• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Den Store Stadion-utbyggings-tråden

Started by Kirk, November 08, 2005, 21:03:04 PM

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on April 21, 2009, 14:59:25 PMDiskusjonen om bybanen startet her på forumet fordi det i avisen ble snakket om viktigheten av nærhet til bybanen. Og det har mer enn en gang her på forumet blitt antydet at folk faktisk ser for seg at denne bybanen skal tømme området for folk. Det er nemlig en del folk som fortsatt tror det dreier seg om en t-bane med f.eks. 8-10 vogner. Vår bybane vil ikke ha i nærheten av samme kapasitet som t-banen i Oslo.


Det blir jo litt rart å diskutere med utgangspunkt i hva noen har antydet før. Den siste debatten her ble sparket i gang av Henki som skrev "Og bybanen kan i så måte bidra når det gjelder tilskuerstrøm til og fra kampen." Altså bidra. Og ingen har skrevet at den skal løse problemene. Noe som vi vel alle er enige om. Og derfor har vel de siste dagers debatt vært ganske meningsløs! Som så mange andre...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

vebo

Quote from: krøvel vellevold on April 20, 2009, 21:17:37 PM
Quote from: vebo on April 20, 2009, 20:56:26 PM
Jepp, minner meg om en dame fra Fana i "summetonen" i BA som ikke kunne skjønne hvorfor denne bybanen skulle gå til Fana og ikke Fyllingsdalen der de trengte den. Hun og alle andre hun kjente i Fana hadde jo to biler og kom av denne grunn aldri til å ta noe sporvogn.


Og hva var poenget ditt?


Ikke mer enn at jeg kom på det etter DUDOs kommentar. Kall det en vittig digresjon om du vil.
Tiocfaidh ár lá

krøvel vellevold

Quote from: vebo on April 21, 2009, 17:59:22 PM
Quote from: krøvel vellevold on April 20, 2009, 21:17:37 PM
Quote from: vebo on April 20, 2009, 20:56:26 PM
Jepp, minner meg om en dame fra Fana i "summetonen" i BA som ikke kunne skjønne hvorfor denne bybanen skulle gå til Fana og ikke Fyllingsdalen der de trengte den. Hun og alle andre hun kjente i Fana hadde jo to biler og kom av denne grunn aldri til å ta noe sporvogn.


Og hva var poenget ditt?


Ikke mer enn at jeg kom på det etter DUDOs kommentar. Kall det en vittig digresjon om du vil.


Så fordi at eg forteller at bybanen av kapasitetsmesige årsaker bare løser transporten for en liten del av stadoionpublikum, så minner jeg om en dame i Summetonen som  har sagt at at hun og hennes venner aldri vil komme til å ta Bybanen?
Legg ned hele klubben!

Natan

Ser på BT at Brann må skifte endel av gresset da det er mer skadet enn antatt.
Smått utrolig er grunnen til dette for lite fuktighet grunnet for god drenering.
Trodde det var lagt opp automatisk vanningssystemer for å unngå nettopp dette, håper virkelig at det ikke skal bli et problem utover våren og sommeren.

Xminator

http://fotball.bt.no/webtv/?id=91841&autoplay=1

Godt jobbet, må skifte deler av gresset på grunn av tørt gress i regnbyen. :)

krakra

Men det er selvfølgelig ingen som har gjort en dårlig jobb. Neida, uflaks dette.

Utrolig hvor uproffesjonelle Brann opptrer på så mange fronter.

Markmus

Quote from: Xminator on April 21, 2009, 19:44:31 PM
http://fotball.bt.no/webtv/?id=91841&autoplay=1

Godt jobbet, må skifte deler av gresset på grunn av tørt gress i regnbyen. :)


Helt utrolig :P Har de ikke hørt om vanning?
Ka du ve?

vebo

Quote from: krøvel vellevold on April 21, 2009, 19:12:53 PM
Quote from: vebo on April 21, 2009, 17:59:22 PM
Quote from: krøvel vellevold on April 20, 2009, 21:17:37 PM
Quote from: vebo on April 20, 2009, 20:56:26 PM
Jepp, minner meg om en dame fra Fana i "summetonen" i BA som ikke kunne skjønne hvorfor denne bybanen skulle gå til Fana og ikke Fyllingsdalen der de trengte den. Hun og alle andre hun kjente i Fana hadde jo to biler og kom av denne grunn aldri til å ta noe sporvogn.


