• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Den Store Stadion-utbyggings-tråden

Started by Kirk, November 08, 2005, 21:03:04 PM

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

Go Down

Christian

Eg har plass på felt A på Hansa, nesten helt opp mot Gamle Sitte. Partoukortet mitt gir meg derimot klar beskjed om at eg skal bruke inngang nr 10, altså nærmest den nye tribunen. Ikkje rart det blir kaos då når eg må krysse hele Hansa for å finne plassen min, mens eg stadig møter folk som går andre veien. Nydelig organisering!

NÃ¥r det er sagt: Den nye tribunen var finfin.

windows22

Xminator Tir Apr 17, 2007 9:30 am:

Trodde nesten ikke det jeg var vitne til, hele pølse-VIP skal ut gjennom underdimensjonerte utgang 8,
deretter sluses vi direkte inn i strømmen av folk fra BT som kommer ut inngang 7.

Dette er noe av det mest sinnsykt håpløse jeg noen gang har vert vitne til.

Trodde ikke dette var mulig i 2007. Stryk til Brann. Her må noen kjølhales!

Har politi/brannvesen virkelig godkjent dette? eller kan brann bare gjøre som de vil uten sammtykke fra noen av disse etatene?
helt klart en sikkerhetsrisiko, skal ikke mye til før det her blir en skikkelig skvis.

Fin var den og setene var gode å sitte på.

Brannfrelst

Har tidligere kommentert at det er håpløst med så få innganger på BT og SPV. Men såg ikke så gale ut som jeg hadde trodd med den nye tribunen;) 2 down,1 to go..
2.10.07-Gullet kom hem!

Utmedsnolken

Etter første kamp på BT:

Siktmessig er Hansa mye bedre på de nederste radene. Oppbyggingen der gir strålende sikt over banen. Med plass på rad 3 på BT bak målet, må jeg bruke storskjermen (med 1 sekunds forsinkelse) hver gang det skjer noe på andre siden. Må få nye plasser neste år.

Regner med at billettsystemet blir bedre etterhvert, for 20 min i kø er uakseptabelt.
"og der snubler Sæternes igjen"

chris_henrik

Quote from: "Utmedsnolken"Regner med at billettsystemet blir bedre etterhvert, for 20 min i kø er uakseptabelt.


Var grisetidlig ute (ca 50 min før kamp) og fikk ikke med meg om det var kaos utenfor. Kan andre også bekrefte at det var 20 min kø for å komme inn?
<BRANN> ..... DKFM

Utmedsnolken

Quote from: "Utmedsnolken"Etter første kamp på BT:

Siktmessig er Hansa mye bedre på de nederste radene. Oppbyggingen der gir strålende sikt over banen. Med plass på rad 3 på BT bak målet, må jeg bruke storskjermen (med 1 sekunds forsinkelse) hver gang det skjer noe på andre siden. Må få nye plasser neste år.

Regner med at billettsystemet blir bedre etterhvert, for 20 min i kø er uakseptabelt.


Jeg kom halv og var inne ca. 10 på. Da var køen like lang som da jeg stilte meg i den.
"og der snubler Sæternes igjen"

Nixon

Quote from: "Christian"Eg har plass på felt A på Hansa, nesten helt opp mot Gamle Sitte. Partoukortet mitt gir meg derimot klar beskjed om at eg skal bruke inngang nr 10, altså nærmest den nye tribunen. Ikkje rart det blir kaos då når eg må krysse hele Hansa for å finne plassen min, mens eg stadig møter folk som går andre veien. Nydelig organisering!


Satt du på øvre eller nedre A?
Jeg fikk et inntrykk av at de hadde delt opp horisontalt. De fleste som kom fra inngang 10 såg ut til å gå ned på nedre delen av Hansa. Og vi som skulle på øvre fikk inngang 12.
Rød makt på Hansa

Xminator

Det var lang kø utenfor inngang 7. Nesten ikke kø utenfor inngang 8, men hjelper lite når køen på 7'eren blokkerer trappen de som skal til 8 må bruke...

