• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Spark Mjelde naa!

Started by runarnormann, October 02, 2005, 12:24:28 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Superjack

JA! Spark Mjelde, POL, Styret, hele stallen og så begynner vi på nytt!

GLIMRENDE!!!

:D

Akkurat som i CM/FM når ting starter galt... vi bare starter på nytt. Da er alle fornøyde. JADDA!!!
Brannsupporter.

Candyman

Quote from: "runarnormann"Noe nytt om dette TIFOet mot ham forresten?

Mener du seriøst vi skal ha TIFO mot Mjelde? Du e jaggu meg historieløs...
Bare nicket ditt skulle være nok til å få deg bannlyst fra forumet. Hvis det er nicket ditt da...?
Er det deg Runar Normann? Er du bitter fremdeles?
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

runarnormann

Quote from: "Candyman"
Quote from: "runarnormann"Noe nytt om dette TIFOet mot ham forresten?

Mener du seriøst vi skal ha TIFO mot Mjelde? Du e jaggu meg historieløs...
Bare nicket ditt skulle være nok til å få deg bannlyst fra forumet. Hvis det er nicket ditt da...?
Er det deg Runar Normann? Er du bitter fremdeles?


Saa var det dette med Stalinismen igjen.  Bare fordi folk ikke er enige med deg, saa skal vi lyses i bann.

Klart jeg mener vi skal ha TIFO mot Mjelde!  Det er tydeligvis flere av oss som er motstandere av ham.  Da er det paa sin plass aa vise det.
egenden Alf Dahl

Nixon

He he, men det blir jo litt morsomt når du skriver
"Noe nytt om dette TIFOet mot ham forresten?"
Akkurat som at det er et folkekrav og noe tifo-gruppen jobber med. Sannheten er jo at denne tifoen først og fremst er inni hodet ditt!

Ta et laken du og en sprittusj. Du kommer langt med det!
Rød makt på Hansa

ostraume

Er det deg Runar?

Synes det er voldsomt så Mjelde får gjennomgå av deg. Har det slått deg at du kanskje dytter tvilerne over på Mjelde-siden ved å gå såpass hardt (og tidvis usaklig) til verks?

Eg har iallefall blitt mer pro-Mjelde etter å ha lest denne tråden.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

jegløh

Quote from: "ostraume"Er det deg Runar?

Synes det er voldsomt så Mjelde får gjennomgå av deg. Har det slått deg at du kanskje dytter tvilerne over på Mjelde-siden ved å gå såpass hardt (og tidvis usaklig) til verks?

Eg har iallefall blitt mer pro-Mjelde etter å ha lest denne tråden.


Runar setter det altfor mye på spissen, men det er og veldig mange som setter det like på spissen andre veien. En skal være krass for å si at det ikke finnes argumenter på begge sider. En trenger ikke være sinnsforvirret for å føle at MIM har fått for lite ut av spillerne og at han er naiv taktisk. Føler en det tilstrekkelig er det naturlig å vurdere nye trenere.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Xminator

Klart det finnes argumenter på begge sider. Konsekvensen derimot er det ingen pardon om :p

jegløh

Quote from: "Xminator"Klart det finnes argumenter på begge sider. Konsekvensen derimot er det ingen pardon om :p


Først fysikk og så fransk? Du har skjulte evner, X. Ta denne: Hva er sannsynligheten for at du får Royal Straigt Flush på første forsøk i vanlig poker?
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

TERD

Quote from: "Xminator"Konsekvensen derimot er det ingen pardon om :p

Eh? Pardon om? Hva betyr det?
-----------------
Dersom det bare finnes en vinner, må resten per definisjon være tapere.

Nixon

Har hørt om "Pardon my french"...

