• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sesongslutt og nye spillere.

Started by Superjack, October 03, 2005, 08:21:20 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Quote from: "Ricky"Det beste forslaget er vel kanskje å beholde Hanstveit og kjøpe Storbæk.


Selvsagt. Hvis det var Ole Brumm som fikk bestemme...:)

Men han kan jo kanskje være et alternativ som midtstopper når Scharner forsvinner. For han er visstnok rask. En egenskap vi er nødt til å ha i midtforsvaret.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

jinxter

Fabi Cipot har begynt å komme seg etter skadene fra prøvespillet i sommer, og vil trene med Maribor ifra slutten av oktober. Maribor er interresert i å signere ham, men ingenting er bestemt enda.

Det er forventet at han vil være klar for comeback neste vår.

Han gjorde jo tingene ganske bra på prøvespillet, så hvis det viser seg at han blir helt frisk igjen, er jo han en mulig forsterkning.

Xminator

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/brann/article475987.ece

Reginiussen (Alta) er aktuell for RBK og Brann.

QuoteSportslig leder i Brann, Per Ove Ludvigsen, bekrefter at klubben er meget interessert i å hente Reginiussen etter sesongen.

- Han er en veldig interessant spiller som vi gjerne vil ha nedover så fort som mulig, sier Ludvigsen til avisen.


Uvanlig klar uttalelse fra Ludvigsen.

viks

Quote from: "Xminator"http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/brann/article475987.ece

Reginiussen (Alta) er aktuell for RBK og Brann.

QuoteSportslig leder i Brann, Per Ove Ludvigsen, bekrefter at klubben er meget interessert i å hente Reginiussen etter sesongen.

- Han er en veldig interessant spiller som vi gjerne vil ha nedover så fort som mulig, sier Ludvigsen til avisen.


Uvanlig klar uttalelse fra Ludvigsen.


Er vel ikke negativt at vi fra før har Altas største sønn i stallen....

Ludde legger nok inn noen gode ord, og vips så har vi sikret oss et stort midtstoppertalent.

Reginisussen var jo nevnt i Brann sammenheng også i fjor, så dette er jo ikke noe nytt bekjentskap  heller. Han burde jo også skjønne at utsiktene til førstelagsspill er vesentlig bedre her enn i Trondheim...

QuoteDet er klart at jeg vil vurdere en klubb som Brann dersom de skulle komme med et tilbud. Foreløpig har jeg ikke hørt noe fra dem direkte, men jeg har fått beskjed fra Alta at de har sendt brev på meg. Jeg kan imidlertid ikke bekrefte henvendelsen fra Rosenborg, sier Tore Reginiussen til Altaposten.


http://www.altaposten.no/sport/article28233.ece
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Xminator

Så Brann skal ikke legge seg etter ett av de virkelig store talentene i norsk fotball?

krøvel vellevold

Quote from: "Xminator"Så Brann skal ikke legge seg etter ett av de virkelig store talentene i norsk fotball?
Legg ned hele klubben!

Nixon

Brann kan selvsagt ikke basere seg på å hente kun talenter. Det blir for usikkert. Men en så ettertraktet spiller som Tore Reginiussen bør vi ikke la gå til en konkurrent uten konkurranse. Husk at Brann har signalisert opp til 3 nye spillere til neste år. Kanskje mer hvis også Hanstveit forsvinner. Og da sier det seg selv at vi ikke kan hente alle fra landslaget...

Og ikke for det. Brann har da hentet noen talenter som har gjort det greit både på Brann og etterpå. Karadas og Helstad for eksempel.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

krøvel vellevold

Quote from: "Nixon". Men en så ettertraktet spiller som Tore Reginiussen bør vi ikke la gå til en konkurrent uten konkurranse.  


Var det ikke Tromsø og Bodø/Glimt som utgjorde den konkurransen? Hvis dette virkelig er en god spiller, så kommer RBK eller VIF til å melde sin interesse - OG stikke av med ham! Jeg tror folk må innse at RBK og VIF for øyeblikkket er en mer attraktiv klubb på spillermarkedet enn Brann. Jeg er også stygt redd for at Brann skal få slite med å holde følge med disse to i fremtiden. Kan ikke med min beste godvilje se hva slags "stjerner" vi skal kunne lokke hit foran neste sesong! Vi ender nok opp med noen spillere som ikke RBK eller VIF er interesserte i.
Legg ned hele klubben!

Xminator

Nå er RBK på banen om du leser det som skrives om ham i dag. Så betyr det at om han velger Brann, så var han egentlig ikke god nok for RBK?

