• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Signerte de?

Started by fredda, October 08, 2005, 11:56:04 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

fredda

I går skulle Miller og Soma forhåpentligvis sette penn til papir og signere nye kontrakter. Jeg tenkte at avisene kanskje ville bringe oss svaret på hvordan det gikk i dag? Noen som vet noe? Lengde og lønn?

Hoppetuss

Notis i BT som fortalte at kontraktene ikke ble underskrevet. Soma har ferie og er på Jæren, Miller var ikke på stadion den dagen. Skulle bli en ordning over helgen.

fredda

Tenkte meg nesten det..  Soma signerer vel uansett. Han har ikke spilt opp mot sitt beste i år og er vel bare glad for å forlenge med Brann.. Miller er jeg litt mer spent på. Tipper han signerer ut 2007, like lenge som Winters har tenkt å bli.

BrannFa(e)n

Hmmm.. Miller sa i sommer nei til et tilbud met feeet lønn. Husker ikke tallene i hodet, men hvis Miller er så glad som det virker i avisene så tror jeg at Brann har bøyd seg til det, og Miller får det som han vil. Slikt er ikke bra, selv om Miller er en klassespiller.

(Det rimte)
rannfasiten

Motyka

Quote from: "BrannFa(e)n"Hmmm.. Miller sa i sommer nei til et tilbud met feeet lønn. Husker ikke tallene i hodet, men hvis Miller er så glad som det virker i avisene så tror jeg at Brann har bøyd seg til det, og Miller får det som han vil. Slikt er ikke bra, selv om Miller er en klassespiller.

(Det rimte)


Jeg tolker det heller slik som at Miller får som han fortjener om de nå har bøyd seg til det.

og ja, riming liker vi.

Du har vel noe du kan bidra med til i den fantastiske Soma sangen? Soma er god nok for Roma...
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

BrannFa(e)n

Miller er bedre enn Tiller..
Ja Miller er god nok for OSS
Ja Miller han kommer fra skottland
Og Miller han spiller på Brann..

(Tiller som vant serien med Brann i 63)

Tatt på sparket, selvfølgelig.
rannfasiten

Motyka

Quote from: "BrannFa(e)n"Miller er bedre enn Tiller..
Ja Miller er god nok for OSS
Ja Miller han kommer fra skottland
Og Miller han spiller på Brann..

(Tiller som vant serien med Brann i 63)

Tatt på sparket, selvfølgelig.


Selvsagt tatt på sparket, bare tenk hvor bra det blir med bearbeiding.

Se hvor han spiller, den godeste Miller.
Han trenger ikke piller.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

BrannFa(e)n

Quote from: "Motyka"
Quote from: "BrannFa(e)n"Miller er bedre enn Tiller..
Ja Miller er god nok for OSS
Ja Miller han kommer fra skottland
Og Miller han spiller på Brann..

(Tiller som vant serien med Brann i 63)

Tatt på sparket, selvfølgelig.


Selvsagt tatt på sparket, bare tenk hvor bra det blir med bearbeiding.

Se hvor han spiller, den godeste Miller.
Han trenger ikke piller.

..også et eller annet med "Driller".
rannfasiten

Motyka

Quote from: "BrannFa(e)n"
Quote from: "Motyka"
Quote from: "BrannFa(e)n"Miller er bedre enn Tiller..
Ja Miller er god nok for OSS
Ja Miller han kommer fra skottland
Og Miller han spiller på Brann..

(Tiller som vant serien med Brann i 63)

Tatt på sparket, selvfølgelig.


Selvsagt tatt på sparket, bare tenk hvor bra det blir med bearbeiding.

Se hvor han spiller, den godeste Miller.
Han trenger ikke piller.

..også et eller annet med "Driller".


...og gjerne noe med å spille motstanderen i filler.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

BrannFa(e)n

Quote from: "Motyka"
Quote from: "BrannFa(e)n"
Quote from: "Motyka"
Quote from: "BrannFa(e)n"Miller er bedre enn Tiller..
Ja Miller er god nok for OSS
Ja Miller han kommer fra skottland
Og Miller han spiller på Brann..

(Tiller som vant serien med Brann i 63)

Tatt på sparket, selvfølgelig.


Selvsagt tatt på sparket, bare tenk hvor bra det blir med bearbeiding.

Se hvor han spiller, den godeste Miller.
Han trenger ikke piller.

..også et eller annet med "Driller".


...og gjerne noe med å spille motstanderen i filler.


...Mens det virker som han chiller. Høhøhø.
rannfasiten

Motyka

Quote from: "BrannFa(e)n"
Quote from: "Motyka"
Quote from: "BrannFa(e)n"
Quote from: "Motyka"
Quote from: "BrannFa(e)n"Miller er bedre enn Tiller..
Ja Miller er god nok for OSS
Ja Miller han kommer fra skottland
Og Miller han spiller på Brann..

