• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Er Helstad omsider på vei hjem?

Started by Pilsen19, November 23, 2005, 09:23:00 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Pilsen19

 Ã¥r var det VM og Brann kom skje med, pø VM ka er no det.

naitsirk

ehhh

har du vore vekke dei siste vekene?
gamalt nytt

lindviko


Gull2006

Quote from: "lindviko"


Og TENK om vi får Braaten og Hæstad i samme slengen, og kanskje til og med Karadas ;p

Ole A

Faen,må jeg plante en løvetann og begynne å trene?
Begynner å bli litt nervøs jeg.
Hadde vært jævlig gøy med Helstad tilbake...

Xminator

Renger med at moderator har sikret seg navn og adresse for Ole A, og at det opprettes direktelinje til Dahl i samme øyeblikk som det utenkelige skjer.

Selv tror jeg Ole A (og vi andre slipper solbriller) er ganske trygg og at sjansene for Brannretur er rimelig lik 0. Jeg tror faktisk han går til VIF og ødelegger minst en dag i desember.

ostraume

Dagens oppslag i adressa gir i det minste grobunn for håp. En spiller uttaler seg ikke på denne måten uten at det ser mørkt ut (lyst for oss)med tanke på å bli i klubben.

VIF har allerede hentet Derek, og er nok mer interessert i en hodesterk spiller som kan erstatte Iversen, jmnf Friend.

Om da VIF diskvalifiserer seg selv ved å kjøpe Derek og Friend, og Høgmo fortsetter sin uforståelige boikott av toppscoreren sin så åpner det seg opp for Brann. Han kan da ikke gå til Viking eller Lillestrøm skulle eg håpe.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Pilsen19

Ser mye forskjellige svar mange forskjellige menninger, men en ting er vi nok enig i, det er at heslstad er velkommen hjem og at han definitivt blir en forsterkning..
 Ã¥r var det VM og Brann kom skje med, pø VM ka er no det.

Superjack

Eller er det Lyn som er aktuell? Siden de ikke gråter så fælt over tapet av Jan Derek?
Brannsupporter.

Pilsen19

tapet av derek var no dine ord, enga er blitt et sted for stygge fotballspillere, se på f. eks hulsker, berre ( muligens tippeligaens styggeste), fredheim holm, flo, og ikke minst jan derek elendige sørensen. For ikke å snakke om treneren som er desidert den styggeste i hele norge.
 Ã¥r var det VM og Brann kom skje med, pø VM ka er no det.

Xminator

Selvfølgelig er Helstad velkommen. Det er likevel en tanke som er omtrent like usannsynlig som den som inkluderer Angelic Jolie og Sandra Bullock.

Superjack

Enga er noe som Arsenal i england på 90 tallet. Booring Enga, og fryktelig stygge fotballspillere, (Adams) :D
Brannsupporter.

Pilsen19

Noen som har en viss aning om hva rosenborg ønsker for helstad om en eventuel overgang skulle vært aktuelt? Hvor lenge har han igjen av kontrakten?
 Ã¥r var det VM og Brann kom skje med, pø VM ka er no det.

Nixon

Quote from: "Pilsen19"Noen som har en viss aning om hva rosenborg ønsker for helstad om en eventuel overgang skulle vært aktuelt? Hvor lenge har han igjen av kontrakten?


Ikke spør. Du må ikke ødelegge drømmen...
Rød makt på Hansa

Mr_Soma

Jeg har en svært sterk og god magefølelse for at vi får se Helstad i den røde drakten igjen.

Det lukter Vollvik innvolvering.

Pris? Ikke mer enn 5-6 mill i så fall, så vil han vel også kreve topplønn i klubben. Men dette fikser Idar! Hvis ikke Bjørn Dahl skal begynne å leke sta og grinete.

Da blir det beinhard konkurranse om de 2 spissplassene, og det vil uten tvil heve kvaliteten og prestasjonene.

viks

Ser veldig gjerne at TH returnerer, men dette må ikke gå på bekostning av andre posisjoner mtp forsterkning av stallen.

En sentral midtbane mann (offensiv), en midtstopper, en spiss, og muligens en venstrebent midtbanespiller til er også viktig og få på plass.

Alderen taler jo heller ikke for TH, men samtidig så er det vanskelig og få denne til og tale negativt og iåm at vi alle kjenner kapasiteten hans...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Mr_Soma

Ingen av spissene våre er noen ungdommer... langt i fra. Winters begynner jo virkelig å bli grå, bokstavelig talt.

Jeg spår at dette blir hans siste sesong som fast invetar i første elleveren.

Sæternes og Helstad på topp? En våt våt drøm....

viks

Quote from: "Mr_Soma"Ingen av spissene våre er noen ungdommer... langt i fra. Winters begynner jo virkelig å bli grå, bokstavelig talt.

Jeg spår at dette blir hans siste sesong som fast invetar i første elleveren.

Sæternes og Helstad på topp? En våt våt drøm....


