• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Send avgårde takke-mailer til Brann!

Started by Torvanger, September 29, 2005, 19:04:18 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Torvanger


Motyka

Quote from: "Torvanger"Det har jeg gjort, det bør etterfølges.


Hvorfor?
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Torvanger

Takk for enorm innsats med 10 mann på banen, mot Russlands beste lag foran 36000 hjemmefans? 1-0 og 2-1? Må det inn med teskje?

Northside

Quote from: "Motyka"
Quote from: "Torvanger"Det har jeg gjort, det bør etterfølges.


Hvorfor?



slik at de får mye å gjøre når de kommer hjem... eller?

Rasmus_brann

Korti ble det en vane?? Oi var det foran 36.000 tilskuere, såååå syyyykt....!!! men då må vi jo nesten sende to hver!!!




ps. ( litt sarkastisk, for de som ikke skjønte det )
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Torvanger

Nivået er som vanlig ikke på det høyeste planet her inne, mye kjekkaseri fra mennesker uten evne til å vise glede over det faktum at Brann leverte en innsats det står stor respekt av. Brann (pust) Bataljonen (pust) Bergen....

Northside

Quote from: "Torvanger"Nivået er som vanlig ikke på det høyeste planet her inne, mye kjekkaseri fra mennesker uten evne til å vise glede over det faktum at Brann leverte en innsats det står stor respekt av. Brann (pust) Bataljonen (pust) Bergen....


skulle vi sent mail hver gang de gjør en god kamp så hadde de lukket alt som har med mail å gjøre i Brann, ingen som gidder å ansette 20 personer for å lese 20 000 mailer fra ville brann supportere.

Post heller her eller i summetonen du :wink:

Torvanger

Quote from: "Rasmus_brann"Korti ble det en vane?? Oi var det foran 36.000 tilskuere, såååå syyyykt....!!! men då må vi jo nesten sende to hver!!!




ps. ( litt sarkastisk, for de som ikke skjønte det )


Sarkasme fra en som knapt er tørr bak ørene og som åpenbart trenger skrivetrening kaller ikke jeg sarkasme. Hold deg til sms lillegutt.

Rasmus_brann

Eg føler ikke nokke glede over at Brann spilte bra i dag, som de gjorde. men i desverre så e det målene og poengene som teller i denne sporten.
Brann kunne spilt drit bra en sesong og alikavel rykke ned.
Og det hjelper ikke på resten av sesongen heller, for som mage har opplevd kan Brann gjøre det mest utrolige saker, som å slå Ac milan 17-0, men kampen etterpå tape for Bryne...Sannheten e` hard, men det e` sånn det e`.....
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Torvanger

Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "Torvanger"Nivået er som vanlig ikke på det høyeste planet her inne, mye kjekkaseri fra mennesker uten evne til å vise glede over det faktum at Brann leverte en innsats det står stor respekt av. Brann (pust) Bataljonen (pust) Bergen....


skulle vi sent mail hver gang de gjør en god kamp så hadde de lukket alt som har med mail å gjøre i Brann, ingen som gidder å ansette 20 personer for å lese 20 000 mailer fra ville brann supportere.

Post heller her eller i summetonen du :wink:


Northside har i det minste en tanke bak sine innvendinger, som jeg ikke har noen problemer med å ta ad notam. Det kan selvsagt bli en smule hett for Dahl/Ludvigsen å delete x antall meldinger. Ta heller innlegget mitt for det det er, en hyllest til et mannskap som kriget og gjorde oss stolt. Heia Brann!

Rasmus_brann

Quote from: "Torvanger"
Quote from: "Rasmus_brann"Korti ble det en vane?? Oi var det foran 36.000 tilskuere, såååå syyyykt....!!! men då må vi jo nesten sende to hver!!!




ps. ( litt sarkastisk, for de som ikke skjønte det )


Sarkasme fra en som knapt er tørr bak ørene og som åpenbart trenger skrivetrening kaller ikke jeg sarkasme. Hold deg til sms lillegutt.


Sakelig, veldig sakelig.. beklager at eg ikke tar meg god til til å skrive saaaaakte... Det blir ofte nokken bommerter når en skriver fort.... Men det e greit det mr. norsk-lærer.... Skriv den derre mailen du!! Men husk å bruke ordbok då!!
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Torvanger

Sakelig, veldig sakelig.. beklager at eg ikke tar meg god til til å skrive saaaaakte... Det blir ofte nokken bommerter når en skriver fort.... Men det e greit det mr. norsk-lærer.... Skriv den derre mailen du!! Men husk å bruke ordbok då!![/quote]

Er du tøff i trynet, må du forvente å få tilbake med renter. Er klar over at det kan bli en del skriveleifer når man taster engasjert i vei, men det skader ikke å legge litt flid før man poster. All respekt til dem med dysleksi, men for ditt vedkommende heller det vel mer i retning av slurv.

