• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hvor får man kjøpt Brann-ullgenser??

Started by marbra, November 01, 2005, 21:50:23 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

marbra

Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt brannullgrenseren??

viks

Enten må du kjøpe Hjemmet og to strikkepinner.

Ellers så tror jeg du må på Dale (i Vaksdal) og handle på Dalegarn fabrikkutsalg om ikke jeg tar helt feil. Tror ikke Brann butikken har disse.
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Beistet

Stikk ned på Garnhuset på Nesttun. Ligger rett bak Midtun skole. Der har de alt man trenger. Før hadde de ferdig strikkede gensre der, men tror de e sluttet med det. Eg kjøpte garn og oppskrift der og sendte den hjem til Mor som fikset det. Men de har kanskje ferdige gensre der. Ellers tror eg Dale og kan være ett godt forsøk..

BigDipper

Kanskje det kunne vært en ide og møttes en dag og strikket.. så kanskje noen kunne tatt med seg sin mor som kunne lært oss litt.. Vi kunne gjort det til en ukentlig ting..
ar du sett min fetter styggen?

Gull2006

De strikkegensrene er jo helt fantastiske. Kan ikke forstå at ikke Brann-butikken selger disse. Jeg skal også få tak i oppskriften, men desverre har jeg en mor som er fulstendig inkompitent når det gjelder strikking :P Må vel finne noen andre som kan gjøre det for meg..

Kaya

Quote from: "marbra"Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt brannullgrenseren??


Jeg var også på jakt etter den tidligere i år, og da kontaktet jeg Dale og spurte om de finnes ferdiglaget. Men det gjør de ikke lenger, så det er bare å gi seg i kast med strikkepinnene eller finne noen som kan hjelpe deg med det...

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

YadaYada

Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Nixon

Er kanskje ikke så rart at folk ikke helt vet hvordan ulldotten ser ut. De ligger jo som oftest god nedpakket i skuffer og skap og blir bare hentet frem når Brann kommer til cupfinalen. Da skal alle plutselig være se-på-meg-her-kommer-jeg-supporter-som-er-litt-full-og-synger-Brannsanger-på Karl-Johan...
Rød makt på Hansa

Go Up