit og integrere.
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Toa

Gi meg 5 gode grunner til å melde meg inn.
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Xminator

Ah, rent bortsett fra fotball-laget, hvilke fordeler har man i klanen som man IKKE har i bataljonen?

Jeg kan imidlertid gi deg første grunnen til å melde seg inn: Du er med å betale for denne glimrende internettsiden. Grunn god nok.

viks

Quote from: "Toa"Gi meg 5 gode grunner til å melde meg inn.


1.Du markerer din støtte til Brann (direkte gjennom og bidra økonomisk til at BBB kan arrangere borteturer, og indirekte støtter du således laget)

2.Man kan samle alle Brannsupportere under en paraply, og således bli en sterkere organisasjon, som igjen kan presse Brann hardere i kampsaker som er viktige for alle supportere.

3.Din stemme vil bli hørt. Du kan stille opp på generalforsamling/årsmøte, fremme forslag og stemme i vei. Med andre ord, du får innflytelse. Som ikke medlem av BBB blir det feil og bare kritisere, da kan en heller melde seg inn og i hvert fall prøve og bidra til og forandre det man er misfornøyd med.

4.Ved og melde deg inn finansierer du driften av en organisasjon som arbeider utelukkende for og støtte Brann, og hjelpe sine medlemmer til og gjøre dette. Du finansierer eks. som nevnt av X denne internettsiden, du finansierer også delvis TIFO og annen supporterrelatert stemingsskapende tiltak på Stadion.

5.Du får rabatt i Brann butikken, billige borteturer om du skulle ønske. Samt delta på andre arrangementer i regi av BBB..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Northside

en annen grunn, du får/fikk adgang på bbb feltet til en rimelig pris.
På cupkamper/UEFA og slikt får du av og til rabatter på billetten pga du er medlem.

Du har større mulighet til å få cupfinale billett etc.

Gull2006

Quote from: "Vidarvalium"Er 100% sikker på at flere hadde tegnet seg opp om de hadde kunnet betalt med kredittkort...HALLLO vi lever i 2005!!!!


hadde du kuttet ut "HALLLO vi lever i 2005!!!", så hadde sikkert flere tatt deg alvorlig, bare et lite tips.

Ellers må jeg si meg enig i det at det burde vært flere betalingsmetoder tilgjengelig.

morten_61

Jeg har ikke fått en eneste regning siden jeg meldte meg inn, muligens mine penger ikke er bra nok siden jeg nå bor på østl : )

Bataljonen

Quote from: "Vidarvalium"Er 100% sikker på at flere hadde tegnet seg opp om de hadde kunnet betalt med kredittkort...HALLLO vi lever i 2005!!!!


Som vi har svart på dette før ser vi på løsninger for å få dette til.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

P-K

Jeg hadde medlemsskap i BST i sin tid og første året i Bataljonen, men da de selv etter purring ikke greide å sende ut giro for innbetaling til meg gav jeg f'en for andre året.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

abe78

Du trenger ikke giro lenger. Det er bare å sette pengene inn på konto og legge ved personalia. Da er du medlem. Enkelt og greit.
.og husk!

Brannfrelst

Nå er det jo bare 12 til som må melde seg inn :D det kan ta lang tid før drømmen min går i oppfyllelse. 5000 medlemmer innen 2008 når det nye anlegget står klart. Men et seriegull,cupgull og champions league gruppespill kan gjøre underverker.
2.10.07-Gullet kom hem!

Lennono8

Dersom man betaler i dag, gjelder da medlemskapet ut 2005 (altså én måned) eller gjelder det i hele 2006?

Kan noen i Bataljonen svare på dette? Sikkert flere som lurer på det... Har sett det tatt opp her før, men ikke sett noe skikkelig svar.

Bataljonen

Quote from: "Lennono8"Dersom man betaler i dag, gjelder da medlemskapet ut 2005 (altså én måned) eller gjelder det i hele 2006?

Kan noen i Bataljonen svare på dette? Sikkert flere som lurer på det... Har sett det tatt opp her før, men ikke sett noe skikkelig svar.


Hei,

Vi vil fra og med i år gjøre følgende : Dersom man betaler etter 1 Desember gjelder medlemskapet ut 2005 og samtidig gjelder den for 2006 sesongen. Dette er da mest aktuelt for medlemmer som ikke har vært medlem før. Men for eksisterende medlemmer som ønsker å fornye medlemskapet for 2006 sesongen, er det fullt mulig å gjøre dette i Desember måned 2005.


Håper de fleste skjønte dette.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Brannfrelst

dvs at dere sender ut giroer allerede nå i desember måned?
2.10.07-Gullet kom hem!

Lennono8

Takk for raskt svar! Kan jo være et greit julegavetips?! Sikkert noen som blir glad for medlemsskap i Bataljonen under treet.

Dessuten...man trenger vel ikke giro for å fornye medlemskapet? Så lenge man betaler inn og merker med navn/adresse og medlemsnummer holder det vel lenge?! Vi snakker 2005, ikke 1995.... Hvis man ikke bruker nettbank er det vel bare å fylle ut en selv? Eller tar jeg helt feil...?

Bataljonen

Quote from: "Brannfrelst"dvs at dere sender ut giroer allerede nå i desember måned?


Ja vi sender ut giro denne mnd.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Bataljonen

Quote from: "Lennono8"Takk for raskt svar! Kan jo være et greit julegavetips?! Sikkert noen som blir glad for medlemsskap i Bataljonen under treet.

Dessuten...man trenger vel ikke giro for å fornye medlemskapet? Så lenge man betaler inn og merker med navn/adresse og medlemsnummer holder det vel lenge?! Vi snakker 2005, ikke 1995.... Hvis man ikke bruker nettbank er det vel bare å fylle ut en selv? Eller tar jeg helt feil...?


Nei man trenger ikke giro for å betale. Kan gjøres direkte i nettbank eller banken. For eksisterende medlemmer må man huske å oppgi medlemsnummer på innbetalingen, for nye må man huske navn, adresse, fødselsdato og tlf nr.

Vi jobber med en løsning hvor man kan gi medlemskap i Bataljonen i julepresang. Info vil snart komme.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Go Up