• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Huseklepp elendig

Started by jegløh, September 26, 2005, 09:35:14 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Motyka

Quote from: "Yngve"
Quote from: "Motyka"
Quote from: "Yngve"Kor var jegløh og motyka når kvisvik var ræv på bortebane? For om huseklepp har vore dårleg, var kvisvik til tider endå verre. Men då heldt de kjeft..

Men har dei bestemt seg for at huseklepp er dårleg, så dei im det. Trur det er ytterst få som bryr seg..


Personlig alltid ment at Kvisvik burde blitt benket ofte på bortebane, men du vet like godt som meg at å påstå noe slikt på dette forumet hadde vært det samme som sosialt selvmord.

Om du prøver igjen å lese hva jeg skriver om Huseklepp så har jeg ikke bestemt noe som helst om han, men at han skal komme rett fra Fyllingen i 2. divisjon og rett inn på ett tippeligalag det blir for tøft, ivertfall på borte bane.


Eg nektar ikkje for at det er ein viss overgang frå 2.divisjon til tippeligaen. Problemet er at me har ikkje nokre alternativ til han. Det knudsen har vist i år har jo ikkje imponert nokon, Sanne har vore kurant i nokre kampar og Gunn Tveit har vore skada, då meiner no eg i alle tilfeller at Husekleppen kan spele på seg litt tippeliga-erfaring slik at han 1: kan verte ein betre foppallspelar og 2: slik at han har tippeligaerafring til neste år, og dermed vere med på å styrke stallen vår.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Xminator

Det er da ikke sosialt selvmord om du faktisk har alternativer. Om du i mai foreslo å bruke Sanne istedenfor Kvisvik, så er jeg enig med det - sosialt selvmord :p

Om laget fungerer mot Rosenborg vil nok Huseklepp vise seg frem også. Det blir derimot for mye forlangt at han skal dra lasset alene.

Motyka

Quote from: "Xminator"Det er da ikke sosialt selvmord om du faktisk har alternativer. Om du i mai foreslo å bruke Sanne istedenfor Kvisvik, så er jeg enig med det - sosialt selvmord :p

Om laget fungerer mot Rosenborg vil nok Huseklepp vise seg frem også. Det blir derimot for mye forlangt at han skal dra lasset alene.


Jeg påstår at Knudsen eller Haugen er ett bedre alternativ på Lerkendal, men det får vi kanskje aldri svar på.

Tror rett og slett at dere misforstår, er jo intet jeg mere vil enn at Huseklepp storspiller og vi feier over Josenbårg på Lerkendal neste søndag.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

thomasf

må si jeg stiller meg litt undrende til enkeltes nedenom og hjem holdning til Huseklepp. Hva er motivet kan en spørre seg? Er det ikke vårt felles mål at Brann og skal bli best mulig, gjerne ved hjelp av spillere som nettopp Huseklepp. Selvfølgelig ikke idag, men kanskje en gang i fremtiden. Hvilken positiv fremdrift vil det da ha og sitte her og slakte prestajonene til denne unge spilleren? Greit nok han har ikke vært kjempegod, men var det noen som forventet at han skulle bli det fra dag en? Slike negative holdninger generellt sett (også til andre ting, eks Mjelde, styret, POL, Sanne, tilskuerkapasitet etc etc) er kanskje en forklaringsfaktor på hvorfor Brann aldri lykkes helt. Bedrevitere som sitter på sidelinjen og på død og liv absolutt skal kritisere alt som kritiseres kan. Hva med litt positvitet og oppbacking av denne Huseklepp.... Ikke for å ta vekk fra alle de som faktisk backer opp Brann, så var denne kommentaren ment til det "fåtall" som ikke gjør det.

