• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Odd

Started by Nixon, October 21, 2005, 13:23:49 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

EPPY

Håper folk kjenner sin besøkelsestid, Selv om kampen ikke betyr så alt for mye . Bør "gamle Brann Stadion" få en verdig avslutning. Kampen kommer nok til å bli ok, men tror ikke det blir festfotball. tror Brann vinner 3-1

2 av winters og 1 av Sanne  :D

Tom C

Er nå ihvertfall en fordel at tre av de faste i første-11'eren til Odd soner karantene. Kan bli morro hvis Brann spiller sånn som vi vet de kan.

De må ihvertfall uansett heve innsatsen tre hakk fra forrige hjemmekamp.
Aldri mer Obos....

Xminator

Det blir ikke gøy å se dette på webtv :p Men når været sier sne og is søndag så er det vel best å holde seg i live til jubelsesongen 2006 :p

Usikker på hva dette blir til, Sandstø legger alltid litt ekstra i Brannkampene. Han har mannskap godt nok til å effektiv ta livet av kampen. Ikke første gang han gjør det. Tror det blir 90 minutter med kontringsfotball fra Odd og 3 målsjanser til Brann :p

Helginho

Blir sikkert en rimelig våt bane på søndag, noen som vet hvilket vær det skal bli på søndag??
Vi får håpe på 'regnsamba'

mobli

Dette blir femte og sikkert siste kampen min for i år.
Det blir trist å se at Nye Sitte/Store Stå forsvinner, men det er vel den veien det går overalt.

Ellers tror jeg Brann vil varte opp med storspill, og det kan bli en underholdende kamp.

gull05

solgt over 13 000 billeter så publikum er med, la oss håpe brann er det også....
ød makt.

Beistet

Gruer meg til kampen på søndag eg.
Tenk dere siste kampen vi står på Store Stå å synger Nystemten. Da blir det flere tårer enn det vanligvis er under Nystemten.

Håper alle som kan kommer på kamp, og de som ikkje kan har bare å pelle seg ned der.
Eg reiser helt fra Barteby for å se kampen på Staddaen.

Dette kommer til å bli en kveld man kommer til å huske til man dør.

Stalin

"Fler tårer enn det vanligvis er under nystemten"

Hahaha!

brannfrik

tror nok eg kan greie å felle en tåre under den siste fremføringen av nystemten i denne epoken..

tror det kan bli flere tårer enn vanlig under kampen og siden det e brage sandemoen som skal dømme;)

BL

4444 billetter igjen til kampen, ifølge tv2 skal det bli opphold og litt sol på søndag så det er lov å håpe på fullsatt.
Hansa-
Felt Z

BrannSupporter

Quote from: "BL"4444 billetter igjen til kampen, ifølge tv2 skal det bli opphold og litt sol på søndag så det er lov å håpe på fullsatt.


Tviler på 17 500. Men tror det bikker 16 000.

SKB e BEST!!!

Uansett, vet at vi egentlig ikke bør diskutere dette på et åpent forum, men er noen som helst planer om å blusse på kampen idag?
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Lurkin

Bluss i vei..

Været er strålende på østsiden av fjellet. I dag stilller vi med masse folk og gir Sanne en heftig applaus, han er sikkert mer tent enn pubertetsgutter.
Berømte Brann fra Bergen

Stalin

Er vel ikke utsolgt på BBB feltet?

naitsirk

http://fotball.vg.no/bors/kamp.php?kamp_id=10581

korleis kan Jarstein få 6 når han opptil fleire gonger tabber seg ut både i feltet og på streken!

og occean 7!

Straffe!!!

Det er nok ganske sikkert hans største ønske, og han lanserer seg selv i avisene stort sett hver gang han har anledning. Men...

En ting er ihvertfall helt forbannet sikkert:

Arne Sandstø skal aldri, aldri, ALDRI trene Brann!!!

Xminator

Typisk Odd-kamp på Stadion. Drøling av tid, grisespill, heldige mål og pipekonsert. Opdal driter seg ut, og takk for at det er i en kamp som ikke betyr mer enn æren. Eliteseriens beste keeper dret seg jo ut i sesongens kanskje viktigste kamp...

Cupfinaledommer? Joda... Like greit Brann ikke skal der med slik dømming. Mr Brage kan like godt fjerne de grå stripene i håret med en gang, han blir ikke mer autoritær av den grunn. Helt klar forbedringspotensiale der ja...

Huseklepp? Med en god vinter danker han Ludvigsen ut av laget.

Når det er sagt, så var det enda en gang vår akillessene denne sesongen som felte oss. Effektiviteten. Brann spiller bedre fotball enn de fleste. Og skaper flere målsjanser enn de fleste. Målene uteblir.

Vil også dele ut skryt til Walde som gjør ett mer enn godkjent innbytte. Bør starte neste kamp til fordel for Macallister!

Med Andresen og Sæternes skadefrie hele sesongen hadde dette vært kampen der vi sikret seriegull. Så får vi håpe de bruker pengene fra Scharner til å styrke laget før neste sesong.

Go Up