• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brage

Started by R.I.P.Super-ray, October 23, 2005, 20:25:59 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

R.I.P.Super-ray

Lykke til i cupfinalen... Skandale!
7 SUPER RAY - LEGENDE

pusuren


Makan til pisse dømming, hater den horen mer enn noen dommere!

http://bataljonen.no/visgbilde.php?id=1506

Rasmus_brann

Måtte Brage brenne i Helvete...!!!!
Ps. eg har snakket med konen/damen hans.. Hahahahahahahaha, hon var sint!!
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Lurkin

AAAAAAAAAAAAahahahaha!

Jeg har, hver gang det har vært snakk om dårlig dømming, dratt frem Brage Sandemoens opptreden i Brann - Tromsø (0-1) i 2002 eller 2003. Da måtte lekepolitiet hindre folk for at de ikke skulle storme banen.

I dag var han elendig. Først denne situasjonen med Huseklepp. Nå vet jeg ikke om det var filming eller ei, men hvis ikke skal Erik ha gult kort.
Så har vi i følge diverse medier to klare straffespark som ikke ble blåst på, b.a. en hands.
Så har vi den lille gnomen av en back på Odd som skulle hatt rødt kort for voldelig oppførsel og en omgang med balltre, og Ocean burde fått mer enn det gule kortet han fikk (fucker man med én skotte, fucker man med begge).

Og den "taklingen" til Hanstveit burde iallefall vært gult kort, haha, den var helt vill. Miller får gult for noe helt ordinært, og den såkalte landslagskeeperen til Odd hadde jo kozetid med ballen hver jævla gang.

Sikkert mye mer, men hadde vi vært i Engen eller Start sin situasjon så hadde jeg alvorlig talt stormet banen og satset på å treffe dommeren før noen stoppet meg.

Apropos fyskisk vold, hvor er lekepolitiet blitt av?
Berømte Brann fra Bergen

pusuren

Quote- Jeg håper han dømmer bedre der enn det han gjorde i dag. Brann burde hatt mange flere gule kort, og det var vi som ble snytt for det klareste straffesparket da Occean ble dyttet over ende i feltet, sier Sandstø.

lol, Sandstø er ikke så mye bedre at det gjør noe!

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=294301

Rasmus_brann

det stod to lekesnuter foran BBB, men de bare stod der og lekte FBI og CIA me de derre walkie talkiene sine.. I am going inn, cover me...
Tror han ene hørte på Radio1...
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Stoffi

Makan til talentløs fyr.

Dommeren skal gå imellom Winters/ocean, men trekker seg i stedet tilbake i redsel. Mangler selvtillit.

I tillegg, haugevis av feile frispark, cornere, og ikke minst straffer. Uten Brede, så hadde vi iallefall hatt 1 straffe, og skulle hatt 2.

Angående lekepoliti, hvorfor gidde å stå foran SS? Kanskje for å stoppe autografjegerene fra å henge over muren, men kan ikke se noen annen grunn. De fleste er ikke store nok til å klatre over muren uansett.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

BL

Quote from: "Rasmus_brann"det stod to lekesnuter foran BBB, men de bare stod der og lekte FBI og CIA me de derre walkie talkiene sine.. I am going inn, cover me...
Tror han ene hørte på Radio1...


De holdt øye med en idiot som slo etter "han fyren" som går rundt og styrer og steller under kampen, etter en stund kom nemlig den ekte snuten og tok svinet med seg.
Hansa-
Felt Z

Yngve

Quote from: "Stoffi"Makan til talentløs fyr.

Dommeren skal gå imellom Winters/ocean, men trekker seg i stedet tilbake i redsel. Mangler selvtillit.


Dømet occean, der han og nektar å gå bort til dommaren når han krev det, viser vel og kva respekt norske foppalspelarar har for herr sandemoen..

Hansakongen

vil vel bare si at dommer standeren dette året i TL har vært til tider talentløs.. er jo kun 1-2 dommere som holder bra nivå ellers er resten av dommerstanden som fulgeskremsel som står bare på banen og tror de er noe. la oss håpe på bedre tider neste år.. og slippe disse tullingene som overhode ikke kan dømme kamper neste år...

Lurkin

Winters ble også revet ned alene gjennom.

Og hvem faen dømte Tromsø - Viking, to talentløse utvisninger der. Basso får rødt kort for en takling, og det var 2-3 mann bak han igjen..

