• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Restitusjons trening

Started by Beistet, October 18, 2005, 20:47:39 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Beistet

Eg leste for noen uker siden at Brann spillerne ikkje restituerer seg før dagen etter en borte kamp. Etter RBK kampen reiste vi til byn, og gjett hvem vi møtte på utestedet Vista?, jo, Brann spillerne, og de drakk ikkje COLA for å si det sånn. Eg blir skuffet når eg ser dette. Alle som har hatt med trening å gjøre vet at alkohol bryter ned kondisjonen og særlig rett etter en trening/kamp. Det eg så den kvelden gjør meg forbannet og eg håer deg bedrer seg med den nye Kondisjonsansvarlige i Brann.. Hadde eg vært Mons Ivar skulle eg banket ølet ut av de dagen etterpå.

LandåsKongen

nå må du roe deg litt..
La nå sillerne få gå ut å ta seg en øl eller to. Tror ikke det er dette som er grunnen til at brann er så dårlig.

viks

Et slikt innlegg egner seg mer på en privat mail til Mons Ivar enn på et debattforum spør du meg...

Spillerne er mennesker de og, og om de hadde lyst og ta seg en pils etter kampen og fikk lov av MIM til dette så blir det bare ren spekulasjonsartet diskusjon her. Vet du at de ikke hadde fått lov til dette eller?

Det ender garantert med en helside i både BA og BT og slike "sensasjons nyheter" har vi hatt nok av den siste tiden, uten at vi supportere skal bidra med disse...

Dette syntes jeg vi skal holde oss for god til, og hvis noen på død og liv må rope ulv, så gjør dette i rolige former til MIM
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

abe78

Leser media disse sidene?


(Sarkasme)
.og husk!

Xminator

Det er 7 dager til neste kamp. Gi spillerene en liten pause. Det kler enkelt og greit ikke spillere som Miller å opptre som en munk.

Candyman

Quote from: "abe78"Leser media disse sidene?

(Sarkasme)

Jaja, de får nå iallefall bedre lesning hos oss en vi får av dem ofte. Selv med den kvaliteten som enkelte ganger er her inne.
Så da skulle den saken være grei!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

viks

Hans Tveit var jo på Dylan konsert igår og hadde fri to dager.

Tviler sterkt på at ikke de resterende hadde fått lov og ta seg en pils eller to på byn dersom de ønsket det.

Syntes vi skal glede oss over litt folkelighet fra Brannspillerne, de er jo tross alt mennesker de og!

Hadde vi fått engelske tilstander i Bergen (Ref Rooney, Ferdinand, Dyer, Bowyer osv osv), DA kunne vi ropt ut et varsko...

I så måte syntes jeg innlegget fra trådstarter faller på sin egen urimelighet, og setter dette på kontoen for "skuffelse over 4-1 nederlag"...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Lurkin

Rettskrivingspoliti alert!

Uansett. Hvilke spillere var det?
Jeg har personlig sett Charlie og Robbie komme ut av garderoben etter en hjemmekamp med hver sin bærepose som klinget godlyder a la Hansa-flasker.
Berømte Brann fra Bergen

Northside

3 A-lag spillere (som spilte kampen mot RBK) var å se på treningen dagen ettter det fryktlige tapet! Mjelde var en av de som ikke var der... Skammelig mener eg, etter en slik kamp burde hvile vært utenkelig.

Candyman

Quote from: "Lurkin"Rettskrivingspoliti alert!

Uansett. Hvilke spillere var det?
Jeg har personlig sett Charlie og Robbie komme ut av garderoben etter en hjemmekamp med hver sin bærepose som klinget godlyder a la Hansa-flasker.

Ja, kanskje det var en sekspakning med glasscola de skulle ha med på tippelaget til POL. Er sikkert fremdeles noen skinnjakker igjen og loppe Piddien for.

Dette blir å lage storm i ett ølglass....
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Lurkin

Jeg kjenner lyden av Hansa-klirring når jeg hører den, believe me.

Men dette blir å lage 14 omeletter av 1 egg.
Berømte Brann fra Bergen

naitsirk

synst ikkje eg.
fotballspelara skal liksom vera toppidrettsutøvere som tjener fett på hobbyen sin.
kanskje nettopp da e sånn holdning som miller og winters har som gjer at dei ikkje spelar på eit høgare nivå enn tl.

greit nok at dei skal få lov til å ta seg eit par pils, men ikkje i sesongen. og ihvertfall ikkje etter ein kamp.
dette vitner om ein kultur i brann som gjer at me aldri får oppleva gull på ganske mange år.

no treng dei som var på pub i trondheim sikkert 1-2 dagar lengre på å restituera seg og plutselig e da kamp igjen. Uproffesjonelt spør du meg.trudde faktisk at sånt berre skjedde i 5.divisjon

har sjølv dreve med idrett på høgt nasjonalt plan og veit kva som hjelper og ikkje hjelper etter kamp/trening.

Candyman

Quote from: "Lurkin"Jeg kjenner lyden av Hansa-klirring når jeg hører den, believe me.

Men dette blir å lage 14 omeletter av 1 egg.

Jojo, små brune hansaøl har en egen fin klang, med på den :-)

Men å spekulere i at de skal på fylla for de har en pose med seg er å dra an litt langt. Håper ikke BT kliner dette på førstesiden i morgen.

Det blir som å grave i mosen etter ugler.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Lurkin

Ikke se på meg, jeg har ingen problemer med at de tar seg noen øl etter kamp. Jeg gjør det etter, under og før hver Brann-kamp (og er minst like aktiv, engasjert som jeg tror jeg er).

Og de er jo skotter, når Erik begynner å dra øl etter kamp blir jeg mer bekymret.

Men som sagt, blir som å kaste høns inn i et revehi (tom for ordspill snart).
Berømte Brann fra Bergen

EPPY

Andre lag i tippeligaen tar straffetrening kl 1 om natten når de taper, hva gjør spillerene på brann, Fester?
Hører ikke hjemme noen plass, har de gjordt dette etter alle tapene i år?
Hvem vet. De bør holde seg for god til dette, det er faktisk jobben deres!

Xminator

Det er bra du får ny FM å leke med. Der kan du straffe spillere etter eget hjerte :p

Lurkin

Ja, haha, i morgen. Så på demoen at Tom Sanne fremdeles er en mann med 18-19 i dribbling. Miller tar vel Hangeland i luften også.

Uansett, teit topic, steng.
Berømte Brann fra Bergen

Go Up