• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Den Store Stadion-utbyggings-tråden

Started by Kirk, November 08, 2005, 21:03:04 PM

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Gratulerer Puddefjord, du kunne nok klødd Krøvel offentlig på pungen og fått en mindre reaksjon ;)

Fabregas

Hadde vært sinnsykt digg med EM i Bergen :D
For det første så er Norge "gratis" kvalifisert, for det andre kan det hende at Brann her gratis kan få oppgradert Hansa-svingen. Er vel snakk om at en trenger 30 000 plasser men Brann går vel ikke med på å kødde med de tre nyeste tribunene og dermed får vi perfekt Brann Stadion med 30 000 plasser. Da kan Brann senke prisene litt slik at Stadion alltid er full og vi vil få 30 000tilskuere annenhver uke :D

krøvel vellevold

Quote from: "Fabregas"Hadde vært sinnsykt digg med EM i Bergen :D
For det første så er Norge "gratis" kvalifisert, for det andre kan det hende at Brann her gratis kan få oppgradert Hansa-svingen. Er vel snakk om at en trenger 30 000 plasser men Brann går vel ikke med på å kødde med de tre nyeste tribunene og dermed får vi perfekt Brann Stadion med 30 000 plasser. Da kan Brann senke prisene litt slik at Stadion alltid er full og vi vil få 30 000tilskuere annenhver uke :D
Legg ned hele klubben!

Northside

Quote from: "krøvel vellevold"


I følge en tidligere diskusjon om "hvilket publikum" vi ønsker oss så var det faktisk en god del brukere her inne som mente at dette ville vært bra...

huff

monzilla


Baunebob

Er jo akkurat slike tendenser vi ser på landskampene på Ullevaal. Proppfult av unger og familier med farger i trynet hele gjengen.

thesevs

vi må jo være realistisk... du kan aldri utelukke familier med unger + folk som maler seg i trynet.. i stedet for å satse stort med en gang, bør en kanskje la dette vokse gradvis... eg tror neppe det blir så mye av denne kategorien "supportere" hvis stadion utvides til 30 000.

Men hey! Ka vet no eg....
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Truls

Krøvel hvor blir det av tallene for Aalesund, jeg hørte rykter om at de skulle komme rett etter sandefjord kampen...
kal de aldri slutte å plage oss om Søndagen ?

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Strandlien

Quote from: "krøvel vellevold"


At 30000 kommer på stadion betyr jo ikke at vi bytter ut de som går i dag med 30000 unger og fra bedrifter... Disse kommer i tillegg til de som er der i dag. Det betyr at alle som vil komme har mulighet til å komme uten å ligge i sovepose for å få billetter.

Strandlien

Quote from: "Baunebob"Er jo akkurat slike tendenser vi ser på landskampene på Ullevaal. Proppfult av unger og familier med farger i trynet hele gjengen.


Det er jo fordi at ingen "vanlige" supportere er interessert i landslaget...

krøvel vellevold

Quote from: "Strandlien"[ Det betyr at alle som vil komme har mulighet til å komme uten å ligge i sovepose for å få billetter.


Den muligheten har de også til 11-12 av 13 kamper i dag, selv med en kapasitet på 17000. Det siste året er det kun fjorårets seriefinale vs RBK og 16.mai-kampen i år, der det virkelig har vært et PROBLEM å få tak i enkeltbilletter. Til alle andre kamper har det vært god tid til alle som har prøvd å kjøpe billett de første dagene etter at salget har startet.
Legg ned hele klubben!

monzilla

Kan bare glemme EM i Bergen med en gang. 30 000 inn på Stadion med den infastrukturen rundt er totalt urealistisk.

Noen som vet noe mer ang tribune sør? Når må de nødvendige papirer være i boks for at de kan begynne å bygge?

grei

Det har nå vært 23-24000 på stadion for ikke så altfor mange år siden, det gikk jo på det vis det. Det er tre større inn-og utfartsårer rett ved, og går alt som det bør er det på det tidspunktet to bybanelinjer rett ved Stadion. Dersom man skulle tape avstemningen og søke på ny noen år senere har man mye mulig fått på plass tunellen mellom Danmarks plass og Fjøsanger også.

