• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Huseklepp elendig

Started by jegløh, September 26, 2005, 09:35:14 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Candyman

Quote from: "jegløh"Høres stort sett ut som om vi er enig i at Huseklepps karriere blir kort.  Snill gutt på for dypt vann, sier nå jeg.

Alt annet enn hurtigheten må forbedres kraftig om han skal kunne tilføre Løv Ham noe neste år.

Hva er alt dette her for noe? Har han vært bortpå damen din eller?
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Gud

Ta deg en pause jegløh. Har han gjort deg noe personlig?

jegløh

Er veldig stolt av det Brann presterte i går. Denne innsatsen så jeg ikke komme. Men:

Hvorfor byttet MIM ut Sanne til fordel for Huseklepp. På stillingen 2-1 til Brann skjer byttet. Et par minutter etterpå står det 2-2.

Det samme skjedde i hjemmekampen da Klock kom inn for Scharner og snudde kampen. Vet at de er ikke sammenligningsbare da Scharner var skadet (tror ikke Sanne var det).

Hvem hadde vært i trekningen videre om ikke disse byttene hadde blitt foretatt?

Uansett; KJEMPEKAMP!!!
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

jegløh

Quote from: "runarnormann"Da det herjet som verst om Opdahl i fjor, forsvarte Mjelde ham?  Nei, det ble opp til Hanstvedt aa gjoere.  Og naa i det siste om Sanne og Huseklepp?  Har Mjelde sagt ett ord til pressen til aa ta de i forsvar?  Nei!  Hadde mannen vaert halvparten saa ydmyk og sympatisk som dere sier, hadde han vernet om spillerne sine.  Men mannen er jo soleklart en aarogant drittsekk, som gjentatte ganger setter seg selv over spillerne sine.  

Se paa Ferguson, som bak lukkede doerer nok skjelte Rooney huden full for utvisningen i CL, men til pressen har han forsvart ham fullt.  Det er derfor spillerne vil prestere for AF, og for den saks skyld Tom Nordlie og Rekdal ogsaa.


Mye rett i det du sier, ja. Synes han virker i overkant prektig. Som jeg har nevnt tidligere ergrer det meg enormt hver gang jeg hører "spillerne var ikke lojal overfor opplegget". Snakk om ansvarsfraskrivelse!

Ferguson forsvarte t.o.m. Cantonas karatespark. Kan bli for mye òg.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Xminator

Påstand: Mjelde støttet ikke Opdal da det stormet som verst i fjor:
Motbevist:
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=237349
"vi skal gi ham all den støtte og oppbakking vi kan, sier Mjelde, som mener at Opdal har full tillit hos spillerne også."

Støtte til Sanne?
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=273056

Det er mer enn vi kan som om "Brannsupporteren"...

runarnormann

Quote from: "jegløh"

Ferguson forsvarte t.o.m. Cantonas karatespark. Kan bli for mye òg.


Enig at ikke alt skal forsvares.  Det er imidlertid ingen tvil om at hvis Sir Alex ikke hadde forsvart Cantona i den saken, saa ville han ha forlatt United og de ville ikke vunnet serien aaret etterpaa.  Mjelde hadde vel overlatt ansvaret til Phil Neville.
egenden Alf Dahl

KennethS

Quote from: "jegløh"


Han har alerede gjort mer på de kampene han har spilt en martin knudsen har på 6 år. Hvis du ikkje ser at det bor mye i denne spilleren bør du kansje vurdere og finne en annen hobby.
tå på Brann

runarnormann

Quote from: "Xminator"Påstand: Mjelde støttet ikke Opdal da det stormet som verst i fjor:
Motbevist:
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=237349
"vi skal gi ham all den støtte og oppbakking vi kan, sier Mjelde, som mener at Opdal har full tillit hos spillerne også."

Støtte til Sanne?
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=273056

Det er mer enn vi kan som om "Brannsupporteren"...


Vaer saa snill, Xminator.  Si at du ikke har saa lite i livet ditt, at du har tidtil aa gaagjennom arkivene til alle aviser hver dag?
egenden Alf Dahl

Motyka

elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

KennethS

Quote from: "Motyka"


Huseklepp e 20 år , e en helt annen spillertype en Knudsen, mye bedre en Knudsen og du klarer og likestille han? Mener du Knudsen e grei og ha? e det mulig? Knudsen må VEKK!!!
tå på Brann

Motyka

Quote from: "KennethS"
Quote from: "Motyka"


Huseklepp e 20 år , e en helt annen spillertype en Knudsen, mye bedre en Knudsen og du klarer og likestille han? Mener du Knudsen e grei og ha? e det mulig? Knudsen må VEKK!!!