Motyka

Quote from: "thomasf"må si jeg stiller meg litt undrende til enkeltes nedenom og hjem holdning til Huseklepp. Hva er motivet kan en spørre seg? Er det ikke vårt felles mål at Brann og skal bli best mulig, gjerne ved hjelp av spillere som nettopp Huseklepp. Selvfølgelig ikke idag, men kanskje en gang i fremtiden. Hvilken positiv fremdrift vil det da ha og sitte her og slakte prestajonene til denne unge spilleren? Greit nok han har ikke vært kjempegod, men var det noen som forventet at han skulle bli det fra dag en? Slike negative holdninger generellt sett (også til andre ting, eks Mjelde, styret, POL, Sanne, tilskuerkapasitet etc etc) er kanskje en forklaringsfaktor på hvorfor Brann aldri lykkes helt. Bedrevitere som sitter på sidelinjen og på død og liv absolutt skal kritisere alt som kritiseres kan. Hva med litt positvitet og oppbacking av denne Huseklepp.... Ikke for å ta vekk fra alle de som faktisk backer opp Brann, så var denne kommentaren ment til det "fåtall" som ikke gjør det.


Si meg, hva vil du egentlig vi skal diskutere her inne? Skal vi ikke komme med meningene våre, være seg positivt eller negativt. Jeg ante lite om at man ikke fikk kritisere noe som helst.
Jeg har gitt masse ros til Miller og Sanne i det siste.
Det viktige nå er å redde sesongen i de 3 siste kampene, og det tror jeg ikke vi klarer med Huseklepp på bortebane. Derfor skriver jeg det.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Nixon

Tatt i betraktning hva vi kommer til å møte på Lerkendal ser heller ikke jeg det som noen selvfølge at Huseklepp starter. Vi trenger noen som har vært i krigen før. Og så kan Huseklepp komme inn som en joker på slutten og utfordre slitne trønderbein.
Rød makt på Hansa

Motyka

Quote from: "Nixon"Tatt i betraktning hva vi kommer til å møte på Lerkendal ser heller ikke jeg det som noen selvfølge at Huseklepp starter. Vi trenger noen som har vært i krigen før. Og så kan Huseklepp komme inn som en joker på slutten og utfordre slitne trønderbein.


Nemlig! Men du må passe deg for å si slike ting for da vil du ikke det beste for Huseklepp og Brann, da er du bare en del av hylekoret som syter og klager.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Tom C

Quote from: "jegløh"
Quote from: "Tom C"Tror dette er nok et eksempel på grunnleggende uenighet om tidsperspektiv, og vi blir nok aldri enige.

Der dere vil sparke eller benke noen med en gang ting går litt imot, vil andre kanskje gi folk mer enn en sjanse (eller to som i dette tilfellet) før man halshogger noen.

Med alt det positive Huseklepp har tilført Brann-laget på kort tid kan jeg ikke skjønne at dere ikke vil gi ham en ny sjanse, på tross av to dårlige kamper.


Det er da ikke så oppsviktsvekkende det jeg sier. Det er ikke to tilfeldige kamper han har vært ubrukelig og tre tilfeldige han har vært god. Han har vært svak i ALLE bortekampene sålangt. Klar tendens, mener jeg.


Hallo? ALLE to bortekampene...? Jeg må le. Snakk om entydig statistikk ja...

P.S. Det heter faktisk begge. Det må minimum tre kamper til før man kan si "alle" Bare til opplysning.
Aldri mer Obos....

Motyka

Quote from: "Tom C"
Quote from: "jegløh"
Quote from: "Tom C"Tror dette er nok et eksempel på grunnleggende uenighet om tidsperspektiv, og vi blir nok aldri enige.

Der dere vil sparke eller benke noen med en gang ting går litt imot, vil andre kanskje gi folk mer enn en sjanse (eller to som i dette tilfellet) før man halshogger noen.

Med alt det positive Huseklepp har tilført Brann-laget på kort tid kan jeg ikke skjønne at dere ikke vil gi ham en ny sjanse, på tross av to dårlige kamper.


Det er da ikke så oppsviktsvekkende det jeg sier. Det er ikke to tilfeldige kamper han har vært ubrukelig og tre tilfeldige han har vært god. Han har vært svak i ALLE bortekampene sålangt. Klar tendens, mener jeg.