Det er andre og mye større usansynlighetsmomenter ved dette prosjektet. Vet ikke helt om Sverige vet hva de har begitt seg inn på.

Pondan

Kan vi holde oss til topic? om noen vil drømme videre om em på stadion så er det bedre med en egen topic..

paf

Quote from: "Corran"

Du er inne på noe her. Reglementet sier følgende: Tribuner, enten stå- eller sittetribuner som settes opp til enkeltkamper for å øke tilskuerkapasiteten er ikke under noen omstendigheter tillatt. (Sikkerhets- og arrangementsbestemmelsene 3.1.5.5). I 3.1.5.6 omtales det som heter Permanente midlertidige tribuner. Her sies følgende: Tribuner, enten stå eller sittetribuner, som settes opp for en eller flere sesonger for å øke tilskuerkapasiteten kan godkjennes, dersom tribunen tilfredsstiller kravene til stadionsertifisering.
Dermed må tribunen settes opp for hele sesongen for å tilfredsstille NFFs og UEFAs stadionkrav (De er nemlig temmelig identiske)

Xminator

Det er jo likevel hull i hodet å praktisere de samme reglene mot FK Vaffel&Dugnad som SK $$$$$.

Stalin

Quote from: "Strandlien"
Quote from: "Baunebob"Er jo akkurat slike tendenser vi ser på landskampene på Ullevaal. Proppfult av unger og familier med farger i trynet hele gjengen.


Det er jo fordi at ingen "vanlige" supportere er interessert i landslaget...


På landskamper på ullevaal er det KUN unger. Tuller ikke, 90% av de som er på landskamper i hovedstaden er fra 15 år og nedover.

Xminator


Ajax

Quote from: "Stalin"
Quote from: "Strandlien"
Quote from: "Baunebob"Er jo akkurat slike tendenser vi ser på landskampene på Ullevaal. Proppfult av unger og familier med farger i trynet hele gjengen.


Det er jo fordi at ingen "vanlige" supportere er interessert i landslaget...


På landskamper på ullevaal er det KUN unger. Tuller ikke, 90% av de som er på landskamper i hovedstaden er fra 15 år og nedover.


Hva er galt med unger blant publikum.  Det er min holdning at fotball skal være allemannseie.  Ville vært temmelig kjedelig for fotballen om det bare var oss halvfulle suportere som stod på tribunene og øste av vår subjektive fotballkunnskap.  Skal Norge konkurrere med de store nasjonene så må man sørge for at alle føler seg velkommen på stadion.  I tillegg betaler disse som ikke kan karakteriseres som fotballsupportere, ofte mer enn det vi gjør for bilettene.  Kjøper mer i kioskene gjør de også.  Fotball er ikke og må aldri bli et frimureri for de få utvalgte som tror de er bedre publikum enn alle andre.

Klaus_Brann

Quote from: "Ajax"
Quote from: "Stalin"
Quote from: "Strandlien"
Quote from: "Baunebob"Er jo akkurat slike tendenser vi ser på landskampene på Ullevaal. Proppfult av unger og familier med farger i trynet hele gjengen.


Det er jo fordi at ingen "vanlige" supportere er interessert i landslaget...


På landskamper på ullevaal er det KUN unger. Tuller ikke, 90% av de som er på landskamper i hovedstaden er fra 15 år og nedover.


Hva er galt med unger blant publikum.  Det er min holdning at fotball skal være allemannseie.  Ville vært temmelig kjedelig for fotballen om det bare var oss halvfulle suportere som stod på tribunene og øste av vår subjektive fotballkunnskap.  Skal Norge konkurrere med de store nasjonene så må man sørge for at alle føler seg velkommen på stadion.  I tillegg betaler disse som ikke kan karakteriseres som fotballsupportere, ofte mer enn det vi gjør for bilettene.  Kjøper mer i kioskene gjør de også.  Fotball er ikke og må aldri bli et frimureri for de få utvalgte som tror de er bedre publikum enn alle andre.