Klart jeg mener det, jeg skriver det jo også, ser du ikke det? Må jeg skrive "jeg mener" foran hver setning? Huseklepp er forøvrig 21 år.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

lovebrann4ever

jeg tror ikke dere er klar over forsskjellen mellom 2 divisjon og tippeligaen... eller er det noen som er klar over den?? dere må gi huseklepp tid.. han kommer han, han kan bli en av de beste unge spillerne fra hordaland noen sinne. han er myye bedre enn en som arve walde som går rundt på banen som en jævla lyktestolpe. han er ung han får ikke spille så mye å godt er det!! men om det er noen som vil at huseklepp ska ut av laget, vel si meg en ting, hvem faen ska erstatte han då?? vi har jo ingen andre!
K Brann, det er på tide NO!

Candyman

Quote from: "lovebrann4ever"Dere må gi huseklepp tid.. han kommer han, han kan bli en av de beste unge spillerne fra hordaland noen sinne.

Nei, her skal ingen få tid. Hvis det kommer 20 åringer til klubben som ikke blir banens beste innen 4 kamper, da skal vi fyre igang hylekoret og kreve hodet hans servert på ett fat i 3 divisjon!

Ser jo at Motyka allerede nesten har avskrevet han, samt at han har avskrevet Mjelde og, for han har mislykkes 100% med å bli en stabil toppklubb. Vel, hvis han har mislykkes 100% med det, altså totalt, så burde vi vel vært ett ustabilt bunnlag. Og er vi ett bunnlag? Nei. Rykker vi ned? Nei. Har Mjelde vunnet cupgull? Ja. Har Mjelde gitt oss seriebronse? Ja. Ligger vi på 6 plass i serien kun 5 poeng bak bronseplassen når kun 4 runder gjenstår? Ja. Er det vanlig for ustabile bunnlag? Nei.

Huseklepp, jeg skal iallefall gi deg endel tid til å bli stabilt like god som du har vist endel ganger. Og innimellom har han vist ting våre andre vinger (uten om kvisen) aldri har klart.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Motyka

Quote from: "Candyman"

Ser jo at Motyka allerede nesten har avskrevet han, samt at han har avskrevet Mjelde og, for han har mislykkes 100% med å bli en stabil toppklubb. Vel, hvis han har mislykkes 100% med det, altså totalt, så burde vi vel vært ett ustabilt bunnlag. Og er vi ett bunnlag? Nei. Rykker vi ned? Nei. Har Mjelde vunnet cupgull? Ja. Har Mjelde gitt oss seriebronse? Ja. Ligger vi på 6 plass i serien kun 5 poeng bak bronseplassen når kun 4 runder gjenstår? Ja. Er det vanlig for ustabile bunnlag? Nei.



Så du mener at Mjelde har lykkes i å gjøre oss til ett stabilt topplag? Vi ligger like langt unna toppen som bunnen, er dette betegnelsen for et stabilt topplag? Om jeg skal bruke samme idiotiske metodikken som deg så kan jo jeg spørre: Er vi ett topplag? Nei, Får vi uefacupspill neste år? Nei. Ligger vi på 6. plass håpløse 5 poeng bak bronseplassen med 12 poeng igjen å spille for? ja. Jada, Mjelde tok cupgull og bronse i fjor, men ved at du skriver dette så underbygger jo du bare poenget mitt at han ikke klarer å følge opp dette året med ett enda bedre lag. MIM har mislykkes i sin målsetning.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

runarnormann

Quote from: "Candyman"
Quote from: "lovebrann4ever"Ja. Ligger vi på 6 plass i serien kun 5 poeng bak bronseplassen når kun 4 runder gjenstår? Ja. Er det vanlig for ustabile bunnlag.


Du vil vel ikke si at du er fornoeyd med denne sesongen?
egenden Alf Dahl

Motyka

Quote from: "runarnormann"
Quote from: "Candyman"
Quote from: "lovebrann4ever"Ja. Ligger vi på 6 plass i serien kun 5 poeng bak bronseplassen når kun 4 runder gjenstår? Ja. Er det vanlig for ustabile bunnlag.


Du vil vel ikke si at du er fornoeyd med denne sesongen?