(Tiller som vant serien med Brann i 63)

Tatt på sparket, selvfølgelig.


Selvsagt tatt på sparket, bare tenk hvor bra det blir med bearbeiding.

Se hvor han spiller, den godeste Miller.
Han trenger ikke piller.

..også et eller annet med "Driller".



...og gjerne noe med å spille motstanderen i filler.


...Mens det virker som han chiller. Høhøhø.


Er vel først og fremst Sæternes som chiller, men kan gå god for Miller også.

Håper virkelig tifofolkene eller hvem det nå er som lager sanger kjenner sin besøkelsestid og griper fatt i disse gullkornene her.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

BrannFa(e)n

Quote from: "Motyka"
Quote from: "BrannFa(e)n"
Quote from: "Motyka"
Quote from: "BrannFa(e)n"
Quote from: "Motyka"
Quote from: "BrannFa(e)n"Miller er bedre enn Tiller..
Ja Miller er god nok for OSS
Ja Miller han kommer fra skottland
Og Miller han spiller på Brann..

(Tiller som vant serien med Brann i 63)

Tatt på sparket, selvfølgelig.


Selvsagt tatt på sparket, bare tenk hvor bra det blir med bearbeiding.

Se hvor han spiller, den godeste Miller.
Han trenger ikke piller.

..også et eller annet med "Driller".



...og gjerne noe med å spille motstanderen i filler.


...Mens det virker som han chiller. Høhøhø.


Er vel først og fremst Sæternes som chiller, men kan gå god for Miller også.

Håper virkelig tifofolkene eller hvem det nå er som lager sanger kjenner sin besøkelsestid og griper fatt i disse gullkornene her.


...Skulle nesten tro det var snakk om Gunnar Tiller..
rannfasiten

Brannjento

Soma har signert leste eg nettopp.
Signert til ut 2008 sesongen.
Miller vet jeg ikke.

arild


BrannSupporter

Quote from: "arild"http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/article470538.ece

Soma sier ja.. men Per Ove sier ikke noe...


Hmm, merkelig. Men sier Soma at han har signert, så har han jo det.

Nixon

Hmm, merkelig. Da kan ikke Mjelde og resten av Brann være så håpløse når en spiller som Soma velger å forlenge med klubben...
Rød makt på Hansa

Xminator

Han har ikke satt navnet sitt på kontrakten enda. Begge kontraktene er godkjent av styret. Med mindre Viola har ringt til hver forbannet klubb i europa denne helgen så skriver Miller under en gang neste uke (den gangen Ludvigsen *og* Miller er på Stadion til samme tid :p)

enavgutta

Snakket med Miller i går. Han signerer mandag. Så da skal jeg bare opprette en ny konto, så flaggaksjonen kan begynne :-)

Nixon

Quote from: "enavgutta"Snakket med Miller i går. Han signerer mandag. Så da skal jeg bare opprette en ny konto, så flaggaksjonen kan begynne :-)


Med den nye kontrakten har vel Miller råd til et aldri så lite bidrag...:)
Rød makt på Hansa

Candyman

Håper dette går veien. Miller må vi ha med videre....en klok spiller som vi er avhengig av.
Var mange rim her så slenger på en liten sang eg og. På sparket her også selvfølgelig....

Har du sett vår spiller Miller
Driller alle andre spillere i filler
Men det får isje dokkar se
For dokkar rykkar ner

(melodi for de få som ikke tok an': Min fetter Tyggen.....)
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Sharpy

Quote from: "Candyman"Håper dette går veien. Miller må vi ha med videre....en klok spiller som vi er avhengig av.
Var mange rim her så slenger på en liten sang eg og. På sparket her også selvfølgelig....

Har du sett vår spiller Miller
Driller alle andre spillere i filler
Men det får isje dokkar se
For dokkar rykkar ner

(melodi for de få som ikke tok an': Min fetter Tyggen.....)


STORT!!!
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

BrannFa(e)n

rannfasiten

Gull2006

Quote from: "BrannFa(e)n"Teit!


Om du ikke finner på noe bedre så kan du like gjerne være stille.

BrannFa(e)n

Jeg har noe bedre, så den er jo grei!

There's only one Charlie Miller
One Charlie Miller, oooh, One Charlie Miller
One Charlie Miller
There's only one Charlie Miller

And so on. Dere vet sikkert hvilken melodi. "Men vi giddasje å synge på engelsk!"

