• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Scharner mot England

Started by Superjack, October 06, 2005, 07:44:21 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Superjack

Hørte på radiosporten i morgens at Keiser Paul skal spille stopper mot England på lørdag.
Gleder meg til å se den kampen ja.

Scharner mot Owen....

Håper lillegutten Owen får grisebank i duellene! :D

Og så blir Scharner solgt til Arsenal for 100 miller, og opsjon på 30% ved videresalg. :)
Brannsupporter.

Tom C

Men de får ham ikke før etter vi er ferdig med gullsesongen 2006...
Aldri mer Obos....

Xminator

Opsjon om videresalg er nærmest totalt uintressant om han går til en av #1 klubbene. Om han derimot hadde gått til en av #2 klubbene utenfor england, som Monaco, Benfica (etc etc), klubber som faktisk selger spillerene sine videre, så er det mye verdt.

jegløh

Quote from: "Superjack"Hørte på radiosporten i morgens at Keiser Paul skal spille stopper mot England på lørdag.
Gleder meg til å se den kampen ja.

Scharner mot Owen....

Håper lillegutten Owen får grisebank i duellene! :D

Og så blir Scharner solgt til Arsenal for 100 miller, og opsjon på 30% ved videresalg. :)


Rykter i England sier at Crouch starter sammen med Owen.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Christian

Quote from: "jegløh"
Quote from: "Superjack"Hørte på radiosporten i morgens at Keiser Paul skal spille stopper mot England på lørdag.
Gleder meg til å se den kampen ja.

Scharner mot Owen....

Håper lillegutten Owen får grisebank i duellene! :D

Og så blir Scharner solgt til Arsenal for 100 miller, og opsjon på 30% ved videresalg. :)


Rykter i England sier at Crouch starter sammen med Owen.

Crouch? Mannen fra laget som har scoret 4 mÃ¥l sÃ¥ langt i sesongen? Mannen som bÃ¥de mÃ¥ være høyere og dÃ¥rligere enn Flo? Regner med du drar meg i beinet no...  :roll:

Xminator

Da blir Scharner fraløpt av Owen og knust i luftduellene, og Bruce slutter å kjøpe Scharner i BT.

Spøk til side, det blir en flott sjanse for Scharner. Det er to ekstreme spillere han skal opp mot. Glem nå ikke Gerrard, Lampard og resten av englandsheltene (det finnes bedre spillere i verden - men det tør jeg ikke snakke om til de med englandsfetisjer). Vi får bare håpe han klarer å nullstille og ikke fortsatt drømmer seg tilbake til landskampene når Helstad går på løp bak forsvaret vårt :p

Når og hvor går kampen på TV foresten?

jegløh

Quote from: "Xminator"Da blir Scharner fraløpt av Owen og knust i luftduellene, og Bruce slutter å kjøpe Scharner i BT.

Spøk til side, det blir en flott sjanse for Scharner. Det er to ekstreme spillere han skal opp mot. Glem nå ikke Gerrard, Lampard og resten av englandsheltene (det finnes bedre spillere i verden - men det tør jeg ikke snakke om til de med englandsfetisjer). Vi får bare håpe han klarer å nullstille og ikke fortsatt drømmer seg tilbake til landskampene når Helstad går på løp bak forsvaret vårt :p

Når og hvor går kampen på TV foresten?


Lørdag klokken 1700 på ITV (tror jeg). Uansett på pub.
Forresten, det finnes ikke mange spillere i verden bedre enn Gerrard og Lampard. Har Englandsfetisje (hva nå det er) og mener midtbanen Becks - Gerrard - Lampard - Cole er på papiret verdens beste.
Ferdinand - Terry er soleklart beste paret jeg kan tenke meg.

Praksis har foreløpig ikke innfridd papiret.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.


jegløh

Quote from: "KEA"


Feil! poeng til �sterike betyr at med seier mot Polen har England store muligheter til å bli en av de to beste toerne. Kjemper først og fremst mot Kroatia og Tsjekkia om det.

Men du har rett at masse øyne er rettet mot �sterrikeforsvaret i den kampen.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Xminator

Selv sa jeg "til helvete med england" da Fowler scoret flaksemålet sitt på stadion :p

jegløh

Quote from: "Xminator"Selv sa jeg "til helvete med england" da Fowler scoret flaksemålet sitt på stadion :p


Hva sa du da Steffen Iversen scoret sitt flaksemål da?
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

mobli

Synd jeg ikke får se denne kampen, når Paul Scharner endelig får spilt på Old Trafford. Det er nesten som om jeg angrer på at jeg skal til Sveits og se sveitsisk tredjedivisjonsfotball istedenfor.

Kampen går forresten på BBC1, ikke ITV1.

Xminator

Beklager, men det norske landslaget fikk som fortjent til slutt :p


Motyka

Håper Scharner dummer seg kraftig ut i denne kampen, av to grunner. Sikreste måten komme seg til større klubber er å gjøre det bra i landskamper, se bare på denne tullingen Vålerengen solgte i vinter.
For det andre så unner jeg dette hjemlandet til Scharner ingenting.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!


Motyka

Quote from: "BrannSupporter"Og han spiller fra start!

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=87171


Synd, får håpe han har en dårlig dag på jobben.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Ricky

Kan Scharner ødelegge for England får man jo dobbel bonus. Håper han setter en professional foul i det 91.minutt på stillingen 0-0.