Jo det virker slik, mulig jeg tar feil, var MIM sin målsetning at vi skulle ende midt på tabellen?

Takk for deg nå Mjelde, du har gjort ditt.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

runarnormann

Quote from: "Candyman"Ser jo at Motyka allerede nesten har avskrevet han, samt at han har avskrevet Mjelde og, for han har mislykkes 100% med å bli en stabil toppklubb. Vel, hvis han har mislykkes 100% med det, altså totalt, så burde vi vel vært ett ustabilt bunnlag. Og er vi ett bunnlag? Nei. Rykker vi ned? Nei. Har Mjelde vunnet cupgull? Ja. Har Mjelde gitt oss seriebronse? Ja. Ligger vi på 6 plass i serien kun 5 poeng bak bronseplassen når kun 4 runder gjenstår? Ja. Er det vanlig for ustabile bunnlag? Nei.


Rykker vi ned med 0 poeng? Nei
Har vi scoret mål i år? Ja.

Candyman viser rørende mangel på kritisk sans. Er det kun nedrykk som hadde fordret en "skuffende sesong" karakter?
egenden Alf Dahl

Motyka

Quote from: "runarnormann"
Quote from: "Candyman"Ser jo at Motyka allerede nesten har avskrevet han, samt at han har avskrevet Mjelde og, for han har mislykkes 100% med å bli en stabil toppklubb. Vel, hvis han har mislykkes 100% med det, altså totalt, så burde vi vel vært ett ustabilt bunnlag. Og er vi ett bunnlag? Nei. Rykker vi ned? Nei. Har Mjelde vunnet cupgull? Ja. Har Mjelde gitt oss seriebronse? Ja. Ligger vi på 6 plass i serien kun 5 poeng bak bronseplassen når kun 4 runder gjenstår? Ja. Er det vanlig for ustabile bunnlag? Nei.


Rykker vi ned med 0 poeng? Nei
Har vi scoret mål i år? Ja.

Candyman viser rørende mangel på kritisk sans. Er det kun nedrykk som hadde fordret en "skuffende sesong" karakter?


Candyman mener kanskje at Mjelde har mislykes bare 50% siden vi ligger på midten av tabellen. Spørsmålet er såre enkelt, er vi ett topplag? Svaret er selvsagt NEI! Candyman er tydeligvis fornøyd så lenge vi ikke rykker ned, selv har jeg litt høyere forventninger.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Candyman

Hmmm...det var jo voldsomt. Men til poenget da. Klart jeg ikke er fornøyd med sesongen. Men om jeg tror en annen trener hadde gjort det bedre slik året har vært? Tja... Tror egentlig ikke det. Og dere skriver håpløse 5 poeng. Hadde to tap vært vunnet, så hadde vi lagt på bronse i år og. Hatt endel uflaks i sluttminuttene i år, så uten det ville det ikke vært noe hylekor. OG ja, dere trenger ikke si det til meg en gang, vet det er en klisje, "hadde vi vunnet to - tre kamper til".....men ballen er rund folkens. Neste år kan det være vår tur.

Kan vi sparke treneren automatisk når vi ikke vinner serien? Helt klart, det har vært mye ustabilitet i år. Det er jo mye på grunn av skader. Forsvaret har lidd litt pga Soma, som ikke fant tilbake til fjorårsformen. Midtbanen har lidd av Andresen har vært inn og ut endel. Vingspill har vi jo ikke hatt etter Kvisvik dro, og når han var her, hadde vi jo det kun på en side. Men nå ser det jo ut som om Mjelde og co har skjønt at vi har ett enormt problem på kantene, med innkjøp av TFL og PVM (pluss jokeren Huseklepp). Angrepet kunne trengt Sæternes i form, da hadde vi hatt flere poeng.

Men hvis dette er Mjelde sin skyld, Soma, Andresen, ingen vinger (er faktisk POL og styret som kjøper spillere basert på økonomi, så ikke kom med den), Sæternes også videre....og at en annen trener ikke ville hatt disse problemene, så får han vel reise da. Sier ikke Mjelde er perfekt, men det er det heller ingen som er. Ballen er rund og vi får ha bedre lykke neste år.  Men klart jeg ble like forbanna som dere ettter sommeren, når vi gikk på tap etter tap, og så gullet seile sin egen sjø...
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Motyka

Quote from: "Candyman"Hmmm...det var jo voldsomt. Men til poenget da. Klart jeg ikke er fornøyd med sesongen. Men om jeg tror en annen trener hadde gjort det bedre slik året har vært? Tja... Tror egentlig ikke det. Og dere skriver håpløse 5 poeng. Hadde to tap vært vunnet, så hadde vi lagt på bronse i år og. Hatt endel uflaks i sluttminuttene i år, så uten det ville det ikke vært noe hylekor. OG ja, dere trenger ikke si det til meg en gang, vet det er en klisje, "hadde vi vunnet to - tre kamper til".....men ballen er rund folkens. Neste år kan det være vår tur.

