• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Lokomotiv Moskva - Brann på TV

Started by rexerinne, September 27, 2005, 12:06:48 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

rexerinne

Ser her (http://www.knplogic.com/sport/) at Branns bortekamp mot Lokomotiv sendes på gratiskanalene Megasports og RTR Sport. Disse sendes via satelitt på hhv. 4 grader vest (Megasports) og mer utilgjengelige 49 grader øst (RTR Sport).

Er det noen her inne som klarer å få inn nevnte kanaler? Evt. om det finnes noen streams til disse kanalene?

Toa

Den vises på Livesports 1. En stream jeg aldri har testet selv... http://www.fbtz.com/forum/showthread.php?t=34410
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Toa

Viser de kampen på fotballpuben da?
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Superjack

ja, de viser den på en liten 12" datskjerm som de skal ha stående bak disken :D
Brannsupporter.

Toa

Vel... Det kan jo være de får inn disse kanalene det er snakk om?
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

rexerinne

har de stor nok tallerken skulle det sikkert la seg gjøre

viks

Quote from: "rexerinne"Ser her (http://www.knplogic.com/sport/) at Branns bortekamp mot Lokomotiv sendes på gratiskanalene Megasports og RTR Sport. Disse sendes via satelitt på hhv. 4 grader vest (Megasports) og mer utilgjengelige 49 grader øst (RTR Sport).

Er det noen her inne som klarer å få inn nevnte kanaler? Evt. om det finnes noen streams til disse kanalene?


Noen som vet hvilke satelitter disse sendes på?

Har Dreambox jeg, så tar inn det meste av kanaler, men det er vanskelig og finne akkurat disse kanalene når man ikke vet hvilke satelitt man skal gå inn på..

Hjelp søkes!
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

mobli

Quote from: "Toa"Den vises på Livesports 1. En stream jeg aldri har testet selv... http://www.fbtz.com/forum/showthread.php?t=34410


Kommer ikke inn i det forumet.
Er det noen som har en link til Livesports 1 sin stream. Jeg har kun funnet Livesports 2.

jinxter

RTR sport finner du på Hotbird, 13 grader øst

AtroZ

Jeg har også dreambox, fant RTR Sport, fikk ikke bilde, men de er mulig de ikke sender noe akkurat nå. Fikk inn RTR med bilde. Håper det bare var at de ikke sender noe akkuratt nå..

Noen som vet hvilke kodepakke jeg må ha (vis jeg ikke allerede har den) og da eventuelt har en link til den?

Viks: Trykk Opp-> Rød knapp (som i "Alle tjenester", ikke "exit/lame") -> 3 ganger på "7" Du befinner deg nå på alle kanaler som begynner på R.. Det er bare å bla nedover til du finner den :-D
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

viks

Quote from: "AtroZ"
Viks: Trykk Opp-> Rød knapp (som i "Alle tjenester", ikke "exit/lame") -> 3 ganger på "7" Du befinner deg nå på alle kanaler som begynner på R.. Det er bare å bla nedover til du finner den :-D


Denne funksjonen var jeg ikke klar over!

Takk for tilbakmeldingen  :D
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

DJ_ADG

Livesports 1 streams;

mms://213.8.106.59/838978
mms://213.8.106.61/838978
mms://212.150.243.36/838978
mms://212.199.221.153/838978
mms://212.150.36.34/838978
mms://192.114.71.118/838978
PS! é ikkje altid de funker når det ikkje e sending.

TV Program
http://www.livesports.co.il/forum/uploads/post-2-1127766067.jpg
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Xminator

Flott! Da regner jeg med vi skal knekke linjekapasiteten ut av landet .)

Alastor


domrot

Flotte linker. Det hakker litt, men det er vel pga. avstanden.

DJ_ADG

Quote from: "tormoddf"Flotte linker. Det hakker litt, men det er vel pga. avstanden.


TV stasjonen é fra Israel og mange fra hele verden som ser på då hakker det litt, é man heldig é det avogtil perfekte bilder. UansettMYE bedre enn VG-live og sånne ting.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Northside

Håper de får det fint de som har reist, og ikke minst oppfører seg fin :)



Så får vi heller se på live sending på pc-en... Blir no aritg det også når vi vinner.

domrot

Quote from: "DJ_ADG"
Quote from: "tormoddf"Flotte linker. Det hakker litt, men det er vel pga. avstanden.


TV stasjonen é fra Israel og mange fra hele verden som ser på då hakker det litt, é man heldig é det avogtil perfekte bilder. UansettMYE bedre enn VG-live og sånne ting.


