• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann Sparebanken Vest Cup

Started by KjellMo, October 10, 2005, 10:25:57 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KjellMo

Vi trenger fremdeles en del folk til å stille opp på dette.

BataljonenDotNo:
Brann Sparebanken Vest Cup er rett rundt hjørnet og turneringsledelsen har sendt oss følgende melding:
Hei
Som vanlig på denne tiden av året nærmer det seg avviklingen av Branncup.
Turneringen som i år består av ca. 480 lag, er fremdeles avhengig av at oss med hjerte i Brann stiller opp og yter en innsats for å få det hele trygt i havn. Derfor tillater vi oss også i år å be dere om hjelp til å bemanne våre banesekretariat, fortrinnsvis hovedsekretariatet på Brann Stadion.

Som dere ser slutter kampene i år litt tidligere på kvelden, noe vi igjen håper vil gjøre det letter for dere å si ja til å være med.

Turneringen spilles over følgende dager:

   * Lørdag 15. oktober
   * Søndag 16. oktober
   * Lørdag 22.oktober
   * Fredag 28. oktober
   * Lørdag 29. oktober
   * Søndag 30. oktober

Vi satser på å dele kampdagene i to vakter
1. vakt: kl. 09.00 - 14.00
2. vakt: kl. 14.00 - 19.00
(Fredag: kl. 17.00 - 21.30)


Oppgavene til sekretariatet går i hovedsak ut på å administrere dommerkort, føre kampresultater og veilede deltakere.

Vennligst gi tilbakemelding til kjellmo@bataljonen.no om du har anledning til å være med, samt hvilken datoer og tid på dagen du kan.
PS! gi beskjeden videre til andre som du tror vil stille opp
GGG Travel

Kalinkasvingen

Er ikke Brann Ung, som arrangerer denne cupen, en fotballklubb utenfor SK Brann? Hva får vi igjen for å hjelpe til på turneringen?

Northside

Plutselig tenkte Brann på oss supportere igjen :lol:

Neida, bare tuller.... er desverre opptatt de dagene.

GamleErik

Quote from: "Timmen"Er ikke Brann Ung, som arrangerer denne cupen, en fotballklubb utenfor SK Brann? Hva får vi igjen for å hjelpe til på turneringen?


Quote from: "Brann.no"
Brann Ung er Branns ungdomsavdeling. I 2005 stiller Brann sju lag som kommer inn under Brann Ung.


Det man får igjen for frivillig dugnadsarbeid er vel stort sett gleden av å være til nytte samt muligheten til å bli kjent med en gjeng flotte mennesker. (Du vet sånne som gjerne yter litt mer enn gjennomsnittet og ikke nødvendigvis setter seg selv først hver eneste gang.)
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

KjellMo

Quote from: "Timmen"Er ikke Brann Ung, som arrangerer denne cupen, en fotballklubb utenfor SK Brann? Hva får vi igjen for å hjelpe til på turneringen?



Ka vil du ha da?
GGG Travel

Kalinkasvingen

Skulle lagt ned hele Brann Ung spør du meg. Engasjer dere heller i den lokale klubben tilknyttet stedet dere kommer fra. De fleste som stiller,gjør jo dette bare for å virke som bedre supportere enn alle andre.

Strilen

Quote from: "Timmen"Skulle lagt ned hele Brann Ung spør du meg. Engasjer dere heller i den lokale klubben tilknyttet stedet dere kommer fra. De fleste som stiller,gjør jo dette bare for å virke som bedre supportere enn alle andre.


Det er ingen som spør deg om man skal legge ned Brann Ung. Det man spør om her er om det er noen som kan tenke seg å være så snill å hjelpe til i Branncup. Og mer latterlig setning enn den siste du skrev skal man jaggu lete langt etter. Nå kan ikke jeg hjelpe til denne gangen, men de gangene jeg har hjulpet til i Branncup har jeg gjort det fordi noen spør meg om hjelp og det har jeg da sagt ja til. Om naboen min spør meg om hjelp og jeg sier ja, så er jo ikke det fordi jeg vil virke som jeg er en bedre nabo enn andre. Men fordi jeg synes at det er greit å hjelpe andre som spør meg.

Go Up