Ellers hadde ingenting vært bedre om vi gjorde denne tråden om til en språkspalte...:)
Rød makt på Hansa

viks

Quote from: "Nixon"Ellers hadde ingenting vært bedre om vi gjorde denne tråden om til en språkspalte...:)


Eventuelt forsøkte og sette guiness rekord i antall poster på en tråd..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

ostraume

Sannsynligheten må vel være: 5/52*4/51*3/50*2/49*1/48?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

mobli

Sannsynligheten er vel (5/52*4/51*3/50*2/49*1/48)*4 siden det er 4 muligheter til å få RSF (Hjerter/Spar/Ruter/Kløver)

Xminator

Og du må ikke glemme at om du spiller poker med deg selv er det litt kjedelig. Sannsynligheten blir jo rotet til avhengig av hvor mange som får tildelt kort fra samme kortstokk.

ostraume

QuoteSannsynligheten er vel (5/52*4/51*3/50*2/49*1/48)*4 siden det er 4 muligheter til å få RSF (Hjerter/Spar/Ruter/Kløver)


RSF er kun i Spar. I resterende farger blir det "kun" straight flush.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

mobli

Quote from: "ostraume"
QuoteSannsynligheten er vel (5/52*4/51*3/50*2/49*1/48)*4 siden det er 4 muligheter til å få RSF (Hjerter/Spar/Ruter/Kløver)


RSF er kun i Spar. I resterende farger blir det "kun" straight flush.


Det er slikt vi spilte poker på barneskolen, men i poker som det skal spilles, spiller ikke fargen noen rolle.

Tilbake til tema:
Jeg mener Mjelde ikke bør sparkes, selv om jeg er misfornøyd med sesongen så langt.

runarnormann

Quote from: "Superjack"JA! Spark Mjelde, POL, Styret, hele stallen og så begynner vi på nytt!

GLIMRENDE!!!

:D

Akkurat som i CM/FM når ting starter galt... vi bare starter på nytt. Da er alle fornøyde. JADDA!!!


Har aldri foreslaatt aa sparke POL eller styret.  Vil bare bli kvitt Mjelde.  Ingen kan anklage meg for aa drive heksejakt mot noen Brann spillere.

Siden du tydeligvis trenger aa bruke dataspill for aa forstaa dette, bruker jeg det som et eksempel naa:  Hvis du i CM, er manager for Chelsea, bruker like mye penger, og foerer laget til en plass midt paa tabellen, saa faar du sparken.
egenden Alf Dahl

Candyman

Quote from: "runarnormann"
Quote from: "Candyman"
Quote from: "runarnormann"Noe nytt om dette TIFOet mot ham forresten?

Mener du seriøst vi skal ha TIFO mot Mjelde? Du e jaggu meg historieløs...
Bare nicket ditt skulle være nok til å få deg bannlyst fra forumet. Hvis det er nicket ditt da...?
Er det deg Runar Normann? Er du bitter fremdeles?


Saa var det dette med Stalinismen igjen.  Bare fordi folk ikke er enige med deg, saa skal vi lyses i bann.

Klart jeg mener vi skal ha TIFO mot Mjelde!  Det er tydeligvis flere av oss som er motstandere av ham.  Da er det paa sin plass aa vise det.

Jeg er skikkelig antikommunist, så Stalin er ikke min helt! For å si det mildt. Men selvsagt skal du få ytre din misnøye med Mjelde. Selvsagt kan du forlange hans avgang, hjelper da på om du har noen forslag til ny trener. Og noen som faktisk er innen rekkevidde og aktuelle. Slik unngår du å bli endel av "hylekoret".

Men er langt fra det til å faktisk tro/håpe på at Tifo gruppen skal be treneren vår om å slutte / få sparken. Helt alvorlig! Hadde sett ufattelig tragisk ut av oss som supportere.

Kan jo kanskje sammelignes med RBK's tragiske heksejakt på Ola By etter at han tok seriegull, men dessverre med for liten margin til de andre lagene.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Svante!!

På tide å låse dette emne.  Mjelde blir og trenger den støtten vi kan gi ham.  Brann trenger stabilitet.  Ikke kom og ødelegg med kveruleringer.
rann er best

naitsirk

"Siden du tydeligvis trenger aa bruke dataspill for aa forstaa dette, bruker jeg det som et eksempel naa: Hvis du i CM, er manager for Chelsea, bruker like mye penger, og foerer laget til en plass midt paa tabellen, saa faar du sparken."

men då burde du heller ha sparka pol og dahl.
mim styrer berre kven han ønsker seg og ikkje om han får dei.

abe78

At denne og lignende tråder har fått fritt spillerom så lenge begynner å ligne en skandale. Synes enkelte IP-adresser kan sperres også.
.og husk!

