• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-aktuelle spillere

Started by Rasmus_brann, October 22, 2005, 19:17:54 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Quote from: "kabelmann"
Quote from: "Nixon"Og den gamle midtstoppermakkeren til Soma fra Bryne. Er kanskje ikke en bakdel det heller.


Ikke annet enn at de to spilte sammen i midtforsvaret da Bryne rykket ned ;)


Så du mener at vi har nok med en taper?:)
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

viks

Var vel Marek Lemslau eller nokke sånn som spilte stopper med han.

Uanset, Andreasson er jo i og for seg en interessant spiller, selv om jeg ikke ser på ham som en voldsom forsterkning akkurat.  En spiller helt på det jevne, bedre en Klock, på nivå med Bjarnarson. Ingen ekstrem ferdigheter av noe slag, brukbar i luften, brukbar fart osv.

Han vil utvilsomt gi oss bedre dekning, men han vil definitivt ikke direkte gå inn og heve nivået i forsvaret. Alderen taler ikke direkte til hans fordel heller.

Er redd Molde ville priset han høyt og, om det skulle blitt aktuelt...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

TERD

Quote from: "viks"Han vil utvilsomt gi oss bedre dekning, men han vil definitivt ikke direkte gå inn og heve nivået i forsvaret. Alderen taler ikke direkte til hans fordel heller.

Ikke enig. Hver gang jeg har sett han, har han imponert stort. Jeg mener han ville heve laget ganske så mye. Ellers har han jo perfekt "fotballalder", skjønt du sikter kanskje til utviklingspotensialet?

Dersom Sharner blir 1 år til, er jo ikke midstopper det mest prekære.
-----------------
Dersom det bare finnes en vinner, må resten per definisjon være tapere.

viks

Quote from: "TERD"
Quote from: "viks"Han vil utvilsomt gi oss bedre dekning, men han vil definitivt ikke direkte gå inn og heve nivået i forsvaret. Alderen taler ikke direkte til hans fordel heller.

Ikke enig. Hver gang jeg har sett han, har han imponert stort. Jeg mener han ville heve laget ganske så mye. Ellers har han jo perfekt "fotballalder", skjønt du sikter kanskje til utviklingspotensialet?

Dersom Sharner blir 1 år til, er jo ikke midstopper det mest prekære.


Tenkte på utviklingspotensiale ja..

69 plass på VG børsen og 4,75 i snitt er jo forsåvidt respektabelt i seg selv, men jeg mener det må finnes bedre alternativer..Men som sagt, et brukbart alternativ i forhold til dekning på midtstopperplass.
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

kabelmann

Quote from: "Xminator"Soma spilte midtbane for Bryne i nedrykkssesongen.


Ahh, sorry, men da er jo det ikke noe problem da :)
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

kabelmann

Quote from: "Nixon"Så du mener at vi har nok med en taper?:)


Nei, har ombestemt meg, hent han - prompte! :)
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Jaja

Quote from: "TERD"
Quote from: "viks"Han vil utvilsomt gi oss bedre dekning, men han vil definitivt ikke direkte gå inn og heve nivået i forsvaret. Alderen taler ikke direkte til hans fordel heller.

Ikke enig. Hver gang jeg har sett han, har han imponert stort. Jeg mener han ville heve laget ganske så mye. Ellers har han jo perfekt "fotballalder", skjønt du sikter kanskje til utviklingspotensialet?

Dersom Sharner blir 1 år til, er jo ikke midstopper det mest prekære.


Har også latt meg imponere stort av ham i enkelte kamper. På den annen side har jeg også et minne om å se ham prestere helt elendig ved flere anledninger. Mitt inntrykk er at han er veldig opp og ned, neppe en spiller du finner i 11'eren hos et lag med ambisjoner om å kjempe helt i toppen.