I det hele tatt blir det en lenger e-post til Brann fra min side en gang i dag. Trapp opp til inngang 8 fra "hullet", og sende folk ut nødutgangene etter kampen ville hjulpet mye.

krøvel vellevold

Quote from: "Vicar in a Tutu"Sitat Krøvel: "Det SKAL være minimum 120 x 80 meter mellom tribunene. Eller sagt på en annen måte: Det skal være min. 7,5 meter fra mållinjen til tribune, og min. 6 meter fra sidelinjen til tribune. (Banen skal være 105 x 68 m.) Når gamle sitte rives, blir den nye tribunen mye nærmere banen enn dagens."


Er dette UEFA-regler? Da er det vitterlig mange store internasjonale areaner (som feks Old Trafford) som ikke tilfredstiller kravene. Der er det garantert ikke 6 m fra sidelinjen til tribunen. En har også et annet eksempel med Fosshaugane, hvor tribunen er mye nærmere gresset enn det de legger opp til på Stadda. Jeg var overraskende fornøyd med den nye tribunen, den så bedre ut med folk på enn fryktet. Men det irriterer meg at det skal være så lange avstander og høye reklameskilt - dette gå ut over intimiteten. Får virkelig håpe dette ordner seg når den er ferdig til 2008.

Og jo, Bjørn Dahl har visst ytret ønske om å bygge tribunen så nærmt gresset som mulig. Bl.a skal han ha ytret ønske pm å bygge Hansa helt ned til gresset. Dette vil skille Stadda fra resten av disse nye stadioner som popper opp rundt omkring. Det er en skandale hvis ikke dette skjer, da er det ingen tvil om at styret må gå.


Ja dette er UEFA-regler/ internasjonale krav. Men for å presisere: Jeg tror det skal være de nevnte antall meter fra PUBLIKUM til banen - ikke fra TRIBUNEN til banen. Tidligere var det ofte et svart seil nederst på tribunene på de trangeste banene i e-cup. Er ikke sikker på om dette er like vanlig nå. Men det er jo klart at de ikke er så strikte når det gjelder gamle arenaer. Blir jo veldig teit om man må rive en tribune og bygge ny fordi tribunen står noen meter for tett innpå, så dispensasjoner blir nok gitt... Det er forresten også regler for hvor mange meter det skal være fra side-/mållinje til nærmeste fysiske hindringer (f.eks. reklameplakater), og hvor mange meter det skal være med gress utenfor side-/mållinjer.
Legg ned hele klubben!

EvenSteven

Nye bilder på Brann.no ..

Håper virkelig at denne løsningen bare er midlertidig...

http://www.brann.no/index.php?mapping=154&id=1

Går utfra at de har tenkt å bygge skikkelige, nedfelte innbytterbenker med deilige Ferrarirøde skinnseter :-)

Det har de på nye Fredrikstads stadion, og vi kan ikke være noe dårligere .-.

SK Fire

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Vicar in a Tutu"Sitat Krøvel: "Det SKAL være minimum 120 x 80 meter mellom tribunene. Eller sagt på en annen måte: Det skal være min. 7,5 meter fra mållinjen til tribune, og min. 6 meter fra sidelinjen til tribune. (Banen skal være 105 x 68 m.) Når gamle sitte rives, blir den nye tribunen mye nærmere banen enn dagens."


Er dette UEFA-regler? Da er det vitterlig mange store internasjonale areaner (som feks Old Trafford) som ikke tilfredstiller kravene. Der er det garantert ikke 6 m fra sidelinjen til tribunen. En har også et annet eksempel med Fosshaugane, hvor tribunen er mye nærmere gresset enn det de legger opp til på Stadda. Jeg var overraskende fornøyd med den nye tribunen, den så bedre ut med folk på enn fryktet. Men det irriterer meg at det skal være så lange avstander og høye reklameskilt - dette gå ut over intimiteten. Får virkelig håpe dette ordner seg når den er ferdig til 2008.

Og jo, Bjørn Dahl har visst ytret ønske om å bygge tribunen så nærmt gresset som mulig. Bl.a skal han ha ytret ønske pm å bygge Hansa helt ned til gresset. Dette vil skille Stadda fra resten av disse nye stadioner som popper opp rundt omkring. Det er en skandale hvis ikke dette skjer, da er det ingen tvil om at styret må gå.


