• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Viking

Started by Xminator, October 02, 2005, 19:01:45 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Nå har Lillestrøm rotet seg bort, og vi ha nok en gang muligheten for å få heng på RL plassen. Om VIF vinner som forventet (men ikke som ønsket :p), så kan vi ligge 2 poeng bak de 3 lagene på 3.,4. og 5...

For meg virker det opplagt. Vi må vinne, sikkert tap ;)

Opdal
Sigurdsson - Scharner - Soma - Hanstveit
Sanne - Miller- Haugen - Huseklepp
Winters - Mcallister

Edit: Ser at BT setter opp Knudsen istedenfor Sanne. Ute med skade?

hocey

Har en meget god følelese foran kampen i morgen, men tror RL plass kan bli altfor tøff fordi jeg tror Brann kommer til å tape de to siste bortekampene. Rosenborg kampen lukter knall tøff og Ham Kam har enda et ben i nedrykkskampen. Brann ender mest trolig på 38 poeng tror jeg.
tenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget

Vikingmaen

Ska me kjekt og ta turen opp te Bergen imårå ( selv om ikkje været komme te og ble det besta;) ) men det e jo me begge vant med....

Fyste gangen på Brann Stadion for min del...Har dåkker någe interresant informasjon som e greit og veda? Mange solgte billetter på forhånd?

Lykke te imårå!

Erik

Forventer et helvetes liv på Store Stå i morgen.. Må vi gå i hverandre å gjøre vår jobb!! Håper de som bruker baken på Hansa kan vere litt extra med i morgen.. Vi kjemper i "toppen" gutter og jenter..  La oss skremme disse Siddisene =)

Bataljonen

Quote from: "Vikingmaen"Ska me kjekt og ta turen opp te Bergen imårå ( selv om ikkje været komme te og ble det besta;) ) men det e jo me begge vant med....

Fyste gangen på Brann Stadion for min del...Har dåkker någe interresant informasjon som e greit og veda? Mange solgte billetter på forhånd?

Lykke te imårå!


Når det gjelder biletter til bortesupportere kan du lese mer her :

http://www.brann.no/index.php?mapping=132

Det er vel forhåndssolgt ca 11 000 bilettter.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Stoffi

Husk paraply!

I tillegg, husk ekstra skift siden tribune W ikke har tak. :)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

megleren

Og nesten som vanlig spiller alle lagene foran oss dårlig og vi må vinne i morgen for en mulighet for R. L. spill. Håper guttene skjønner at i morgen må Viking feies av banen. Men jeg må legge til at det er godt å se Engen sine spillere og trener gå av banen grå i trynet av tapet i dag!
r og blir et sittesvin på Hansa

Xminator

På den andre siden ser vel Viking sjansen til å melde seg inn i gullkampen igjen... Lyn meldte seg jo virkelig på i dag.

SKB e BEST!!!

Blir det noe Tifo imorgen?
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Erik

Er vi lucky, så kommer vell flaggene ut.. Kanskje de har klart å lage en ny latterlig banner med noe siddis kræp...

bubba

Du virker på en måte litt bitter Erik. Høres litt ut som du egentlig vil være med på ting som skjer, men så strekker du ikkje helt til. Men da er det godt du har bataljonenes forum der du kan få ut frustrasjonen din å klage litt. Håper det hjelper deg!

Northside

Quote from: "bubba"Du virker på en måte litt bitter Erik. Høres litt ut som du egentlig vil være med på ting som skjer, men så strekker du ikkje helt til. Men da er det godt du har bataljonenes forum der du kan få ut frustrasjonen din å klage litt. Håper det hjelper deg!


Slik har han alltid vært, klager på tifoen hele tiden men hjelper aldri til...

Hvorfor han har så mye imot Brann sin tifo må gudene vite.

arild

Tifo så du på Ullevaal i dag.. men det brann holder på med kan vi ikke kalle tifo enda.. men det har bedret seg litt.. (personlig driter eg langt i tifo..) et bannar her og der kaller eg ikke tifo.. men lykke til videre for dere som brenner for det.. ikke noe vondt sagt om dere..