Hallo? ALLE to bortekampene...? Jeg må le. Snakk om entydig statistikk ja...

P.S. Det heter faktisk begge. Det må minimum tre kamper til før man kan si "alle" Bare til opplysning.


Men aner vi ikke ett mønster her? Bra hjemme, elendig borte! Dette må taes hensyn til og sørge for å benke han borte, slik som ble gjort i Moskva.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Tom C

Det eneste som kan være mer tåpelig enn å snakke om noe mønster etter to kamper må være å snakke om mønster etter en kamp.

Skjønner ikke du/dere at man må ha litt flere kamper enn to før man kan begynne å se trender og analysere statistikk? De fleste på Brann spiller to dårlige bortekamper på rad både titt og ofte. Når du i tillegg tar med i betraktningen at Huseklepp er litt urutinert, og følgelig vil være litt ustabil i begynnelsen, må man regne med at det av og til går litt dårlig. Det hindrer ikke ham i å være en vesentlig bedre fotballspiller enn både Knudsen og Sanne tilsammen. Og jeg vil mye heller se offensiv, kreativ fotball fra ham enn snublefoten til Sanne og lojale-men-akk-så-trauste Knudsen.

Er vel ikke verre enn at hvis Huseklepp etter første omgang ikke har vist en drit, så kan de bytte inn en sulten og aggresiv Sanne.
Aldri mer Obos....

jegløh

Quote from: "Tom C"Det eneste som kan være mer tåpelig enn å snakke om noe mønster etter to kamper må være å snakke om mønster etter en kamp.


På samme måte som dere hyller ham etter 3 hjemmekamper, hyllet ham etter 2 hjemmekamper og forgudet ham etter 1 hjemmekamp, må vi andre ha lov til å reagere tilsvarende over håpløse bortekamper.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Yngve

Quote from: "jegløh"
Quote from: "Tom C"Det eneste som kan være mer tåpelig enn å snakke om noe mønster etter to kamper må være å snakke om mønster etter en kamp.


På samme måte som dere hyller ham etter 3 hjemmekamper, hyllet ham etter 2 hjemmekamper og forgudet ham etter 1 hjemmekamp, må vi andre ha lov til å reagere tilsvarende over håpløse bortekamper.


Det går an å hylle ein spelar etter 3 gode heimelampar og 2 dårlege bortekampar, av di vedkomande då har bevist at han har eit potensiale. Hadde det vore så at han var elendig heime og borte, ja då kunne me stilt spørsmålsteikn ved denne spelaren.

Dette, saman med at me snakkar om ein urutinert spelar som nok vil ha visse problem med å tilpasse seg overgangen frå 2.divisjon til tippeligaen, og difor naturleg vil svinge i prestasjonane, føler eg at me kan hylle spelaren.

Ein må bygge han opp, gje han sjølvtilit, støtte han. Det er den einaste måten å få han god på. Hugs på, han er framtida. Knudsen og figo er, forhåpentlegvis, snart fortida. Om folk fortset å hakke på han, sprer det seg fort vidare og då får me han aldri god og stabil.

Nixon

Quote from: "jegløh"På samme måte som dere hyller ham etter 3 hjemmekamper, hyllet ham etter 2 hjemmekamper og forgudet ham etter 1 hjemmekamp, må vi andre ha lov til å reagere tilsvarende over håpløse bortekamper.


For ikke å snakke om den ene omgangen mot et stillestående Birminghamforsvar...:)

Dette går selvsagt begge veier.
Rød makt på Hansa

jegløh

Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Xminator

Det må jo være lov å se litt på potensiale også. Huseklepp er en helt annen spillertype enn Sanne og Knudsen (eller Guntveit for den del). Jeg ønsker at Brann skal reise til Lerkendal for å spille fotball. Gå på banen med en offensiv holdning og for å score spillemål. Da starter du ikke med Sanne og Knudsen - og plasserer en spillertype som Huseklepp på benken. Det blir som å benke Winters for å kjøre 4-5-1 med Macallister som ensom spiss :p

Eneste grunn til at Huseklepp ble benket i Moskva var fordi han var sliten. Til RBK-kampen har det vert en uke daffing med U-21 og flere dager spillefri. Så med mindre unge Huseklepp har tatt av så skal han starte.

naitsirk

ganske morsomt å lesa innlegga i dei forskjellige trådane.
ser ein tendens til at dei negative alltid er negative uansett om det er mim,huseklepp eller sanne det er snakk om.