Ja dette er UEFA-regler/ internasjonale krav. Men for å presisere: Jeg tror det skal være de nevnte antall meter fra PUBLIKUM til banen - ikke fra TRIBUNEN til banen. Tidligere var det ofte et svart seil nederst på tribunene på de trangeste banene i e-cup. Er ikke sikker på om dette er like vanlig nå. Men det er jo klart at de ikke er så strikte når det gjelder gamle arenaer. Blir jo veldig teit om man må rive en tribune og bygge ny fordi tribunen står noen meter for tett innpå, så dispensasjoner blir nok gitt... Det er forresten også regler for hvor mange meter det skal være fra side-/mållinje til nærmeste fysiske hindringer (f.eks. reklameplakater), og hvor mange meter det skal være med gress utenfor side-/mållinjer.





Mener å huske å ha lest en avisartikkel om dette for et år eller to siden.

Enkelte engelske lag (Arsenal ++?) måtte la den nederste seteraden stå tom i internasjonale kamper pga. slike regler, men fylte dem opp i nasjonale kamper.

DJ_ADG

på Hansa var det stengt en utgang. Kofor i helvete har TV2 fått studio der folk før gikk inn og ut. Det var veldig lange køer på vei ut fra kampen i går. Totalt unødvendig, det studioet kunne vært der det var før eller en annen plass. Men eni, vi må fjerne en utgang TV2 har trso alt bestalt en milliard.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)


Rune felt F

Det nye bilettsystemet har en stor svakhet ved seg mener jeg. Det var ufattelig mange tomme seter til å være fullt i går. Tror kanskje dette kan ha med at folk vegrer seg for å låne kort ut til andre når de selv ikke kan gå. Med enkeltbilettene var det ikke noe problem. Må ha vært flere hundre tomme seter på kampen. Nye tribunen så bra ut, bortsett fra at det var stort sett knyst.

KNUDSEN

e det noen har som kan svare meg på ka svingen hansa tribunen het når det var bare ståplasser der?
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

dudo

Hansasvingen. Før het det vel Solo-svingen?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Marek

Quote from: "dudo"Hansasvingen. Før het det vel Solo-svingen?


Og mellom der Coca-Cola svingen?
ons Ivar skal hem...

naitsirk

QuoteDet nye bilettsystemet har en stor svakhet ved seg mener jeg. Det var ufattelig mange tomme seter til å være fullt i går. Tror kanskje dette kan ha med at folk vegrer seg for å låne kort ut til andre når de selv ikke kan gå. Med enkeltbilettene var det ikke noe problem. Må ha vært flere hundre tomme seter på kampen. Nye tribunen så bra ut, bortsett fra at det var stort sett knyst.


tenkte det samme under kampen. synst det var merkelig når hanøy annonserte over 17 000. trudde det var ein plass mellom 15-16 000.
trudde og at det nye billettsystemet registrerte kortene og med dette eit riktigare tall. men det er jo fortsatt ca 5000 som bruker gamle metoden.

TroBlo

Registrerte på mandag at de som hadde enkeltbilletter fikk scannet disse i inngangen og at vaktene deretter brukte sitt eget kort for å registrere dem inn.
Hansa felt C

DJ_ADG

Quote from: "Marek"
Quote from: "dudo"Hansasvingen. Før het det vel Solo-svingen?


Og mellom der Coca-Cola svingen?


og Fyllasvingen

Sampdoria i hansa svingen 1989. Med Hansa og Cola reklame;
http://img24.imageshack.us/img24/6953/sampd1dm.jpg
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Bossmann

Om jeg ikke tar helt feil, så tror jeg det bildet er tatt i klokkesvingen. Syntes å huske at sampdoria fansen ble plassert der. Tror også jeg kan skimte Ulriken i bakgrunnen. Men ikke 100% sikker, så skyt meg om eg tar feil.

Lilleheil

tror det e hansasvingen... skimter haukelandshallen oppe te høyre i bildet...

