• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tifo for storestå Odd kampen

Started by Mr. Walde, October 07, 2005, 13:02:37 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Erik

heh det finnes mer enn nokk fra før du.. et par til kan ikke skade denne siste kampen.. Store stå bør vere åpen for alle da..

Stalin

Quote from: "rikstad"
Quote from: "Erik"Jeg syns at gjerder osv bør fjernes før den siste kampen? la alle få dele på store stå den siste kampen..


Sånn at alle de fjortis jentene som ikkje e medlem i Bataljonen kan komme seg inn på feltet å ødelegge mer!!??
Neppe en go ide!
¨
Det er jo nettopp der fjortisjentene står..
Herregud, her får vi mye med oss!

Erik

Tro meg, jeg har fått med meg at drittungene står der.. Kanskje vi skal få vekk de mongogjerdene, Sånn at vi kan få litt eldre folk inn?

rikstad

Quote from: "Stalin"
Quote from: "rikstad"
Quote from: "Erik"Jeg syns at gjerder osv bør fjernes før den siste kampen? la alle få dele på store stå den siste kampen..


Sånn at alle de fjortis jentene som ikkje e medlem i Bataljonen kan komme seg inn på feltet å ødelegge mer!!??
Neppe en go ide!
¨
Det er jo nettopp der fjortisjentene står..
Herregud, her får vi mye med oss!


Tro meg når eg siar at d KRYR av fjortiss jenter utenfor gjerdene t bataljonen! mer enn de e innenfor
i e BRANN fra BERGEN

Erik

okey.. Da fjerner vi gjerde mot hansa? Sånn at den eldre garden kan trekke inn mot midten.. så holder vi de andre igjen..

BL

Kan jo bare åpne dørene på gjerdene og sette to vakter til å sjekke id og be om 3 gode grunner til at de skal slippe inn på midten. Så kan bataljonen sette seg ned på forhånd og skrive grunner som er godkjent og ikkje er godkjent.

Då hadde det blitt liv ja.... Og vi må jo ikkje finne på å gjøre det enkelt og bare synge for faen!!
Hansa-
Felt Z

Northside

Quote from: "BL"Kan jo bare åpne dørene på gjerdene og sette to vakter til å sjekke id og be om 3 gode grunner til at de skal slippe inn på midten. Så kan bataljonen sette seg ned på forhånd og skrive grunner som er godkjent og ikkje er godkjent.

Då hadde det blitt liv ja.... Og vi må jo ikkje finne på å gjøre det enkelt og bare synge for faen!!


då kan vi bare stenge dørene då, ingen som kommer inn uansett :lol:

Nixon

Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "BrannFa(e)n"Brann, Bataljonen og Brannsupportere blir gjort til latter, igjen.[/b]


hehe, stemmer... ser de snakker om det på kjernen :lol:


Hva Kjernen synes er for meg revnende likegyldig. SS var en institusjon i fotballnorge da trønderne stod med karsk og mokasiner på en gresskledd skråning på Lerkendal og lagde null stemning.

Jeg synes absolutt SS sitt endelikt fortjener et banner før det reiser seg som en Fugl Fønix opp av asken til et nytt og bedre liv et annet sted på Stadion.

Trøndere meg mitt i ræven!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Alexåsane

SKulle hatt en tifo med noe som " Gimleveien Velforening, hvem var her først, dere eller Brann Stadion?"
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Rasmus_brann

Quote from: "Alexåsane"SKulle hatt en tifo med noe som " Gimleveien Velforening, hvem var her først, dere eller Brann Stadion?"

Den var faktisk en av de bedre ideene som har kommet he....
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Gull2006

Quote from: "Motyka"
Quote from: "Xminator"
Vi har ikke tid. Vi har en måned før gimleveien rævkjørerforening har klart å sette en effektiv stopper for SK Brann.



Var da ett pussig navn på ett sameie.


hehe. hadde gjort seg det på et banner...

Jonasbrann1

Quote from: "Rasmus_brann"
Quote from: "Alexåsane"SKulle hatt en tifo med noe som " Gimleveien Velforening, hvem var her først, dere eller Brann Stadion?"

