• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Spark Mjelde naa!

Started by runarnormann, October 02, 2005, 12:24:28 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator


Nixon

Quote from: "jegløh"Kan ikke huske noengang å ha vunnet på Briskeby. Har naturligvis vunnet, men kommer ikke på noen.


Er bare to kamper siden vi vant på Briskeby. Vi tapte i fjor, men vant kampen før. Jeg var der...
Rød makt på Hansa

runarnormann

Quote from: "Xminator"


Kanskje dette har vaert strategien til Mjelde hele tiden.  Hvorfor ikke kjoere full guffe og satse paa nedrykk neste aar, slik at Miller og Soma kan faa slappe av mot Mandalskameratene og Loev/Ham.  

Maa du alltid se det positive i ting?
egenden Alf Dahl

jegløh

Quote from: "Xminator"


Er det en sammenheng mellom Royal League og vekten til Miller/Soma, X?
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Superjack

Tror Brann skal pakke sammen pikk og pakk og komme seg på treningsleir fra januar til seriestart. På ekte grønt gress.
De kan ikke holde på med å spille inn lag, der halvparten av første ellveren ikke kan trene siden det er kunstgress.

Da ville brann fått ett kjempefortrinn. :)
De får ta med seg koner og unger osv osv en stund av tiden også, så slipper vi koner som nekter dem å gå på kamp når sesongen starter også. :D
Brannsupporter.

viks

Quote from: "Xminator"


Har Soma mage, jeg trodde han kun hadde verdens største brystkasse?

Er enig med deg xmin, men mener så definitivt at de nest beste i Brann kunne hatt godt av noen kamper mot topp skandinavisk motstand, så fikk det heller være om vi ryker ut i gruppespillet (og ikke må spille avgjørende RL kamper mitt i TL kickoff neste år), noen penger på bok vil vel dette også gi..

Et poeng, er imidlertid vel at med LSK seier i cupen, vil vi kunne være klare for europa med 5 plass og LSK foran oss?

BT presterte jo og trykke for noen uker siden at vi måtte ha 3 plass for og kvalifisere oss, dette er hvert fall helt på jorde tror jeg..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Nixon

Quote from: "jegløh"Er det en sammenheng mellom Royal League og vekten til Miller/Soma, X?


Miller sier i alle fall at det vil gjøre godt for formen hans hvis Brann IKKE kommer til RL. Det kan jo du tolke som du vil!
Rød makt på Hansa

Xminator

Det er den artikkelen jeg sikter til ja Nixon. Noe så utrolig som at en lang vinter med trening på grus og i sluddbyger med orkan i kastene skulle brukes *av* *Miller* som argument for å bli er ... ubeskrivelig :p

Mjelde har hjernevasket Charlie, han må gå! :p

jegløh

Hvem er du, og hva har du gjort med Charlie?
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

viks

Quote from: "Nixon"
Quote from: "jegløh"Er det en sammenheng mellom Royal League og vekten til Miller/Soma, X?


Miller sier i alle fall at det vil gjøre godt for formen hans hvis Brann IKKE kommer til RL. Det kan jo du tolke som du vil!


Går jo an og hvile Charlie i noen RL matcher da..Internasjonal matching er positivt for guttene, om de er etablerte på laget eller blant de nest beste...

RL er jo en måsetning for SKB, og Millers uttalelse kan jo liksågodt være et forsøk på og senke forventningsnivået en smule blant sånne som oss...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Xminator

Poenget er at om vi kvalifiserer oss til RL så VIL Brann stille med det til enhver tid beste laget. Vi vil forlange at Brann vinner (og at de derfor må stille med det beste laget). Brann vil forlange at laget vinner - det er tross alt mye penger her. Jeg vet hva *jeg* synest er best for Brann. Og det er RL.

viks

Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

runarnormann

Kan vi komme tilbake til saken snart?  Boer bonden bli sparket?
egenden Alf Dahl

rødesk

han bør ikke sparkes.. han førte brann til bronse og cup gull.. neste år, uten skader, taktiske blemmer og salg av nøkkel spillere midt i sesongen tar vi gull

Greit, det e mons som fikser de taktiske blemmene men han lærer vel av sine feil..
oen må gå...!

runarnormann

Quote from: "rødesk"han bør ikke sparkes.. han førte brann til bronse og cup gull.. neste år, uten skader, taktiske blemmer og salg av nøkkel spillere midt i sesongen tar vi gull

Greit, det e mons som fikser de taktiske blemmene men han lærer vel av sine feil..


