• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

dette blir verre og verre..

Started by brannfrik, October 31, 2005, 21:47:48 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

brannfrik

http://bataljonen.no/visnyhet.php?id=510

vet ikkje helt om eg skal le eller grine.. det forslaget som kommer fra brann her, kommer til Ã¥ gjøre bataljonen til en praktisk talt usynlig  usynlig supporterklubb pÃ¥ stadion i 2006..

at nedre del av hansa vil være disponibel for oss fra og med 2007 e en heler mager trøst. mener å huske et innlegg om at man ville forsøke å få til en positiv utvikling innen sang og supporterkultur til neste år. med dette forslaget blir vi så spredt at dette blir umulig. bataljonen vil se ut som en lang tynn tarm øverst på nedre hansa. dette vil gjøre det enda vanskeligere enn det er i dag å få supporterne samstemt. at vi kun får tildelt 400 plasser ser eg på som et hån mot oss som supportere. det virker rett og slett som om de vil ha færrest mulig syngende supportere på stadion i 2006.

at bataljonen vil prioritere de som hadde sesongkort på ss ser eg på som rettferdig nok, men eg har en ørliten mistanke om at de problemene vi har i dag bare vil forverres uten at eg kan gi noen begrunnelse for den mistanken.

i den anledning kan eg stille et spørsmål til styret i BBB: hvor mange hadde partoutkort på BBB feltet i 2005?

føler bare at eg blir mer og mer depressiv jo mer eg skriver,men det e ingen tvil om at denne løsningen vil sette oss ganske langt tilbake i forhold til den ønskede utviklingen, og i forhold til mange andre supporterklubber.

Alexåsane

Jeg vil si at denne nye løsningen er bedre enn felt S. Ingen som hindrer andre i å kjøpe seg sesongkort på andre steder på Hansa også, de får gjerne ikke den rabatten, men ka så? Alt er bedre enn å bli presset opp i et hjørne!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Gull2006

Det er ikke så gale dette. Jeg skal uansett ha sesongkort på Hansa neste sesong, og hadde aldri flyttet til Felt S uansett. Flott at vi får en bra syngende del bor der som kan være med på å dra hele tribunen igang.

Lurkin

Uansett om det blir sånn at SS må opp på felt S, så tror jeg folk driter i det og SS går hvor de vil. Basta. Ha litt respekt for supporterene.
Berømte Brann fra Bergen

Northside

Brann har ikke respekt for den synge kjernen som følger brann overalt,
(ikke heng dere opp i alt no, vet det er mange andre enn bbb som følger Brann over alt og at ikke alle på bbb gjør det bla bla bla) eneste de tenker er penger penger penger og at barne og familier blir fornøyd ettersom de etterlater mest penger på stadion.

om det er bedre enn felt s vet eg ikke, men en ting er sikkert, ingen av alternativene er god!

Gull2006

Jeg og kompisene min skal plage alle familiefolkene med synging og flagg hele sesongen.. Hansa kommer sikkert til å bli den nye supporter-tribunen etterhvert.

Lurkin

Jeg kommer til å befinne meg på Hansa til neste år uansett, SS gir meg ikke den samme feelingen som før, pluss jeg er ikke sprek nok til å stå så jævla lenge som jeg var når jeg var 14. Håper Z-gjengen gir meg en varm velkomst og en stor klem, forhåpentligvis blir Hansa en svær supportertribune med flagg, bluss og håning av motstanderenskeeper. Jeg har stått på kortlinjen kun under to Brann-kamper før, det endte i cupfinalegull i fjor og 2-1 over RBK for mange år siden. Kanskje jeg bringer lykke? Jeg er villig til å kle meg ut som en bamse, dvs kle meg ut som en lykkebringende nøkkelring.

