• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Lokomotiv Moskva - Brann på TV

Started by rexerinne, September 27, 2005, 12:06:48 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

tolind

Hadde vært konge å slå Moskva bøgene med 10 mann!!
Mens spillerne anført av Ove Thue fremførte en gledesstrålende versjon av lagets sang «Heia Brann!», kom også Friele ut på scenen og hoppet, danset og headbanget sammen med laget - iført ordførerkjede og brannskjerf i en salig kombinasjon.

Helginho

Redningen fikk 36.000 russere til å stilne

Hehe..   herlig


Kararay

et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

mobli


YadaYada

Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

tolind

Må være en av tidenes Brann prestasjoner hvis vi klarer å avansere i dag! Kom igjen Brann!!! Noen som forrsten har klart å finne bilder fra kampen (web tv) Har faen meg leitet i timesvis!
Mens spillerne anført av Ove Thue fremførte en gledesstrålende versjon av lagets sang «Heia Brann!», kom også Friele ut på scenen og hoppet, danset og headbanget sammen med laget - iført ordførerkjede og brannskjerf i en salig kombinasjon.

Helginho

Dette kan faen me gå..

Tenk så jevla sykt å slå ut LokMok i Russland foran 36.000 tilskuere
det hadde vært rått

BrannSupporter

Dette hadde jeg aldri trodd. Også med 10 mann da!

YadaYada

Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

KEA

Og ingen TV-kanaler luktet engang på å overføre denne kampen fordi det ble ansett som umulig at Brann skulle kunne går videre. Det ville være en sensasjon, sa man, og det er jeg egentlig helt enig i. Men om nå Brann skulle putte på ett til med 10 mann på banen, må vi vel opp i mirakelDet er lov å håpe!

monzilla

skjønner meg ikke på det laget der. rett og slett ikke.

GamleErik

Det går nok på tryne nå i andre omgang...
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

YadaYada

Nå følger ikke Livesport 1 skjemaet sitt litt engang.. Nå viser de Steaua - VIF! Skandale..
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Mr_Soma

Blir russisk rulett i 2.omgang - med 5 kuler i magasinet og 5-1 til Lokomotivet.

Eller så står Thorbjørnsen som en gud i mål og hindrer alt som kommer, så putter Miller 3 min på overtid!

monzilla

vel, greier vi dette med en mann utvist vil det skrive seg inn i bøkene som en av de største bragdene siden vikingene høvlet england

Alzheimer/Silverspurs

Snakka nettopp med ein fyr i moskva som ser kampen på lokal tv.

Brann var best i første omg, Loko var kjappe, men likevel spelar dei svært dårleg. Brann burde putta eit til første 45, men 1-0 er eit greit resultat til no.

Han opplyser også om at Loko hgar starta desidert best i 2.omg


SuperBrann

Bra linker? Får bare se VIF kampen eg. kaller ikke det bra linker.. Brann leder.. heeey Takke meg til nettavisene..
VH Rune Nilsen            
          Brann Bataljonen Bergen
                Mob: 95025303

        for bilder: www.runenilsen.dk
mail: rune@bataljonen.no / rune@runenilsen.dk

Stilongs

Hehe.... Livesports har aldri følgt noe skjema.... bare durer på de.... Har fått inn Livesports1, 4 og USA..... Ikke noe Brann på noen av disse... Noen her som har sjekket Livesports 2, 3 og 5?
ansasvingen 4ever!

DJ_ADG

Quote from: "Stilongs"Hehe.... Livesports har aldri følgt noe skjema.... bare durer på de.... Har fått inn Livesports1, 4 og USA..... Ikke noe Brann på noen av disse... Noen her som har sjekket Livesports 2, 3 og 5?

LS 2 snder Groclin -Lens
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

YadaYada

Quote from: "Stilongs"Hehe.... Livesports har aldri følgt noe skjema.... bare durer på de.... Har fått inn Livesports1, 4 og USA..... Ikke noe Brann på noen av disse... Noen her som har sjekket Livesports 2, 3 og 5?


2 viser Groclin - Lens
3 er svart
5 er svart
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

tolind

Mens spillerne anført av Ove Thue fremførte en gledesstrålende versjon av lagets sang «Heia Brann!», kom også Friele ut på scenen og hoppet, danset og headbanget sammen med laget - iført ordførerkjede og brannskjerf i en salig kombinasjon.

