• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Siste kamp med det "gamle" anlegget

Started by Truls Mulelven, October 18, 2005, 23:57:10 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Truls Mulelven

Lurer på om det blir fullsatt på søndag?

Gamle stadion fortjener en verdig avslutning. Når sesongen 2006 sparkes i gang, blir det med nesten bare sitteplasser. Blir sikkert rart å se klokkesvingen med skikkelig tribune.

Hvordan kommer det til å bli til slutt når alt er ferdig? Skal hele stadion bli lik. Altså, skal Hansatribunen rives til slutt, slik at det kommer svinger på den siden også, slik som i klokkesvingen? Blir kapasiteten på 23-24000 når alt er ferdig utbygget? Forsto det slik at den blir nesten 20000 når sesongen 2006 starter.

Blir det en høytidelig markering på søndag? 16000 tilskuere?

Bare lurer.....

BL

Tipper det blir 15000 +/- på søndag. Og når det nye anlegget står ferdig blir det sitteplasser til i overkant av 20000, slik jeg har fortått det.
Hansa-
Felt Z

Xminator

Det er solgt 12500 billetter. Så 14-16000 er ikke helt urealistisk.

atlascopo

Nå er det vel meldt kuling og regn. Så vi skal ikke forvente at så mange gidder stå uten tak i klokkesvngen. Tipper 12-13000

atlascopo

Quote from: "Xminator"Det er solgt 12500 billetter. Så 14-16000 er ikke helt urealistisk.



Dette er biletter som er solgt + de som akkuratt nå er reservert hos ticknet. Har i hvertfall vært slik før. Er nok en del som reserverer, som ser været litt ann før de gidder hente bilettene. Derfor kan det av og til værsere høyere biletter solgt tall, tidlig på kampdagen, enn det som møter opp på stadion om kvelden.

EPPY

Etter det jeg har forstått stoppes reservering av billetter 3 dager før kamp. Da kan de kun kjøpes direkte på narvesen og brann utsalgssteder.
Så at tallet 14-16000 blir så alt for høyt har jeg ingen tro på

Go Up