Det er klart at unger og de som vil skal få gå på kamp, MEN om de kjøper mer enn meg i kiosken driter jeg langt i. Det skaper ikke mer stemning av å legge igjen en tier mer i kiosken...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Brannfrelst

Finnes jo også et balansepunkt som alle parter kan være fornøyd med.
2.10.07-Gullet kom hem!

Xminator

Var ikke mye unger å se på Ullevåll, så jeg spekulerer fortsatt på hvor tallet 90% kom fra.

Klaus_Brann

Quote from: "Xminator"Var ikke mye unger å se på Ullevåll, så jeg spekulerer fortsatt på hvor tallet 90% kom fra.


Det tallet er jo bare piss. Hvordan skal fyren ha funnet ut dette liksom?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Brannfrelst

Quote from: "Xminator"Var ikke mye unger å se på Ullevåll, så jeg spekulerer fortsatt på hvor tallet 90% kom fra.


Litt annerledes idag kanskje. Onsdagskamp,skole og jobb i morgen. Mens lørdag var det fridag,samme dagen etterpå. Har vel noe å si. Selv om det kom 3-4000 fler idag enn lørdag.
2.10.07-Gullet kom hem!

Strandlien

Quote from: "Brannfrelst"
Quote from: "Xminator"Var ikke mye unger å se på Ullevåll, så jeg spekulerer fortsatt på hvor tallet 90% kom fra.


Litt annerledes idag kanskje. Onsdagskamp,skole og jobb i morgen. Mens lørdag var det fridag,samme dagen etterpå. Har vel noe å si. Selv om det kom 3-4000 fler idag enn lørdag.


Jammen, hallo??? Malta??? Hvem gidder å se Norge spille mot Malta, bortsett fra alle kidsa som skal ta bilde av gamsten og få kjpe brus og is i kiosken?

Syntes forresten det var endel barn i kveld og. Det er selvfølgelig en balansegang. Med liten kapasitet og stor pågang, så vil vi få mindre barn g unge som ikke har råd. Større kapasitet åpner opp for å ha egne "ungdomsfelt" eller hva det nå kan kalles som gir slike folk muligheten til å se sine helter og samtidig oppleve den gode stemningen som vi voksne lager...

Lilleheil

Kan vi være så snill og holde oss til tråden. diskuter landslaget et annet sted!!!

Xminator

Jeg er forbannet sikker på at du kan ta ett tilfeldig tribunebilde fra Maltakampen og ikke være i nærheten av 90% barn. Sannheten er at du har en del barten-wannabies på dette forumet med ett heller forvrengt verdensbilde og talldysleksi.

Og for å spore tilbake til Stadion, ingenting ville gledet mer enn om Puddefjord faktisk hadde rett i sitt kapasitetsrykte.

monzilla

En kapasistet på rundt 24000 ser jeg på som ideelt, problemet er bare hvordan infastrukturen rundt stadion skal takle dette. Kan jo bare glemme å ta bilen på kamp. Bybanen kommer snart, kanskje den kan avlaste litt?

Xminator

Eller få inn en kultur som på 16. mai der lang flere lar bilen stå. Trafikkbildet etter årets 16. mai var jo omtrent som i gode gamle dager med 8000 på kamp...

Flere lar bilen stå fordi de fester, men det er nok også ryktet om endeløse trafikk-køer som gjør at flere lar bilen stå denne dagen.

Så egentlig tror jeg "trafikkproblemet" delvis løser seg selv.

monzilla

Evt at vi ikke får mer enn maks 19000 på kampene fordi at det er så mange som ikke giddert stress med buss. Tror det er et problem Brann må ta meget seriøst. Traffikkproblemer løser ikke seg selv med mindre noen tilrettelegger en løsning.


DJ_ADG

Brann stadion ligger veldig bra til påtanke med offetlig transport.
Indalsveien, der går det veldig mange busser mellom fana og senrum og på oppsiden av stadion går Linje 2,31 og 90. Om noe år kommer også bybanen så det bør være mulig å parkere i byen å ta buss/bybane opp te stadion, ka med å få til gratis buss og bybane reundt kamp tidspunket fra sentrum opp te stadion?