Og hva var poenget ditt?


Ikke mer enn at jeg kom på det etter DUDOs kommentar. Kall det en vittig digresjon om du vil.


Så fordi at eg forteller at bybanen av kapasitetsmesige årsaker bare løser transporten for en liten del av stadoionpublikum, så minner jeg om en dame i Summetonen som  har sagt at at hun og hennes venner aldri vil komme til å ta Bybanen?



Nei du minner ikke, diskusjonen minner meg om det. Inn med piggene krøvel!
Tiocfaidh ár lá

krøvel vellevold

Quote from: vebo on April 21, 2009, 21:20:33 PM
Quote from: krøvel vellevold on April 21, 2009, 19:12:53 PM
Quote from: vebo on April 21, 2009, 17:59:22 PM
Quote from: krøvel vellevold on April 20, 2009, 21:17:37 PM
Quote from: vebo on April 20, 2009, 20:56:26 PM
Jepp, minner meg om en dame fra Fana i "summetonen" i BA som ikke kunne skjønne hvorfor denne bybanen skulle gå til Fana og ikke Fyllingsdalen der de trengte den. Hun og alle andre hun kjente i Fana hadde jo to biler og kom av denne grunn aldri til å ta noe sporvogn.


Og hva var poenget ditt?


Ikke mer enn at jeg kom på det etter DUDOs kommentar. Kall det en vittig digresjon om du vil.


Så fordi at eg forteller at bybanen av kapasitetsmesige årsaker bare løser transporten for en liten del av stadoionpublikum, så minner jeg om en dame i Summetonen som  har sagt at at hun og hennes venner aldri vil komme til å ta Bybanen?



Nei du minner ikke, diskusjonen minner meg om det. Inn med piggene krøvel!


Det kom ikke frem av innlegget ditt.
Legg ned hele klubben!

Kalinkasvingen

Sånn går det når de skal spare på alt. Kunne kjøpt gress med mye bedre forutsetninger, og hatt inne noen flere mennesker(gartner?) i de første månedene etter skifte av gress.

dudo

Er det Brann som har spart på vannet? Way to go!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Markmus

Quote from: dudo on April 21, 2009, 23:46:17 PM
Er det Brann som har spart på vannet? Way to go!


Utrolig om man skulle behøve å spare på vannet i Bergen :P
Ka du ve?

Spelaren

Quote from: Timmen on April 21, 2009, 23:20:35 PM
Sånn går det når de skal spare på alt. Kunne kjøpt gress med mye bedre forutsetninger, og hatt inne noen flere mennesker(gartner?) i de første månedene etter skifte av gress.
Gå av.

vebo

Quote from: krøvel vellevold on April 21, 2009, 22:06:30 PM
Quote from: vebo on April 21, 2009, 21:20:33 PM
Quote from: krøvel vellevold on April 21, 2009, 19:12:53 PM
Quote from: vebo on April 21, 2009, 17:59:22 PM
Quote from: krøvel vellevold on April 20, 2009, 21:17:37 PM
Quote from: vebo on April 20, 2009, 20:56:26 PM
Jepp, minner meg om en dame fra Fana i "summetonen" i BA som ikke kunne skjønne hvorfor denne bybanen skulle gå til Fana og ikke Fyllingsdalen der de trengte den. Hun og alle andre hun kjente i Fana hadde jo to biler og kom av denne grunn aldri til å ta noe sporvogn.


Og hva var poenget ditt?


Ikke mer enn at jeg kom på det etter DUDOs kommentar. Kall det en vittig digresjon om du vil.


Så fordi at eg forteller at bybanen av kapasitetsmesige årsaker bare løser transporten for en liten del av stadoionpublikum, så minner jeg om en dame i Summetonen som  har sagt at at hun og hennes venner aldri vil komme til å ta Bybanen?



Nei du minner ikke, diskusjonen minner meg om det. Inn med piggene krøvel!


Det kom ikke frem av innlegget ditt.