EPPY

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/article488594.ece

Tore synes det ble for vanskelig å gå til brann. Var så vanskelig å komme med på laget,

Xminator

Vel, og han har nok rett også. Han fikk ett tilbud og valgte å si nei. Uten at det vil bety for mye i den store sammehengen.

krøvel vellevold

Hva skal vi med en spiller som er redd for å havne på benken? Er han totalt ambisjonsløs? Normalt sett har jo fotballspillere selvtillit til å tro at de er mye bedre enn de faktisk er. (Tommy Knarvik og Runar Normann er vel de beste eksemplene på akkurat det). Og så kommer denne Reginiussen og er redd for å havne på benken... Han kan jo umulig være spesielt god hvis det er fare for å havne på benken i Brann... Nei, vi får satse på spillere som er gode nok til å skvise dagens første-11-spillere til benken. Det er først da vi kan snakke om en bred stall!

Forresten er jo solrike Thailand helt feil sted å veie for og mot regntunge Bergen. Nei, han skulle bestemt seg oppe i Alta når gradestokken nærmer seg minus 20. Da tenker jeg han kunne tenkt seg å flytte til milde Vestlandet ja!
Legg ned hele klubben!

brutus

Quote from: "Kruxleiven"Til slutt vil jeg si jeg har tro på Tromsø sine spillere. Sekeres (ikke akkurat ung da), Ademolu og Bernier er spillere som kan bli noe, men sistnevnte blir nok veldig dyr.


TIL takket nei til et tilbud fra Besiktas på 10 millioner for Bernier i sommer, men blar Brann opp med 20 millioner er det greit... Ademolu er en ekstremt lovende kantspiller som ikke er til salgs. Szekeres har bare kontrakt fram til sommeren, men har gjort det bra så langt, og fortsetter han slik får han nok et nytt tilbud. Essediri har lyst til å flytte på seg, men vil helst til utlandet. Det samme gjelder forøvrig Bernier, som nylig uttalte at han ikke ser noe poeng i å gå til en annen norsk klubb. Så ser det ut for at Tore Reginiussen kommer til oss, det er vi glade for, men han skal få kjempe om fast plass på laget her også. Vår midtstopperduo Morten Pedersen og Benjamin Kibebe har vært gode i høst. Tore kan imidlertid også spille høyreback, og der er konkurransen mindre, for å si det mildt...

Henki

Quote from: "brutus"

Ademolu er en ekstremt lovende kantspiller som ikke er til salgs.


Alle er til salgs. Det betyr ikke en dritt hva supporterne mener om saken ihvertfall.
Med mindre det er du som sitter og bestemmer i TIL da.
Om denne Ademolu er så god som du vil ha det til er en annen diskusjon...
Ballen skal fremover!

naitsirk

"Så ser det ut for at Tore Reginiussen kommer til oss, det er vi glade for, men han skal få kjempe om fast plass på laget her også."

ja ja, alle kan ta feil.

LandåsKongen

irriterende at reginiussen takket nei til brann.
Vi trenger flere norske unggutter i stallen. ikke bare "talenter" fra ghana og nigeria

hocey

Brann burde i hvertfall hevet seg inn i kampen om Kopteff. Da hadde vi fått god dekning på ving plassene. Han er vel Bosman?

Dessuten burde klubben gjøre absolutt alt for å få tak i Thorstein Helstad. Med disse to på plass mener jeg at vi hadde stått bra rustet til neste sesong så sant Scharner ikke hadde blitt solgt.
tenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget

brannboy

Brann skulle hatt jarstein i mål en ung og låvende keeper
eia brann!

Gud

For Opdal er ikke ung og lovende?

Ricky

Gresset er som regel alltid grønnere på den andre siden.

AtroZ

Og "brannboy" følger ikke med i det heletatt.. 5 innlegg og allerede så mange fakta feil...
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

Rasmus_brann

Quote from: "Ricky"Gresset er som regel alltid grønnere på den andre siden.


Men ikke på Ullevåll.. he he
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Lurkin

Quote from: "brannboy"Brann skulle hatt jarstein i mål en ung og låvende keeper


Oppskrytt! Odd slapp inn veldig mange mål med han i buret, og mange av de var nesten keepertabber. Opdal er mye bedre, og etter det vi har sett av Thorbjørnsen så trenger vi rett og slett ikke ny keeper så lenge det ikke er Buffon.
Berømte Brann fra Bergen

Go Up