Helt klart bedre. Noen som har noen erfaring med SopCast eller lignende p2p-streaming opplegg? Er mulig vi kunne fått noe bedre bilde om vi gikk sammen om å bruke det.

http://www.sopcast.org/

DJ_ADG

eg hørte med Livesport i dag og de sender ihvertfall ikkje på PPLive eller PPStream. EG har ikkje funnet SoP link.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

domrot

Det var dumt. Vi får holde øynene åpne.

fettnok

for oss dødelige som ikke har så mye peil på dette, hvordan skal vi gjøre det. en streaming for dummies hadde vært bra.
ette går aaaaaldri bra!

Toa

Quote from: "fettnok"for oss dødelige som ikke har så mye peil på dette, hvordan skal vi gjøre det. en streaming for dummies hadde vært bra.


Her står litt... http://www.fbtz.com/forum/showthread.php?t=28572

Det forumet er ganske kjekt når det gjelder streaming av fotball  http://www.fbtz.com/forum/forumdisplay.php?f=18
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

domrot

Når det gjelder lenkene til streams fra livesports som er lagt inn over, så er det bare til å lime inn URL'en i nettleseren din og trykke enter. Så skal den, forutsatt at du har en noenlunde oppdatert versjon av Windows Media Player (9/10), starte streamen automatisk. Om du bruker Windows, altså..

enavgutta

http://www.bt.no/btv/index.jsp?file=http://www2.bt.no/multimedia/tvh/tvh.asx?pid=59

Jeg liker stemningen og holdningen :-) Rart med det, men det mangler ikke på optimisme her i gården !

Tips 1-3 !

henk

Fotballpuben har nå funnet en kanal som skal sende kampen i dag med de kan ikke gå god for kvaliteten på sendingen, men still opp og se hvis det er ønskeligt
enk Ekerhovd
Nå som privatperson

AtroZ

Testet nettopp RTR SPORT, viser hockey nå. Vis den funker og sender brann kamp, så kommer jeg til å ta den opp på dreamboxen. Så vidt jeg vet finnes det verktøy til å konventere den til Divx (700 mb, fra de over 4gb'ene som filene på dreamboxen blir). Har ikke tenkt å bruke mye tid på dette (skal ha eksamen på mandag.

Ps: Da med russisk komentator...

Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

Stilongs

ansasvingen 4ever!

Yngve

Same kva link eg brukar, får eg sett kampen? Ser berre cska mot bayern 04 (?)

tiff


DJ_ADG

Quote from: "Yngve"Same kva link eg brukar, får eg sett kampen? Ser berre cska mot bayern 04 (?)


vist du ser på klokken é den snart ferdig. DGår nok rett fra Sofia te Moskva for å vise Brann kampen.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

AtroZ

Brann kampen er igang ifølge Vg.no og nettavisen.
RTR Sport viser fortsatt hockey.. Tror de er midt i kampen. Ingenting som tyder på at de har tenkt å vise fotball snart :cry:


Noen som vet hvor Puben skulle vise den fra? Og om den funker?
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

viks

Sitter og og ser på russisk hockey...helvete...prøver desperat og søke på nettet etter kanaler som muligens kan sende den...

Gir du en lyd hvis du finnet ut noe aztro z?
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

AtroZ

samme til deg viks.. jeg har ikke funnet noe
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

domrot

Noen som vet hvorfor Livesports1 viser en helt annen kamp?

DJ_ADG

Quote from: "tormoddf"Noen som vet hvorfor Livesports1 viser en helt annen kamp?


de sender Feyenoord kampen :?  eg tror de også har problem med at RTR SPORT sender is-hockey på russisk tv.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

domrot

Blir ikkje noen kamp på oss då altså... kjipe greier.

bAREåGE

Noen som har funnet en web-tv som funker? LM - Brann nå.

Helginho

Brann har vært best de første 20 minuttene i Moskva, men Lokomotiv-forsvaret spiller stødig. Spesielt Sennikov ruver

Fra Bt.no

Kararay

kan noen ringe ned på puben å høre om ka kanal de sender fra...
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Helginho

Enorm sjanse for Brann. Hanstveit legger inn, Knudsen header tilbake til Winters som skyter utenfor fra få meters hold


Faen, det no det gjelder å få uttelling på sjansene

naitsirk

typisk.
ser ut som om brann treng 10 sjansar for å scora eit mål.

Helginho


domrot


nummer9

Ja, dette går nok veien gutter (deppa).

KEA


domrot

Thorbjørnsen reddet ihvertfall. :)

Helginho

neida, dette går så fint så...

3-1 2winters 1sanne

Xminator

Hva gjør det når SuperThor redder straffe :p

Lennono8


ajjah

eller kanskje allikevel?!! straffe redning av thorbjørnsen...det har skjedd mirakler før...

Go Up