Nå er ikke dette noen Scharner-erstatter. Men en som skal puste Soma og Bjarnason i nakken. En ting er sikkert, går denne spilleren til en annen norsk eliteserieklubb så er han fortapt for Brann!

krøvel vellevold

Quote from: "Xminator"Nå er RBK på banen om du leser det som skrives om ham i dag. Så betyr det at om han velger Brann, så var han egentlig ikke god nok for RBK?


Nei, det betyr at han ikke velger Brann.
Legg ned hele klubben!

Ricky

Quote from: "krøvel vellevold"Tore Reginiussen...

Herregud!

Skjønner at vi ikke har ambisjoner om gull neste år heller...



Er det bare jeg som blir helt oppgitt over slike ting som dette?
Tore Reginiussen kan vel sies å ha vært 1.divisjons svar på Per Ciljan Skjelbred. Har vært bunnsolid i mer eller mindre hver eneste kamp, og har vært (og er det fremdeles) bankers på aldersbestemte landslag.
Rosenborg, Tromsø og Bodø/Glimt er blant klubbene som vil ha tak i ham, men til media sier han at Brann er en klubb som frister.. Og Brann vil gjerne få ham over på et treningsopphold.
KUN på Bataljonsforumet finner du noen som greier å reagerer på slike nyheter omtrent på linje med om vi skulle ha solgt Robbie Winters til VIF.

Men med tanke på det tilsvarende depressive innlegget om Petter Vaagan Moen (etc) i går, så kom det vel egentlig ikke som noen bombe heller.

DrMeland

Quote from: "krøvel vellevold"
rMeland

viks

Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)


viks

Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

ajjah

sagt under annet tema også, men når vi allikevel er inne på talenter, Sandefjords Olav Tuelo Johannesen, sammenlignes med Braaten. mer etablert er forsvars spilleren Andreas Augustsson, best på vg's 1 div børs.

krøvel vellevold

Quote from: "Ricky"
Quote from: "krøvel vellevold"Tore Reginiussen...

Herregud!

Skjønner at vi ikke har ambisjoner om gull neste år heller...



Er det bare jeg som blir helt oppgitt over slike ting som dette?
Tore Reginiussen kan vel sies å ha vært 1.divisjons svar på Per Ciljan Skjelbred. Har vært bunnsolid i mer eller mindre hver eneste kamp, og har vært (og er det fremdeles) bankers på aldersbestemte landslag.
Rosenborg, Tromsø og Bodø/Glimt er blant klubbene som vil ha tak i ham, men til media sier han at Brann er en klubb som frister.. Og Brann vil gjerne få ham over på et treningsopphold.
KUN på Bataljonsforumet finner du noen som greier å reagerer på slike nyheter omtrent på linje med om vi skulle ha solgt Robbie Winters til VIF.

Men med tanke på det tilsvarende depressive innlegget om Petter Vaagan Moen (etc) i går, så kom det vel egentlig ikke som noen bombe heller.


Vi må først og fremst hente etablerte spillere som har noe å vise til - ikke spillere som bare har gjort det bra i 1.divisjon og KANSKJE kan slå til i Eliteserien... Håper virkelig ikke Reginiussen er nr. 1 på ønskelisten...
Legg ned hele klubben!

viks

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Ricky"
Quote from: "krøvel vellevold"Tore Reginiussen...

Herregud!

Skjønner at vi ikke har ambisjoner om gull neste år heller...



Er det bare jeg som blir helt oppgitt over slike ting som dette?
Tore Reginiussen kan vel sies å ha vært 1.divisjons svar på Per Ciljan Skjelbred. Har vært bunnsolid i mer eller mindre hver eneste kamp, og har vært (og er det fremdeles) bankers på aldersbestemte landslag.
Rosenborg, Tromsø og Bodø/Glimt er blant klubbene som vil ha tak i ham, men til media sier han at Brann er en klubb som frister.. Og Brann vil gjerne få ham over på et treningsopphold.
KUN på Bataljonsforumet finner du noen som greier å reagerer på slike nyheter omtrent på linje med om vi skulle ha solgt Robbie Winters til VIF.

Men med tanke på det tilsvarende depressive innlegget om Petter Vaagan Moen (etc) i går, så kom det vel egentlig ikke som noen bombe heller.