Kan vi sparke treneren automatisk når vi ikke vinner serien? Helt klart, det har vært mye ustabilitet i år. Det er jo mye på grunn av skader. Forsvaret har lidd litt pga Soma, som ikke fant tilbake til fjorårsformen. Midtbanen har lidd av Andresen har vært inn og ut endel. Vingspill har vi jo ikke hatt etter Kvisvik dro, og når han var her, hadde vi jo det kun på en side. Men nå ser det jo ut som om Mjelde og co har skjønt at vi har ett enormt problem på kantene, med innkjøp av TFL og PVM (pluss jokeren Huseklepp). Angrepet kunne trengt Sæternes i form, da hadde vi hatt flere poeng.

Men hvis dette er Mjelde sin skyld, Soma, Andresen, ingen vinger (er faktisk POL og styret som kjøper spillere basert på økonomi, så ikke kom med den), Sæternes også videre....og at en annen trener ikke ville hatt disse problemene, så får han vel reise da. Sier ikke Mjelde er perfekt, men det er det heller ingen som er. Ballen er rund og vi får ha bedre lykke neste år.  Men klart jeg ble like forbanna som dere ettter sommeren, når vi gikk på tap etter tap, og så gullet seile sin egen sjø...


Svarte deg i Spark Mjelde naa! tråden.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Skyscraper

Quote from: "jegløh"Mener at Huseklepps immunitet mot kritikk er over. Han er relativt ung, bergenser og faren spilte i Brann. Likevel: har vi sett en mer puslete spiller spille voksenfotball for Brann? Nei? Nettopp.

Hans tid på laget (spesiellt bortekamper) bør være kortvarig.



Drit og dra. Nå er immuniteten hans utvidet...
å skal det skje... Nei, vent... Nå

Motyka

Quote from: "Skyscraper"
Quote from: "jegløh"Mener at Huseklepps immunitet mot kritikk er over. Han er relativt ung, bergenser og faren spilte i Brann. Likevel: har vi sett en mer puslete spiller spille voksenfotball for Brann? Nei? Nettopp.

Hans tid på laget (spesiellt bortekamper) bør være kortvarig.



Drit og dra. Nå er immuniteten hans utvidet...


Håper du kan si det samme etter Josenbårg kampen.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Skyscraper

Quote from: "Motyka"
Quote from: "Skyscraper"
Quote from: "jegløh"Mener at Huseklepps immunitet mot kritikk er over. Han er relativt ung, bergenser og faren spilte i Brann. Likevel: har vi sett en mer puslete spiller spille voksenfotball for Brann? Nei? Nettopp.

Hans tid på laget (spesiellt bortekamper) bør være kortvarig.



Drit og dra. Nå er immuniteten hans utvidet...


Håper du kan si det samme etter Josenbårg kampen.


Vet du... det Håper jeg og på... Men ingen stygge ord før det;):P
å skal det skje... Nei, vent... Nå

BrannSupporter

Huskeklepp er i ferd med å kopiere Kvisvik fra i fjor vår. Helt fraværende på bortebane, men meget bra spill på stadion.

jegløh

Quote from: "BrannSupporter"Huskeklepp er i ferd med å kopiere Kvisvik fra i fjor vår. Helt fraværende på bortebane, men meget bra spill på stadion.


Synes Huseklepp var bra igår. Så bra at jeg må nok spise i meg litt av kritikken. Det at han har dårlige avleveringer og mister ballen altfor mye (for det gjør han jo) hindrer ikke et godt inntrykk fra gårsdagens kamp.

Til mitt forsvar har jeg sagt at han var god mott FFK og en omgang mot Start tidligere. Hva har de til felles? Jo, hjemmekamp.
Hvis fyren spiller mot RBK slik han gjorde mot LSK og Lyn (og folk kan klage så mye de vil over store, stygge forsvarere. Slik er verden.) må han kun brukes hjemme. Det var til karakter "1".
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Xminator

Nei det var til karakteren 3. Verden er ikke sort/hvit, selv om trønderene liker å tro det.

jegløh

Spillere fortjener ofte dårligste karakter. Det blir nesten aldri gitt av media. I tillegg så er Huseklepp blitt en kjæledegge. Ingen avis ville gitt han 1.

