• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Christian Berg på vei til Brann?

Started by Xminator, September 29, 2005, 06:58:35 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

BA spekulerer.
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article1761231.ece

Som stallspiller, sikkert greit nok, men som fast inventar på en Brannmidtbane på gulljakt?

hocey

Er dette en falitt erklæring til oss supportere som hadde håpet på medalje kamp til neste år?
tenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget

Blææ

Med tanke på at det spekuleres i å legge ned 2laget så kan jeg overhodet ikke skjønne hva vi skal med enda en totalt anonym spiller,venn med Sæternes javel men det stopper nok der.
Vi har nok av bås i stallen fra før.
ont follow me,Im lost too

Xminator

På den andre siden var han banens beste da vi besøkte Bodø i høst :)

+ Gratis, god nok som backupspiller
- Etter min mening ikke klart bedre/bedre i det hele tatt enn Helge Haugen

For å si det slik, kan VIF vinne serien med Muri på midten, så skal vi klare det samme med Berg sentralt.

Nixon

Nå har jo Brann vært veldig behjelpelig med studenter som vil til Bergen. Så hvorfor ikke hente en kompis til Sæternes også? Og når vi først er i gang kan jo en familiegjenforening være noe å tenke på for Brann. Sanne har jo en eldre bror som spiller på Randaberg i 3. divisjon nede i Rogaland. Ikke så rask som broren, men med dårligere teknikk. Burde passe godt!

Spøk til side. Denne Berg er en grå mus som ikke engang har genene til Dutte Berg (tilsynelatende i alle fall...) og er ikke noe for et Brannlag som ikke bare skal vinne serien neste år, en som også skal ha profiler som kan skape entusiasme.

Nei til Berg!

(Skulle han likevel komme og deretter storspille angrer jeg selvsagt og tar likegodt etterpåklokskapen på forskudd: Ja til Berg!)
Rød makt på Hansa

Superjack

Brannsupporter.

Satan 3

Hvis vi har muligheten til å kvitte oss med Helge Haugen,
bør det så absolutt handles fort.

Vil tro denne Berg er 150 ganger bedre til å sparke ball, enn gampen Haugen.
Striler ut av Bergen

Superjack

Helge Haugen er definisjonen på Best uten ball....
Brannsupporter.

Ricky

Dette handler selvfølgelig ikke om å forsterke førsteelleveren, men å øke bredden i stallen. Det er jo vår tynne stall som har vært achilleshælen vår hele sesongen, og nå når Brann prøver å gjøre noe med det, snakkes det om fallitterklæring...

Opdal
Sigurdsson, Soma, Scharner, Hanstveit
Ludvigsen, Andresen, Miller, Vaagan Moen
Sæternes, Winters

Hvis noen tror at Brann har råd til å forsterke dette laget i vinter, om enn bare på én posisjon, så tror jeg det er på tide å stikke fingeren i jorden.
Gjør som VIF, hent inn et par billige spillere på ok TL-nivå som kan fungere som backup og avlastning, så slipper vi å sette innpå skadde spillere og skoleelever i hver eneste kamp. Er det rart vi gjør det dårlig på slutten av kampene..

Xminator

Nå blinker vel strengt tatt Millers navn i rødt i den lagoppstillingen :p Og det er en aldri så liten mulighet for at de i styre og stell for klubben vår faktisk ser Berg som erstatter ...

AtroZ

Tror ikke berg er så dårlig som enkelte her inne ser ut til å mene. Hvis dere tar en kikk på spillerbørsen så kan dere se at han ikke har gjort det så verst. Han er greit plassert iforhold til flere gode spiller, og han har jo tross alt spilt på B/G som ikke akkuratt har hatt noen god sesong. Husker han har imponert meg før mot rbk, før de kolapset.

Når det er sagt så er han ikke svaret på mine våteste drømmer akkurat. Håper Brann har oversikt over flere spillere enn jeg har.

Er ikke så sikker på at Brann vil kvitte seg med Helge Haugen, men han hadde hatt godt av å spille en sesong fast på midtbanen i Tippeligane. Det kan han naturligvis ikke gjøre på et Brannlag på gulljakt. Brann kunne kanskje lånt han ut en sesong til B/G??

Det som er sikket er at Brann ikke kan kvitte seg med HH og kun hente inne Berg som erstatter. Brann trenger FLERE midtbanespillere, da holder det ikke å bare bytte ut de vi har. Kanskje et par sogndalspillere kan være aktuell i tillegg?
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

Gud


Andrés

niagara fossen, london og paris -  ka e det mot bergen, nordens paradis?

jinxter

Eguren hadde kanskje vært noe siden RBK foretrekker gamle Berg.

Go Up