Rasmus_brann

Du har vel rett... Ble bare litt revet med av tapet...
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

johsmag

Du har helt rett Torvanger! Blir irritert av å høre de andre.

Brann trenger ikke lese alle mailene, men de ser at de har støttende supportere istedenfor suttrere som kommer med fullstendig usaklig kritisering av klubb og spillere.

Lurkin

Rasmus_brann er et fint eksempel på folk her inne som forventer seier hver kamp, og sitter i gang et hylekor i form av skrivefeil, utropstegn og dårlige argumenter.

Og hvem sier at det er i mot menneskeretten å gi barn lekser?
Berømte Brann fra Bergen

Motyka

Quote from: "Lurkin"Rasmus_brann er et fint eksempel på folk her inne som forventer seier hver kamp, og sitter i gang et hylekor i form av skrivefeil, utropstegn og dårlige argumenter.

Og hvem sier at det er i mot menneskeretten å gi barn lekser?


Det sier Ståle Fredriksen.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Bruiser

En eller anna gal lege..

Det er viden kjent at BBB er fullt av små drittunger uten evnen vi meir voksne har med å vise medfølelse og forståelse. Dei skal som regel grine på alt, med dårlig grammatikk.

Heilt greit å sende email og vise at vi er glade og takknemmelige for prestasjonen laget gjorde idag.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Torvanger

Riktig Johsmag, ENKELTE nyfrelste supportere som ikke har fulgt Brann siden de harde 80-årene vet ikke hva de snakker om når de ikke er i stand til å se at Brann har levert langt over det en kunne forvente, med alle odds mot seg. Jeg var selvsagt også skuffet umiddelbart etter kampslutt, men følte samtidig en enorm glede over at vi er i ferd med å komme opp på et høyt sportslig nivå.

Nixon

Quote from: "Torvanger"Riktig Johsmag, ENKELTE nyfrelste supportere som ikke har fulgt Brann siden de harde 80-årene vet ikke hva de snakker om når de ikke er i stand til å se at Brann har levert langt over det en kunne forvente, med alle odds mot seg. Jeg var selvsagt også skuffet umiddelbart etter kampslutt, men følte samtidig en enorm glede over at vi er i ferd med å komme opp på et høyt sportslig nivå.


Er litt av problemet at folk er fullstendig historieløse og har fullstendige urealistiske forventninger. Det være seg både sportslige resultater og stemning på Stadion. Folk som (for å sitere en ung klage-gjenganger her på forumet) "har vært med i halve fjor og i hele år" bør heve blikket litt.

Ellers applauderer jeg tanken å sende mail på en slik nesten-kveld. Tror ikke noen i Brann vil ha noe imot å bruke noen minutter på positive mail når de kommer tilbake fra Moskva.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

jako

Kunne ikke vært mer enig. Det varmer a\lltid å se at folk bryr seg. Spesielt i tider hvor laget sliter.

Jeg er temmelig sikker på at spillerne også er ekstremt skuffet nå. Så send mail og hvis at du bryr deg.

Synes helder ikke du skal være for hard med fjortissene torvanger. Det er ikke lett å være ung og uerfaren.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Torvanger

Quote from: "jako"Kunne ikke vært mer enig. Det varmer a\lltid å se at folk bryr seg. Spesielt i tider hvor laget sliter.

Jeg er temmelig sikker på at spillerne også er ekstremt skuffet nå. Så send mail og hvis at du bryr deg.

Synes helder ikke du skal være for hard med fjortissene torvanger. Det er ikke lett å være ung og uerfaren.


Jeg har vel forsåvidt kommet denne Rasmus litt i møte, men kunne ikke dy meg når jeg fikk servert surmaget oppgulp som svar på mitt forsøk på positivitet.

Rasmus_brann

Eg beklager at eg ikke var her i de harde 80-årene.....
Kan dokkar nokken gang tilgi meg for å bli født så seint...
Unskyld for at eg e under 40, beklager såååå mye....
Men tenk om alle "fjortissene" (fjortiss=en person under 20, ifølge de her inne på forumet) på storestå hadde begunt å sitte på hansa...
Då hadde det stått et par hundre 40-åringer og sunget med sine slitte gamle sangstemmer som de har brukt siden de "harde 80-årene...."