Naa er jeg lei av at folk unskylder hele fiaskosesongen med skadde spillere.  Brann er soeren meg ikke de eneste som har hatt skader, forskjellen er at de andre lagene har trenere som klarer aa justere paa laget hvis de blir rammet.  Hadde Mjelde for eksempel gitt Big Mac mer kamptrening, saa hadde han vaert i bedre form enn han var da han maatte erstatte BS.  Men nei, mens andre lag har en tropp av spillere, saa har Mons Ivar en foerste-ellever.  AA dra frem skaden til TFL blir for banalt, han har vaert skadet i flere aar, dette visste Brann da de kjoepte ham.  Og hvis du setter som betingelse at Brann gaar uten skader for aa ta gull, saa kommer det aldri til aa skje.  Det vil alltid komme skader.
egenden Alf Dahl

Xminator


Motyka

Quote from: "Xminator"
QuoteMjelde visste selvsagt ikke om disse faktorene som Mjelde fans bruker som unskyldninger gang på gang, skader, salg og formsvikt, men allikevel ville han ikke gå for gull.


Så du mener med hånden på hjertet at Mjelde før sesongen var lykkelig uvitende om at Winters spilte de siste kampene 2004 med lyskestrekk og var ute av trening frem til seriestart? Eller at Sæternes haltet fra han ble overbelastet med landslaget? Eller at Haugen brakk benet? Eller for den del at Andresen ikke stilte på en trening hele vinteren? Joda, det er ett flott bilde du tenger opp om Mjelde som person... Og for å si det slik, jeg er 100% sikker på at Mjelde var fullstendig klar over at Kvisvik var på vei bort.

På tross av den listen med ulykksaligheter før sesongen så klarte da Mjelde å lede Brann inn til sølvplass til ferien. Det blir sikkert brukt mot ham det også.


Jeg får da virkelig ikke håpe at de var 100% sikker på at Kvisvik skulle gå til FFK, da skulle jo de satt inn alle ressurser for å ordnet opp i problemet straks og hentet inn en erstatter.

Joda, alle lag sliter med skader, Grindheim gikkskadet til like før ligastart, så jeg tror ikke MIM visste om omfanget av skadene.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

rødesk

Quote from: "runarnormann"
Quote from: "rødesk"han bør ikke sparkes.. han førte brann til bronse og cup gull.. neste år, uten skader, taktiske blemmer og salg av nøkkel spillere midt i sesongen tar vi gull

Greit, det e mons som fikser de taktiske blemmene men han lærer vel av sine feil..


Naa er jeg lei av at folk unskylder hele fiaskosesongen med skadde spillere.  Brann er soeren meg ikke de eneste som har hatt skader, forskjellen er at de andre lagene har trenere som klarer aa justere paa laget hvis de blir rammet.  Hadde Mjelde for eksempel gitt Big Mac mer kamptrening, saa hadde han vaert i bedre form enn han var da han maatte erstatte BS.  Men nei, mens andre lag har en tropp av spillere, saa har Mons Ivar en foerste-ellever.  AA dra frem skaden til TFL blir for banalt, han har vaert skadet i flere aar, dette visste Brann da de kjoepte ham.  Og hvis du setter som betingelse at Brann gaar uten skader for aa ta gull, saa kommer det aldri til aa skje.  Det vil alltid komme skader.



skylder jeg på skader? nei, det var nok litt av grunnen men ikke mye..
Taktiske blemmer, og kanskje lite erfaring.. men MIM lærer av sine feil og kan ikkje bli en dårlige trener.. kun bedre... derfor bør vi beholde han.. Han førte oss til cup gull og bronse.. koffor sparke han?
oen må gå...!