Winthers sin hovedstyrke er jo bevegeligheten, samt at han er en usedvanlig smart fotballspiller som er veldig flink og gjøre medspillerne gode,

Med bakgrunn i dette har han nok mer enn et år igjen på topp TL nivå.

Samtidig så er vi klar over BS ømme musklatur, og kan vi hvile ham litt oftere er nok sannsynligheten for at vi får se han på sitt beste enda oftere større,

Kan TH komme hjem, uten at Brann må selge hus og bil (investorer på banen), så er det ingenting som gleder meg mer, men samtidig må vi ikke se oss blind på kjærlighet til TH. Vi har andre lagdeler som også må prioriteres, så derfor ja til 3 andre spillere dersom dette må gå på bekostning av en TH..

Men for all del, velkommen hjem TH!
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Mr_Soma

Men seriøst Viks...? Du mener vel ikke at Helstad ikke er bevegelig?

For daaaaa... tror jeg du har tatt deg en drue for mye.

viks

Quote from: "Mr_Soma"Men seriøst Viks...? Du mener vel ikke at Helstad ikke er bevegelig?

For daaaaa... tror jeg du har tatt deg en drue for mye.


Les hva jeg skriver.

Du hevdet at Winthers sannsynligvis ikke hadde mer enn et år igjen på toppnivå i TL.

Jeg hevdet det motsatte...

Om TH er bevegelig eller ikke var aldri samtaleemne...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Xminator

Har virkelig folk glemt spillestilen til Helstad? Lat? Lite bevegelig? Jo, slik kan man nok beskrive Helstad i en god del kamper :p

BrannFa(e)n

For dere uvitende kan jeg meddele at for noen uker siden, i forbindelse med landskampen (enten playoff eller den kampen før) var faktisk Helstad i samtaler med Brann, men mediene har ikke fokusert på dette før nå. Om Brann fremstår som idioter (igjen), så kommer ikke helstad tilbake. Spør Vollvik da for faen. Drittklubb.
rannfasiten

Brannfrelst

Helstad er på vei hjem igjen ja. Hørte også rykter om at stortalentet Freddy Adu er klar. Og et comeback fra Bahus?
2.10.07-Gullet kom hem!

Helginho

Helstad tilbake i den røde trøyen hadde vært sinnsykt...

Vi trenger en toppspiss til ved siden av Winters og Bengt...

Lurkin

Hvis Thorstein reiser HJEM så går han til Ham-Kam...reiser han til Bergen går han til Brann. Han er ikke bergensk, han er fra Hamar. :-)
Berømte Brann fra Bergen

viks

Quote from: "Lurkin"Hvis Thorstein reiser HJEM så går han til Ham-Kam...reiser han til Bergen går han til Brann. Han er ikke bergensk, han er fra Hamar. :-)


HJEM til den klubben som gjorde ham til det han er i dag...

TH er vel et av ikke så veldig mange eksempler på unge spillere som har blitt handlet inn og faktisk slått til her i mellom de syv fjell..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

HÃ¥kon

Dette sto på 100% fotball 10.11

Quote


Legger man dette sammen på dagens akrtikkel gir det i mine i øyne grunn til mye håp. Virker som han er lysten på Brann og Høgmo, som ikke vil satse på ham, virker klar til å slippe fri en del spillere som ikke stiller i første rekke.

Tenk om......nå kan ikke Arne Vidar Moen vinne høyt, høyt oppe i luften inne i midtsirkelen. Vi kan ikke prøve noe mot Per Ove Ludvigsen. Men kanskje noen kan slå igjennom til Thorstein Helstad, å NEI, også JO, JO, JO, JO HEEEELSTAD, HEEEELSTAAAAAAAAAD, BRANN SCORER, THORSTEIN HELSTAD, BRANN GJ�R DET!!!!!!!!!!!!!!

Hadde vært deilig det....

Pilsen19

Jeg ser på det som helstad sier i media som et frieri, bare litt gjemt bak alt annet tør pratet. Helstad vil helt klart tilbake til Bergen, dette er jeg overbevist om, men spørsmålet er om Brann og POL slår til, håper for all del det og tror ikke monsamjelde takker nei til en spiss av helstads kaliber. men det er sant som folk sier, det er vel gjerne ikke spiss plassen vi trenger en forsterkning først, men alikavel vi trenger en forsterkning.
 Ã¥r var det VM og Brann kom skje med, pø VM ka er no det.

Xminator

Jeg mener det er på spissplassen man trenger forsterkninger først. Og at Helstad er så perfekt som overhode mulig. Mjelde sier selvfølgelig ikke nei. Men de må forholde seg til virkelighetens verden. Og RBK. Og banken. Nå har vi hatt en del x-files overganger det siste året, men jeg får meg fortsatt ikke til å tro på dette :p

Nixon

Quote from: "Pilsen19"men det er sant som folk sier, det er vel gjerne ikke spiss plassen vi trenger en forsterkning først, men alikavel vi trenger en forsterkning.