Det er bare én Charlie Miller
én Charlie Miller, åååh, én Charlie Miller
én Charlie Miller
Det er bare én Charlie Miller

Siden vi snakker og synger Bergensk blir "Det er bare" til "debare".

Og til Robbie Winters har vi Winter Wonderland-sangen.

Og Gull2006. Du er tydeligvis ikke så jævlig smart. Hva skjer om noen foreslår noe, og bare de som er positive til forslaget sier fra? Jo! Forslaget blir innført. Hva skjer om de som er uenig sier fra? Jo! Det er da høyst sansynlig at man må diskutere saken videre eller at det blir nedstemt. Hjernen er der for en grunn, så bruk den.
rannfasiten

Candyman

Quote from: "BrannFa(e)n"Hjernen er der for en grunn, så bruk den.

Du er jo tydeligvis klar over dette, så hvorfor gjør du ikke noe med det? Når argumentet ditt i en tråd er, and i quote: "Teit", så kan du jo ikke synes det er rart at Gull2006 reagerer. Du som påberoper deg at du har hjerne og greier, kan jo sikkert komme opp med noe bedre.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Brann-Peter!

Quote from: "BrannFa(e)n"Jeg har noe bedre, så den er jo grei!

There's only one Charlie Miller
One Charlie Miller, oooh, One Charlie Miller
One Charlie Miller
There's only one Charlie Miller

And so on. Dere vet sikkert hvilken melodi. "Men vi giddasje å synge på engelsk!"

Det er bare én Charlie Miller
én Charlie Miller, åååh, én Charlie Miller
én Charlie Miller
Det er bare én Charlie
Siden vi snakker og synger Bergensk blir "Det er bare" til "debare".

Og til Robbie Winters har vi Winter Wonderland-sangen.

Og Gull2006. Du er tydeligvis ikke så jævlig smart. Hva skjer om noen foreslår noe, og bare de som er positive til forslaget sier fra? Jo! Forslaget blir innført. Hva skjer om de som er uenig sier fra? Jo! Det er da høyst sansynlig at man må diskutere saken videre eller at det blir nedstemt. Hjernen er der for en grunn, så bruk den.


Guantanamera er vel det sangen opprinnelig heter..
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

lenuzen

http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/article470538.ece

alle sier forskjellige ting så vi får vente å se kem som har rett=)
rann i våre hjerter

AtroZ

Quote from: "Candyman"Håper dette går veien. Miller må vi ha med videre....en klok spiller som vi er avhengig av.
Var mange rim her så slenger på en liten sang eg og. På sparket her også selvfølgelig....

Har du sett vår spiller Miller
Driller alle andre spillere i filler
Men det får isje dokkar se
For dokkar rykkar ner

(melodi for de få som ikke tok an': Min fetter Tyggen.....)


Sangen var morsom den.

Det er BrannFa(e)n som er "Teit", det beviser han i samtlige tråder han skriver i.
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

jegløh

Hva med denne på ss?

"Kom igjen Charlie
Ja, kom igjen Charlie.
Ja kom igjen, kom igjen, kom igjen Charles.

Kom igjen Charlie
Ja kom igjen Charlie
Jaja, kom igjen, kom igjen, kom igjen, kom igjen, kom igjen, kom igjen Charles".

Melodi: Morgenstemning
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

DJ_ADG

Har vi ikkje en Miller sang som funker?

Charlie Charlie Charlie Charlie Miller
Charlie Charlie Charlie Charlie Miller
Charlie Charlie Charlie Charlie Miller
Han scorrer mål for SK BRANN.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

BrannFa(e)n

Altroz: Hva er det jeg sier som er teit? Det vil si. Hva er det jeg sier som er direkte feil, og som jeg aldri burde skrevet? Du går på meg med personangrep, og er det noe som er lavmål, så er det det. Jeg diskuterer her, og sier min mening. Den sangen suger harde kubjeller. Det er min mening, og jeg ser ikke at noe av det skal være teit eller noe. Når noen publiserer noe, må de klare å ta den negative kritikken like bra som den positive.

DJ_ADG: Den sangen funker også.
rannfasiten

Candyman

Diskutere er greit nok. Enstavelsesord er ikke diskusjon.
Det skjønner vel du med hjerne.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Nixon

Quote from: "BrannFa(e)n"Du går på meg med personangrep, og er det noe som er lavmål, så er det det.