Erik

Så klart klager jeg på tifoen, her får dere en haug med penger, se hva dere har fått til i 2005.. Som Arild skrev, så kampen i går? Det er tifo!!

bubba, jeg drev tifoen før div aktører kom inn, da gadd ikke jeg mer..
Kanskje tifoen vår i 2005 sier hvorfor..

Nixon

Quote from: "Erik"
bubba, jeg drev tifoen før div aktører kom inn, da gadd ikke jeg mer..
Kanskje tifoen vår i 2005 sier hvorfor..


Kremt, det var ikke du som lagde denne legendariske tifoen til en av våre store spillere...?
http://www.bataljonen.no/visgbilde.php?id=571
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Superjack

Som å se en tilfeldig "plakat" av sorten Morten + Kari = Sant.... på en eller annen gangbro i bergen by.
Pinlig...
Ingen som har en symaskin, OG symaskinsertifikat? Da kan man lage TIFO.
Brannsupporter.

Xminator

I BA sies det at Sanne er klar for kamp. Litt surealistisk, men det kom ett stille "yes" herfra :)

Knudsen eller Huseklepp fra start? Etter min mening bør Huseklepp starte. Ikke fordi Knudsen nødvendigvis gjør en dårlig jobb, men fordi Huseklepp har potensialet til å gjøre en mye bedre kamp.

Tom C

Quote from: "Stoffi"Husk paraply!

I tillegg, husk ekstra skift siden tribune W ikke har tak. :)


Btw. Det er vel ikke så veldig viktig at vi vinner denne kampen? Siden Viking med seier da muligens også kan ta igjen VIF?

kommer aldri til å glemme dere som mente at det var helt ok å tape mot start, siden det muligens ville hindre et VIF-gull...
Aldri mer Obos....

tintin

er ørn1 skadefri? i så fall bør scharne opp på midten. han bør spille der i mangel på andresen, og ørn 1 stopper. Er ørnen skadet er d jo greit...

BrannSupporter

Akkuratt nå var det solgt 12843 billetter. Har tro på at det kommer over 15 000, noe jeg synes er meget bra.

Mr_Soma

Prøver å kjøpe billett på ticknet...men står at "arrangementet er sperret for salg"

- hva er det for noe tull?

Nixon

Quote from: "Mr_Soma"Prøver å kjøpe billett på ticknet...men står at "arrangementet er sperret for salg"

- hva er det for noe tull?


Sånn har det alltid vært. Når det nærmer seg kampstart kan man ikke lenger reservere billetter på nettet. Så du må nok kjøpe direkte på Narvesen.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Bruiser

Jaaaaa!

Mål og assist av Kong Hanstveit!

På tide å få denne gutten med det enorme potensialet tilbake på landslaget!
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Bruiser

Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau


Xminator

Vi vinner på startmåten :) Smaker godt det også selv om spillet var --- rævva :p

megleren

Det er ikke ofte Brann vinner på dårlige dager som i dag. Men hurra de klarte det. Men med dette spillet i Trondhjem neste kamp blir det rått parti. Men de kjempet seg inn i kampen og det skal de ha honnør for. Vi kan enda få se kamper i vinter visst de står på i de tre siste kampene.
r og blir et sittesvin på Hansa

YadaYada

På tide vi vinner på flaks vi og. Har ikke akkurat hatt marginene på vår side denne sesongen.. Nå er det to poeng opp til RL plass.
Lerkendal, vi kommer! :p
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Nixon

Så ufortjent!
Så deilig!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Motyka

Charlie Miller framstod som sheriff i dag!
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

enavgutta

Skandaløs 1.omgang. Ampert og stille på Stadion.
Godkjent 2.omgang. Laget leverer alltid hakket bedre når man spiller mot Hansa. Godt at marginene for en gang skyld var på vår side ja. Sent, men godt ? Tja. La Mongo ligaen ønsker vi oss ikke til likevel. Men Uefa-cup, ja takk. En skadefri tropp til neste sesong, mer enn gjerne.