Jeg quotet jo ikke deg eller nevnte deg i det hele tatt. Uansett, kall det dårlig formulering, men dette er vel ingenting å diskutere mer?
Tiocfaidh ár lá

Kalinkasvingen

[/quote]

Det er det vel naturlig at de sier. Gresset er nok bra, men langt fra det beste. de har hentet inn litt av bedre kvalitet for å dekke noen små plasser rett foran mål o.l.
At Brannledere uttaler noe gjør det ikke automatisk til fakta. Bjørn Dahl sa jo til BA, tidligere i år,  at jentesatsingen i Brann var en suksess:-) Ikke helt riktig det vel?

Kjell249

Quote from: Timmen on April 22, 2009, 21:04:25 PM
Det er det vel naturlig at de sier. Gresset er nok bra, men langt fra det beste. de har hentet inn litt av bedre kvalitet for å dekke noen små plasser rett foran mål o.l.

Ikke bedre kvalitet men med jord og røtter. Dette ville Brann unngå for å få best mulig drenering. De stykkene som legges på nytt gress antas å være så små at områdene rundt hjelper nok på å ta unna vannet.   
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

KEA

Er gresset egentlig noe å diskutere?

Det gamle gresset hadde ligget i mange tiår før noen av oss her på forumet ble født (medmindre Bergens svar på Metusalem viser seg), og når nå både drenering og varme er på plass får Norges beste gressmatte. Punktum.



skuteviken

Quote from: benny on April 23, 2009, 17:23:51 PMhttp://www.ba.no/sport/fotball/brann/article4281668.ece

Blir det EM blir det nok også ny stadion.



Skeptisk viss dette blir Branns nye anlegg. Ser for meg at det ikke blir "vårt", men det offentlige sitt.

Plutselig skal Sandvikens smågutter ha trening i gymsalen der og det krasjer med Branns tiltenkte bruk av hallen den dagen osv. Vi er nødt å leie anlegget, vi blir ikke prioritert godt nok med tanke på andre store arrangement som kunne dukke opp. Det er for lite profil på stadion som sier at det er Brann Stadion osv. Ser for meg en situasjon som Stabæk er i med Telehor arena.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Markmus

Ka du ve?

skuteviken

Quote from: Markmus on April 23, 2009, 17:34:41 PM


Tidenes dårligste eksempel?  ::)


Hvordan ? Tall Ships var det estimert 500 000 i byen.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Markmus

Quote from: skuteviken on April 23, 2009, 17:35:31 PM
Quote from: Markmus on April 23, 2009, 17:34:41 PM


Tidenes dårligste eksempel?  ::)


Hvordan ? Tall Ships var det estimert 500 000 i byen.


Ikke på én gang. Det arrangementet var over flere dager.
Ka du ve?

skuteviken

Quote from: Markmus on April 23, 2009, 17:36:46 PM
Quote from: skuteviken on April 23, 2009, 17:35:31 PM
Quote from: Markmus on April 23, 2009, 17:34:41 PM


Tidenes dårligste eksempel?  ::)


Hvordan ? Tall Ships var det estimert 500 000 i byen.


Ikke på én gang. Det arrangementet var over flere dager.


Nei kanskje ikke, men har stor tro på at vi skulle kunne arrangert noe slikt som EM? Tenker da på Bergen og de utfordringene vi får, det er klart på nasjonalplan så er jo ikke akkurat infrastrukturen så god i Norge og jeg syns synd på evt. tilreisende.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

benny

Quote from: skuteviken on April 23, 2009, 17:29:47 PM
Quote from: benny on April 23, 2009, 17:23:51 PM
"Vi er tett på å være så sikker som vi kan bli om at det ikke vil være mulig å arrangere et fotball-EM på Stadion – til det er arealene rundt for små."

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article4281668.ece

Blir det EM blir det nok også ny stadion.



Skeptisk viss dette blir Branns nye anlegg. Ser for meg at det ikke blir "vårt", men det offentlige sitt.