Virka som om alt er gale i brann hjå enkelte.
ka med å vera litt meir positiv og sjå glasset som halvfult!

jegløh

Quote from: "naitsirk"ganske morsomt å lesa innlegga i dei forskjellige trådane.
ser ein tendens til at dei negative alltid er negative uansett om det er mim,huseklepp eller sanne det er snakk om.


Glasset må minst være halvfullt hvis det kun er tre faktorer folk er misfornøyde med. Dessuten er flere og flere (deriblant meg) full av lovord for Sanne.

En annen ting; den kritikken Sanne og Knudsen har fått i vår og sommer er mye verre enn det som Huseklepp har fått sålangt. Noen er fritt villt, andre har imunitet.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Lurkin

Quote from: "Motyka"Men aner vi ikke ett mønster her? Bra hjemme, elendig borte! Dette må taes hensyn til og sørge for å benke han borte, slik som ble gjort i Moskva.


Til informasjon må jeg nevne at dette har med at hjemme, spiller vi vårt eget spill, mens borte, så legger vi opp spillet etter motstanderen.
Berømte Brann fra Bergen

Motyka

Quote from: "Lurkin"
Quote from: "Motyka"Men aner vi ikke ett mønster her? Bra hjemme, elendig borte! Dette må taes hensyn til og sørge for å benke han borte, slik som ble gjort i Moskva.


Til informasjon må jeg nevne at dette har med at hjemme, spiller vi vårt eget spill, mens borte, så legger vi opp spillet etter motstanderen.


NETTOPP!! Og da passer ikke Huseklepp inn, derfor må han benkes.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

jegløh

Quote from: "Lurkin"
Quote from: "Motyka"Men aner vi ikke ett mønster her? Bra hjemme, elendig borte! Dette må taes hensyn til og sørge for å benke han borte, slik som ble gjort i Moskva.


Til informasjon må jeg nevne at dette har med at hjemme, spiller vi vårt eget spill, mens borte, så legger vi opp spillet etter motstanderen.


Skal dette være et argument FOR at Huseklepp skal spille? Hvis jeg er i beit for gode argumenter en dag, minn meg på å ikke ringe deg.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Motyka

Quote from: "jegløh"
Quote from: "Lurkin"
Quote from: "Motyka"Men aner vi ikke ett mønster her? Bra hjemme, elendig borte! Dette må taes hensyn til og sørge for å benke han borte, slik som ble gjort i Moskva.


Til informasjon må jeg nevne at dette har med at hjemme, spiller vi vårt eget spill, mens borte, så legger vi opp spillet etter motstanderen.


Skal dette være et argument FOR at Huseklepp skal spille? Hvis jeg er i beit for gode argumenter en dag, minn meg på å ikke ringe deg.


Han sa vel aldri at det var ett argument FOR, Lurkin vil også også helst se Huseklepp på benken slik flere og flere vil.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

jegløh

Quote from: "jegløh"
Quote from: "Lurkin"
Quote from: "Motyka"Men aner vi ikke ett mønster her? Bra hjemme, elendig borte! Dette må taes hensyn til og sørge for å benke han borte, slik som ble gjort i Moskva.


Til informasjon må jeg nevne at dette har med at hjemme, spiller vi vårt eget spill, mens borte, så legger vi opp spillet etter motstanderen.


Skal dette være et argument FOR at Huseklepp skal spille? Hvis jeg er i beit for gode argumenter en dag, minn meg på å ikke ringe deg.


Beklager Lurkin. Misforstod :)
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

jegløh

Men ser at vår gamle helt Thoresen har sans for Huseklepp.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

viks

Quote from: "jegløh"Men ser at vår gamle helt Thoresen har sans for Huseklepp.