Stilongs

Sorry, jeg rotet i sted der.

Det er fem Livesports kanaler sant? (Livesports 1-5)
Har nå sjekket 1-4.....
Livesports 3 er d nyheter på... (mms://212.199.221.153/1041871)
5 har jeg ikke fått inn enda.
ansasvingen 4ever!


domrot

Stor sannsynlighet for at de betal-tjenestene skulle vise kampen fra samme kilde som alle de andre. Men for all del, betal gjerne og finn det ut for meg. :)

AtroZ

Quote from: "tolind"Fant denne siden nå! Betaltjeneste....

http://www.watch-football.tv/fixtures.htm


Ser du Kampen på den? funker den? Hva koster det?
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

Mr_Soma

Synd man ikke kan betale med VISA ect.... PayPal tar jo 3-4 dager før man får overført fra egen konti til PayPal kontoen.

Skulle visst dette i forrige uke :)

tolind

Funker nok ja, men er litt sent nå..... siden det tar evigheter å få aktivert kontoen.
Mens spillerne anført av Ove Thue fremførte en gledesstrålende versjon av lagets sang «Heia Brann!», kom også Friele ut på scenen og hoppet, danset og headbanget sammen med laget - iført ordførerkjede og brannskjerf i en salig kombinasjon.

tolind

Kommer bilder fra kampen på NRK om få minutter!
Mens spillerne anført av Ove Thue fremførte en gledesstrålende versjon av lagets sang «Heia Brann!», kom også Friele ut på scenen og hoppet, danset og headbanget sammen med laget - iført ordførerkjede og brannskjerf i en salig kombinasjon.

Mr_Soma

Var jo enormt billig da....

4,49£ for et år 8,49£ lifetime hehe...

Men nå leder også Tromsø i Tyrkia!

Ser ut som om lille Norge skal sjokkere fotballeuropa....

tolind

Mens spillerne anført av Ove Thue fremførte en gledesstrålende versjon av lagets sang «Heia Brann!», kom også Friele ut på scenen og hoppet, danset og headbanget sammen med laget - iført ordførerkjede og brannskjerf i en salig kombinasjon.

YadaYada

Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

domrot


Bruiser

Jaja.. Men vi treng kun ett mål da for å utligne!!!
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

YadaYada

Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

BrannSupporter

Det måtte jo komme... 1 mål til så blir det ekstraomganger.

Rasmus_brann

helvete helvete helvete helvete i trønder-land!!!!!
No begynner eg å tvile litt på at vi kommer til UEFA-cup finalen...
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Brannmann10

Tre får å gå videre? Hva snakker du om? På 1-2 er det ekstraomganger, så straffe. Vi kan gå videre med ett mål til, men om det skjer. Nei neppe, desverre.

Bruiser

Quote from: "YadaYada"...og 3 for å gå videre..

2... 2+1=3

3-1 går vi videre på. DIREKTE videre..
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

YadaYada

Quote from: "Bruiser"
Quote from: "YadaYada"...og 3 for å gå videre..

2... 2+1=3

3-1 går vi videre på. DIREKTE videre..


Joda, tenkte på 3 mål jeg da :)
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Kararay

Charlie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :twisted:
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

ajjah


Tois

Men vi har jo en håp, er at Brann score 1 eller 2 mål til..

tab


the-g-

JADDDA CHARLIEEE MILLLER:D ekstraomganger jaija, lov å håpe?:D vist faen e det d!:D:D
he kick is not the fear of falling, but the urge to jump!

tab

Og Vif ligger under etter 10 min.. Håper på en ny slakt

tolind

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1-2!!! Satan!!! Miller e en GUD!!!!!!!!!!!!
Mens spillerne anført av Ove Thue fremførte en gledesstrålende versjon av lagets sang «Heia Brann!», kom også Friele ut på scenen og hoppet, danset og headbanget sammen med laget - iført ordførerkjede og brannskjerf i en salig kombinasjon.

Rasmus_brann

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Miller e` guuuud!!!!
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Brannmann10

He ja selvsagt. Men la oss snakke om det som ikke er totalt usannsynlig, at Brann kan rote inn et mål og få ekstraomganer. Vinner vi 3-1 etter ordinær tid så skal jeg bade naken i Vågen i natt. Det skjer selvsagt aldri.

Go Up