• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

EN Store Stå-kamp igjen

Started by krøvel vellevold, October 07, 2005, 05:51:42 AM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: "jkippers"


Kunne ikke vært mer enig! Og Kanari fremstår som roboter på autopilot! Til dels også Klanen gjør det. Forutsigbare som f... Til og med scoringsjubelen er jo fast rituale der, når de automatisk går over i å hoppe og synge "Vål'enga shalala... heeeeey... Vål'enga shalala". Det er så koreografert det hele! Og denne Kanari-gjengen som synger om og om og om igjen samme jævla sangen i det uendelige... Helt talentløst!
Og husk at god stemning ikke nødvendigvis betyr allsang i 90 minutter, men ogsÃ¥ publikumsbrøl for ting som skjer pÃ¥ banen, piping, tilrop, osv. Eller sagt pÃ¥ en annen mÃ¥te: Høylydt engasjement og innlevelse.  
Impulsivitet og følelsesmessig engasjement i kampen; ja takk!
Legg ned hele klubben!

Kirk

Må si meg hjertens enig med Krøvel & co. Håper inderlig ikke at vi utvikler oss i retning Kanarifansen og italienske tilstander. Nei takke meg til godt gammelt britisk engasjement!

Det jeg savner mest fra "Gode gamle" Store stÃ¥ er humoren og de impulsive ropene til ting som skjedde pÃ¥ banen. Satser pÃ¥ minst én "Opp pÃ¥ gjerdet"  pÃ¥ siste kampen!
:wink:

syma

Helt enig med de siste her.

En annen ting er i løpet av de 10 første minuttene av en kamp, er de fleste sangene blitt sunget flere ganger, minst 2. Da sier det seg selv at mange ikke gdder være med 3- og fjerde gangen.

Det ender da med at halvparten er med på annenhver sang (meg inkludert) Alt blir bare halvhjertet.

Selvsagt er det en god del andre faktorer til dårlig stemning. Men tror litt av grunnen til at folk er så lite sangvillig er dette.

rødesk

Quote from: "Kirk"Det jeg savner mest fra "Gode gamle" Store stÃ¥ er humoren og de impulsive ropene til ting som skjedde pÃ¥ banen. Satser pÃ¥ minst én "Opp pÃ¥ gjerdet"  pÃ¥ siste kampen!
:wink:


Den gode gammle "opp på gjerdet" i siste kampen hadde vært hærlig..
oen må gå...!

Northside

Quote from: "Kirk"Må si meg hjertens enig med Krøvel & co. Håper inderlig ikke at vi utvikler oss i retning Kanarifansen og italienske tilstander. Nei takke meg til godt gammelt britisk engasjement!

Det jeg savner mest fra "Gode gamle" Store stÃ¥ er humoren og de impulsive ropene til ting som skjedde pÃ¥ banen. Satser pÃ¥ minst én "Opp pÃ¥ gjerdet"  pÃ¥ siste kampen!
:wink:

Står virkelig Allez? :lol:

BRANN gutten fra Os!

burde ikkje alle felt Z gutta kommt ned på ss denne siste kampen?? kunne blitt gøy det..
RANN<3

BrannFa(e)n

rannfasiten

Professoren

Quote from: "NorthsideFCDH"

Virker som det bare er vi igjen i hele verden som fortsatt har en britisk kultur, hehe


Desto storre grunn til aa vaere stolte av at vi er unike

Mr_Soma

Hele Bergen til pumpene, Store Stå-skuten skal reddes!

krøvel vellevold

Quote from: "NorthsideFCDH"


Så får vi være unike og eneste i verden, da! Og om det engelske LANDSLAGSpublikummet har trommer; hva så? Det er KLUBBfotballen vi mener, når vi snakker om engelsk stemning!
Legg ned hele klubben!

viks

Enda en forza allez, fugla, tromme, og ultras debatt!

De får vi visst aldri nok av...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

rødesk

vet ikkje om dette er sagt i en annen tråd, men SS flyttes til hansa ;D
Det er bestemt, ifølge BT..
oen må gå...!

Alexåsane

Quote from: "rødesk"vet ikkje om dette er sagt i en annen tråd, men SS flyttes til hansa ;D
Det er bestemt, ifølge BT..

Og BA.
Nedre del av Hansa for. 1800 plasser til BBB om jeg ikke husker helt feil.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

moffy_

Quote from: "Alexåsane"
Quote from: "rødesk"vet ikkje om dette er sagt i en annen tråd, men SS flyttes til hansa ;D
Det er bestemt, ifølge BT..

Og BA.
Nedre del av Hansa for. 1800 plasser til BBB om jeg ikke husker helt feil.


