• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sanger til gamle helter

Started by runarnormann, November 23, 2005, 18:30:08 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

runarnormann

Saa paa United kampen i gaar, og la merke til at fansen der sang til gamle helter som Cantona og Robson.  Hadde ikke dett vaert noe for Brann?  

Hvorfor ikke ta frem de gamle strofene til Ahlsen, Tronstad og co.  Dette hadde vist at Vi aldri glemmer de gamle stjernene vaare, samtidig som det betyr mindre roping av skandale og slikt tull.
egenden Alf Dahl

Pilsen19

ikke så dumt det, enig i at vi bør slutte og synge på dommeren og fokusere så mye på motstandaren, vi må heller hylle egne spillere mye mer. hvis vi ikke klarer det gjennom hele kampen så er eg med på å starte sanger om de gode gamle gutta.
 år var det VM og Brann kom skje med, pø VM ka er no det.

Charlie Winters

RANN vinner!

Northside

Ja det er jo viktig å støtte gamle helter, då føler sikkert de 90% av spillerene våre uten sang seg ganske begavet for insatsen.

Gull2006

Quote from: "runarnormann"Saa paa United kampen i gaar, og la merke til at fansen der sang til gamle helter som Cantona og Robson.  Hadde ikke dett vaert noe for Brann?  

Hvorfor ikke ta frem de gamle strofene til Ahlsen, Tronstad og co.  Dette hadde vist at Vi aldri glemmer de gamle stjernene vaare, samtidig som det betyr mindre roping av skandale og slikt tull.


Latterlig av United-fansen. Synge for spillere som ikke er aktive på laget lengre er bare idiotisk!

BBB2003

tror det passer bedre med sanger til de spillerene vi allerede har eg! og ikkje til de vi hadde for lenge siden.

Pilsen19

Poenget her var jo at vi slutter med å rope på dommer og motstander hele tiden, og hyller spillerne mye mer en vi gjør. Vi er altfor opphengt i motstander og dommer. Eg er nok en av dem og må ta meg selv i nakken, noe som alle bør gjøre og bruk stemmen på stor stå til å hyll spillerne og ledelsen for den slags skyld!
 år var det VM og Brann kom skje med, pø VM ka er no det.

runarnormann

Quote from: "BBB2003"tror det passer bedre med sanger til de spillerene vi allerede har eg! og ikkje til de vi hadde for lenge siden.


Enig at vi burde synge for spillerne vi har.  Men det maa da vaere mulig aa bytte ut "drit paa Oslo by sangen" til fordel for sanger om de gamle eller nye stjernene vaare?
egenden Alf Dahl

mobli

Quote from: "Gull2006"Latterlig av United-fansen. Synge for spillere som ikke er aktive på laget lengre er bare idiotisk!


Kan du forklare nærmere hvorfor det er idiotisk å synge for gamle helter?


Quote from: "NorthsideFCHD"Ja det er jo viktig å støtte gamle helter, då føler sikkert de 90% av spillerene våre uten sang seg ganske begavet for insatsen.


Mener du at vi ikke skal synge for gamle helter i tilfelle de vi ikke synger for, føler seg ubrukelig? Eller er det bare jeg som misforstår helt?



Jeg kunne ønske at vi sang for de gamle heltene våre, men det skal veldig mye til for at man blir sunget om i mange å fremover.  Kan ikke se for meg at vi synger sanger om spillere som knapt kom på banen på nittitallet.

BBB2003

runarnormann: Drite på oslo by e fin å synge mot enga og lyn enten det er hjemme eller borte,så den bytter ikkje ut den forhåpentligvis. men eg e enig i at vi kan la vær å synge den på stadion mot tromsø og lignene klubber som ikkje har noe me oslo å gjøre.

Rasmus_brann

Se på Svante, ofrer alt for Brann, Svante, Svante, Svante Samuelson..

roy roy roy roy roy roy Wassberg, roy roy roy roy roy roy Wassberg.


De bør de fleste huske, de var jo helter begge to.....!
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Northside

Quote from: "mobli"
Quote from: "NorthsideFCHD"Ja det er jo viktig å støtte gamle helter, då føler sikkert de 90% av spillerene våre uten sang seg ganske begavet for insatsen.


Mener du at vi ikke skal synge for gamle helter i tilfelle de vi ikke synger for, føler seg ubrukelig? Eller er det bare jeg som misforstår helt?


Stemmer til en viss grad, bare satt det litt på spissen... Mener vi først bør lage flere sanger til spillere som spiller no, og så kan vi begynne på gamle helter.

runarnormann

Quote from: "Rasmus_brann"Se på Svante, ofrer alt for Brann, Svante, Svante, Svante Samuelson..

roy roy roy roy roy roy Wassberg, roy roy roy roy roy roy Wassberg.


De bør de fleste huske, de var jo helter begge to.....!


Var ogsaa ganske begeistret for Helland sangen, du skal faa min gamle brann drakt naar eg doer.
egenden Alf Dahl

monzilla

dessverre er spillere som spiller med hjertet i det laget de spiller i en utdøende rase...

runarnormann

Enda stoerre grunn til aa hedre folk som Helland.  Mener dessuten denne sangen kunne passet for Erlend H. ogsaa.
egenden Alf Dahl

Klaus_Brann

Quote from: "runarnormann"
Quote from: "BBB2003"tror det passer bedre med sanger til de spillerene vi allerede har eg! og ikkje til de vi hadde for lenge siden.


Enig at vi burde synge for spillerne vi har.  Men det maa da vaere mulig aa bytte ut "drit paa Oslo by sangen" til fordel for sanger om de gamle eller nye stjernene vaare?


Den sangen er vel ærlig talt en artig sang, og litt hets mellom supportere må vel gå an..enig at det kan bli mye drittslenging og "hatsanger" spesielt mot engen, men om vi synger f.eks. den et par ganger mot engen er vel ikke noe problem...Men heller hylle de spillerne som spiller nå om dagen, ikke for mangen år siden...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

ole3000

Quote from: "Rasmus_brann"Se på Svante, ofrer alt for Brann, Svante, Svante, Svante Samuelson..

roy roy roy roy roy roy Wassberg, roy roy roy roy roy roy Wassberg.


De bør de fleste huske, de var jo helter begge to.....!



Kanskje heller:
Så du Svante, ofret alt for Brann, Svante Svante.......
i går for en til!

P-K

Vi får i det minste synge for Ahlsen et par ganger.

Takk for dansen... er trolig den suverent beste spillersangen vi har.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

BL

Quote from: "P-K"Vi får i det minste synge for Ahlsen et par ganger.

Takk for dansen... er trolig den suverent beste spillersangen vi har.


Eller bare mye bedre enn de andre :wink:
Hansa-
Felt Z

P-K

Litt knot kanskje, men jeg gadd ikke gå inn å rette.

For yngre forumbrukere kan jeg oversette.

Tak får dans1 e troli dæn suverenteste bæste spiller sangen vi har. ;)
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

runarnormann

Quote from: "P-K"Vi får i det minste synge for Ahlsen et par ganger.

Takk for dansen... er trolig den suverent beste spillersangen vi har.


Sammen med Per-Ove, den udiskutable beste spilleren Brann har hatt de siste 30 aarene.  Begge disse burde hylles.  

En gang Brann-helt, alltid Brann-helt!
egenden Alf Dahl

P-K

Tenk om Brann hadde greid å lokke Peddilusken gjennom tunnelen før kunstgresset på Varden ødela ham!

Vi hadde snakket en gigant i norsk fotball!
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Go Up