Jeg, derimot, er ikke forutinntatt og vurderer kjæledegger på linje med Knudsener og Sanner. Jeg er ergo ikke i tvil om at Huseklepp spilte til karakteren 1 mot Lyn og LSK. Kan du huske en ting fornuftig han gjorde i de kampene?

Men dette må ikke forkludre at jeg innser at han kan være et våpen hjemme, slik jeg ydmykt skrev i forrige innlegg. I går fortjente han en  5'er.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Xminator

Når spilte Knudsen eller Sanne til en 1'er på børsen sist?

jegløh

Quote from: "Xminator"Når spilte Knudsen eller Sanne til en 1'er på børsen sist?


Jeg kan naturligvis ikke huske slikt, men ihvertfall Sanne har vært helt usynlig i kamper tidligere. Da fortjente han karakteren "1".

Si meg, Xminator, du virker som du har fakta for hånden; når var sist en Brannspiller fikk karakteren "1"? Hvis du klarer å finne det ut vil jeg at du spør deg selv: Når var sist en Brannspiller fortjente 1?
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Xminator


jegløh

Quote from: "Xminator"Jeg kan love deg at det blir levert mange skikkelig dårlige fotballprestasjoner i eliteserien som går Huseklepps 1. omgang mot Lyn en høy gang.


Fyren gjorde INGENTING! Det er jo klart at han ikke scoret 4 selvmål eller skadet lagkameratene. Hvis det er det som skal til fortjente han karakteren 3.

Jeg synes Erik Huseklepp var god i går.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

naitsirk

"Jeg, derimot, er ikke forutinntatt og vurderer kjæledegger på linje med Knudsener og Sanner. Jeg er ergo ikke i tvil om at Huseklepp spilte til karakteren 1 mot Lyn og LSK. Kan du huske en ting fornuftig han gjorde i de kampene? "

kva karakter fortjente scharner i går då?[/img]

Xminator

Jegløh har bare to karakterer. 1 og 6. Slik er det bare.

jegløh

Quote from: "naitsirk"
kva karakter fortjente scharner i går då?[/img]


Svært så mange som verdsetter mitt syn. PS spilte til karakteren 4 synes jeg.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

viks

Quote from: "jegløh"
Quote from: "naitsirk"
kva karakter fortjente scharner i går då?[/img]


Svært så mange som verdsetter mitt syn. PS spilte til karakteren 4 synes jeg.


Du virker som et naturtalent i Yatzi...Kanskje du får være med på neste Yatzi kvelden til Pamer og Langeland..?

Søndag om to uker i Trondheim...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Gull2006

PVM er i hvert fall en bedre spiller enn Huseklepp, og vil nok danke Huseklepp ut av laget. Defensivt er Huseklepp en katastrofe

viks

Quote from: "Gull2006"PVM er i hvert fall en bedre spiller enn Huseklepp, og vil nok danke Huseklepp ut av laget. Defensivt er Huseklepp en katastrofe


Kvisvik var jo ingen defensiv åpenbaring han heller. Og da spilte vi jo nesten en skeiv 4-4-2/4-3-3..

Ludvigsen på motsatt kant har jo ikke enormt med defensive fibre heller. Kan vel da tenkes at Ludvigsen i større grad vil inneha en "Kvisvik rolle", enn PVM..

Huseklepp er jo uansett typisk best på hjemmebane når Brann tørr og stå høy med laget, og han blir foret med baller. Uansett så har han jo kun 5 kamper i TL, så det er jo litt mye forlangt at han skal dominere både hjemme og borte nå. Tror han kommer..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

jegløh

Quote from: "viks"
Quote from: "Gull2006"PVM er i hvert fall en bedre spiller enn Huseklepp, og vil nok danke Huseklepp ut av laget. Defensivt er Huseklepp en katastrofe


Kvisvik var jo ingen defensiv åpenbaring han heller. Og da spilte vi jo nesten en skeiv 4-4-2/4-3-3..