Plutselig skal Sandvikens smågutter ha trening i gymsalen der og det krasjer med Branns tiltenkte bruk av hallen den dagen osv. Vi er nødt å leie anlegget, vi blir ikke prioritert godt nok med tanke på andre store arrangement som kunne dukke opp. Det er for lite profil på stadion som sier at det er Brann Stadion osv. Ser for meg en situasjon som Stabæk er i med Telehor arena.


Brann må selvfølgelig inn på eiersiden.

skuteviken

Quote from: benny on April 23, 2009, 17:48:21 PM
Quote from: skuteviken on April 23, 2009, 17:29:47 PM
Quote from: benny on April 23, 2009, 17:23:51 PMhttp://www.ba.no/sport/fotball/brann/article4281668.ece

Blir det EM blir det nok også ny stadion.



Skeptisk viss dette blir Branns nye anlegg. Ser for meg at det ikke blir "vårt", men det offentlige sitt.

Plutselig skal Sandvikens smågutter ha trening i gymsalen der og det krasjer med Branns tiltenkte bruk av hallen den dagen osv. Vi er nødt å leie anlegget, vi blir ikke prioritert godt nok med tanke på andre store arrangement som kunne dukke opp. Det er for lite profil på stadion som sier at det er Brann Stadion osv. Ser for meg en situasjon som Stabæk er i med Telehor arena.


Brann må selvfølgelig inn på eiersiden.


Men er det ikke naivt å tro at staten skal legge ut og så skal Brann som egentlig er et forretningsforetak få ta over alt uten forpliktelser for resten av bredden i byen? Jeg er meget fornøyd med det anlegget vi har i dag (selvfølgelig er det mye som kan gjøres der og) og er skeptisk til et "moderne" stadion som en potte alà Viking Stadion o.l.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

dudo

Fordelen med et nytt stadion i forbindelse med EM er vel at det da mest sannsynlig vil bli med naturgress. Det hadde det neppe blitt om det offentlige skulle bygge stadion av egen interesse. Dog ville vel neppe det skjedd.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

benny

Quote from: skuteviken on April 23, 2009, 17:59:15 PM
Men er det ikke naivt å tro at staten skal legge ut og så skal Brann som egentlig er et forretningsforetak få ta over alt uten forpliktelser for resten av bredden i byen? Jeg er meget fornøyd med det anlegget vi har i dag (selvfølgelig er det mye som kan gjøres der og) og er skeptisk til et "moderne" stadion som en potte alà Viking Stadion o.l.


Er litt usikker på hvordan de har finansiert stadioner ved mesterskap i andre land. Ser mer for meg at det offentlige gjerne stiller opp med tomt mens Brann og det private næringsliv går inn på eiersiden og bygger og står som eiere av selve stadion.

skuteviken

Quote from: benny on April 23, 2009, 18:13:52 PM
Quote from: skuteviken on April 23, 2009, 17:59:15 PM
Men er det ikke naivt å tro at staten skal legge ut og så skal Brann som egentlig er et forretningsforetak få ta over alt uten forpliktelser for resten av bredden i byen? Jeg er meget fornøyd med det anlegget vi har i dag (selvfølgelig er det mye som kan gjøres der og) og er skeptisk til et "moderne" stadion som en potte alà Viking Stadion o.l.


Er litt usikker på hvordan de har finansiert stadioner ved mesterskap i andre land. Ser mer for meg at det offentlige gjerne stiller opp med tomt mens Brann og det private næringsliv går inn på eiersiden og bygger og står som eiere av selve stadion.


Jeg vet iallefall ikke, men en ting er sikkert og det er at jeg ikke akkurat hopper i taket av gledet med det første. Skulle det derimot bli slik at vi kunne fått en ny storstue midt i sentrum som ikke gav oss mindre fordeler enn det vi har i dag sier jeg ja takk! Nye Brann stadion med en klar profil og utbygd slik vi ønsker det selv.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Markmus

Quote from: skuteviken on April 23, 2009, 17:38:15 PM
Quote from: Markmus on April 23, 2009, 17:36:46 PM
Quote from: skuteviken on April 23, 2009, 17:35:31 PM
Quote from: Markmus on April 23, 2009, 17:34:41 PM


Tidenes dårligste eksempel?  ::)


Hvordan ? Tall Ships var det estimert 500 000 i byen.


