• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

"Kanskje hvis det hadde vært Arsenal"

Started by domino, September 23, 2005, 14:03:18 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

domino

http://www.dagbladet.no/sport/2005/09/23/444280.html

Scharner blir i Brann! Vil ikke gå til en klubb som Birmingham.. Sier litt om hvilken type vi har i ham.. En utrolig god spiller som prioriterer Brann fremfor engelsk proffspill..

panZer micky

Fyren har hjerte i brann å det e bra.

Dessuten så måtte jo han ha spilt i samme klubb som Marcos Paintor

Superjack

Scharner ønsker seg ikke til Belgia, Sveits, Nederland osv pga de har noenlunde samme nivå som norsk tippeliga.
Han vil heller ikke til Birmingham, hvor han ville blitt en av mange i en middelmådig klubb i PL.

Det viser bare at Scharner er en oppegående spiller som prioriterer utfordringer fremfor pengene.

Og Scharner i spann med Sol Campell, hadde ikke vært meg imot :D
Brannsupporter.

Mico

Huff, der mistet jeg sansen for Scharner.  :wink:
Men med filmingtendensene ville han jo passet greit inn...


Quote from: "Superjack"Og Scharner i spann med Sol Campell, hadde ikke vært meg imot :D


En så ond skjebne unner jeg ingen. Scharner virker som en bra kar. Altså det motsatte av rsol.

Candyman

Quote from: "Superjack"Og Scharner i spann med Sol Campell, hadde ikke vært meg imot :D

Da kunne man talt antall tapte hodedueller per sesong i midtforsvaret på én hånd... :-)
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Nemesis

Azar blir en liten skolegutt i forhold til Sol Campbell i judas sammenheng........
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

AlexS

Quote from: "Mico"Huff, der mistet jeg sansen for Scharner.  :wink:
Men med filmingtendensene ville han jo passet greit inn...


Quote from: "Superjack"Og Scharner i spann med Sol Campell, hadde ikke vært meg imot :D


En så ond skjebne unner jeg ingen. Scharner virker som en bra kar. Altså det motsatte av rsol.


Ja, enig.

Men en ting kan vi enes om, han hadde iallefall ikke passet inn i Tottenham. Vår fotballgud er en vinner, Tottenham - som blir slått ut av den ypperlige klubben Grimsby, i den eneste turneringen Tottenham har en sjanse til å vinne - kan neppe kalles en vinnerklubb.

Arsenal derimot...

Mico

Quote from: "AlexS"Men en ting kan vi enes om, han hadde iallefall ikke passet inn i Tottenham. Vår fotballgud er en vinner, Tottenham - som blir slått ut av den ypperlige klubben Grimsby, i den eneste turneringen Tottenham har en sjanse til å vinne - kan neppe kalles en vinnerklubb.


Var det ikke du som mente at Scharner var eneste spiller i eliteserien som kunne tatt en plass i Tottenham sin førsteelever da?

Det tror jeg ikke han kunne, og jeg ville nok ikke hatt han til Tottenham.
Det er det to grunner til. Han ville ikke forsterket klubben, og selvsagt først og fremst; han ville vært et stort tap for Brann.

KennethS

Fælt til mas her da, Scharner passer best med Soma!
tå på Brann

naitsirk


kabelmann

Da satser vi på at Ferdinand kommer til Brann.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

mr-bolstad

Quote from: "kabelmann"Da satser vi på at Ferdinand kommer til Brann.


det blir POL sin store overraskelse til neste sesong! hehe
get land, Eget Landslag.
Brann!!

kabelmann

Først må Vollvik få solgt Chess slik at dette kan finansieres. At han går personlig konkurs i samme slengen får ikke hjelpe.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

BL

Bataljonen-forumet og VG-Debatt.... Likheten er slående
Hansa-
Felt Z


AlexS

Quote from: "Mico"
Quote from: "AlexS"Men en ting kan vi enes om, han hadde iallefall ikke passet inn i Tottenham. Vår fotballgud er en vinner, Tottenham - som blir slått ut av den ypperlige klubben Grimsby, i den eneste turneringen Tottenham har en sjanse til å vinne - kan neppe kalles en vinnerklubb.


Var det ikke du som mente at Scharner var eneste spiller i eliteserien som kunne tatt en plass i Tottenham sin førsteelever da?

Det tror jeg ikke han kunne, og jeg ville nok ikke hatt han til Tottenham.
Det er det to grunner til. Han ville ikke forsterket klubben, og selvsagt først og fremst; han ville vært et stort tap for Brann.


Har jeg skrevet det? Det tror jeg ikke.

Ellers så ser jeg på det som en selvfølge at Scharner hadde tatt en direkte plass i førsteelleveren til Tottenham. Midtbanen er etter min oppfatning Tottenhams svakeste ledd, og jeg ser f.eks. på vår fotballgud som en bedre fotballspiller enn Carrick.

Scharner er en kommende verdensstjerne, slik jeg ser det. Allerede nå er han god nok for en av de største seriene i Europa, og han - med sin ekstreme mentalitet og profesjonelle stil - kommer bare til å utvikle seg videre.

AlexS

Ellers så var det skuffende lesning i dagens BT (?). Den største drømmen til Scharner er visstnok å spille for Barcelona.

Forstår forresten ikke hvorfor østerrikeren så gjerne ville at journalisten ikke skulle ta med den kommenetaren i avisen.

kabelmann

Tja... med mulighet for ørten millioner i ukelønn samt mulighet for å spille med og mot de aller beste spillerne i verden, så kan jeg jo til en viss grad forstå at fotballspillere ønsker seg til de store klubbene.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

BrannSupporter

Quote from: "AlexS"Ellers så var det skuffende lesning i dagens BT (?). Den største drømmen til Scharner er visstnok å spille for Barcelona.

Forstår forresten ikke hvorfor østerrikeren så gjerne ville at journalisten ikke skulle ta med den kommenetaren i avisen.



Det var i BA ( http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article1755426.ece )

Lurkin

Hvorfor vil Birmingham ha Paul når han prøvde å drepe Marcus Paintor etter den kampen i sommer?

Anyway, håper han blir i Bergen så lenge så mulig, før han stikker til Newcastle og former stopperparet Taylor - Scharner. :)
Berømte Brann fra Bergen

enavgutta

Det forundrer meg ikke om bakmennene på Stadion ønsker å selge Scharner for rundt 20 mill og samtidig selge oss fullstendig ut av ambisjoner, seriegull, cup og europacup.Vi har sett det før, og de kommer til å gjøre det igjen. Garantert.

megleren

Ser i engelske medier at Scharner er ønsket i Birmingham og de prøver å forhandle med Brann. Men det har vist seg vanskelig til nå. Men de forventer at noe skjer i januar. De tror de får han for to mill pund. Jeg må bare si at jeg håper mannen nekter å forhandle og bli solgt dit. Tror Brann selger visst de får lov av de som eier mannen. Og Scharner selv vil. Da selger Brann på stedet.
r og blir et sittesvin på Hansa

megleren

r og blir et sittesvin på Hansa

Go Up