Da tar jeg en råsjans på at Trond Egil Soltvedt også har sans for Huseklepp. Han og Thoresen har jo som kjent sansen for mye av det samme...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

jegløh

Quote from: "viks"
Quote from: "jegløh"Men ser at vår gamle helt Thoresen har sans for Huseklepp.


Da tar jeg en råsjans på at Trond Egil Soltvedt også har sans for Huseklepp. Han og Thoresen har jo som kjent sansen for mye av det samme...


Hehe..

Skværet de forresten noengang opp? Mener å huske at jeg støttet Soltvedt, men var nok ikke bare røyk uten ild.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

viks

http://barten.berntolav.com/

Hvis du klikker deg inn i arkiv mappen her, så kan du jo sjekke Trond Egils personlige hjemmeside...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

jegløh

Fant ikke ut av det.

Ble vel neppe noengang enige. Thoresen var tvilsomt spillernes favorittrener og jeg tror sikkert ikke Soltvedt var trenernes favorittspiller.

Syntes alltid det var noe sleipt over Soltvedt.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Motyka

Er det virkelig bare Lurkin, Jegløh og meg selv som ikke har falt pladask for Huseklepp?
Tror vi snakker for oss 3 når jeg sier at vi mener at han har storstspilt hjemme, men vært elendig borte og overhodet ikke er moden for kampen på Lerkendal.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

enavgutta

"vår gamle helt Thoresen" .. heh regner med den var litt ironisk Langeland.

Soltvedt måtte som kjent stikke etter å ha vært i buksene på fru Thoresen :-D

Motyka

Quote from: "enavgutta""vår gamle helt Thoresen" .. heh regner med den var litt ironisk Langeland.

Soltvedt måtte som kjent stikke etter å ha vært i buksene på fru Thoresen :-D


hehe, tror nok Thoresen var litt uheldig i sin Brann periode.
Soltvedt har alltid vært en solid sleiping ja, ganske uspiselig hele denne episoden og hvordan han lot seg hylle av fansen.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

jegløh

Quote from: "enavgutta"Soltvedt måtte som kjent stikke etter å ha vært i buksene på fru Thoresen :-D


Slike gøye rykter for jeg aldri med meg, dessverre. Noe hold i dette, enavgutta?
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Motyka

Quote from: "jegløh"
Quote from: "enavgutta"Soltvedt måtte som kjent stikke etter å ha vært i buksene på fru Thoresen :-D


Slike gøye rykter for jeg aldri med meg, dessverre. Noe hold i dette, enavgutta?


Og hvordan i alle dager mener du han skal kunne overbevise deg? Vise bilder?

Huseklepp spillte forresten 10 minuttene i kveld da norge u21 vant over Hviterussland. Iflg Dagbladet lå han alene på topp og en hviterussisk stopper ble utvist for felling på Huseklepp.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Xminator

Huseklepp som enslig spiss. Jaja, det er vel en grunn til at Thoresen og hans røde arme skilte lag ;)

Motyka

Quote from: "Xminator"Huseklepp som enslig spiss. Jaja, det er vel en grunn til at Thoresen og hans røde arme skilte lag ;)


Tror kanskje Mjelde skal vurdere han som enslig spiss fra start på Lerkendal. Kan bli bra.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

DJ_ADG

Huseklepp kom innpÃ¥ for Norge U21 for  Magnus Myklebust  i kveldens U21 kamp mot HviteRussland
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

jegløh

Huseklepp som Gøran Sørloth? Huseklepp har noen gode egenskaper men til å holde på ballen med stoppere i ryggen er ikke blant de.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Xminator

Like fullt får han gode kritikker for begge innhoppene. Du får tolke det som du vil. Selv begynner jeg å lure på om Trond Fredrik Ludvigsen sliter benken neste sesong. Eller om Miller lider samme skjebne med Vaagan Moen som sentral midtbane (det siste ser jeg som særdeles lite sannsynlig).