Motyka

Quote from: "rødesk"
Quote from: "runarnormann"
Quote from: "rødesk"han bør ikke sparkes.. han førte brann til bronse og cup gull.. neste år, uten skader, taktiske blemmer og salg av nøkkel spillere midt i sesongen tar vi gull

Greit, det e mons som fikser de taktiske blemmene men han lærer vel av sine feil..


Naa er jeg lei av at folk unskylder hele fiaskosesongen med skadde spillere.  Brann er soeren meg ikke de eneste som har hatt skader, forskjellen er at de andre lagene har trenere som klarer aa justere paa laget hvis de blir rammet.  Hadde Mjelde for eksempel gitt Big Mac mer kamptrening, saa hadde han vaert i bedre form enn han var da han maatte erstatte BS.  Men nei, mens andre lag har en tropp av spillere, saa har Mons Ivar en foerste-ellever.  AA dra frem skaden til TFL blir for banalt, han har vaert skadet i flere aar, dette visste Brann da de kjoepte ham.  Og hvis du setter som betingelse at Brann gaar uten skader for aa ta gull, saa kommer det aldri til aa skje.  Det vil alltid komme skader.



skylder jeg på skader? nei, det var nok litt av grunnen men ikke mye..
Taktiske blemmer, og kanskje lite erfaring.. men MIM lærer av sine feil og kan ikkje bli en dårlige trener.. kun bedre... derfor bør vi beholde han.. Han førte oss til cup gull og bronse.. koffor sparke han?


Du besvarer jo ditt eget spørsmål, taktiske blemmer og lite erfaring. Jeg tror rett og slett han ikke har det som trengs for å få de helt til topps. Jeg håper han innser dette selv og takker for seg etter sesongen og så er vi alle fornøyde.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

rødesk

Quote from: "Motyka
Du besvarer jo ditt eget spørsmål, taktiske blemmer og lite erfaring. Jeg tror rett og slett han ikke har det som trengs for å få de helt til topps. Jeg håper han innser dette selv og takker for seg etter sesongen og så er vi alle fornøyde.[/quote


Kanskje han ikke har det som trengs, men han lærer av sine feil, og vil bare bli en bedre trener..
oen må gå...!

Motyka

Quote from: "rødesk"
Quote from: "Motyka
Du besvarer jo ditt eget spørsmål, taktiske blemmer og lite erfaring. Jeg tror rett og slett han ikke har det som trengs for å få de helt til topps. Jeg håper han innser dette selv og takker for seg etter sesongen og så er vi alle fornøyde.


Kanskje han ikke har det som trengs, men han lærer av sine feil, og vil bare bli en bedre trener..


Hadde jo vært fint om du hadde rett, men ser ingen automatikk at han skal bli en bedre trener.
Og jeg synes heller ikke at en trener skal få bruke Brann til å øve seg i. Men for all del, om denne øvingen til slutt resulterer i gull så er jeg strålende fornøyd med det.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

jegløh

Quote from: "Xminator"Runarnormann. Vi diskuterer Brann her gjør vi ikke? Men siden du først er inne på "de andre lagene har søren meg hatt skader de også". Det virker som du har oversikten her så:

VIF?
Start?
Lyn?
LSK?
Viking?
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Motyka

Quote from: "jegløh"
Quote from: "Xminator"Runarnormann. Vi diskuterer Brann her gjør vi ikke? Men siden du først er inne på "de andre lagene har søren meg hatt skader de også". Det virker som du har oversikten her så:

VIF?
Start?
Lyn?
LSK?
Viking?


Du glemmer vel Ã?rn1.
Det det selvutnevnte orakelet Xminator her nok mener er at de slet med skader F�R sesongstart og hanglet med dette utover i sesongen. Men at han forventer at noen skal kunne ha oversikt over andre lag sin skadesituasjon i sesongoppkjøringen blir jo rett og slett banalt som du sier.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

jegløh

Quote from: "Motyka"
Quote from: "jegløh"
Quote from: "Xminator"Runarnormann. Vi diskuterer Brann her gjør vi ikke? Men siden du først er inne på "de andre lagene har søren meg hatt skader de også". Det virker som du har oversikten her så:

VIF?
Start?
Lyn?
LSK?
Viking?


