• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Gratulerer med dagen!

Started by krøvel vellevold, November 07, 2005, 15:33:31 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

krøvel vellevold

Vet folk hvilken dag det er i dag?

Det er ettårsdagen for Branns siste tittel! I skrivende stund (7/11 kl. 1530) er det vel nøyaktig ett år siden vi feirende var på vei ut av Ullevaal Stadion. Royal League-gull og The Double 2005 lå bare og ventet på oss! Hvem skulle tro at cupgullet vi tok 7/11-04 fremdeles skulle være vår siste tittel ett år senere?

Gratulerer med dagen alle sammen!

Har folk husket å heise flagget?
Legg ned hele klubben!

lenuzen

denne må vi leve på en stund til, men forhåpentlig blir d snart nye titler å feire! men det e vel bare å gratulere alle sammen!
rann i våre hjerter

Xminator

Det var en flott helg det ja (katten daua dagen etter så det ble ett stort skår i gleden).

Og det er strengt tatt ikke så overraskende at man står uten nye tittler ett år etterpå :p

Nixon

Quote from: "krøvel vellevold"Hvem skulle tro at cupgullet vi tok 7/11-04 fremdeles skulle være vår siste tittel ett år senere?


Hadde jeg visst at du var så naiv skulle jeg mer enn gjerne veddet noen grunker (som Lena ville sagt det...) på at det var vår siste tittel på mange år!:)

Men absolutt gode minner!

Ellers er det bedre med en god signatur, enn to dårlige Krøvel...
Rød makt på Hansa

Lurkin

Oooo, jeg skulle jo starte denne threaden.

Vel, denne datoen er kanskje den lykkeligste dagen i mitt liv. Jeg husker jeg gråt gledestårer og drakk Hansa i bilen fra Oslo til Bergen. Hadde jeg ikke vært så kronisk blakk hadde jeg tattovert denne datoen i pannen.
Berømte Brann fra Bergen

krøvel vellevold

Quote from: "Nixon"Hadde jeg visst at du var så naiv skulle jeg mer enn gjerne veddet noen grunker (som Lena ville sagt det...) på at det var vår siste tittel på mange år!:)


Dette er jo tullprat! Du, som alle andre, visste under cupfinalefeiringen at det bare var begynnelsen på hva som ville vente oss i 2005... Herregud, du er så naiv, Pelle! (Som Lena ville sagt det).
Legg ned hele klubben!

abe78

Rå dere ne' a. Dere maser som et låkåmåtiv.

Dagen var helt konge. Kjenner noen som solgte billettene sine på svartbørs fordi de fikk så mye penger for de. Dette var folk som vanligvis går på stadion (sesongkort). De angrer som skittne hunder i dag...
.og husk!

BrannSupporter

Husker 7 november 04 som den største dagen i min Brannsupporterkarirere.
Allerede på ved Kjesmokorset (ved Lillestrøm) på Shellstasjonen traff jeg på en supporterbuss, aner ikke hva de gjorde der, eller hvor den bussen kom fra... Deretter for det inn til Oslo sentrum hvor jeg gikk i tog med minst 20 000 andre Brannsupportere. Martin Andresen sto også å så på toget vårt, like før annkomst Ullevaal. Dette har ikke vært nevnt som jeg har sett før, noen andre som husker de så han? Sikkert da han bestemte seg for å spille for Brann, han innså at ingen andre norske lag er kapable til å gjøre noe slikt 50 mil fra deres tilholdssted.  :) De holdt jo faktisk på å utsette hele finalen fordi toget vårt var så forsinket, sånn det går når man skal ta bølgen hvert 5 minutt  :)
Om selve kampen taler resultatet for seg selv, 4-1, og kampen var avgjort allerede etter 20 minutter.. Fantastisk stemning og 20 000 brannsupporere på tribunene.

Ole A

Quote from: "Lurkin"Oooo, jeg skulle jo starte denne threaden.