Den var faktisk en av de bedre ideene som har kommet he....
Enig denne var bra
Blod e tjukkare enn vann

krøvel vellevold

Quote from: "Nixon"
Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "BrannFa(e)n"Brann, Bataljonen og Brannsupportere blir gjort til latter, igjen.[/b]


hehe, stemmer... ser de snakker om det på kjernen :lol:


Hva Kjernen synes er for meg revnende likegyldig. SS var en institusjon i fotballnorge da trønderne stod med karsk og mokasiner på en gresskledd skråning på Lerkendal og lagde null stemning.

Jeg synes absolutt SS sitt endelikt fortjener et banner før det reiser seg som en Fugl Fønix opp av asken til et nytt og bedre liv et annet sted på Stadion.

Trøndere meg mitt i ræven!


Det er jo ikke Store Stå-GJENGEN (oss selv) det skal lages tifo om. Vi skal vel ikke dø eller ligge hjemme og se kampene på TV. Vi vil jo alltid gå på Stadion! Det er Store Stå-TRIBUNEN det skal lages et banner om. Det er den som skal rives, og vi markerer avslutningen for en epoke. Supportergjengens tilholdssted 1987-1998 (minus Moss-kampen i 1998) og 2000-2005. Syns det er helt på sin plass å markere dette! I perioden 1987-1996 var vi Norges største og beste supportergjeng. Det var bare VIFs "Apeberg" som var av supportergjenger før dette, og de var vel sånn ca 50-100 mann før SS kom igang til semifinalen mot Hamkam i 1987. Alle andre supportergjenger kom fra rundt 1990 og utover. Store Stå var frem til midten av 90-tallet forbilder og pionerer i den norske supporterkulturen. Det var vi som begynte med bluss og sånt på begynnelsen av 90-tallet. Syns absolutt tribunens siste kamp bør markeres! Spesielt når vi fra neste sesong av også vil få en helt ny plassering.

Disse trønderne har neppe noe nostalgi knyttet til sitt gamle stadion. De stod, som Nixon sier, på noen talentløse gresskråninger en halv mil unna banen. "Fragleberget" (forløperen til Kjernen) var en gjeng på 30 mann helt frem til midten av 90-tallet. De begynte ikke å vokse før de hadde vunnet serien (og vært med i CL) en masse år på rad!
Legg ned hele klubben!

Laxevaag

Noen som husker artikkelen? En dobbeltside om norske supportgjenger, med bilde over begge sidene av Store Stå på bortetur, med bluss, røykbomber og skjerf foran ansiktene. Det sto blant annet;

"Store StÃ¥ fra Bergen er en fargeklatt, (...) en kjærkommen avveksling fra det trauste, norske"  og "(...) kontinentale og fotballgale"

Hva med å avslutte på samme måten...

krøvel vellevold

Quote from: "Laxevaag"Noen som husker artikkelen? En dobbeltside om norske supportgjenger, med bilde over begge sidene av Store Stå på bortetur, med bluss, røykbomber og skjerf foran ansiktene. Det sto blant annet;

"Store StÃ¥ fra Bergen er en fargeklatt, (...) en kjærkommen avveksling fra det trauste, norske"  og "(...) kontinentale og fotballgale"

Hva med å avslutte på samme måten...


Det var i Bladet Fotball sommeren 1993. Bildet var fra en bortekamp mot Sogndal. Den gang spilte VIF for ca 1000 i 1.div. og vi kunne le av alle bønder i vårt land... Husker også en artikkel fra 1992(?) som het "Folk og røvere på Apeberget". Den handlet om Klanen (eller "Apeberget" som de ble kalt den gangen). De var ikke stort mer enn 100 den gang...
Legg ned hele klubben!

Northside

Ja det var nok gode tider før, her er noen flotte bilder fra "gamledager", kan vi håpe på noe slikt igjen?

legg merke til de små Hansa flaggene, hehe.





Noen som sitter på flere slike bilder? :)

Brann-Peter!

Faa guttene ned paa storestaa i siste kampen! De kan virkelig faa med seg resten av folket paa storestaa til noe virkelig knask! Bluss og royk til det koker over paa stadion! ahh herlig..

