• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Første spiller ut

Started by Xminator, October 21, 2005, 08:39:26 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Første spiller ute av Brann før neste sesong er Tom Sanne. Han går til en jobb i Statoil.
http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=88005

Det har blitt mye pepper på Sanne på Stadion. Men han bør få skryt for å ikke ha gitt opp, og har sin del av æren for at høsten ikke er totalt misslykket.

Lykke til Sanne.

viks

Han finter alle mann, og scorer (kanskje snart??) for Brann!

Takk for alt Tom!
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

EPPY

egentlig litt synd, han har jo kommet seg i Høst, det var andre jeg heller ville skulle forsvinne, iallefall før Tom. ja ja heller ikke det værste som kunne skje

Beistet

Da var Tom vekke ja. Kanskje kunne han fått en god sesong neste år. Han har jo ikkje vært dårlig i høst.
Men når han no skal vekk kan jo kanskje Statoil tilby Knudsen jobb også Samme kor, bare han kommer seg vekk fra Brann.  :wink:
Kanksje dette ser lovende ut folkens.

Stoffi

Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

OmOssSjølOgHansaøl

Då må Brann definitivt intensivere jakten på en sentral midtbanespiller, for eg kan aldri tenke meg at Andresen blir skadefri hele neste sesong. Ka gjør vi då hvis Miller eller Haugen får seg en lårhøne i en kamp, eller karantene? Nei, no tror eg midtbanebudsjettet til Per-Ove nettopp økte. I vinter tror eg Per-Ove får penger nok te å styrke hele sentrallinjen (utenom keeperplassen) med tre-fire talenter og/eller klassespillere. Det e då også helt nødvendig hvis Brann ska ta mål av seg te å klare medalje neste år.

(I samme slengen: Få inn en dyktig spillerutvikler så vi får mest mulig ut av de enkelte spillerne Brann har investert i! Ikkje alle har et eget apparat rundt seg og/eller gode nok "trene-seg-sjøl-egenskaper", som Scharner.)

Uansett: Takk for god innsats, Sanne!
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

AtroZ

Jeg mener det er egosistisk av sanne å forsvinne nå. Han var dårlig sålenge han konsentrerte seg om studiet på NHH, så spiller han et par mnd ganske ok, og forsvinner det øyeblikket han får noe annet å gjøre. Det er selvsagt et bevis på sterk psyke at han nå spiller ok etter all kritikken han har fått, men det er fortsatt ilojalt å forsvinne nå. Jeg tar selvsagt forbehold om at det ikke er en "gjensidig" oppsigelse.

PS: Jeg har IKKE vært en av sanne hetserne.
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

Toa

Det overasker meg ikke mye at dette skjer. Har aldri hatt følelsen av at den mannen har hatt spesielt mye ambisjoner på fotballbanen.
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

naitsirk

"Jeg mener det er egosistisk av sanne å forsvinne nå. Han var dårlig sålenge han konsentrerte seg om studiet på NHH, så spiller han et par mnd ganske ok, og forsvinner det øyeblikket han får noe annet å gjøre. Det er selvsagt et bevis på sterk psyke at han nå spiller ok etter all kritikken han har fått, men det er fortsatt ilojalt å forsvinne nå. Jeg tar selvsagt forbehold om at det ikke er en "gjensidig" oppsigelse."

fotballkarriera hans e vel på hell og han gjer vel lurt i å ta ein jobb der han sikkert får dobbelt so bra betalt som i brann. han har vel skjønt so pass at morgendagens brannlag ikkje blir bygd rundt han.

fettnok

tviler på at sanne får bobbelt så bra betalt i statoil.
ette går aaaaaldri bra!

Nixon

Quote from: "AtroZ"Jeg mener det er egosistisk av sanne å forsvinne nå.


Egoistisk? Er vel akkurat det motsatte som har skjedd her. Sanne innser at det vil bli lite med spilletid neste år med tre nye kantspillere på plass, og vil ikke kun være en utgiftspost på Brann sitt lønnsbudsjett. Noe som tross alt sikkert er en ganske behagelig tilværelse. Så han setter på mange måter laget foran seg selv. Det står det respekt av!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

AtroZ

Mulig han har tatt en fornuftig avgjørelse, men jeg håper fortsatt den er tatt i samarbeid med brann.
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

Henki

Quote from: "Xminator"Første spiller ute av Brann før neste sesong er Tom Sanne. Han går til en jobb i Statoil.


Noen som vet hvilken stasjon han skal jobbe på?  :D
Ballen skal fremover!

Eikeland

Gratulerer med dagen alle sammen!
eir Hasund

Truls Mulelven

Sanne er sikkert en utrolig hyggelig og lojal fyr, men når fyren først har fått smake stadiontrollets vrede, da blir selvtilliten umulig å bedre... Synd for ham at han kom skjevt ut, men det var umulig å gjøre noe med det... Han kommer løpende oppover vingen, og løper bare rett inn i backen som lurer på hva i alle dager som skjedde.... Hvis han ikke er i stand til å dra en enkel overstegsfinte og løpe forbi, så er det bedre å smelle ballen inn i feltet i retning Winters før han kommer til backen, enn å bare løpe på den stakkars forsvarsspilleren.... Lykke til i Statoil.... Bedre å hente et ungt bergenstalent enn en reserve fra Viking!

Stalin

Synd.. en fet fyr!

Syns synd på idiotene som sier jippi til dette..

BL

Er vel strengt tatt ingen hemmelighet at dette ikkje er noe stort tap.
Hansa-
Felt Z

Eikeland

Quote from: "Stalin"Synd.. en fet fyr!

Syns synd på idiotene som sier jippi til dette..


Synes synd på deg som har så grasalt lite peiling på fotball at du ikke skjønner at dette var på høy tid.

Ingen tvil om at Sanne er en lojal og gjerne flott fyr, men spille fotball kan han ikke

Lykke til i Statoil!
eir Hasund

EPPY

Selv om ikke alle ( eller de fleste) synes det er noe tap At sanne forsvinner, synes jeg vi skal gi han en verdig avslutning på Søndag!
Han har tross alt bare gjordt så godt HAN kan selv om det ikke er så mye.

Truls Mulelven

Han får sikkert høflig applaus, men ikke mer enn det og en blomsterkvast....

Go Up