Mener Kvisvik bet godt fra seg da Brann var etablert bak. Det var jobbingen tilbake etter angrep han slet med. Defensivt mann mot mann var Kvisvik undervurdert.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Xminator

Den siste sesongen ja, de før det igjen - nei. Ikke sammenlign Kvisvik og Huseklepp. Huseklepp er ikke i nærheten av fotballtalentet. Like lite er Knudsen i nærheten av fotballtalentet til Huseklepp.

Huseklepp har sin styrke i kreativitet, spilleforståelse og viljen/evnen til å utfordre. Spillestilen hans krever ikke ekstrem fysisk styrke. Det er da vist nok av eksempler på fysisk svakere spillere enn Huseklepp som hevder seg på topp nivå, igjen uten at det dermed skal hevdes at Huseklepp noen gang blir mer enn en habil eliteseriespiller.

Nå har han vist at talentet er der. Så vil de neste 5 sesongene vise om det blir med blaffene eller om han faktisk tar steget opp og blir en stabil spiller. Den dagen han gjør det er han solgt på en sommer. Erfaringsmessig til gråt og tenners gnissel, og krav om styrets avgang.

Tror selv at Huseklepp sliter benken neste sesong. Det blir innhopp og vikariat ved karantener og skader. Tror likevel det blir mange innhopp. Faktisk tror jeg det blir stort sett det sikreste byttet Mjelde gjør i sesongen 2006. Det blir uansett ren synsing. Han kan like gjerne plasserer Ludvigsen på benken hele sesongen. Den som lever får se.

Motyka

Quote from: "BrannSupporter"Huskeklepp er i ferd med å kopiere Kvisvik fra i fjor vår. Helt fraværende på bortebane, men meget bra spill på stadion.


Og da spør jeg, er dette godt nok?
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

jegløh

Quote from: "Motyka"
Quote from: "BrannSupporter"Huskeklepp er i ferd med å kopiere Kvisvik fra i fjor vår. Helt fraværende på bortebane, men meget bra spill på stadion.


Og da spør jeg, er dette godt nok?


Ja, har begynt å danne et mønster. Det er tidlig ennå, men er likevel bekymret. I sannhetens navn skal du lete lenge etter Brannspillere som har vært jevnt over god borte.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

abe78

Registrerer at Bergen er full av personer som en eller annen gang har spilt fotball med Huseklepp eller har en tante som har sett han spille. En god del av disse har problemer med at han nå har suksess i Brann. "Han var faen ikke så god" "Da han spilte i innendørsturneringen var han dårlig og en skikkelig klyse". bla-bla. Skjerp dere! Gå å se dere i speilet om ansiktet er litt grønt - dere vet hva det betyr...
.og husk!

jegløh

Quote from: "abe78"Registrerer at Bergen er full av personer som en eller annen gang har spilt fotball med Huseklepp eller har en tante som har sett han spille. En god del av disse har problemer med at han nå har suksess i Brann. "Han var faen ikke så god" "Da han spilte i innendørsturneringen var han dårlig og en skikkelig klyse". bla-bla. Skjerp dere! Gå å se dere i speilet om ansiktet er litt grønt - dere vet hva det betyr...


Må (litt irritert) medgi at kanskje har du et poeng. Vet at jeg heller vil at Martin Andresen og PVM skal lykkes før Huseklepp. Vansker med å forklare det. Erkjennelsen er første steg...
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Mico

Huseklepp er født i Bærum?

jegløh

Quote from: "Mico"Huseklepp er født i Bærum?


Forteller du oss det eller spør du om det?
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Mico

Quote from: "jegløh"
Quote from: "Mico"Huseklepp er født i Bærum?


Forteller du oss det eller spør du om det?


En blanding.
Han er født i Bærum ifølge Brann.no, og lurer på hvordan det har seg...

Nixon

Quote from: "Mico"Han er født i Bærum ifølge Brann.no, og lurer på hvordan det har seg...
Rød makt på Hansa

Xminator

Ikke en stall altså? Med Rekdal, Siem og Semb med røkelse og myrra og Gjeter Solbakken viste vei? :)

jegløh

Quote from: "Xminator"Ikke en stall altså? Med Rekdal, Siem og Semb med røkelse og myrra og Gjeter Solbakken viste vei? :)


Alle vet jeg er kritiske til Huseklepp, men mener det er plass til han i stallen.

Blir alltid morsomt når forum møter bibel.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Nixon

Quote from: "jegløh"Blir alltid morsomt når forum møter bibel.


Jepp! Når Karadas en gang kommer tilbake kan vi fråtse i lignelsen om den fortapte sønn...:)
Rød makt på Hansa

Go Up