Må bare føye til at dokkar som e gamle/ikke fjortisser/og e` i midtlivskrise, jo, dokkar vet jo alt, og bestemmer alt..
Ble dokkar født gamle??
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Torvanger

Man trenger ikke å ha rundet 40 for å ha opplevd de "harde" 80-årene, bare så det er nevnt.

Alzheimer/Silverspurs

Dagens kamp var så sterk at eg slenger meg på Torvanger.

Hadde eg vore der hadde eg sikkert begynt å grine :)

Lurkin

Quote from: "Rasmus_brann"Eg beklager at eg ikke var her i de harde 80-årene.....
Kan dokkar nokken gang tilgi meg for å bli født så seint...
Unskyld for at eg e under 40, beklager såååå mye....
Men tenk om alle "fjortissene" (fjortiss=en person under 20, ifølge de her inne på forumet) på storestå hadde begunt å sitte på hansa...
Då hadde det stått et par hundre 40-åringer og sunget med sine slitte gamle sangstemmer som de har brukt siden de "harde 80-årene...."

Må bare føye til at dokkar som e gamle/ikke fjortisser/og e` i midtlivskrise, jo, dokkar vet jo alt, og bestemmer alt..
Ble dokkar født gamle??


IGJEN en god grunn til å la unger få mer lekser. Hva skjer om 10-20 år når ingen får lekser? Jeg kommer ikke til å forstå hva ungene mine skriver.
Berømte Brann fra Bergen

Brann_Askøy

Quote from: "Rasmus_brann"Eg beklager at eg ikke var her i de harde 80-årene.....
Kan dokkar nokken gang tilgi meg for å bli født så seint...
Unskyld for at eg e under 40, beklager såååå mye....
Men tenk om alle "fjortissene" (fjortiss=en person under 20, ifølge de her inne på forumet) på storestå hadde begunt å sitte på hansa...
Då hadde det stått et par hundre 40-åringer og sunget med sine slitte gamle sangstemmer som de har brukt siden de "harde 80-årene...."

Må bare føye til at dokkar som e gamle/ikke fjortisser/og e` i midtlivskrise, jo, dokkar vet jo alt, og bestemmer alt..
Ble dokkar født gamle??


Beklager Rasmus, men jeg er 18 år. Jeg er frelst i Brann, og elsker å se det laget spille. Legg merke til at jeg var atten år.
Det du skriver her inne er usaklig og rett og slett dumt å lese. Selvfølgelig skal du få lov til å komme med dine meninger, men å rakke ned på noen som foreslår en av sine mange idèer blir for dumt. Man trenger ikke å ha opplevd Brann i 1980. Om så hadde vært, ville Storestå sett nokså morsomt ut med kun ståplasser for rullestoler og krykkeholdere ved inngangen.
Språket du bruker her inne er ufattelig dårlig. Om du mener det skyldes at du skriver fort, tro om igjen. Bokstaver kan kommer feil, men ikke hele innlegget.

Vær positiv etter at Brann kjempet som noen løver mot storklubben vis a`vis den Røde Plass og dra deg på stadion på mandag å hyll spillerne.

Northside

Kampen var god ja, samme med kampen de leverte hjemme. Men resultatet i begge kampene ble negativt for oss, dvs Brann ikke gjorde en kjempe jobb egentlig! Hadde de derimot vunne så skulle eg vurdert tanken litt...

Men er det noen her som tror Monsemann eller noen av spillerene leser mailene? Nope, det er nok bare hun sure kontordamen som blir endå mer sut når hun må trykke x antall ganger på deliete message knappen sin...

Torvanger

Quote from: "NorthsideFCDH"Kampen var god ja, samme med kampen de leverte hjemme. Men resultatet i begge kampene ble negativt for oss, dvs Brann ikke gjorde en kjempe jobb egentlig! Hadde de derimot vunne så skulle eg vurdert tanken litt...

Men er det noen her som tror Monsemann eller noen av spillerene leser mailene? Nope, det er nok bare hun sure kontordamen som blir endå mer sut når hun må trykke x antall ganger på deliete message knappen sin...


Hold deg til TIFO Northside, noe du og dine til gjengjeld har fått opp på et akseptabelt nivå. Slengkommentaren om summetonen vitner vel også mer om at det er en arena du følger nøyere med på enn jeg. Tror du virkelig at 20000 fans sender inn mailer til Brann? Kanskje noen hundre som følger oppfordringen, og det bør ansvarlige i Brann takle. :shock:

LandåsKongen

jeg sender ingen takke mail.greit nok at brann gjorde en god figur i denne kampen men alt sett under ett har denne sesongen vært en gedigen skuffelse. Vi skulle ta serie gull men lagets prestasjoner variere jo fra uke til uke.
Håper vi kan redde restene nå.


gleder meg til neste år.

johsmag

Dere må også huske på at Lokomotiv Moskva har slått både Real Madris og Arsenal i Champions league.