Jeg vil påstå at det er på spissplass vi trenger det aller mest. (Hvor trenger vi det mer mon tro?) Fremme har vi bare to gode, der en har en tendens til å være skadet en del. Bak de kommer vel TFL som jeg er veldig usikker på hva kan tilføre Brann som spiss. Så vi trenger absolutt en klassespiss!
Rød makt på Hansa

Pilsen19

Likte dårlig at helstad scoret i dag!
 Ã¥r var det VM og Brann kom skje med, pø VM ka er no det.

naitsirk

pilsen19 skreiv:
QuoteLikte dårlig at helstad scoret i dag!


Ã¥hhh.
trur du plutselig ein scoring får høgmo til å skifta meining?
synst da va positivt, viser at han ihvertfall kan scora i cl

JOHNNY67


BrannFa(e)n

rannfasiten

Gull2006

Quote from: "JOHNNY67"


Ja, for vi har jo Dylan som B�TTER inn mål. På midtbanen har vi grei dekning. I forsvar trenger vi også forsterkninger.

Helstad kom hjem!

dex1974

Quote from: "Lurkin"Hvis Thorstein reiser HJEM så går han til Ham-Kam...reiser han til Bergen går han til Brann. Han er ikke bergensk, han er fra Hamar. :-)



Thorstein er IKKE fra Hamar!!!
Han er fra Vang i Valdres.
Det er riktig at han kom til Brann fra Hamkam men moderklubben er Fart.
Pussig nok var det et av navnene man vurderte da Sportsklubben ble stiftet i sin tid. Men man kom fram til at det navnet ikke ville blitt tatt seriøst når man spillte mot internasjonale lag...undres hvorfor? :wink:
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Xminator

NÃ¥ er det ikke helt umulig Helstad har flere bonuser Ã¥ spille for i Europacupen for RBK. Slike ting veier tungt. Tror sjansen hadde vert større om de ikke hadde gÃ¥tt videre i UEFA-cupen.  Scoringen viser vel uansett det de fleste av oss vet - Helstad er en mÃ¥lscorer.

bernu

Quote from: "dex1974"
Quote from: "Lurkin"Hvis Thorstein reiser HJEM så går han til Ham-Kam...reiser han til Bergen går han til Brann. Han er ikke bergensk, han er fra Hamar. :-)



Thorstein er IKKE fra Hamar!!!
Han er fra Vang i Valdres.
Det er riktig at han kom til Brann fra Hamkam men moderklubben er Fart.
Pussig nok var det et av navnene man vurderte da Sportsklubben ble stiftet i sin tid. Men man kom fram til at det navnet ikke ville blitt tatt seriøst når man spillte mot internasjonale lag...undres hvorfor? :wink:


Thorstein Helstad kommer IKKE fra Vang i Valdres, han kommer fra Vang på Hedmarken. Han er født på Hamar og slet sine første fotballsko i Fart, hjemklubben hans fra Vang (på Hedmarken)
Disse to Vang stedene ligger i to forskjellige fylker og er ganske langt fra hverandre både i avstand og geografi.

Men uansett.... Helstad er velkommen tilbake til Brann :)
HANSA - Z

Nixon

Viktigere enn hvor Helstad lagde sine første drittbleier er følgende fra dagens VG.

Helstad avviser at han er på vei tilbake til gamleklubben Brann:
- Det er spekulasjoner som andre enn jeg har fremstilt.
- Klubbskifte er ikke tema for meg.

Bratseth har heller ingen planer om å selge Helstad.
- Jeg lover at han ikke går til Brann. Vi selger ikke toppscoreren vår til en av våre motstandere. Han blir her, sier Bratseth bestemt.


Og det tror jeg på. Helstad reddet de i går. Og det blir ikke lett å forklare for fansen at de solgte han til en annen gullkandidat.
Rød makt på Hansa

kabelmann

Quote from: "Nixon"Helstad avviser at han er på vei tilbake til gamleklubben Brann:


Greit å få det avklart en gang for alle. Er ikke lett å få gjort noe i løpet av arbeidsdagen når man går rundt og dagdrømmer om at Helstad skal komme tilbake.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Xminator

Da begraver vi den. Ikke noe å spekulere mer på, så det er bare å fortsette mental trening for kampene med Ystaas og Macallister på topp :p

BrannSupporter

Quote from: "dex1974"Thorstein er IKKE fra Hamar!!!
Han er fra Vang i Valdres.


Han er IKKE fra Vang i Valdress. Han kommer fra Vang som ligger i Hamar kommune. Dvs, når han ble født var Vang en egen kommune, men er nå slått sammen med Hamar.

BBB2003

kem bryr seg om han e fra vang eller om han e fra vang i valdres? han spiller for rbk,kem bryr seg lengre!?!

BrannFa(e)n

For eksempel jeg? Ja, jeg bryr meg om hvor Helstad kommer fra. Kanskje jeg kommer til å få bruk for den en gang? Ingen kunnskap er unyttig, min venn, så ikke kom med den.

Uansett ser jeg at du bryr deg såpass at du velger å kommentere, så ikke kom med den (igjen). :)
rannfasiten

Go Up