Lavmål som "Og Gull2006. Du er tydeligvis ikke så jævlig smart."?
Rød makt på Hansa

BrannFa(e)n

Jeg kommer med antagelser og et par sleivspark mot en person som har sagt noe utelukkende hårreisende. Det er opp til den personen å tolke det som personangrep og/eller om det er riktig. Jeg forteller personen mitt intrykk av personen på grunn av personens tåpelige utsagn. Om personen som har kommet med personangrep mot meg kan begrunne det med sitater av meg som er feil og tåpelige, gjør det ikke meg noe hva jeg blir kalt. Da gjelder selvfølgelig ikke ting som jeg har rettet opp i.
rannfasiten

Gull2006

Quote from: "BrannFa(e)n"

Og Gull2006. Du er tydeligvis ikke så jævlig smart. Hva skjer om noen foreslår noe, og bare de som er positive til forslaget sier fra? Jo! Forslaget blir innført. Hva skjer om de som er uenig sier fra? Jo! Det er da høyst sansynlig at man må diskutere saken videre eller at det blir nedstemt. Hjernen er der for en grunn, så bruk den.


Det tror ikke jeg.. om sangen er dårlig så kommer ikke folk til å bli med på å synge den, så enkelt er det.

Jeg bruker hjernen en hel del, men ikke på slike fillesaker som dette. Det er lov å si i fra ja, men kom med noe bedre i stedet for å slenge med leppen. Bra forslag fra deg forresten! Du trenger i hver fall ikke å bli forbanna.

Kruxleiven

Quote from: "jegløh"Hva med denne på ss?

"Kom igjen Charlie
Ja, kom igjen Charlie.
Ja kom igjen, kom igjen, kom igjen Charles.

Kom igjen Charlie
Ja kom igjen Charlie
Jaja, kom igjen, kom igjen, kom igjen, kom igjen, kom igjen, kom igjen Charles".

Melodi: Morgenstemning


Hvilken melodi var det jegløy? Morgenstemning? Finnes en slik melodi, eller diktet den opp selv? Den var ekkel! Skikkelig stygg tekst med sikkert like ræva melodi. Hjelpede meg!

Ser du mye håndball eller? Snart er det desember og da er det kvinnehåndball for alle penga igjen. Kan sikkert plukke opp en del tekster der! Gled deg!

mobli

Quote from: "Kruxleiven"Hvilken melodi var det jegløy? Morgenstemning? Finnes en slik melodi, eller diktet den opp selv? Den var ekkel! Skikkelig stygg tekst med sikkert like ræva melodi. Hjelpede meg!


Ser ikke noe galt med hverken teksten eller melodien. Selv om jeg heller ville brukt "Morgenstemning" til en annen sang.
Skal man absolutt synge om at Miller bør signere ny kontrakt, så vil jeg heller at vi tar frem den gode gamle "kontrakt, hvis du elsker Brann"-sangen.

jegløh

Quote from: "Kruxleiven"Hvilken melodi var det jegløy? Morgenstemning? Finnes en slik melodi, eller diktet den opp selv? Den var ekkel! Skikkelig stygg tekst med sikkert like ræva melodi. Hjelpede meg!


Aldri hørt om Morgenstemning, Krux? Imponerende,
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

viks

Denne tråden har jo virkelig tatt en imponerende vending!

Her snakker vi om alt fra personforfølgelse til norske komponister...Only in Bergen...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Xminator

Vi trenger noen tekster som kan passe til noe fra Grieg. Han var jo både bergenser og skotte, så det hadde jo passet ;)

Candyman

Quote from: "viks"Denne tråden har jo virkelig tatt en imponerende vending!

Her snakker vi om alt fra personforfølgelse til norske komponister...Only in Bergen...

Litt av grunnen til at det aldri blir kjedelig å være bergenser og brannsupporter.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

nummer9

For å komme tilbake til tema:

Har de signert?

Xminator


Nixon

"Etter dagens løpetur i Isdalen dro skotten rett i et møte med sportslig leder Per-Ove Ludvigsen."

Ny strategi fra POL: Få Miller til å skrive under når skotten er på sitt svakeste...:)
Rød makt på Hansa

BL

Quote from: "enavgutta"Snakket med Miller i går. Han signerer mandag. Så da skal jeg bare opprette en ny konto, så flaggaksjonen kan begynne :-)


Vi venter  :wink:  (eller hvertfall noen av oss)
Hansa-
Felt Z

OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: "Candyman"Har du sett vår spiller Miller
Driller alle andre spillere i filler
Men det får isje dokkar se
For dokkar rykkar ner

Bedre sent enn aldri, men eg må bare få si at dette e en glimrende kombinasjon av bergensk vidd, eleganse og glimt i øget. Sofistikert og "tjuaguttaktig" på samme tid, te tonen av en gammel Bergensvise. Sånn ska det gjøres!

Men det aller morsomste blir kanskje å se Miller stå og klø seg i hovvet og lure på ka det egentlig e vi sønger.  :)

(Og forresten så va'kje jegløh sin Griegversjon dum den heller ...)
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Go Up