Du glemmer vel Ã?rn1.
Det det selvutnevnte orakelet Xminator her nok mener er at de slet med skader F�R sesongstart og hanglet med dette utover i sesongen. Men at han forventer at noen skal kunne ha oversikt over andre lag sin skadesituasjon i sesongoppkjøringen blir jo rett og slett banalt som du sier.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Motyka

Quote from: "jegløh"
Quote from: "Motyka"
Quote from: "jegløh"
Quote from: "Xminator"Runarnormann. Vi diskuterer Brann her gjør vi ikke? Men siden du først er inne på "de andre lagene har søren meg hatt skader de også". Det virker som du har oversikten her så:

VIF?
Start?
Lyn?
LSK?
Viking?


Du glemmer vel Ã?rn1.
Det det selvutnevnte orakelet Xminator her nok mener er at de slet med skader F�R sesongstart og hanglet med dette utover i sesongen. Men at han forventer at noen skal kunne ha oversikt over andre lag sin skadesituasjon i sesongoppkjøringen blir jo rett og slett banalt som du sier.


Men hvorfor begynte Scharner å spille bak? Jo fordi �rn1 ble skadet.
Jeg mente ikke at han skulle vært på det antatt beste laget, jeg savnet han i oversikten over skadete spillere denne sesongen. Hadde han ikke blitt skadet ville Scharner fortsatt spilt på midtbanen.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

jegløh

Quote from: "Motyka"
Quote from: "jegløh"
Quote from: "Motyka"
Quote from: "jegløh"
Quote from: "Xminator"Runarnormann. Vi diskuterer Brann her gjør vi ikke? Men siden du først er inne på "de andre lagene har søren meg hatt skader de også". Det virker som du har oversikten her så:

VIF?
Start?
Lyn?
LSK?
Viking?


Du glemmer vel Ã?rn1.
Det det selvutnevnte orakelet Xminator her nok mener er at de slet med skader F�R sesongstart og hanglet med dette utover i sesongen. Men at han forventer at noen skal kunne ha oversikt over andre lag sin skadesituasjon i sesongoppkjøringen blir jo rett og slett banalt som du sier.


Men hvorfor begynte Scharner å spille bak? Jo fordi �rn1 ble skadet.
Jeg mente ikke at han skulle vært på det antatt beste laget, jeg savnet han i oversikten over skadete spillere denne sesongen. Hadde han ikke blitt skadet ville Scharner fortsatt spilt på midtbanen.


Altså det var en skade på en spiller som ikke er i startelleveren til vanlig. Blir som å si at hvis du bommer på 3 sjanser i samme angrep, kunne det fort stått 3-0.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Motyka

Quote from: "jegløh"
Quote from: "Motyka"
Quote from: "jegløh"
Quote from: "Motyka"
Quote from: "jegløh"
Quote from: "Xminator"Runarnormann. Vi diskuterer Brann her gjør vi ikke? Men siden du først er inne på "de andre lagene har søren meg hatt skader de også". Det virker som du har oversikten her så:

VIF?
Start?
Lyn?
LSK?
Viking?


Du glemmer vel Ã?rn1.
Det det selvutnevnte orakelet Xminator her nok mener er at de slet med skader F�R sesongstart og hanglet med dette utover i sesongen. Men at han forventer at noen skal kunne ha oversikt over andre lag sin skadesituasjon i sesongoppkjøringen blir jo rett og slett banalt som du sier.


Men hvorfor begynte Scharner å spille bak? Jo fordi �rn1 ble skadet.
Jeg mente ikke at han skulle vært på det antatt beste laget, jeg savnet han i oversikten over skadete spillere denne sesongen. Hadde han ikke blitt skadet ville Scharner fortsatt spilt på midtbanen.


Altså det var en skade på en spiller som ikke er i startelleveren til vanlig. Blir som å si at hvis du bommer på 3 sjanser i samme angrep, kunne det fort stått 3-0.