Vi må først og fremst hente etablerte spillere som har noe å vise til - ikke spillere som bare har gjort det bra i 1.divisjon og KANSKJE kan slå til i Eliteserien... Håper virkelig ikke Reginiussen er nr. 1 på ønskelisten...
meget habile fotballspillere med utviklingspotensial
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

krøvel vellevold

Det er godt mulig at jeg ikke følger godt nok med i 1.divisjon, og at Reginiussen er et kjempefunn og kan bli en knallsuksess. Men jeg bygger min skepsis på dårlige erfaringer med Brann og kjøp av relativt lite meritterte spillere, deriblant en del "store talenter".
Legg ned hele klubben!

enavgutta

Peddien sier han vil ha han ned "fort som faen"... Tyder på at Brann 2 og juniorsatsingen til Brann har vært slepphendt, elendig og på synkende kurs i årevis... og nå når katastrofen er et faktum, skal man stable på beina et redningsfartøy basert på en haug med nye talenter.

Er nok ikke slik man driver talentutvikling Peddi.

viks

Quote from: "enavgutta"Peddien sier han vil ha han ned "fort som faen"... Tyder på at Brann 2 og juniorsatsingen til Brann har vært slepphendt, elendig og på synkende kurs i årevis... og nå når katastrofen er et faktum, skal man stable på beina et redningsfartøy basert på en haug med nye talenter.

Er nok ikke slik man driver talentutvikling Peddi.


Ser man bort i fra Alex Valencia (delvis Geddi (Bømlo)/Skjønningen(Osterøy)/Lundekvam(Austevoll)) så er vel Peddien den siste bergenseren som var i nærheten av og etablere seg på landslaget.

Sånn sett så skulle jo dette tilsi at han visste hva som krevdes for og bli god i Bergen..

Personlig er jeg stor tilhenger av den nye modellen for spillerutvikling, som tar det beste fra to verdener i den norske og den britiske..Brann går nye veier, og det er bra!
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Nixon

Quote from: "viks"Ser man bort i fra Alex Valencia (delvis Geddi (Bømlo)/Skjønningen(Osterøy)/Lundekvam(Austevoll)) så er vel Peddien den siste bergenseren som var i nærheten av og etablere seg på landslaget.


Du tenker på de 45 minuttene med landslagsspill som POL har?
Det er det jeg kaller i nærheten...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

viks

Quote from: "Nixon"
Quote from: "viks"
Ser man bort i fra Alex Valencia (delvis Geddi (Bømlo)/Skjønningen(Osterøy)/Lundekvam(Austevoll)) så er vel Peddien den siste bergenseren som var i nærheten av og etablere seg på landslaget.


Du tenker på de 45 minuttene med landslagsspill som POL har?
Det er det jeg kaller i nærheten...[/quote]

Drillo har vel gjentatte ganger uttalt at en skadefri POL hadde vært en viktig brikke i Dildos på nittitallet...

Merk, skadefri, Merk også at det var snakk om og være i nærheten av og etablere seg.

Uansett så var poenget kun igrunn at han burde inneha forutsetninger for og ta slike avgjørelser på linje med de andre i Branns sportslige utvalg..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)


Ricky

Quote from: "krøvel vellevold"Vi må først og fremst hente etablerte spillere som har noe å vise til - ikke spillere som bare har gjort det bra i 1.divisjon og KANSKJE kan slå til i Eliteserien... Håper virkelig ikke Reginiussen er nr. 1 på ønskelisten...


Reginiussen er garantert ikke nr 1 på Branns ønskeliste, og det er jeg nesten helt sikker på at du også vet inni deg. Men derimot er det Reginiussen som "haster" mest, siden spilleren ikke ønsker å bli med Alta ned i andre, og flere TL-klubber har signalisert at de ønsker å snakke med spilleren.

Den reelle spillerjakten ser vi neppe så mye til før utpå vinteren, når Brann har fått bedre oversikt over både sin økonomiske situasjon (stadionutbyggingen), og spillersituasjonen forøvrig (de skaddes fremgang, og hva det blir til med Miller/Scharner). Det var i gamle dager det meste ble ordnet ved sesongslutt, siden vi kun hadde bosman-markedet å forholde oss til. Nå kan vi ta oss tid til å sjekke utlandet, få spillere over på treningsopphold, lodde litt interesse hos etablerte spillere, dra vanskelige forhandlinger litt ut i tid, og i det hele tatt se an situasjonen i mye større grad enn før. Selv håper jeg det meste er i boks innen utgangen av februar med tanke på sesongoppkjøringen, men for Occean er jeg villig til å vente ;)

Men å bytte ut "talentet" Klock med talentet Reginiussen ser jeg på som en grei start.