Ellers:
BigMac spilte seg ut av laget. Scoret han i Moskva? Merkelig.
Huseklepp, leverer. Godt blikk, smidige løsninger. Helge B er på vei tilbake dit Peddien fant ham ?
Charlie, folkehelt.
Hanstveit, takk for målet. Venstrefoten din fungerte visst ellers ikke idag.

Motyka

Quote from: "enavgutta"Skandaløs 1.omgang. Ampert og stille på Stadion.
Godkjent 2.omgang. Laget leverer alltid hakket bedre når man spiller mot Hansa. Godt at marginene for en gang skyld var på vår side ja. Sent, men godt ? Tja. La Mongo ligaen ønsker vi oss ikke til likevel. Men Uefa-cup, ja takk. En skadefri tropp til neste sesong, mer enn gjerne.

Ellers:
BigMac spilte seg ut av laget. Scoret han i Moskva? Merkelig.
Huseklepp, leverer. Godt blikk, smidige løsninger. Helge B er på vei tilbake dit Peddien fant ham ?
Charlie, folkehelt.
Hanstveit, takk for målet. Venstrefoten din fungerte visst ellers ikke idag.


Enig i mye her, men BigMac blir på laget, Charlie må spille på midtbanen og Walde er fullstendig ubrukelig.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Xminator

Slik Macallister fremstår i dag er det Walde neste kamp.

naitsirk

"Slik Macallister fremstår i dag er det Walde neste kamp."

ehh.. har du sett bigmac vinna fleire duellar i løpet av ein kamp.
riktig nok e han ingen teknikkar, men jobber og sliter som få.

walde blir ein liten miniputt.
har stagnert i utviklinga, men viste i fjor at han har potensiale.
får berre håpa at han kjem sterkare tilbake.

BrannSupporter

Endelig er det vår tur til være litt heldig. Må innrømme at dagens seier var en smule ufortjent ja. Selv om vi spilte oss opp flere hakk i 2 omg.

megleren

For å si det mildt. Miller var skamdårlig og det var resten av laget våres. Men vi hadde griseflaks og guttene som tjener en mill og mer i året stod ikke fram. Det gjorde de med lavest lønn og de kjempet mest og best.
r og blir et sittesvin på Hansa

mao

ka va det med pauseunderholdningen i dag? intervju me to vikingfolk? ring heller til vidar bahus eller noen i den duren å få di t å være pauseunderholdning.

Begredelig 1 omgang for å være negativ
Imponerende at vi klarer å komme tilbake å vinne i 2.omgang

Xminator

Miller spilte seg inn i kampen igjen også. Det skal deles ut skryt der den fortjenes. Sammen med Huseklepp var han det offensive bidraget vårt i dag. Og jeg tolker dagens lille notis i BT som at han skriver under ny kontrakt.

BrannSupporter

Bare en ting. Jeg så kampen på canal plus og synes jeg hørte speaker Hanøy etterlyste Idar Vollvik og ba han melde seg for Steinart Aase. Hørtes ganske vilt ut. Jeg må vel ha hørt ganske feil? ;)

Candyman

Så vannvittig hærlig 1-1 mål! Tenk at noen klarer å slå en 45 pluss at den som skyter ikke blåser ballen bort i Inndalsveien. Helt sjeft!! Så og si kun Miller som kunne puttet den der. Han har hodet på rette plassen og har Branns beste skudd. Miller må bli! Hører du Piddi? Hæ?
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

BrannSupporter

Martin Knudsen fikk faktisk 6 på VG-børsen!

Henki

Herlig at det endelig er vi som har litt flaks for en sjelden gangs skyld men hjelpeogtrøsteogbære så dårlig vi var de første 60 minuttene. Menmen, tre poeng er tre poeng og deilig å stoppe kjeften på Vikingsupporterne som var rimelig stor i kjeften på forhånd :D
Ballen skal fremover!