Ikke på én gang. Det arrangementet var over flere dager.


Nei kanskje ikke, men har stor tro på at vi skulle kunne arrangert noe slikt som EM? Tenker da på Bergen og de utfordringene vi får, det er klart på nasjonalplan så er jo ikke akkurat infrastrukturen så god i Norge og jeg syns synd på evt. tilreisende.


Jada, jeg tror også Bergen klarer å arrangere EM, jeg synes bare at Reistad kom med et dårlig eksempel :)
Ka du ve?

benny

Quote from: skuteviken on April 23, 2009, 18:19:06 PM
Jeg vet iallefall ikke, men en ting er sikkert og det er at jeg ikke akkurat hopper i taket av gledet med det første. Skulle det derimot bli slik at vi kunne fått en ny storstue midt i sentrum som ikke gav oss mindre fordeler enn det vi har i dag sier jeg ja takk! Nye Brann stadion med en klar profil og utbygd slik vi ønsker det selv.


Tror de fleste er litt skeptisk og har vanskelig for å ta et standpunkt inntil vi vet hvilke lokaliseringer politikere, Brann, næringsliv osv. ser for seg. Det er vel bare Nygårdstangen og utfylling i store Lungegården i som gir en merkbar forbedring i forhold til infrastruktur i forhold til dagen stadion i sentrum. Med togstasjon, parkeringshus, busstasjon, bybane like i nærheten. Det vil derimot bli kø også her. Politikerne må tørre å være litt visjonær og tøffe dersom dette skal bli bra. Tror de færreste av byens befolkning ville protestere mot utfylling i Store Lungegården, f.eks i nærheten av det nye svømmeanlegget utenom kanskje fylkesmannen som tidligere har vært skeptisk. 

Nixon

https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Klaus_Brann

Nygårdstangen hadde, hvis vi absolutt skal flytte stadion, blitt en drøm!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Xminator

Dessuten er det jo ren logikk å samlokalisere Brannstasjonen og Brann Stadion.

thesevs

Quote from: Xminator on April 24, 2009, 07:21:16 AM
Dessuten er det jo ren logikk å samlokalisere Brannstasjonen og Brann Stadion.


Og før noen stjeler den bløte vitsen:
"Og hva skjer når hele Stadion roper: Braaaaann!!!" ?
Kommer Brannvesenet til å rykke ut? Vil evt. blussing skape situasjoner som kommer til å koste Brann penger i form av at Brannvesenet må rykke ut?
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Markmus

Vi kommer bare til å få lov til å blusse så mye vi vil, ligger jo brannstasjon som nærmeste nabo ;)
Ka du ve?

vebo

Quote from: thesevs on April 24, 2009, 09:07:34 AM
Quote from: Xminator on April 24, 2009, 07:21:16 AM
Dessuten er det jo ren logikk å samlokalisere Brannstasjonen og Brann Stadion.


Og før noen stjeler den bløte vitsen:
"Og hva skjer når hele Stadion roper: Braaaaann!!!" ?
Kommer Brannvesenet til å rykke ut? Vil evt. blussing skape situasjoner som kommer til å koste Brann penger i form av at Brannvesenet må rykke ut?


Den, kjære Zevs, har nok Dagfinn Lyngbø tatt for leeeenge siden :)
Tiocfaidh ár lá

Gud

Gresset var helt strøkent denne kampen! Fakiri måtte riktignok rette på en gresstust, men ellers så matten kanonbra ut.

dudo

Ser på kampen i opptak nå, der snakkes det om at gresset er litt langt, og at ballen derfor går litt sakte.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Kai-Olai

De har vel skånet der fra belastningen fra klipperen, kanskje?
Ikke vet jeg..

Huff

Quote from: Gud on May 01, 2009, 13:38:01 PM
Gresset var helt strøkent denne kampen! Fakiri måtte riktignok rette på en gresstust, men ellers så matten kanonbra ut.


Håkon rettet også på en liten gresstust ved et utspark, skjønt det så mer ut som han bedrev en eller annen merkelig kultisk voododans. Frekt.

Generelt kudos til matten som ble fin en måned for tidlig. Skulle den ikke først være ok i juni?