C@Bøe_79

Quote from: "Lilleheil"tror det e hansasvingen... skimter haukelandshallen oppe te høyre i bildet...


Stemmer nok det..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Tore Larsen

Quote from: "C@Bøe_79"
Quote from: "Lilleheil"tror det e hansasvingen... skimter haukelandshallen oppe te høyre i bildet...


Stemmer nok det..


hmm er hallen så nærme da ? Ser jo ut som den ligger et par meter unna på dette bildet.
Mvh

Tore

grei

Alle som har vært med en stund kjenner vel igjen den svingen? Og uansett hvordan man vrir og vender på det ville man ikke sett Ulriken på den siden av Klokke.

Brann_copper

Nye bilder på brann.no.

Hva i all verden er alt det svarte ruklet rundtomkring på tribundene???? Noen som vet det????
We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets...  We will never surrender!  - Sir Winston Churchill -

Stalin

Haha, ett sekund der begynte jeg å lure på om du ikke tøysa.

Brann_copper

På et vis gjør jeg selvsagt det, men poenget er at bildene er datert 25. april og det er drøssevis med folk på tribunene. Kan det stemme da???
We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets...  We will never surrender!  - Sir Winston Churchill -

Brannmus

Bildene blir datert etter når de er lagt ut. Disse er tydeligvis tatt før sist hjemmekamp, og lagt ut først nå. Sikkert en proff fotograf som har fikset dem, så det bør vel forklare det meste..

grei

Haha, proff fotograf, den var god.

Brannmus

Quote from: "grei"Haha, proff fotograf, den var god.

Ut i fra at bildene ligger ute på Digitalsport, så antar jeg at det er en proff fotograf som har tatt dem. Uansett hvor god den kommentaren må være..

kih

Quote from: "Lilleheil"tror det e hansasvingen... skimter haukelandshallen oppe te høyre i bildet...



stemmer.. vært med såpass lenge at jeg kjenner igjen reklameplakatene ochaltihopa

Breiflabben

Noen som vet hvordan det går med søknaden om videre utbygging? Blir det fortsettelse til høsten?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of sigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. HIT IT!.

monzilla


krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Breiflabben

Stadion greit nok som det er i dag?? Vær snill nå krøvel. Pr. i dag ser stadion ut som et lappeteppe.
Kapasiteten bør vi heller ikke leve med for lenge uten at vi trenger  Ã¥ ta den diskusjonen til nye høyder igjen.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of sigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. HIT IT!.

Belfort

Nå må de bare kjøre på og få hele stadion ferdig. I dag står det som et lappeteppe og det er aldri fint.

monzilla

Vel, Krøvel, tar du på deg linsene dine ser du at jeg aldri har skrevet at Hansa er en gammel tribune, men i forhold til den nye tribunen er den gammel (9 år mot et par mnd). Så det så.

Men drit i alt som heter tilskuerkapasitet, er det noen som har hørt de samme ryktene som meg?

Ricky

Quote from: "krøvel vellevold"Stadion er greit nok det nå, og Gamle Sitte har sjel og historie. Den er landets desidert eldste tribune i eliteserien.



Brann har eliteseriens desidert eldste tribune = Brann er tregest av alle med å få modernisert anlegget sitt.

krøvel vellevold

Quote from: "Breiflabben"Stadion greit nok som det er i dag?? Vær snill nå krøvel. Pr. i dag ser stadion ut som et lappeteppe.
Kapasiteten bør vi heller ikke leve med for lenge uten at vi trenger  Ã¥ ta den diskusjonen til nye høyder igjen.