Vel, denne datoen er kanskje den lykkeligste dagen i mitt liv. Jeg husker jeg gråt gledestårer og drakk Hansa i bilen fra Oslo til Bergen. Hadde jeg ikke vært så kronisk blakk hadde jeg tattovert denne datoen i pannen.


Jeg blir lett med på å finansiere det..

Xminator

Da har vi Lurkin med dato i pannen og Ole A. med en løvetann i ræven første kamp denne sesongen. Flere?

Lurkin

Først må dere finanisere Helstad og tattis. :)
Berømte Brann fra Bergen

viks

Folk som har brent seg på Helstad før...

Jmf en viss sykkeltur til Molde i fjorårssesongen...

Helstad er ikke hesten og satse på med andre ord..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Lurkin

Nå liker POL å satse på hester med litt odds, så kanskje vi får han?
Berømte Brann fra Bergen

Laxevaag

Quote from: "krøvel vellevold"Hvem skulle tro at cupgullet vi tok 7/11-04 fremdeles skulle være vår siste tittel ett år senere?


ER du vittig? Jeg hadde trodd det. Snakker om å være ute kjøre, npr begynte du å holde med Brann? Følger du med? Trodde du virkelig at Brann kom til å gjøre en supersesong i år? Snakker om å være urutinert, herreminhatt...

Eden

Quote from: "Laxevaag"
Quote from: "krøvel vellevold"Hvem skulle tro at cupgullet vi tok 7/11-04 fremdeles skulle være vår siste tittel ett år senere?


ER du vittig? Jeg hadde trodd det. Snakker om å være ute kjøre, npr begynte du å holde med Brann? Følger du med? Trodde du virkelig at Brann kom til å gjøre en supersesong i år? Snakker om å være urutinert, herreminhatt...


Tenke seg til.. Og eg som trudde vi sku ta gull i år! OG vinne cupfinalen..
Huff.. Eg og krøvel e visst i samme båt.. Hatten-til-Herren-sin-urutinerte-brannsupportere-båten!
Men men.. D komme seg vel ette kvart som tiden går og gjensidige består tenke eg..! =)

BrannSupporter

Ingen andre av dere som la merke til at Martin Andresen sto langs veien rett før Ullevaal og så på toget vårt?

krøvel vellevold

Quote from: "Laxevaag"
Quote from: "krøvel vellevold"Hvem skulle tro at cupgullet vi tok 7/11-04 fremdeles skulle være vår siste tittel ett år senere?


ER du vittig? Jeg hadde trodd det. Snakker om å være ute kjøre, npr begynte du å holde med Brann? Følger du med? Trodde du virkelig at Brann kom til å gjøre en supersesong i år? Snakker om å være urutinert, herreminhatt...


Som alle andre bergensere, lar jeg meg rive med av den minste medgang og lar meg bli negativ av den minste motgang. Sånn som nå f.eks., har jeg allerede avskrevet Branns muligheter for gull neste år, og året etter der og året etter der. Nå for tiden er jeg dønn negativ. Vi rykker ikke ned, men jeg tror VIF og RBK kommer til å dominere norsk fotball i lang tid fremover. Jeg er ganske overbevist om at RBK tar gull foran VIF neste år, Viking, Brann og LSK kjemper om bronsen. Start og Lyn blir middelhavsfarere. Ser faktisk ikke bort fra at Start havner i nedrykningsstriden. De andre klubbene forsterker laget, mens Brann mener at stallen allerede er god nok. Den fellen har mange gått i! Lag som ikke forsterker stallen, gjør det som regel mye dårligere året etter. Viking 92 er et eksempel. De tok gull i 91, stilte med omtrent samme stallen i 92 - og holdt på å rykke ned! Nå har Brann imidlertid hatt veldig mye skader i år, og det er selvsagt potensiale til forbedring der. Men å tro at vi skal spille en hel sesong uten skader og karantener, er å tro på julenissen. Vi har en god første-11 når alle er friske, men resten av stallen holder jo knapt 2.divisjonsnivå!
Legg ned hele klubben!

Go Up