Motyka

Quote from: "Ricky"Kan Scharner ødelegge for England får man jo dobbel bonus. Håper han setter en professional foul i det 91.minutt på stillingen 0-0.


Hvorfor er det en dobbel bonus? Scharner storspiller, og du ser han aldri i Bergen igjen. HÃ¥per han virkelig dummer seg ut.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!


Northside

hmm... han spiller no bra då ser du bort fra straffen. han Danske fyren på TV3+ skryter mye av han og har vel sagt at han spiller på Brann Bergen sikkert 5 ganger no :lol:

men var det straffe då? ka gjorde owen sin arm så langt ute? tviler på Scharner "hentet" armen. tror nok Owen brukte armen til å holde vekk Scharner i begynnelsen, dvs ikke straffe!

BrannSupporter

England har tatt ledelsen 1-0 på straffe (Lampard) Dere kan jo tenke dere hvem som forårsaket straffesparket, jo nettopp, Paul Scharner.

DJ_ADG

Scharner é faen god denne kamp. Straffe var det vel, men Owen skapte det. Håper at han holder denne formen ut sesongen.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

enavgutta

Hvilken kanaler sender kampen? Hadde gledet meg til å se denne. Se & Hør landslaget Norge kan godt ryke ikveld for min del.

arild

Eg ser på Streamtv.. men eg tror Viasat2 sender.

enavgutta



Northside

Tråden "Sykt" lydnivå på vif-lillestrøm..." er stengt av en eller annen merkelig grunn så eg får si det her.


virker som den engelske kulturen til Krøvel og co har fått seg en tromme i dag :wink:

enavgutta

Noen andre "blandt de andre" som man ikke må betale for?

Northside

De eg vet sender kampen er Viasat sport 2 og dansk TV3+

arild

kan jo prøve denne i 2omg..  mms://212.150.243.36/1042444

dårlig bilde da.. hehe eneste gratis eg har..

Mr_Soma

Quote from: "enavgutta"Noen andre "blandt de andre" som man ikke må betale for?


Ingenting er gratis her i verden....har du ikke lært deg det ? ;)

Endre

den går på sdtv-sport på pplive :)

enavgutta

Takker folkens... Fotballguden dominerer jo.

R.I.P.Super-ray

7 SUPER RAY - LEGENDE

Lennono8

Hvordan gjør Scharner det? Klønete straffe han laget?


Lennono8

Har sett fra Beckham sine to gule. Det siste var veldig streng. Tilsammen er det ikke rødt kort. Dårlig dømming...

Så Scharner fikk seg et gult, har hatt noen tøffe taklinger i andre...

Bruiser

Er det noken som har link til live-oppdatering(PbP)?
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

enavgutta

Tror nok skottene kunne trengt en Winters på topp idag..

Mr_Soma

Skjedd mye rart idag mtp VM-Kvalikken.... Afrikalagene er forsåvidt klare for festen i Tyskland.

Men det er ikke hvem som helst som ikke får være med

UTE : Sør-Afrika,Nigeria og Kamerun (Eto'o med straffemiss på overtid)

Til Tyskland: Angola, Elfenbenskysten og Togo!

Snodige greier....hehe.


DJ_ADG

Quote from: "Mr_Soma"Skjedd mye rart idag mtp VM-Kvalikken.... Afrikalagene er forsåvidt klare for festen i Tyskland.

Men det er ikke hvem som helst som ikke får være med

UTE : Sør-Afrika,Nigeria og Kamerun (Eto'o med straffemiss på overtid)

Til Tyskland: Angola, Elfenbenskysten og Togo!

Snodige greier....hehe.

Var vel ikkje ETo'o som tok den straffen. Det var Pierre Wome som  tarf stolpen ut.
det førte te at Egypt supporterene  fyrte av et bluss.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

DJ_ADG

BBC SPORT; http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/internationals/4313646.stm

QuoteThe combination of Crouch and Owen showed promising signs early on, and it took a desperate saving tackle from Scharner to deny the Newcastle striker after a headed flick from his strike partner.

QuoteEngland made the break through after 25 minutes, when referee Cantalejo pointed to the spot after Scharner needlessly pulled Owen back by the arm.


Bilde fra kampen; http://sport.orf.at/051008-22734/fus_wmquali_popup4_big_ap.jpg
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

BrannFa(e)n

Jaggu var det et billig straffespark. Greit at han har et godt grep om armen, men Owen kunne LETT klart å komme seg vekk, etter hva jeg kan se.
rannfasiten

jinxter

Owen har jo vært på studietur til Spania

Snublefot

Det er ingen ting Ã¥ si pÃ¥ straffesparket.  Enkelt og greit. Det er en duel, begge holder, men owen snur seg mot ballen og scharner holder litt for lenge.  

Hvordan noen kan si straffen er billig synes jeg er merkelig hvis dere faktisk ser situasjonen igjen pÃ¥ tv.  

Håper uansett at Scharner overbeviste nok til at en eller annen storklubb kjøper han.. såklart i 2009 eller noe sånt.. siden han har masse han skal gjøre for Brann først;)

BrannFa(e)n

Så situasjonen fra en annen vinkel senere på kvelden og må inrømme at han holdt leeenge. Altfor lenge. At Owen kaster seg lett er det ingen tvil om, men hvilken spiss gjør ikke det? Straffespark er det, men verden har sett straffespark som har vært mer korrekt idømt ;)
rannfasiten

Yngve

Les dagens avis, der innrømme Scharner at det var straffe.


Go Up