Lappeteppe, hva sÃ¥? Alle de tradisjonsrike arenaene i England er jo lappetepper! Se pÃ¥ Anfield, Goodison Park, Old Trafford, Highbury (dessverre byttet ut), Stamford Bridge, St. James' Park, White Hart Lane, osv. Alt dette er lappetepper med ulike tribuner og ulik alder pÃ¥ tribunene. Arenaer med sjel, historie og særpreg. Hva er sjarmerende med disse strømlinjeformede ferdigstadionene til Viking, Molde og Start? Alle nye stadioner ser jo helt like ut! Ikke bare ser de like ut hele veien rundt, men alle stadionene er jo ogsÃ¥ helt like hverandre! Hva er forskjellen pÃ¥ Sør Arena og Aker Stadion innvendig? Det er jo for faen omtrent samme stadion!  Stadioner skal være forskjellige! Man skal kunne SE hvilket stadion man er pÃ¥  eller ser bilder fra. Man skal kunne SE hvilken tribune som er i bakgrunnen pÃ¥ bildet. Ser ikke hva som er sÃ¥ stas med disse masseproduserte sardinboksene som dukker opp alle steder!
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: "Ricky"
Quote from: "krøvel vellevold"Stadion er greit nok det nå, og Gamle Sitte har sjel og historie. Den er landets desidert eldste tribune i eliteserien.



Brann har eliteseriens desidert eldste tribune = Brann er tregest av alle med å få modernisert anlegget sitt.


Eller at Stadion har særpreg!
Legg ned hele klubben!

monzilla

Vel, deg om det, Krøvel. Når man har begynt på et prosjekt bør man gjennomføre det, og ikke la det stå en halvferdig stadion igjen som for evig symboliserer udugelig ledelse.

Klaus_Brann

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Breiflabben"Stadion greit nok som det er i dag?? Vær snill nå krøvel. Pr. i dag ser stadion ut som et lappeteppe.
Kapasiteten bør vi heller ikke leve med for lenge uten at vi trenger  Ã¥ ta den diskusjonen til nye høyder igjen.


Lappeteppe, hva sÃ¥? Alle de tradisjonsrike arenaene i England er jo lappetepper! Se pÃ¥ Anfield, Goodison Park, Old Trafford, Highbury (dessverre byttet ut), Stamford Bridge, St. James' Park, White Hart Lane, osv. Alt dette er lappetepper med ulike tribuner og ulik alder pÃ¥ tribunene. Arenaer med sjel, historie og særpreg. Hva er sjarmerende med disse strømlinjeformede ferdigstadionene til Viking, Molde og Start? Alle nye stadioner ser jo helt like ut! Ikke bare ser de like ut hele veien rundt, men alle stadionene er jo ogsÃ¥ helt like hverandre! Hva er forskjellen pÃ¥ Sør Arena og Aker Stadion innvendig? Det er jo for faen omtrent samme stadion!  Stadioner skal være forskjellige! Man skal kunne SE hvilket stadion man er pÃ¥  eller ser bilder fra. Man skal kunne SE hvilken tribune som er i bakgrunnen pÃ¥ bildet. Ser ikke hva som er sÃ¥ stas med disse masseproduserte sardinboksene som dukker opp alle steder!


Denne er jeg VELDIG enig i.
Som Krøvel sier så skal man kunne se hvilket stadion man er på, og selv om det er forskjeller på Sør Arena og Aker, så er de små, og de har begge lite "sjel" i seg.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Speedy

Quote from: "Ricky"
Quote from: "krøvel vellevold"Stadion er greit nok det nå, og Gamle Sitte har sjel og historie. Den er landets desidert eldste tribune i eliteserien.



Brann har eliteseriens desidert eldste tribune = Brann er tregest av alle med å få modernisert anlegget sitt.


Tull. Brann Stadion er landets mest moderne anlegg idag. Både sikkerhet, vip, høytaleranlegg o.l er noe av det beste man kan ha på et Stadion i Norge i dag. At Brann har særpreg og sjel er noe vi alltid bør ha slik som nå. Når gamle sitte rives, håper jeg det blir bygget på en lignenes måte, med et mer moderne preg.
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

krøvel vellevold

Quote from: "monzilla"Vel, deg om det, Krøvel. Når man har begynt på et prosjekt bør man gjennomføre det, og ikke la det stå en halvferdig stadion igjen som for evig symboliserer udugelig ledelse.


Eller at ledelsen har vett til å si stopp hvis ikke det økonomiske er i orden! Hadde kanskje vært bedre å bygge tribunen uansett, og så havnet i samme økonomiske krise som etter byggingen av Hansa?
Legg ned hele klubben!

kabelmann

Quote from: "monzilla"Hører rykter om at videre utbygging er i fare pga det økonomiske. Noen som har hørt noe her?