Markmus

Quote from: dudo on May 01, 2009, 13:51:22 PM
Ser på kampen i opptak nå, der snakkes det om at gresset er litt langt, og at ballen derfor går litt sakte.


Gresset var nok litt for langt ja. La merke til hvor tydelige skoavtrykkene til spillerne var.

Opdal ble vel lurt av gresset på et utspark også i første omgang da han sleivet slik at den gikk til innkast. En annen situasjon var når Holmvik skulle ta i mot en pasning langs bakken fra Opdal. Ballen hoppet elegant over foten hans til innkast :P
Ka du ve?

Henki

Quote from: Huff on May 01, 2009, 14:16:36 PM
Quote from: Gud on May 01, 2009, 13:38:01 PM
Gresset var helt strøkent denne kampen! Fakiri måtte riktignok rette på en gresstust, men ellers så matten kanonbra ut.


Håkon rettet også på en liten gresstust ved et utspark, skjønt det så mer ut som han bedrev en eller annen merkelig kultisk voododans. Frekt.

Generelt kudos til matten som ble fin en måned for tidlig. Skulle den ikke først være ok i juni?


Det er vel blitt sagt at gresset skulle være ferdiggrodd og fint i juni. Så at det er ok i slutten av april er jo storslagent.
Ballen skal fremover!

skuteviken

Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Falkman

Quote from: skuteviken on May 06, 2009, 17:18:23 PM
Er rart å se tilbake på: http://de.wikipedia.org/w/index.php?title=Datei:Brann-Moscow.jpg&filetimestamp=20051002194734


sant nok. et slikt bilde  gjør den nåværende utbyggings-stillstanden lettere å leve med.det har skjedd mye på de knappe 4 årene som har gått siden vi møtte  Lokomotiv Moskva.. men det gjenstår jo enda en del før vi er helt i mål. forhåpentligvis har UEFA forstått at det er tullete å legge EM til Norge innen den endelige reguleringsplanen for søndre tribune foreligger.  føst når den er ferdig utbygd , har vi et  anlegg av virkelig klasse.

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

nummer9

Glad vi ikke endte opp med kunstgress fra samme leverandør som TIL: http://fotball.bt.no/eliteserien/article137852.ece

Var det ikke de som fnyste av Brannspillernes krittikk av underlaget i fjor?

NNARB

Quote from: Nixon on April 23, 2009, 19:07:24 PM


Selvsagt må Brann være med på eiersiden dersom et nytt EM-stadion skal bygges.  Like selvsagt er det at Brann ikke kan eie et stadion som sikkert vil koste mellom 1,5 og 2 milliarder, alene.  En vanlig løsning når slike stadion bygges er at man har et eiendomsselskap og et driftsselskap.  I eiendomsselskapet kan Brann gå inn med den verdien dagens stadion måtte ha.  Andre eiere kunne være kommune, fylke og næringsliv.  Eiendomsselskapet leier ut hele anlegget, inkl. den kommersielle delen, til driftsselskapet, som kunne vært heleid av Brann.  Denne modellen er valgt for nye Swedbank Stadion i Malmø.  Malmø FF eier 25 % av eiendomsselskapet.  Resten eies av entrepenørfirmaet PEAB og Pålsson Teknik & Fastighets AB.  Eiendomsselskapet leier ut anlegget til MFF Event AB som driver anlegget.

Dersom Brann går inn med ca. 200 millioner og dette blir en 25% eierandel, har man en aksjekapital på 800 millioner.  Plusser en på rettigheter til stadion navnet, statlig Euro2016 støtte og overføringer fra UEFA, tror jeg det kan være realistisk økonomi i et slikt prosjekt.

Vestkanten

Quote from: nummer9 on May 06, 2009, 20:30:16 PM
Glad vi ikke endte opp med kunstgress fra samme leverandør som TIL: http://fotball.bt.no/eliteserien/article137852.ece

Var det ikke de som fnyste av Brannspillernes krittikk av underlaget i fjor?


De kommer sikkert til å sende en formell klage til Trond Mohn......
Heia Brann!


dudo

Ikke overraskende. Men når slutter det å være dyrt å bygge stadion når vi ikke bygger stadion?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Go Up