Guttene - kom ned..
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Stoffi

De bildene der er noe av det stiligste vi har. Håper vi får slike tilstander tilbake en gang.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Nixon

Tror dere ikke at det vil bli lettere å bli tilgitt i denne siste SS-kampen hvis noen tar med seg bluss på tribunen? Kjør på med bluss! Jeg holder gjerne en.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Gull2006


Brannfrelst

Kan vedde en tier på at det bare blir de vanlige flaggene,i tillegg til et tekstbanner alla Geddi 2003. Men om det blir noen som tar med seg noen bluss så skal eg gjerne holde.
2.10.07-Gullet kom hem!

Stoffi

Quote from: "Nixon"Tror dere ikke at det vil bli lettere å bli tilgitt i denne siste SS-kampen hvis noen tar med seg bluss på tribunen? Kjør på med bluss! Jeg holder gjerne en.


Klientellet hindrer vel det. Er man en kar på over 20, rager man ganske høyt i terrenget og har vanskeligheter for å gjemme seg.

Men for all del, hadde vært artig med bluss. Jeg skal gjøre mitt beste for å hindre at blusserene ikke skal bli tatt med ut. Står vi samlet, kan securitas gjøre null og niks.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Mr_Soma

Men da kommer jo onkel blå.... men synes virkelig vi kan unne oss bluss siste kampen. For å markere oss litt ekstra.

Det er ikke mulig å feste blussen på gjerdet opp mot Umbro da?

Da er det ingen som holder den, ergo ingen får smekk.

Vi gjorde noe lignende på Cupfinalen.

SKB e BEST!!!

Står det mange samlet med bluss tror jeg det skal gå greit, selvfølgelig vil det få konsekvenser, men ikke å mye på enkeltpersoner.
Har alltid vært for bluss og syns at det er synd at vi har så lite av det.
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

BL

Hansa-
Felt Z

Charlie Winters

e d noen som vet kor vi får tak i bluss?
RANN vinner!

SKB e BEST!!!

Tar noen på seg av ansvaret for å kjøpe bluss så tror jeg dere kan finne en del som er villige til å holde de..
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

rødesk

Quote from: "SKB e BEST!!!"Tar noen på seg av ansvaret for å kjøpe bluss så tror jeg dere kan finne en del som er villige til å holde de..


tviler på det.. alle sier at de tør, men alle trekker seg.. Var vel snakk om før sesongen at ultras folka skulle blusse men det ble aldri noe av..
oen må gå...!

SKB e BEST!!!

Joda, men det er mye lettere å tørre hvis andre gjør det! Det må da finnes noen som tør å dra de andre med seg til å blusse
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Charlie Winters

men kor får du kjøpt d??????
RANN vinner!

SKB e BEST!!!

Der de selger båtutstyr er det ikke det?
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

SeTrE

Håper vi får se masse bluss og røyk....viss alle her inne går sammen om og blusse, skjer det ingen ting med enkel personene....brann kommer til og få booot, men det tar vi vell ikke så tungt, TIFO gruppa har jo nok penger og betale med;) lol

Kunne også sett for meg kasteruller og konfetti en samband med Røyk/bluss...det hadde blitt phett!!

SeTrE

Man må ha båtbeviss for og få kjøpt der;)

Gull2006

Tror ikke at det er så lurt å annonsere noe slikt her på nettet.. om dere er en vennegjeng som står sammen, så gjør det sammen med de. sikkert mange som tar med seg pyro. men sikkert ikke like mange som har lyst å være føstemann som fyrer opp.

Send PM.. Jeg er med om noen kan skaffe pyro.

Ingen som blir tatt.. sikker på at SS kommer til å være fylt opp til randen mot Odd.

SS skal feires! :-D

Charlie Winters

Quote from: "Gull2006"Tror ikke at det er så lurt å annonsere noe slikt her på nettet.. om dere er en vennegjeng som står sammen, så gjør det sammen med de. sikkert mange som tar med seg pyro. men sikkert ikke like mange som har lyst å være føstemann som fyrer opp.