enavgutta

Quote from: "Xminator"Og hverken Per Ove Ludvigsen eller Mjelde var juniorer for Brann så vidt jeg vet. De ønsker vel å bygge suksess slik de selv kom til den. Dagen da Ludvigsen x 2 bekreftet at de kom til Brann er ihvertfall ett av mine absolutte høydepunkter som Brannsupporter.
Quote

Må si det er litt vittig å høre at travpark og badevaktduoens entrè i Brann er noen av de "absolutte høydepunkter som Brannsupporter".. hehe

enavgutta

Quote from: "Xminator"Og hverken Per Ove Ludvigsen eller Mjelde var juniorer for Brann så vidt jeg vet. De ønsker vel å bygge suksess slik de selv kom til den. Dagen da Ludvigsen x 2 bekreftet at de kom til Brann er ihvertfall ett av mine absolutte høydepunkter som Brannsupporter.


Må si det er litt vittig å høre at travpark og badevaktduoens entrè i Brann er ett av dine "absolutte høydepunkter som Brannsupporter".. hehe


Nixon

Endelig en høy afrikaner! Det har vi savnet lenge!:)

Det er veldig positivt at Brann bruker ressurser på å holde seg orientert om unge spillere rundt om i verden. For det er veien å gå, selv om man nok kommer til å bomme minst like mange ganger som man treffer. Men når man treffer kan det bli både sportslig og økonomisk suksess.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

P-K

En same på 19, en islending på 17 og en gambier på 16.

Detter er veldig lovende. Selv om man bommer på to av tre her ( hvis vi skulle være så heldige å få alle ), så har vi hatt god uttellling.

Det er synd å si det, men det finnes så vidt jeg vet ingen skikkelig store bergenske talenter for tiden. Kjekt for Misje å få pris, men han er ikke i nærheten av et nivå hvor han styrker Brann.

I tillegg lider bergenske spillere under "Eg spellar på Brann"-syndromet. Har man først først fått kontrakt med Brann, og gjerne en kamp på Staddaen i samme slengen, så kan man hvile på sine laurbær. Når man i tillegg er konge på by'n, hva mer kan man trakte etter?

Hent utlendingene, og la dem spille, så skjerper det kanskje treningsviljen til bergenske ungutter også.
( Hvis de ikke kjører "utlendingene kommer og tar jobbene våre" linjen... ;) )
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

EPPY

Ser ut til at det er utlendinger som er i skuddet hos brann.

5 mål på 10 kamper for et nedrykkstruet lag er jo bra, men hvorfor bare 10 kamper, har han vært skadet? da passer han rett inn hos oss.


http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml;jsessionid=R3EBVPWF4JOHXQFIMUNCFEQ?articleID=87954

viks

Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Xminator

Det betyr vel at Brann har vert på flere svenkse kamper i år. Det er strengt tatt en del av kartleggingen. Det er vel ikke helt utenkelig at det finnes gode spillere på nedrykkslagene i Sverige også. Og spillere på nedrykkslag er normalt lettere å flytte på enn de som spiller for topplag. Brann bør ihvertfall være i stand til å matche lønningene til enhver svensk klubb.

Det virker uansett som det vil skje litt i vinter. Og bra er det!

Romarius

Quote from: "EPPY"Ser ut til at det er utlendinger som er i skuddet hos brann.

5 mål på 10 kamper for et nedrykkstruet lag er jo bra, men hvorfor bare 10 kamper, har han vært skadet? da passer han rett inn hos oss.


http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml;jsessionid=R3EBVPWF4JOHXQFIMUNCFEQ?articleID=87954



Mener å ha lest at han kom til den svenske klubben i sommer.

Bolsen

Idar Harry Vollvik skal ha kjøpt en ny spiller til Brann. Hvem det er vil han foreløpig ikke ut med.

http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/sport/brann/article477533.ece

Hvem kan dette være da?


Bolsen

Idar Vollvik hevder han har kjøpt en ny spiller til Brann, men klubben kjenner ikke til spillerkjøpet.

http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/article477592.ece

Nixon

Vollvik fremstår jo som en stor dust! Glad jeg aldri har kjøpt mobilabonnement av den trønderen...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

EPPY

Har det noen gang blitt sagt noe seriøst på Espen Thoresens sine show på Radio, Vollevik har nok iallefall lyst å kjøpe en spiller og han sa heller ingenting om det var til juniorlaget eller old boys laget!

viks

Tror uansett ikke Idaren er i stand til og handle noen spillere nå foruten dersom han bruker av sparepengene sine.Dette begrunner jeg med det uavklarte salget, om konkurransetilsynet godkjenner dette.