Hørte det samme for et par uker siden. Det er etter sigende ikke økonomi til å ta den siste tribunen pdd.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

grei

En ting er økonomiske hindre, en annen ting er de byråkratiske. En tredje er om man er klar med oppdaterte planer som inkluderer den ønskede sammenføyningen mot hansa. Hvorfor så stille om dette? Er det så mye vanskeligere enn en telefon fra BT?

Og ja - Gamle sitte er en klassisk tribune, og også den eneste som tar seg ut fra utsiden/passer inn i det flotte området rundt. De nye tribunene er flotte på innsiden, men ser jo ut som skrekkens kjøpesentre på utsiden. Man skulle nesten tro dette var Branns utspekulerte hevn for å få såpass med motbør fra naboene...

Breiflabben

Quote from: "Speedy"
Quote from: "Ricky"
Quote from: "krøvel vellevold"Stadion er greit nok det nå, og Gamle Sitte har sjel og historie. Den er landets desidert eldste tribune i eliteserien.



Brann har eliteseriens desidert eldste tribune = Brann er tregest av alle med å få modernisert anlegget sitt.


Tull. Brann Stadion er landets mest moderne anlegg idag. Både sikkerhet, vip, høytaleranlegg o.l er noe av det beste man kan ha på et Stadion i Norge i dag. At Brann har særpreg og sjel er noe vi alltid bør ha slik som nå. Når gamle sitte rives, håper jeg det blir bygget på en lignenes måte, med et mer moderne preg.


Stadion er ikke landets mest moderne stadion pr. i dag. Den nyeste tribunen er det men gamle sitte er vel rimelig langt fra å kunne kalles mest moderne i Norge.
Måtte gni meg i øynene for å sjekke at jeg ikke leste feil når du skrev at siste langsiden bør bygges opp i en helt annen design enn den som allerede er påbegynt. Skulle likt å se hvordan huset ditt ser ut.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of sigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. HIT IT!.

monzilla

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "monzilla"Vel, deg om det, Krøvel. Når man har begynt på et prosjekt bør man gjennomføre det, og ikke la det stå en halvferdig stadion igjen som for evig symboliserer udugelig ledelse.


Eller at ledelsen har vett til å si stopp hvis ikke det økonomiske er i orden! Hadde kanskje vært bedre å bygge tribunen uansett, og så havnet i samme økonomiske krise som etter byggingen av Hansa?

Speedy

Quote from: "Breiflabben"
Quote from: "Speedy"
Quote from: "Ricky"
Quote from: "krøvel vellevold"Stadion er greit nok det nå, og Gamle Sitte har sjel og historie. Den er landets desidert eldste tribune i eliteserien.



Brann har eliteseriens desidert eldste tribune = Brann er tregest av alle med å få modernisert anlegget sitt.


Tull. Brann Stadion er landets mest moderne anlegg idag. Både sikkerhet, vip, høytaleranlegg o.l er noe av det beste man kan ha på et Stadion i Norge i dag. At Brann har særpreg og sjel er noe vi alltid bør ha slik som nå. Når gamle sitte rives, håper jeg det blir bygget på en lignenes måte, med et mer moderne preg.


Stadion er ikke landets mest moderne stadion pr. i dag. Den nyeste tribunen er det men gamle sitte er vel rimelig langt fra å kunne kalles mest moderne i Norge.
Måtte gni meg i øynene for å sjekke at jeg ikke leste feil når du skrev at siste langsiden bør bygges opp i en helt annen design enn den som allerede er påbegynt. Skulle likt å se hvordan huset ditt ser ut.


Gamle sitte er nok ikke den mest moderne nei, med de tre andre sidene holder høyt nivå. Og ifølge denne linken, er Stadda landets mest moderne anlegg pdd.: http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hordaland/sport_nrk_hordaland/brann/1.2228633

Det jeg mente med gamle sitte var at det skulle se ut som slik den er, bare mer moderne i stil med resten av de nye tribunene. At vi slipper stadioner som aker og colar line, som ser veldig like ut.
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Go Up