Det er ikke helt umulig neste års Brannmidtbane ser slik ut (fra høyre til venstre)
Huseklepp - Andresen - Miller - Vaagan Moen
heller enn:
Ludvigsen - Andresen - Miller - Vaagan Moen

Følger man opp bruken av Vaagan Moen sentralt som på landslaget så kan det bli slik:
Ludvigsen - Andresen - Vaagan Moen - Huseklepp

Men da blir vel felt-z sure i masken igjen :p

Nixon

Quote from: "Xminator"Men da blir vel felt-z sure i masken igjen :p
Rød makt på Hansa

jegløh

Hvor kommer det fra at PVM kan spille sentralt?
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Xminator

Solbakken har nevnt det, og han spiller fast som sentral midtbane for U-21.

runarnormann

Quote from: "Xminator"Solbakken har nevnt det, og han spiller fast som sentral midtbane for U-21.


Hva?  Spiller Solbakken fast paa sentral midtbane for U-21?
egenden Alf Dahl

Alexåsane

Quote from: "runarnormann"
Quote from: "Xminator"Solbakken har nevnt det, og han spiller fast som sentral midtbane for U-21.


Hva?  Spiller Solbakken fast paa sentral midtbane for U-21?


Du er så morsom runarnormann, hahahaha.!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

runarnormann

Quote from: "Alexåsane"
Quote from: "runarnormann"
Quote from: "Xminator"Solbakken har nevnt det, og han spiller fast som sentral midtbane for U-21.


Hva?  Spiller Solbakken fast paa sentral midtbane for U-21?


Du er så morsom runarnormann, hahahaha.!


Stakkars
egenden Alf Dahl

Motyka

Quote from: "runarnormann"
Quote from: "Xminator"Solbakken har nevnt det, og han spiller fast som sentral midtbane for U-21.


Hva?  Spiller Solbakken fast paa sentral midtbane for U-21?


Trodde slike billige poenger var forbeholdt jegløh.

PVM kan spille sentral ja, dette gir jo oss flere valg, spesielt om Huseklepp kommer til å slå til på venstre. Tror dette kan bli det beste kjøpet til Brann på lang lang tid. Da er jeg mye mere tvilende til TFL.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

jegløh

Tror TFL kan være mye valuta for pengene. Ser egentlig ikke PVM i midten. MIM har beskrevet han som en Ryan Giggs type, og det stemmer med det jeg har sett.

Litt for offensiv, spør du meg.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Motyka

Quote from: "jegløh"Tror TFL kan være mye valuta for pengene. Ser egentlig ikke PVM i midten. MIM har beskrevet han som en Ryan Giggs type, og det stemmer med det jeg har sett.

Litt for offensiv, spør du meg.


Jeg også håper TFL kan være valuta for pengene, men har mye mere tro på PVM. At MIM beskrev PVM som en Ryan Giggs skal vi jo ta med en klype salt, MIM mente jo også at Grindheim løp for lite.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

viks

Quote from: "Motyka"
Quote from: "jegløh"Tror TFL kan være mye valuta for pengene. Ser egentlig ikke PVM i midten. MIM har beskrevet han som en Ryan Giggs type, og det stemmer med det jeg har sett.

Litt for offensiv, spør du meg.


Jeg også håper TFL kan være valuta for pengene, men har mye mere tro på PVM. At MIM beskrev PVM som en Ryan Giggs skal vi jo ta med en klype salt, MIM mente jo også at Grindheim løp for lite.


Giggs har jo hurtighet, og dribleferdigheter som sine største forcer. Problemet hans har jo alltid vært innleggskvaliteten.

PVM har vel sin aller største styrke i nettopp den pressise venstrefoten, og sin enorme arbeidskapasitet. PVM er egentlig en ordinær ballspiller som har arbeidet steinhardt for og havne der han er i dag..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

jegløh

Ikke uenig, viks. Men duellstyrken tviler jeg på, noe som vil begrense ham som sentral midtbane.

Dessuten, så vil jo det være misbruk å benytte noe så sjelden som en god venstrekant som sentral.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Go Up