Det å si at en spiller som spiller samtlige 17 kamper fram til han blir skadet for ikke å være i startelleveren er da litt rart.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

elblottto

QuoteHan får jo kjøpe spillere av styret. Men han fikk heldigvis ikke kjøpe Kim Larsen.
Si meg elblotto, er du helt fornøyd med sesongen i år?


nei seff er eg ikke fornøyd med sesongen, men det har eg ikke sagt heller.
men kan du si hvor det ble av el-fakiri som var så og si klar for brann???? og hvorfor bennyttet de seg ikke av ivar, før over gangs vinduet stengte. han har jo sagt at han er villi til og ligge penger på bordet til en til i år....
ergen til eg dør...

Motyka

Quote from: "elblottto"
QuoteHan får jo kjøpe spillere av styret. Men han fikk heldigvis ikke kjøpe Kim Larsen.
Si meg elblotto, er du helt fornøyd med sesongen i år?


nei seff er eg ikke fornøyd med sesongen, men det har eg ikke sagt heller.
men kan du si hvor det ble av el-fakiri som var så og si klar for brann???? og hvorfor bennyttet de seg ikke av ivar, før over gangs vinduet stengte. han har jo sagt at han er villi til og ligge penger på bordet til en til i år....


Nei, jeg forstår jo godt at du ikke er fornøyd med sesongen, og dette er vi begge enige at er Mjelde sin feil.
El Fakiri takket nei til Brann og valgte BMG forståelig nok.
Men dette du sier om Vollvik er et MEGET godt poeng!!!!
Han lovet jo oss faktisk ett storkjøp i sommer, og vi har ikke sett mye til det.
Endelig en som bidrar med nye poenger i debatten.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

jegløh

Quote from: "elblottto"
QuoteHan får jo kjøpe spillere av styret. Men han fikk heldigvis ikke kjøpe Kim Larsen.
Si meg elblotto, er du helt fornøyd med sesongen i år?


nei seff er eg ikke fornøyd med sesongen, men det har eg ikke sagt heller.
men kan du si hvor det ble av el-fakiri som var så og si klar for brann???? og hvorfor bennyttet de seg ikke av ivar, før over gangs vinduet stengte. han har jo sagt at han er villi til og ligge penger på bordet til en til i år....


Vet ikke hva som skjedde med spilleren Vollvik lovet oss, elblotto. Men det har han gjort før. Men er enig med deg at Mjelde har skuffet veldig. Hvem synes du bør overta?
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Xminator


elblottto

jeg er har aldri prøvd og si at eg er misfornøyd med mjelde.  han gjør det glimrende. se nÃ¥ pÃ¥ vÃ¥r sesongen, den var jo praktfull. men etter raymond trod, mistet vi mye. og mons greide ikke og finne den beste pÃ¥ venstre siden. men det ser det ut til nÃ¥, og vi begynner og komme tilbake nÃ¥.
ergen til eg dør...

runarnormann

Quote from: "Xminator"


Der tok du meg Xminator.  Jeg har ikke oversikt over skadene til samtlige lag i eliten.  Jeg innroemmer at det var taapelig av meg aa delta i diskusjon om Brann naar jeg ikke sitter inne med disse opplysningene.  At jeg i tillegg ikke har dine enorme kunnskaper om fysikk, gjoer meg om mulig enda mer ydmyk.  Har overveldende respekt for deg for at du holder ut med folk som ikke er like kunnskapsrik som deg.
egenden Alf Dahl

Xminator

Sitat Runarnorman:
QuoteBrann er soeren meg ikke de eneste som har hatt skader, forskjellen er at de andre lagene har trenere som klarer aa justere paa laget hvis de blir rammet.


Så det var bare ren løgn da? Ett hendig lite populistisk utsagn du kunne bruke så det i det minste høres ut som du faktisk har en god sak? Det er alvorlige beskyldninger du kommer med, det er ekstreme konsekvenser du foreslår, er det da for mye forlangt at du faktisk har kontroll over de påstandene du slenger rundt deg med?

runarnormann

Quote from: "Xminator"Sitat Runarnorman:
Quoteer det da for mye forlangt at du faktisk har kontroll over de påstandene du slenger rundt deg med?


