• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Eg må le

Started by R.I.P.Super-ray, October 26, 2005, 16:58:02 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

R.I.P.Super-ray

7 SUPER RAY - LEGENDE

Falkman

Scharner e definitivt en av seriens tre beste  forsvarere, grunnen til at han ikkje e nominert, e nok at han kun har spilt stopper den siste tredjedelen av sesongen.. det samme gjelder for Brede Hangeland, som  eg mener e den beste stopperen i eliteserien, ved siden av Scharner.. men siden han  har spilt midtbane i hele år, kommer han  ikkje i betraktning, han heller.. at Scharner hadde fortjent en nominasjon som midtbanespiller og, en annen sak.. men isåfall må vel en av de tre kandidatene ut. Grindheim og Hæstad  syns eg e ok valg. Berg, som har vært med på å spille Glimt ned en divisjon, e eg mer skeptisk til.

johsmag

hvem sitter i dommerpanelet til Kniksen prisen? Noen som hvet om det er bergensere?

Falkman

.. kor dommerne kommer fra, burde strengt tatt ikkje spille noen rolle. regner  med at de har vett nok til å foreta en saklig og objektiv vurdering, uavhengig av kalla dialelt de snakker.

rødesk

ka faen?
vi skulle hatt minst to spillere der.. opdal og scharner..
oen må gå...!

Motyka

elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

enavgutta

Jeg vil kanskje gå så langt å si at Scharner er årets spiller i Tippeligaen.

moffy_

E visst aktørene i tippeligaen som har talt.. så kan ikke klage på jurien! men ble litt overrasket over berg! scharner burde klart hvert med her!!

http://www.dagbladet.no/sport/2005/10/26/447554.html
Eg sitter på Frydenbø og eg e stolt av d!

Kruxleiven

Hvorfor er ikke Brage nominert som årets dommer? Han er jo pure class! Valencia har vært god, men jeg vil jo ikke akkurat kalle han angriper da. Den som vinner prisen for årets angriper må være en som scorer masse mål. Paul burde vært med ja. Resten er ikke i nærheten. Bortsett fra Bengt da som kunne vunnet halvårets beste angriper ved halve sesongen.

Jaja

Quote from: "rødesk"ka faen?
vi skulle hatt minst to spillere der.. opdal og scharner..


Hvem av de tre nominerte keeperne skulle veket plass for Opdal? Greit at han har hatt en grei sesong, men disse tre er på et høyere nivå per i dag, enkelt og greit.

BL

Valencia som årets angrepsspiller?? Han spiller vel på midtbanen.
Hansa-
Felt Z

R.I.P.Super-ray

Quote from: "Jaja"
Quote from: "rødesk"ka faen?
vi skulle hatt minst to spillere der.. opdal og scharner..


Hvem av de tre nominerte keeperne skulle veket plass for Opdal? Greit at han har hatt en grei sesong, men disse tre er på et høyere nivå per i dag, enkelt og greit.


Ali Al Habsi, ikke en god sesong i år.
7 SUPER RAY - LEGENDE

Xminator

Opdal har ikke noe på listen å gjøre. At Scharner ikke er med er en liten skandale. Sikkert noe å gjøre med at han ikke spiller på noen av VG-lagene.

KennethS

tå på Brann

moffy_

No må vi ikke blande begrepene angriper og spiss! Er to vidt forskjellige ting! Alex Valencia spiller høyre angriper i starts 4-3-3 system.. Er vel der han har spilt i hele år på klubblaget så vidt jeg vet.... Så da blir det nok det som teller!
Eg sitter på Frydenbø og eg e stolt av d!

viks

Alex har 6 mål i år Winthers har 8, og Bengt har 9. Marius J Starts toppscorer har 8.

Så han er jo ikke så hakkende gale for og være "angriper". Legger man til at Alex har 12 assist og Robbie har 11, så skiller det kun et poeng mellom dem på toppen av poengligaen.

Velger og glede meg på Alexs vegne fremfor og halshugge de som lot han gå fra Stadion. Unner Alex alt godt, og syntes han fortjener en pris mtp den sesongen han har hatt..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Go Up