Send PM.. Jeg er med om noen kan skaffe pyro.

Ingen som blir tatt.. sikker på at SS kommer til å være fylt opp til randen mot Odd.

SS skal feires! :-D



eg og e med
RANN vinner!

Alexåsane

Tifo: banner med "Scharner please stay!!" ;)
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!


skip

Jeg må si jeg er veldig spent på om det kommer til å skje noe på SS i det hele tatt. Synes jeg har hørt det tidligere at folk skal fyre opp bluss og greier og greier, men at det aldri har skjedd noe. Noen som mener jeg er helt på bærtur nå?

Rasmus_brann

Quote from: "skip"Jeg må si jeg er veldig spent på om det kommer til å skje noe på SS i det hele tatt. Synes jeg har hørt det tidligere at folk skal fyre opp bluss og greier og greier, men at det aldri har skjedd noe. Noen som mener jeg er helt på bærtur nå?

Så sant, så sant... Men det e` jo en liten mulighet..... Håper på det beste, det hadde jo vært drit deilig med kaos-tifo..
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

SKB e BEST!!!

Tviler også på det kommer til å skje noe.. Blir vel noen storflagg foran SS og bånn steming som vanlig. Men håper på kaos-tifo og stemning som gir gåsehud langt opp etter ryggen!
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Brann-Peter!

Jeg er mere enn villig til aa holde et bluss!.. send PM til meg ogsaa hvis noen klarer aa faa fatt i pyro!
bluss eller ikke, om 1 helg skal det synges saa det rister i grunnmurene til medlemmene av diverse velforeninger rundt Brann Stadion!
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Kararay

her kan dere få kjøpt kasteruller UTEN hylse og div andre ting...

www.tifo.se
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

pusuren

Er lett med å blusse på odd kampen, å ser ut som vi lett kunne samlet 10-15stykker til å være med på dette... send pm om noen får til noe då;)

Romani3

Quote from: "rikstad"
Quote from: "Stalin"
Quote from: "rikstad"
Quote from: "Erik"Jeg syns at gjerder osv bør fjernes før den siste kampen? la alle få dele på store stå den siste kampen..


Sånn at alle de fjortis jentene som ikkje e medlem i Bataljonen kan komme seg inn på feltet å ødelegge mer!!??
Neppe en go ide!
¨
Det er jo nettopp der fjortisjentene står..
Herregud, her får vi mye med oss!


Tro meg når eg siar at d KRYR av fjortiss jenter utenfor gjerdene t bataljonen! mer enn de e innenfor


Definer en "fjortisjente" då... Lurer litt på ka dåkkar mener en "fjortisjente" e.

Men eg synes at alle som synger og lager liv burde stått samlet, uansett kor mange år de e. Bare de synger skikkelig, liksom. MED de andre, samme tempo osv.
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

rikstad

Tror han skrev dette fordi klanen hadde at lignene banner!
Tidi d. Var jo bare på kødd;)
i e BRANN fra BERGEN

Nordby

Quote from: "Kararay"her kan dere få kjøpt kasteruller UTEN hylse og div andre ting...

www.tifo.se


Jeg vil ikke anbefale de rullene...vi kjøpte dem for en liten stund siden, og de hadde en "blass" gul farge, og når du kastet dem (selv når du kastet dem "riktig") så fikk du maks ut halve rullen...Vi kjøpte 4000 ruller, vi fikk maks effekten av 2000..

Nordby
:FuglaTifo:.

bubba

Jeg har tilgang pÃ¥ billige bluss og er gjerne med Ã¥ blusse!Er det noen interreserte/eventuelt vet om andre som skal blusse,  sÃ¥ send meg et pm...gleder meg masse til kampen!

Mr_Soma

"BACK OFF BRUCE!"

"SCHARNER,NOT FOR SALE!"

lewis

Noen konkrete planer eller er det bare med snakket?
Som så ofte før...

rikstad

E nokk bare me snakket.

MÃ¥ si eg blir ganske sjokkert hvis d blir kaos tifo idag!
i e BRANN fra BERGEN

Go Up