Ja
egenden Alf Dahl

runarnormann

Jeg merker at bonden tydeligvis har stoette fra flere hold.  Det er jo greit for ham.  Mange sier at flere spillere valgte aa komme til Brann p.g.a Mjelde.  Tror dere de samme spillerne vil forlange at Mjelde blir for at de blir i klubben?  Neppe.  Enhver trener vil appellerer til forskjellige spillere.  Personlig lurer jeg mer paa hvilke spillere som ikke kom til Brann fordi Mjelde var der.  Foer du skriver noe Xminator, saa har jeg ikke bevis for dette men hvis du gaar paa en av sidene dine, f.eks http///:skaffdegetliv.com/fordiduertragisk/ogharfritidsproblemer saa vil du nok finne noen.
egenden Alf Dahl

Nixon

Joda, du skal ha for innsatsen for å holde denne tråden din høyt oppe...
Rød makt på Hansa

runarnormann

Takker og bukker.  Setter egentlig egoet mitt i bakgrunnen.  Saken er at jeg brenner for klubben min og orker ikke se paa at denne kvalmende bonden oedelegger den.  Rart at ikke du aksepterer det Nixon.  Mener du virkelig du er helt fornoeyd med det mannen presterer?
egenden Alf Dahl

jegløh

Quote from: "runarnormann"Jeg merker at bonden tydeligvis har stoette fra flere hold.  Det er jo greit for ham.  Mange sier at flere spillere valgte aa komme til Brann p.g.a Mjelde.  Tror dere de samme spillerne vil forlange at Mjelde blir for at de blir i klubben?  Neppe.  Enhver trener vil appellerer til forskjellige spillere.  Personlig lurer jeg mer paa hvilke spillere som ikke kom til Brann fordi Mjelde var der.  Foer du skriver noe Xminator, saa har jeg ikke bevis for dette men hvis du gaar paa en av sidene dine, f.eks http///:skaffdegetliv.com/fordiduertragisk/ogharfritidsproblemer saa vil du nok finne noen.


Lurer litt på deg, Runar. Har betraktet deg selv, Lurkin, brannfa(e)n, Motyka, elblotto (muligens) og Terd som i beste fall skeptisk til MIM. Jeg er skuffet over MIM, men erkjenner at fyren har klart å overtale flere spillere til Brann. Han har åpenbart de evnene. Du virker litt for aggressiv til å kunne taes alvorlig. Vil du bare ha en verbal slåsskamp?

Den nettsiden din er neppe med på å skaffe deg venner her inne. Som sagt har jeg betraktet deg som en alliert, men vil ikke bli assosiert med slike angrep.

Mange er enig med deg, men skjønner ikke hvorfor du må bruke skjellsord som bonde (beklager, bønder) og enda verre.

Du trenger ikke være aggressiv. Argumentene dine er gode, modereres de litt.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

runarnormann

Quote from: "jegløh"
Quote from: "runarnormann"Jeg merker at bonden tydeligvis har stoette fra flere hold.  Det er jo greit for ham.  Mange sier at flere spillere valgte aa komme til Brann p.g.a Mjelde.  Tror dere de samme spillerne vil forlange at Mjelde blir for at de blir i klubben?  Neppe.  Enhver trener vil appellerer til forskjellige spillere.  Personlig lurer jeg mer paa hvilke spillere som ikke kom til Brann fordi Mjelde var der.  Foer du skriver noe Xminator, saa har jeg ikke bevis for dette men hvis du gaar paa en av sidene dine, f.eks http///:skaffdegetliv.com/fordiduertragisk/ogharfritidsproblemer saa vil du nok finne noen.


Lurer litt på deg, Runar. Har betraktet deg selv, Lurkin, brannfa(e)n, Motyka, elblotto (muligens) og Terd som i beste fall skeptisk til MIM. Jeg er skuffet over MIM, men erkjenner at fyren har klart å overtale flere spillere til Brann. Han har åpenbart de evnene. Du virker litt for aggressiv til å kunne taes alvorlig. Vil du bare ha en verbal slåsskamp?