Ricky

Quote from: "runarnormann"Siden du tydeligvis trenger aa bruke dataspill for aa forstaa dette, bruker jeg det som et eksempel naa:  Hvis du i CM, er manager for Chelsea, bruker like mye penger, og foerer laget til en plass midt paa tabellen, saa faar du sparken.



Nå sammenligner du på feil grunnlag, siden Jose Mourinho forbruker, mens Mjelde i hovedsak investerer.
Hvis Scharner går til Birmingham slik det ser ut til, så har MIM skaffet oss mye mer penger enn hva han selv har brukt på transfermarkedet. Pluss at vi i tillegg sitter igjen med en cuppokal, Andresen, Sæternes, Miller, Vaagan Moen, Ludvigsen etc.
Ikke verst det, med det økonomisk skakkjørte søppellaget han overtok etter 2002-sesongen.

Mjelde har vist seg som en genial "stein på stein"-bygger. Neste år får vi nok svaret på om han også har de taktiske egenskapene som trengs for å få ut potensialet i det han har greid å bygge opp. Den sjansen har han rett og slett ikke fått i år, takket være de skadene som har hemmet Brann i månedsvis, og den svake stallen bakom den førsteelleveren han har bygget opp. Nå har en vinter på seg til å kunne ordne med skikkelige reserver, og da har vi et 'perfekt' mannskap. Og da vil det ikke være akseptabelt med noen 5.plass, og man kan gjerne diskutere Mjeldes evner som taktisk lagleder om laget ikke kjemper i toppen.

TERD

Quote from: "Svante!!"På tide å låse dette emne.  Mjelde blir og trenger den støtten vi kan gi ham.  Brann trenger stabilitet.  Ikke kom og ødelegg med kveruleringer.

Dette er jo forsåvidt noe av poenget. Noen er lojale mot spillere, noen mot ledelsen, noen mot trenere mens andre er lojale mot klubben. Dersom man er sistnevnte, og samtidig er kritisk til Mjelde, burde det være opplagt at man må kunne ytre seg.

Quote from: "abe78"At denne og lignende tråder har fått fritt spillerom så lenge begynner å ligne en skandale. Synes enkelte IP-adresser kan sperres også.

Hva skulle dette tjene til? Denne tråden er blitt lang fordi det har vært, innimellom diverse avsporinger, en helt ok diskusjon mellom tilhengere og kritiske røster. Dersom du mener dette ikke er tjenelig for et forum, kan du jo bruke tiden din annetsteds.
-----------------
Dersom det bare finnes en vinner, må resten per definisjon være tapere.

Snublefot

jeg har sett meg lei på runar nordmann for lenge siden.  

begynner å bli i overkant mye fra denne karen.

jegløh

Skulle elsket og visst rollefordelingen mellom MIM og Steffensen. Hva bidrar han med? Mjelde har styrker på det medmenneskelige og er taktisk naiv, etter mine meninger.

Det er POL sin oppgave å sørge for at MIMs svakheter blir utlignet av andre i støtteapparatet. Blir dette gjort????

Forresten:
1.kort 20/52
2.kort 4/51
3.kort 3/50
4.kort 2/49
5.kort 1/48
Altså 1/649740

Mobli hadde rett!
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Xminator

Joda, men om dere er to som spiller, så får du ikke alle 5 kortene på en gang vel?

runarnormann

Quote from: "naitsirk""Siden du tydeligvis trenger aa bruke dataspill for aa forstaa dette, bruker jeg det som et eksempel naa: Hvis du i CM, er manager for Chelsea, bruker like mye penger, og foerer laget til en plass midt paa tabellen, saa faar du sparken."

men då burde du heller ha sparka pol og dahl.
mim styrer berre kven han ønsker seg og ikkje om han får dei.


Naa faar det vaere nok med det tullet om overganger.  Naar en spiller lykkes, roses Mjelde, hvis han blir fiasko er det POL sin skyld.  Bestem dere!
egenden Alf Dahl

Go Up