1400 plasser.. Jeg snakket med brann idag, fordi jeg har partourkort på hansa nedre, og de kunne fortelle meg at de som har p-kort der fra før får fornyet disse.. dvs at "store-stå" skal flettes innimellom partourkortinnehaverne.
fikk også opplyst at dette var en midlertidig løsning, og store stå (eg kaller de som har stått på SS til no for SS, og kommer sikkert allti til å gjøre d) skal flyttes et annet sted 07sesongen.
Eg sitter på Frydenbø og eg e stolt av d!

krøvel vellevold

Quote from: "moffy_"[ fikk også opplyst at dette var en midlertidig løsning, og store stå (eg kaller de som har stått på SS til no for SS, og kommer sikkert allti til å gjøre d) skal flyttes et annet sted 07sesongen.


JAHA! Der har vi DEN igjen! Da blir det vel å gjemme oss bort i et hjørne igjen! Herlig! Trodde vi hadde fått Nedre Hansa i boks for all fremtid! Nei, i 2007 ender vi nok opp med 150 plasser i et hjørne, eller i Klokkesvingen med solen i øynene.

Tragisk at vi i 2006 skal ha "alle mulige andre" midt inni gjengen. Enda flere folk som ikke synger, og som blir sure fordi de må stå! Trodde Brann hadde gjort det klart at man ikke kunne garanteres sin vante plass etter ombyggingen! Når ombyggingen er ferdig må jo alle sesongkort-greier starte på 0, og så må supportergjengen få hele Nedre Hansa uten at det skal være "alle mulige andre" der også!
Legg ned hele klubben!

syma

Er det sikkert at du får samme sete selv om du får fornyet det? Kan det være Brann bare mente at du beholder ansennitet osv.?

Blir jo bare tull å flette innimellom osv.

Det som må gjøres klart for å få bedre stemning er at "dette blir en tribune dat skal synges på". Hvis ikke kan de finne seg en annen plass.

Xminator

Joda, her ligger det an til noen flotte konflikter :)

rødesk

kan ikkje forstå at dette kan stemme.. dette kommer aldri til å gå bra!.. fult av familier som skal sitte og klage over at vi skal stå.. dette kan ikkje gå..
men eg kan heller ikkje tro at dette e rett.. kan ikkje noen fra bataljonen her si ka som skjer då?!
oen må gå...!

Nixon

Høres jo unektelig litt rart ut. For Brann sier jo at SS er flyttet til nedre Hansa fordi der kan de stå uten at det ødelegger utsikten for andre. Og så skal de på en måte skape problemer ved å la eksisterende partoutkortinnehavere få beholde sine plasser på samme feltet? Flette? Er jo å be om bråk!
Rød makt på Hansa

Alexåsane

Tviler på det blir noe fletting.. Gjerne at de flytter de som har partourkort der som "SS" vil stå, en annen plass på nedre Hansa.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

kabelmann

Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Professoren

Nei, blir nok foerst i aar 2007. Men at en ny familietribune maa staa ferdig foer SS flyttes til nedre hansa er vel forstaaelig.

Nixon

Quote from: "moffy_"Jeg snakket med brann idag, fordi jeg har partourkort på hansa nedre, og de kunne fortelle meg at de som har p-kort der fra før får fornyet disse.. dvs at "store-stå" skal flettes innimellom partourkortinnehaverne.
fikk også opplyst at dette var en midlertidig løsning, og store stå (eg kaller de som har stått på SS til no for SS, og kommer sikkert allti til å gjøre d) skal flyttes et annet sted 07sesongen.


Denne fremstår vel nå i et litt merkelig lys da sannheten var akkurat det motsatte...
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Det er hva som blir fast i fremtiden, som er viktig. Om Store STå må stå på Felt S en sesong, gjør igrunn ikke så mye. Det viktigste er hva som blir den permanente løsningen etter det. Og får vi hele Nedre Hansa, eller i hvert fall at vi får muligheten til å kunne utvide på sikt til hele Nedre Hansa, så er jeg storfornøyd. Da får vi heller leve med en litt kjip løsning en enkelt sesong. Den nye delen av Gamle Sitte tar vel ca 1700, om jeg ikke husker feil. Og det er jo plassene mot enden som går sist. Kan vi håpe på 500 - 1000 plasser her borte, er det en fin ting!
Legg ned hele klubben!

Chris*

Tja, hva skal man si, er jo forsåvidt forstålig at det ikke er mulig med flytting til hansa allerede neste sessong, så får man heller glede seg til 2007. Selv tror jeg dog ikke at jeg kommer til å benytte meg av felt S neste sessong, selv om dette blir supporter-feltet. Til det, er felt S altfor skralt, dårlig sikt og vanskelig å få med seg mange situasjoner på banen.
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

Go Up