Den nettsiden din er neppe med på å skaffe deg venner her inne. Som sagt har jeg betraktet deg som en alliert, men vil ikke bli assosiert med slike angrep.

Mange er enig med deg, men skjønner ikke hvorfor du må bruke skjellsord som bonde (beklager, bønder) og enda verre.

Du trenger ikke være aggressiv. Argumentene dine er gode, modereres de litt.


Forssvidt enig med deg at det ikke er noedvendig aa vaere aggressiv, og hvis jeg har fornaermet noen ved bruk av bonde, saa beklager jeg det.  Har stor respekt for vaare venner fra Osteroey.

Vil selvsagt egentlig slippe aa ty til dette.  Poenget er imidlertid at det er saapass viktig aa bli kvitt Mjelde at denne saken maa fightes paa alle maater.  

Er det noen muligheter for TIFO mot Mjelde paa RBK kampen?
egenden Alf Dahl

Nixon

Quote from: "runarnormann"Takker og bukker.  Setter egentlig egoet mitt i bakgrunnen.  Saken er at jeg brenner for klubben min og orker ikke se paa at denne kvalmende bonden oedelegger den.  Rart at ikke du aksepterer det Nixon.  Mener du virkelig du er helt fornoeyd med det mannen presterer?


Jeg aksepterer selvsagt at du vil ha vekk Mjelde. Men du kommer med svært lite nytt. Og det du kom med der var bare tåpelige spekulasjoner og drittslenging.

Om jeg er fornøyd? Nei.
Rød makt på Hansa

runarnormann

Quote from: "Nixon"
Quote from: "runarnormann"Takker og bukker.  Setter egentlig egoet mitt i bakgrunnen.  Saken er at jeg brenner for klubben min og orker ikke se paa at denne kvalmende bonden oedelegger den.  Rart at ikke du aksepterer det Nixon.  Mener du virkelig du er helt fornoeyd med det mannen presterer?


Jeg aksepterer selvsagt at du vil ha vekk Mjelde. Men du kommer med svært lite nytt. Og det du kom med der var bare tåpelige spekulasjoner og drittslenging.

quote]

Helt enig med deg.  Det var drittslenging.  Beklager overfor forumet.  Men problemet er at ssa mange av dere tegner et bilde av Mjelde som den snilleste gutten i klassen.  Jeg begynner aa bli lei dette.  Han var langt fra en sympatisk spiller, saa selv en kamp der han som Lillestroem spiller uprovosert skubbe en spiller over uten at dommeren saa det.

Men det er jo selvsagt hans egenskaper som trener vi diskuterer.  Jeg vil alltid vaere takknemlig for Mjelde for to ting.  Cuptriumfen, og at han scoret to maal mot RBK i en kamp paa stadion hvor Brann snudde 0-3 til 3-3.

Men naa har han naadd saa langt han kan.  Det beste ville vaere hvis han fulgte raadet til Motyka og trakk seg som trener selv.  Dessverre ser jeg det som svaert lite sannsynlig.
egenden Alf Dahl

Motyka

Quote from: "jegløh"
Mange er enig med deg, men skjønner ikke hvorfor du må bruke skjellsord som bonde (beklager, bønder) og enda verre.



Men i alle dager! Er bonde blitt ett skjellsord også nå!? Det var da utrolig frekt sagt, virker på meg som ikke bare runarnormann har ett problem med bønder, men også jegløh.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

jegløh

Quote from: "Motyka"
Quote from: "jegløh"
Mange er enig med deg, men skjønner ikke hvorfor du må bruke skjellsord som bonde (beklager, bønder) og enda verre.



Men i alle dager! Er bonde blitt ett skjellsord også nå!? Det var da utrolig frekt sagt, virker på meg som ikke bare runarnormann har ett problem med bønder, men også jegløh.


Hele storestå har da et problem med bønder. Ironisk nok minnes jeg setningen "det er fordi han hater alle bønder..."

Hadde du tatt deg en tur på stadion fra tid til annen hadde du skjønt det.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Motyka

Quote from: "jegløh"
Quote from: "Motyka"
Quote from: "jegløh"
Mange er enig med deg, men skjønner ikke hvorfor du må bruke skjellsord som bonde (beklager, bønder) og enda verre.