I London har de tatt vekk parkeringene rundt Wembley og satser på Undergrund og buss.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

thesevs

enig i at det bør satses tyngre på at folk parkerer bilene heme eller i byn, for så å ta gratisbusser fra byn, evt bydelene, til stadion.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama


Nixon

Med 25.000 plasser har Brann noe å strekke seg etter. For det kommer ikke umiddelbart til å bli fullt utenom de mest profilerte kampene. Men Brann har heldigvis mye å gå på når det gjelder markedsføring av både partoutkort og enkeltbilletter. De siste årene har det naturlig nok ikke vært nødvendig med fokus på dette pga plassmangel. Men jeg tror vi har mye å hente her. Uten at Brann skal bli nødt til å invitere skoleklasser og idrettslag med gratis billetter.

Og vi får beholde det sjarmerende lappeteppet vårt!:)
Rød makt på Hansa

grei

Kan ikke komme på noe stadion med tette hjørner mellom to tribuner der den ene har to etasjer og den andre én, hvordan skulle dette gjøres?

Hvor mye bedre hadde det ikke vært med litt høyere tribuner overalt enn å måtte ty til to etasjer på den ene siden for å presse inn ekstra kapasitet. I tilfelle får vi altså et tredelt stadion (i stedet for et todelt). Farvel, bratt, intimt og helhetlig preg.

Kunne ikke Brann bare vist naboene tegninger av hvor stygt det skulle bli på utsiden med dagens løsning, så hadde de sikkert gått med på å plusse på et par meter i høyden mot å forskjønne litt. Brukes forresten hele den frie passasjen øverst på BT? Hvis ikke hadde det gjerne vært plass til endel flere rader bakover og oppover der.

Angående kapasitet er det lett å si at "begge sider har litt rett". En kapasitet på 18-19000 som man opprinnelig la opp til har jeg hele veien syntes har vært for lite. Det er noe med å ha noe å strekke seg litt etter, og det er noe eget med det å bryte 20000-grensen. Samtidig er det enormt herlig at det er nesten fullt på alle kampene - jeg vil påstå at nettopp dette med at det er "fullt" hele veien, (kombinert med et Brannlag i nærheten av toppen av tabellen) har vært med på å gjøre kampene mer attraktive. Hvor lenge varer det når det plutselig blir så lett som helst å få billetter igjen? Er det like stas med 18000 på et stadion som tar 25000 som det er med det samme antall på et som tar 20000? Neppe. Og det pressede markedet har utvilsomt vært med å drive partoutkortsalget.

Samtidig kan man jo håpe på at vi i de senere år har økt kjernen (de som kommer uansett (i serien vel å merke), som før lå på rundt 7000), og at et eventuelt fall i interessen vil få mindre konsekvenser enn før. Vi ser neppe snitt på under 10000 igjen. Rosenborg har lært oss at det fortsatt er rom for vekst (f.eks med bedre kollektivtransporttilbud), men det er et tak et sted der som vi nærmer oss sakte men sikkert.

Stalin

Quote from: "grei"Kan ikke komme på noe stadion med tette hjørner mellom to tribuner der den ene har to etasjer og den andre én, hvordan skulle dette gjøres?



Da har du ikke sett mange fotballstadioner.

SKBMiller

25 000 er bra om det stemmer. Brann har mulighet til å fylle det fast!

Henki

Quote from: "Petter Puddefjord"


Høres ut som en flott tribune. Men hvor har du opplysningene dine fra? Er jo ikke så lett å ta det alvorlig når du ikke refererer til kilden. Rykter har det vært nok av rundt denne Stadion-saken.
Ballen skal fremover!

Corran

Quote from: "Ajax"

Så vidt jeg vet så har Norge ingen internasjonale friidrettsanlegg.  Bygg et i Bergen som tar minst 40.000.  Da vil dere få en semifinale og en kvartfinale og Bergen kan senere arrangere EM og VM i friidrett.  De viktigst landskampene ville dere også fått. Dette gir fantastisk PR for byen og fremmer dere dette i forbindelse med en EM søknad så kan staten presses til å åpne pengesekken.  Vet at befolkningsgrunnlaget er et helt annet i Gøteborg, men de har mindre fotballinteresse enn i Bergen og fyller bare stadionet hver gang de har et stort friidrettsarrangement eller når de har store konserter.  Hvem hadde hørt om Gøteborg ute i verden om det ikke hadde vært for Nya Ullevi.  Oslo er tydeligvis fornøyd med Bislet som friidrettsarena så Bergen har nå sin livs mulighet.