Idar har blitt mer og mer uspiselig for meg personlig, mannen har gjort veldig, veldig mye bra, men nå det siste året syntes jeg han har "tatt litt av", vel var han med på PVM signeringen, men han maler jo fortsatt videre på gamle sanger..

Saken er forøvrig avkreftet fra Brann no: http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/article477592.ece
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Xminator

Siste ute på ryktebørsen er Mypa midtbanespiller Toumas Haapala. Fra hjemmesidene:
QuoteSuperman Haapala has found his role as defensive midfielder in team. On a good day, he is one of the bests in his position in Finland but on the other hand at his worst - ball went to opponent many times. Shoots a lot and hard, practices hard and is definitely a professional sportsman.


I BA beskrives han som en ballvinner og ballsentral. Landslagsspiller.

jinxter

Når jeg spurte litt om Haapala på xtratime.org fikk jeg følgende svar :

QuoteTuomas Haapala is one of the best central midfielders in Veikkausliiga. He captained MyPa to Finnish champions this year and was also a key figure in Uefa cup games where MyPa was close to going into the group stages. Very good defensively and quite good passer of the ball also. He is capable of shooting goals from a distance too.

lovebrann4ever

Scharner komme til å forsvinne!!! det er faktisk et trist faktum men, Scharner kommer til å forlate klubben, han er veldig sugen på å kommer seg til England. han kom til Brann då var han relativt ustabil, nå har han fått utviklet seg fra en middels spiller til en topp spiller!! 32 mill er ikke en sånn pengesum som noen kommer til å grine av i england!! det er bare snakk om tid så forsvinner han!! Soma har sagt siden han kom til klubben at han vil til utlandet, nå har ikke ha fått den beste sesongen i år, men det kan jo vere det er noen som ser på tidligere resultater fra han, då kommer han til å forsvinne også! så vi trenger hvertfall en spiller på hver posisjon!! jeg vil ha to nye stoppere, hvertfall en midtbane spiller og en eller to spisser!!
K Brann, det er på tide NO!

Ricky

Så lenge Birmingham ligger på nedrykksplass med 1 seier på 10 kamper, så tipper jeg Paul Scharner er veldig kjølig med tanke på en overgang. Han ødelegger hele karrieren om han binder seg i flere år til et lag som rykker ned.
Tror ikke den overgangen blir noe av.

kabelmann

Nå henger jo også Bruces' jobb i en tynn tråd, så da spørs det vel også om Scharner ønsker å gå til en klubb hvor han ikke vet hvorvidt en eventuell ny manager ønsker å bruke ham.

Når det er sagt så kommer det vel andre kjøpekåte klubber og banker på Scharner-døren etterhvert, så jeg tviler på at han er Brann-spiller i 2006.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Mr_Soma

Måtte det går til h.... med Birmingham.
Forza Villa!

viks

http://fotball.adressa.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=88197

Skeid rykker sannsynligvis ned, og har jo tradisjonelt fostret spennende spillere. Fredheim Holm og Braathen er jo siste til og ta steget opp.

Nå må de selge unna de beste spillerene for og finansiere 2 divisjon opphold..

http://www.skeid.no/debatt/viewtopic.php?t=1076

Mohammed Abdellaoui (MOA) er en spennende spisstype, det samme gjelder for Dawda Leigh. Begge disse er tippet lysende fremtider.

Vil neppe forsterke Brann direkte, men ser heller at en av disse sliter benken enn Dylan.

Mandalskammeratene har jo også u-landslagsspillere i fleng. Dersom disse skulle gå ned, er det jo muligens et par interessante navn her også.

Dette er selvsagt bare stallspillere, og jeg mister ikke nattesøvnen om ingen av disse skulle spille i rødt neste år, men billige er de og talent har de. En mulighet kunne jo være og hente de, og leie noen av de til løv-ham..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Xminator

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=88248

Revheim lover penger. Nå var artikkelens overskrift det mest bindende, ellers var det mye politisk fjas og lite konkret. Sikkert dumt for oss som vil vite mer, men hvorfor fortelle Sandstø hvor stor pengepotten er? ;)

Litt off-topic, er det en liten boikott av bt på gang siden gud og hverman konsekvent linker til adressa?

Nixon

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article1795656.ece

Tore Reginiussen trente med Brann i går og virker veldig sugen på å spille her virker det som!:)
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Go Up