Men i alle dager! Er bonde blitt ett skjellsord også nå!? Det var da utrolig frekt sagt, virker på meg som ikke bare runarnormann har ett problem med bønder, men også jegløh.


Hele storestå har da et problem med bønder. Ironisk nok minnes jeg setningen "det er fordi han hater alle bønder..."

Hadde du tatt deg en tur på stadion fra tid til annen hadde du skjønt det.


Jeg har også alltid reagert på den setningen.

Men er det å gå på stadion det samme som å være enig med alt som blir sunget på SS? (liker egentlig ikke å bruke den forkortelsen, ref. 9. april debatten på Sanne + Mcallister tråden) Jeg ser jo at du er enig i alt SS synger.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

jegløh

Det jeg mente, Motyka, var at på 90-tallet sang storestå om MIM (som da spilte) at han hatet alle bønder.

Jeg synes det er ironisk at han her blir kalt for "bonden".
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Motyka

Quote from: "jegløh"Det jeg mente, Motyka, var at på 90-tallet sang storestå om MIM (som da spilte) at han hatet alle bønder.

Jeg synes det er ironisk at han her blir kalt for "bonden".


Jada, fullstendig klar over hva du mente, derfor jeg skrev at jeg også alltid hadde reagert på den setningen.
Dette føyer seg bare inn i rekken av innlegg som du har misforstått og tolket feil i ditt lille hode, sist gikk det ut over Elblotto.
Og hvorfor du velger å tolke ordet "bonde" som skjellsord er meg en gåte.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

viks

Quote from: "Motyka"
Quote from: "jegløh"Det jeg mente, Motyka, var at på 90-tallet sang storestå om MIM (som da spilte) at han hatet alle bønder.

Jeg synes det er ironisk at han her blir kalt for "bonden".


Jada, fullstendig klar over hva du mente, derfor jeg skrev at jeg også alltid hadde reagert på den setningen.
Dette føyer seg bare inn i rekken av innlegg som du har misforstått og tolket feil i ditt lille hode, sist gikk det ut over Elblotto.
Og hvorfor du velger å tolke ordet "bonde" som skjellsord er meg en gåte.


Hvorfor gidder dere og diskutere ordet bonde i det hele tatt?

På nettavisen/veggavisen raser debatten om WTO/GTI forhandlingenes konsekvenser for det norske landbruket. Her kan dere helt sikkert få utløp for all frustrasjon...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Nixon

Quote from: "runarnormann"Men problemet er at ssa mange av dere tegner et bilde av Mjelde som den snilleste gutten i klassen.  Jeg begynner aa bli lei dette.  Han var langt fra en sympatisk spiller, saa selv en kamp der han som Lillestroem spiller uprovosert skubbe en spiller over uten at dommeren saa det.


Så han skubbet til en spiller? Udyr! Bra at han ikke lugget eller kløp, da hadde jeg nok gått over på din side...

Ja ja, min mening er nå at Mjelde er sympatisk og langt på vei den snilleste gutten i klassen. Er jo noe som har blitt brukt mot han her på dette forumet at han er for snill og ikke har kustus på spillerne sine.

Så hvordan du har fått dette Mjelde-er-en-drittsekk-inntrykket aner jeg ikke. Men du blir vel sur hvis vi spør etter en link?:)
Rød makt på Hansa

runarnormann

Inntrykket mitt om at Mjelde er en drittsekk, kommer vel fra samme sted som du tar at han er kandidat til Nobels fredspris.  Fra det vi ser i media.  Jeg er i stand til aa bedoemme noen fra intervju, mye mer enn det jeg leser paa nett.  

Er foroevrig enig med Motyka at Jeglo eller hva han heter, maa gjoere noe med frykten sin for boender.  Det er vel noen samtalegrupper for dette problemet?  Kanskje Mjelde kan starte en.  Hoerer rykter om at han faar mye fritid snart.

Noe nytt om dette TIFOet mot ham forresten?
egenden Alf Dahl

Go Up