Bislet ER et internasjonalt friidrettsanlegg. Det arrangeres hvert år et av verdens mest tradisjonsrike friidrettsstevner der, kalt Bislet games. Dette er en del av de viktige golden what ever stevnene hvor vinnerene som vinner i alle stevnene sitter igjen med masse gullbarer. Dette stevnet er mer kjent en det tilsvarende i sverige. Så å si at Norge ikke har et internasjonalt friidretsannlegg blir feil Og å bygge et i Bergen for å ta opp konkuransen med Bislet som er så innarbeidet er helt på trynet. Så det var skivebom.
Og friidret er ikke stort nok til at 40000 ville kommet for å se på. Og til slutt, man spiller IKKE fotball på friidretsbaner. Vet det gjøres noen steder men skulle vært forbudt.
Når det gjelder befolkningsgrunnlag og sammenligninger med trondheim så overlater eg det til Krøvel
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Klaus_Brann

Quote from: "Ajax"


Det ER katastrofe om det står 10.000 seter av og til jo. Det vil si 1/3 av stadion står tom, og det vet jeg om mange her inne som ikke vil ha noe av, og ikke jeg heller.
Vi bør heller ta mål av å fylle hver eneste kamp slik at forespørselen etter billetter holder seg. Det er bedre med fullt stadion og 1000 som ikke får billett hver kamp, en et stadion hvor det står ledige seter hver kamp.

Ang. friidrettsanlegg så tar du feil. Oslo har Bislett stadion som er ganske nytt, og som blir brukt til Bislett games hvert år, og til noen fotballkamper.
Så, det er vel ganske uaktuellt å prøve å utkonkurrere Bislett.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

grei

Quote from: "Stalin"
Quote from: "grei"Kan ikke komme på noe stadion med tette hjørner mellom to tribuner der den ene har to etasjer og den andre én, hvordan skulle dette gjøres?

Da har du ikke sett mange fotballstadioner.

Dersom du tar på deg brillene ser du at det står "kan ikke komme på", og ikke "har ikke sett".  Og siden du ikke klarer å vise til eksempler regner jeg med at det samme gjelder deg. Det er klart det finnes (se The Valley), men utbredt er det ikke, noe det er gode grunner til.

(Og Klaus_Brann: Ikke siter hele innlegget, siter det du svarer på)

Klaus_Brann

Quote from: "grei"
Quote from: "Stalin"
Quote from: "grei"Kan ikke komme på noe stadion med tette hjørner mellom to tribuner der den ene har to etasjer og den andre én, hvordan skulle dette gjøres?

Da har du ikke sett mange fotballstadioner.

Dersom du tar på deg brillene ser du at det står "kan ikke komme på", og ikke "har ikke sett".  Og siden du ikke klarer å vise til eksempler regner jeg med at det samme gjelder deg. Det er klart det finnes (se The Valley), men utbredt er det ikke, noe det er gode grunner til.

(Og Klaus_Brann: Ikke siter hele innlegget, siter det du svarer på)


Det skal jeg prøve neste gang, det pleier bare å bli et forbanna surr, men jeg skal gjøre et forsøk...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Quote from: "Ajax"Hordalnd har en befolkning på 457 929, mens N-Trøndelag og S-Trøndelag har en samlet befolkning på 338 767.  Altså har Brann et potensiale som ligger ca. 130.000 høyere enn RBK.   .


Tøys! I følge Statistisk Sentralbyrås nettsider er innbyggertallet i de to trøndelagsfylkene på 407905 totalt. Altså bor det bare 12,3% mer i Hordaland. Dessuten må du tenke på at RBK tross alt har bygget opp sin interesse over 14 seriegull og 10 CL-deltagelser siste 15 år.
Legg ned hele klubben!

