• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

En Sann(e) sang

Started by viks, October 08, 2005, 14:52:05 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

viks

Etter Tom Sannes imponerende formoppsving i hoest, fremstår han for meg mer og mer som en "kult" helt. På tide med en musikalsk hyllest til toget fra Stavanger spoer du meg og jeg foreslår foelgende:

Melodi: Volares (Vieira osv)

Tooooooooooooooom Sanne, ååååååhhhh
Tom Sanne åååeeååh
Han finter alle mann,
og scorer mål for Brann

(gjentas en gang)


Fokuset i låten blir og tilstrebe og holde Toooooom lenge i starten av hvert vers..

Denne var proevd litt på Viking kampen, og jeg tror den kan vaere rimelig grei og få innfoert..

Merk at Sanne ikke har scoret i offisiell kamp for Brann ennå, men med en slik hyllest denne låten vil gi, så er det nok bare et tidsspoersmål foer målene begynner og renne inn!
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

EPPY

Helge laget et himla liv med denne sangen på nattbussen i natt!! Hvis han lover å la være å synge, er jeg med :lol:

Northside

Funket bra den sangen på hjemmekampen sist :D  Men den er en kraftig stemme dreper og du skal ha gode lunger for å holde ut Toooooooooooooooooom Sanne.

ole3000

hørte den godt sist gang, men er redd mange rister på hodet å ler i stedet for å synge med...
i går for en til!

rikstad

e i mot å "mobbe" spillere på brann!
Men denne mannen fjortjener bare å sitte på benken å absolutt ikkje nokken sang!
i e BRANN fra BERGEN

TcK

Sangen er helt sjef! Det er på sin plass med en hyllest til Sanne - Han blir (om han ikke er) Geddi2.

Hørte sangen fra en kamerat som var hjemme på Vikig-kampen (bor i O*lo), og jeg synes den svinger.

tck
Jesus elsker alle barna

viks

Quote from: "rikstad"e i mot å "mobbe" spillere på brann!
Men denne mannen fjortjener bare å sitte på benken å absolutt ikkje nokken sang!


Sangen er ikke mobbing! For meg fremstår som sagt Tom mer og mer som en slags "kult" helt ala Geddi som nevnt i et annet innlegg.

Melodien er jo en del brukt på fotballarenaer rundt om i europa, men klarer vi og holde på Tooooom så gjør vi sangen litt mer til vår egen, og litt mer unik og differrensiert i den grad vi kan dette.

Sanne sangen må runge, en skikkelig stemningsskapende sang!
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

rikstad

i e BRANN fra BERGEN

fettnok

sanne fortjener en sang. sanne kommer til å bli stor!
ette går aaaaaldri bra!

Mr_Soma

Jeg er forsåvidt enig med deg "Rikstad"

Hadde bare Sanne vært en vi bygget laget rundt - neste år skal den mannen være historie på dette Brannlaget.

Da skal vi ha en fullgod erstatter til Trond F. Ludvigsen, ikke en middels 2.divspiller som Sanne, han kan Løv-Ham få.

Greit at han har spilt noen OK kamper i det siste, men han hever ikke laget. Laget savner ikke han om han er skadet.

Vi må ha litt selvrespekt her folkens!

Jeg er HELT mot mobbing av spillere, men lag som RBK,LSK,VIF,Viking, Start,for å nevne noen , hadde aldri hatt han i start 11'eren.

Tenk heller på spillere til neste år!
- Hanstveit
- PVM
- Winters
- TFL

Vær så snill, glem Sanne nå!
Neste år skal vi vinne serien :)

runarnormann

Hva med aa skrive om 'Summertime' til 'Sanne-Tom'?
egenden Alf Dahl

jegløh

"My heart will go Tom"
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

runarnormann

Hva med ABBA's Our last Sanne?
egenden Alf Dahl


viks

Sanne er sjef, Sanne sangen kommer til og runge i Trondheim til helgen...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Go Up