Ingenting vil glede meg mer enn at hele Hansa er pakket full av røde jævler som får Ivar Rønningen til å pisse ut ølen sin fra kvelden før på 5-meteren, eller Johnsen til å gjøre enda større tabber, eller Arason til å ta skuddfinten en gang til.
Berømte Brann fra Bergen

Kararay

Latterlig!!!

Det er det eneste eg kan si om at de 400 bill BBB får skal gå til de som har hatt partourkort 05sesongen. Ka med de som har gått der i over 10 år uten partourkort da?`

Da gleder eg meg til å se om styret, tifo og andre grupperinger innen BBB sniker til seg billetter...de har jo ikkje hatt partourkort de heller da de har adgangstegn. D.v.s gratis adgang...

Skal det være likt for alle burde de stå bakerst i køen sammen med de andre...
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff


Stoffi

Dette er rett og slett latterlig.

Vi er nå rundt 8-9 kompiser som kjøper Hansapartoutkort, og vi kommer til å gi en faen i hvor Brann vil ha sine "syngende" supportere. Vi kjøper der vi vil/kan og prøve å skape liv.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Professoren

Alt tyder jo paa at de som vil synge samler seg i Hansa uansett, saa dette er ikke noe krise. Tror ikke stemningen blir verre til neste sesong

enavgutta


Xminator

Trick or Treat! Nå får Felt Z besøk av jentene og fjortissene fra SS :D Det er neste så man må dra frem en favoritt-trønder: Du vart skræææææmt no ja!

En grei løsning. For de som ikke hadde sesongkort på SS: Hansa er tribunen der de syngende supporterene samles neste sesong. Noen (ref BBB) må sørge for at man får en "capo" for neste sesong. Jeg kan love en ting, med de som normalt synger spredd over ett større område blir det enda mindre sang/rop. Så dette må tas alvorlig!

BL

Quote from: "Xminator"Trick or Treat! Nå får Felt Z besøk av jentene og fjortissene fra SS :D Det er neste så man må dra frem en favoritt-trønder: Du vart skræææææmt no ja!

En grei løsning. For de som ikke hadde sesongkort på SS: Hansa er tribunen der de syngende supporterene samles neste sesong. Noen (ref BBB) må sørge for at man får en "capo" for neste sesong. Jeg kan love en ting, med de som normalt synger spredd over ett større område blir det enda mindre sang/rop. Så dette må tas alvorlig!


Helt enig! Hansa er en stor tribune og hvis det skal funke med sang der trenger man en capo.
Hansa-
Felt Z

krøvel vellevold

Quote from: "Xminator"Noen (ref BBB) mÃ¥ sørge for at man fÃ¥r en "capo" for neste sesong.  


Ja, og i din likestilte verden bør vel dette være en person som er halvt mann, halvt kvinne.
Legg ned hele klubben!

gjøken

Hva med Nesse? Ikkje den mest likte personen i BBB men en som kan lage liv?
otball er ikkje et spill på liv og død...
Det er viktigere enn soom så!!!!

Gull2006

Quote from: "Stoffi"Dette er rett og slett latterlig.

Vi er nå rundt 8-9 kompiser som kjøper Hansapartoutkort, og vi kommer til å gi en faen i hvor Brann vil ha sine "syngende" supportere. Vi kjøper der vi vil/kan og prøve å skape liv.


Det samme kommer til å skje med oss. litt redd for at det kan bli 7-8 stemt og 4 forskjellige sanger på en gang nå som vi blir så spredt over en stor tribune.

Yngve

Quote from: "Gull2006"

Det samme kommer til å skje med oss. litt redd for at det kan bli 7-8 stemt og 4 forskjellige sanger på en gang nå som vi blir så spredt over en stor tribune.


Mykje det same som på dagens SS altså?

Northside

Quote from: "enavgutta"


Derfor vi må få noen syngene folk der også slik at vi ikke bare synger på ene siden av Hansa. Hadde vi fått 10-20 stykker der som synger så ville fort mange andre voksne hengt seg på mens familiene ville flyttet på seg.

Go Up