Ajax

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Ajax"


Det ER katastrofe om det står 10.000 seter av og til jo. Det vil si 1/3 av stadion står tom, og det vet jeg om mange her inne som ikke vil ha noe av, og ikke jeg heller.
Vi bør heller ta mål av å fylle hver eneste kamp slik at forespørselen etter billetter holder seg. Det er bedre med fullt stadion og 1000 som ikke får billett hver kamp, en et stadion hvor det står ledige seter hver kamp.

Ang. friidrettsanlegg så tar du feil. Oslo har Bislett stadion som er ganske nytt, og som blir brukt til Bislett games hvert år, og til noen fotballkamper.
Så, det er vel ganske uaktuellt å prøve å utkonkurrere Bislett.

Ajax

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Ajax"Hordalnd har en befolkning på 457 929, mens N-Trøndelag og S-Trøndelag har en samlet befolkning på 338 767.  Altså har Brann et potensiale som ligger ca. 130.000 høyere enn RBK.   .


Tøys! I følge Statistisk Sentralbyrås nettsider er innbyggertallet i de to trøndelagsfylkene på 407905 totalt. Altså bor det bare 12,3% mer i Hordaland. Dessuten må du tenke på at RBK tross alt har bygget opp sin interesse over 14 seriegull og 10 CL-deltagelser siste 15 år.


Beklager, det var ikke meningen å villede med statistiske data, men hjemmesiden til SSB var et mareritt å finne frem i og et mareritt å forstå.

Klaus_Brann

AJAX:

Jeg sier at for en del Brann supportere så er det katastrofe og vannvittig unødvendig å bygge en så stor stadion, som vi kun fyller to-tre ganger i året.

Juventus har snakket om (mulig de har gjort det) å minske kapasiteten på Del Alpi fordi det blir for mange tomme seter. Greit at noen av de andre lagene ikke fyller hver kamp, men de spiller flere store kamper hvor det er tett opp mot maks og maks hvert år, og i tillegg cl/uefa cup hvor de gjerne fyller.

Hmm?Så Bislett er ikke internasjonalt når det brukes til internasjonale stevner?Det må være stort nok til et EM/VM/OL for at det skal kunne regnes som et internasjonalt friidrettsstadion?

Jeg forstår ikke hvorfor du er så opphengt i dette med at det ikke holder med gruppespillskamper i et evt. EM..Et slikt mesterskap er jo morro uansett, og det er ikke verre enn å ta turen til Sverige for å se de største kampene.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Brann_copper

Quote from: Ajax
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Ajax"Hordalnd har en befolkning på 457 929, mens N-Trøndelag og S-Trøndelag har en samlet befolkning på 338 767.  Altså har Brann et potensiale som ligger ca. 130.000 høyere enn RBK.   .


Tøys! I følge Statistisk Sentralbyrås nettsider er innbyggertallet i de to trøndelagsfylkene på 407905 totalt. Altså bor det bare 12,3% mer i Hordaland. Dessuten må du tenke på at RBK tross alt har bygget opp sin interesse over 14 seriegull og 10 CL-deltagelser siste 15 år.


Nå, så veldig tøysete er det ikke. I tillegg til at Hordaland er betydelig større enn både NT of ST tilsammen bor det mange mennesker i omlandet rundt Hordaland som er potensielle stadiongjengere. Ikke i hver kamp kanskje, men i en og annen. Rundt trøndelagsfylkene er det harebeite. Ikke noe annet.
We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets...  We will never surrender!  - Sir Winston Churchill -

This Charming Man

Dersom opplysningene til Petter Puddefjord er korrekt, vil vi få et meget fint stadda. Unikt i norsk målestokk og helt etter mitt hjerte. Et herlig ekte lappeteppe med tradisjon og sjel. Kjør!

Ajax har endel gode poeng, men også mange dårlige. EM til Bergen? Pøh. Det spilles landskamp på stadda annenhver uke.
Bruun-Hansen, Jæger, Algerøy, Reistad, J. T. Guntveit og Nystemten må gå!

Go Up