Northside

La merke til at Vikingfolka fyrte opp tromme og alt mulig under nystemten, synd de synger så lavt at vi nesten ikke hørte ka de sang :lol:

Kararay

Quote from: "NorthsideFCDH"La merke til at Vikingfolka fyrte opp tromme og alt mulig under nystemten, synd de synger så lavt at vi nesten ikke hørte ka de sang :lol:


Da må du tørke ut driten av ørene dine... satt på Hansa i 2.omg og hørte kun viking Hordene.. SS slet skikkelig med å gje lyd fra seg... sikkert takket være Sk, sk brann- folka...
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Candyman

Klippet fra Viking"hordene" sin hjemmeside:
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Northside

Quote from: "Kararay"
Quote from: "NorthsideFCDH"La merke til at Vikingfolka fyrte opp tromme og alt mulig under nystemten, synd de synger så lavt at vi nesten ikke hørte ka de sang :lol:


Da må du tørke ut driten av ørene dine... satt på Hansa i 2.omg og hørte kun viking Hordene.. SS slet skikkelig med å gje lyd fra seg... sikkert takket være Sk, sk brann- folka...


så sang vi ikke nystemten i andre omgang... var voldsomt så fort du ble sint i dag då? hardt å komme i puberteten, hormonene flyger jo alle veier ser eg.

Kararay

ta deg en tur på mopeden din.. snakk om å komme i puberteten... fått med deg noen på vi e brann eller?
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

johsmag

e det mulig til dritt slenging til hverandre her....  kjerpings!

Sigma

Tapet i dag må være årets skuffelse for alle oss Vikingsupportere.. Selve definisjonen på bitterhet..

At vi ikke får med oss mer enn ettt mål fra den førsteomgangen er nesten en prestasjon i seg selv! Gaarde kunne jo nesten bare løpt det innlegget fra Kopteff i mål!

Skal allikevel være den første til å innrømme at brann var best i andre omgang. Ser at noen andre her mener at det "endelig var brann sin tur til å ha litt flaks." Kanskje mye rett i det, men synd for oss.. For min del føler jeg vi har spilt 3 virkelig bra bortekamper i år, mot Lyn, Odd og i dag.. I alle 3 burde vi ha fått med oss 3 poeng, om det hadde vært noe som heter "rettferdighet" i fotball.. Og da er det et enkelt regnestykke å se hvor vi hadde vært på tabellen.. Men i alle 3 har vi endt opp med 0.. På tide å dra fram det berømte nøtteskallet.. Stangskuddet i det 90 minutt bare understreker det hele..

3 poeng i dag hadde vel vært fortjent, tror ikke så mange kan si noe på det..  Men fotball er ikke matematikk.. dessverre.. Nå ryker vel Royal League også, så ender vi i ingenmannsland.. Trøsten får være Uefa-Cupen.. Så mens vi tar oss av Roma, Sevilla, Bolton og Herta Berlin kan jo dere kose dere med Odense og Aalborg.. hehe.. ;) Synes jeg må få lov til å komme med et lite stikk i siden i dag.. Tross alt :)

Vi kommer tilbake neste år! Det blåe hav skal slokke den røde flamme..  :D
iking - ingen lag gir det større oppturer - ingen lag gir deg større nedturer

Lurkin

Fortjent er et ord dere kan bruke hvis dere ikke får et straffespark dere skulle hatt, eller at et mål blir feilaktig annulert, men greier dere ikke å score er det deres skyld.

Ellers er Viking-supporterene noen jeg står å ler av hele tiden. Veldig bra oppmøte, fin lyd fra dere, men har dere ikke noen andre sanger? Når jeg var i Stavanger hørte jeg TRE låter. "Heia Viking", "Viking *klapp klapp*" og "V-I-K-I-N-G". Og det er det eneste dere driver med nå også. Fryktelig kjedelig å høre på, og håper ikke et lag med sånn orginalitet vinner noe serie.

Skal vi prøve oss på en spillerbørs?

Opdal - 5
Sigurdsson - 4
Soma - 5
Scharner - 3
Hanstveit - 3
Sanne - 4
Haugen - 2
Miller - 5
Huseklepp - 4
Macallister - 4
Winters - 4


Macallister hopper inn i alle dueller, ENESTE som beveger seg fremover i 1. omganger - da laget står helt stille - og vinner mange dueller i 2.
Berømte Brann fra Bergen

Go Up