Herregud for en liga.
Berømte Brann fra Bergen

Mico

Quote from: "Hansakongen"vil vel bare si at dommer standeren dette året i TL har vært til tider talentløs.. er jo kun 1-2 dommere som holder bra nivå


Og en av de dømmer aldri Brann!

Mico

Quote from: "Lurkin"Winters ble også revet ned alene gjennom.

Og hvem faen dømte Tromsø - Viking, to talentløse utvisninger der. Basso får rødt kort for en takling, og det var 2-3 mann bak han igjen..



Kan til en viss grad forsvares ettersom målet er åpent, men jeg er enig i at det var veldig strengt.

Nixon

Quote from: "Lurkin"Og hvem faen dømte Tromsø - Viking, to talentløse utvisninger der. Basso får rødt kort for en takling, og det var 2-3 mann bak han igjen..


Nå er det ingenting som heter bakerste mann, så hvem som er bak spiller egentlig ingen rolle...

Ellers er det for meg en gåte at denne Brage får lov til å dømme kamper i Eliteserien. Greit nok med et par tabber, ingen dommere får med seg alt. Men han virrer jo rundt der og virker veldig usikker hele kampen og mangler jo alt som heter autoritet. For ikke å snakke om når han kompenserer når selv han skjønner at han har gjort en tabbe.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Xminator

Vi får trøste oss med at han nok er oppegående nok til å skjønne at det var ham vi pep på :p Tror IKKE Hanøy forstod den til pause ;)

enavgutta

Gjennom hele sesongen har vi vært vitne til at dommerstanden i dette landet har ødelagt kamper for flere lag. Nå burde man ta ett oppgjør med pampeveldet og styringen i NFF. Men vet vi jo er lettere sagt enn gjort desverre...

fettnok

QuoteDe holdt øye med en idiot som slo etter "han fyren" som går rundt og styrer og steller under kampen, etter en stund kom nemlig den ekte snuten og tok svinet med seg.
nå hører det med til historien at "han fyren" slo først. var en skandale at han ble hevet ut.
ette går aaaaaldri bra!

Lurkin

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Lurkin"Og hvem faen dømte Tromsø - Viking, to talentløse utvisninger der. Basso får rødt kort for en takling, og det var 2-3 mann bak han igjen..


Nå er det ingenting som heter bakerste mann, så hvem som er bak spiller egentlig ingen rolle...


Nå er "bakerste mann" et uttrykk, men hvis én av de to bakerste (inkl. keeper) takler og stopper en klar målsjanse, så skal det være rødt kort.

Det har jeg hørt Collina si!

edit: er forresten en veldig teit regel som presser dommerene til å vurdere situasjoner feil..
Berømte Brann fra Bergen

Nixon

Quote from: "Lurkin"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "Lurkin"Og hvem faen dømte Tromsø - Viking, to talentløse utvisninger der. Basso får rødt kort for en takling, og det var 2-3 mann bak han igjen..


Nå er det ingenting som heter bakerste mann, så hvem som er bak spiller egentlig ingen rolle...


Nå er "bakerste mann" et uttrykk, men hvis én av de to bakerste (inkl. keeper) takler og stopper en klar målsjanse, så skal det være rødt kort.

Det har jeg hørt Collina si!


Stoppe en klar målsjanse er stikkordet her. Må ikke være en av de to bakerste, selv om det jo som oftest er det.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Mico

Quote from: "Nixon"Stoppe en klar målsjanse er stikkordet her.


Nettopp. Og i disse tider der det er så moderne at keeper går opp på corner (ikke i norge riktignok), kan man jo i realiteten få rødt kort etter denne regelen for å stoppe keeper i et utspill....

BrannFa(e)n

Det nytter ikke for en dommer å gi rødt kort for en takling nede ved cornerflagget og skylde på at takleren var bakerste mann. Med dét har vel jeg bevist på min måte at det er "sabotasje av opplagt målsjangse" som teller.
rannfasiten

viks

Nå er vel Royal League et stjerne eksempel på at dommerstanden ikke er av spesielt høyere nivå i våre skandinaviske naboland enn her på berget..

Uansett så er jo dette en gjennomgående debatt sesongen igjennom, og med den nye TV avtalen så burde det vel være økonomisk kapasitet i Norges Nazi Forbund til og ansette et knippe proffe dommere.

Selv om Roger Solheim nok vil benekte enhver kjennskap til noen TV avtale og mest av alt penger, og Karen Lesbelund sikkert også i år drar til Afrika uten visum og må snu i tollen...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Go Up