Mr_Soma

Lurte bare på om det var noen herfra som var borte i Moskva igår?

Atlet Orvanger

Jeg synest i utgangspunktet at det kanskje er litt drøyt å sende takkemail til Brann etter et tap i Moskva, spesielt med tanke på en heller begredelig høstsesong.

Men når det er sagt gjorde Brann en meget bra innsats i Moskva, mot et topplag i Europeisk fotball. Hadde det vært snakk om å bombe Bjørn Dahl med klagemail etter dårlig innsats i en kamp eller tre hadde halve Bataljonen støttet dette forslaget uten en mine.

I Idrettsveien må de bære vår kritikk når det går dårlig, da skulle det bare mangle at de får ros når det går bra. Synd det ikke fungerer slik her i Bergen.

DeeDee

Enorm prestasjon av Branns ti mann i går. Umodne fjortisser som Northside og Rasmus er nok ikke gamle nok til å forstå hvilken prestasjon guttene gjorde i går. De om det.

Når vi var umodne drittunger som deg Rasmus, da var vi nok litt mer ydmyke og lærevillige overfor de eldre enn det du er. Fjortiss.

Northside

Quote from: "DeeDee"Enorm prestasjon av Branns ti mann i går. Umodne fjortisser som Northside og Rasmus er nok ikke gamle nok til å forstå hvilken prestasjon guttene gjorde i går. De om det.

Når vi var umodne drittunger som deg Rasmus, da var vi nok litt mer ydmyke og lærevillige overfor de eldre enn det du er. Fjortiss.


ja, er nok bare du gamle sjef som vet noe her, alt du sier er garantert rett siden du er fylt 20år (regner eg med)...

Bare merkelig at du som er så voksen klarer å komme med så¨barnslige innlegg som dette. Voksne folk kommer ikke med slike innlegg rettet mot personer som mener noe annet.

Glimten

Dette er jo en herlig diskusjon, er det rart Store stå ikke er hva det en gang var? Det er vel ikke så rart at de "gamle" mimrer tilbake til 80-årene, når nåtiden er så bås som den er. Bataljonen bør nok ta et tak når det gjelder å samle troppene sine.

Det skrives om ydmykhet og å være mer åpen for å lære. Hva er det å lære? Språket er en ting, men det er det nok flere enn de unge som sliter med.

Når det gjelder takkemail var det er et flott tiltak, og det er mange andre måter å vise sin takknemlighet til klubben. Jeg foretrekker heller å gi min støtte på stadion.

KennethS

Quote from: "Torvanger"Takk for enorm innsats med 10 mann på banen, mot Russlands beste lag foran 36000 hjemmefans? 1-0 og 2-1? Må det inn med teskje?


Skal vi samtidig takke de for latterlig dårlig innsats i 2005 sesongen totaltsett da? nei tenk og gjøre jobben sin.
tå på Brann

Motyka

Quote from: "KennethS"
Quote from: "Torvanger"Takk for enorm innsats med 10 mann på banen, mot Russlands beste lag foran 36000 hjemmefans? 1-0 og 2-1? Må det inn med teskje?


Skal vi samtidig takke de for latterlig dårlig innsats i 2005 sesongen totaltsett da? nei tenk og gjøre jobben sin.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Torvanger

Quote from: "KennethS"
Quote from: "Torvanger"Takk for enorm innsats med 10 mann på banen, mot Russlands beste lag foran 36000 hjemmefans? 1-0 og 2-1? Må det inn med teskje?


Skal vi samtidig takke de for latterlig dårlig innsats i 2005 sesongen totaltsett da? nei tenk og gjøre jobben sin.


Fælt så mange negative kverulanter i BBB, hva har skjedd med den oppvoksende slekt :?:

KennethS

Quote from: "Torvanger"
Quote from: "KennethS"
Quote from: "Torvanger"Takk for enorm innsats med 10 mann på banen, mot Russlands beste lag foran 36000 hjemmefans? 1-0 og 2-1? Må det inn med teskje?


Skal vi samtidig takke de for latterlig dårlig innsats i 2005 sesongen totaltsett da? nei tenk og gjøre jobben sin.


Fælt så mange negative kverulanter i BBB, hva har skjedd med den oppvoksende slekt :?:


Forskjell på og være negativ og se realiteten i øynene. Brann sitt mål var gull, nå ligger vi i ingenmannsland , også  skal vi sende takkebrev fordet de tapte mot et russisk lag i e-cupen.
tå på Brann

Go Up