• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Slår ring rundt Mjelde

Started by Molla, September 23, 2005, 12:14:29 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Molla

Sjekk denne linken: http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/article461514.ece

Både Davy Wathne, Ivar Hoff og Bjarne Berg kritiserer BT

Candyman

Hærlig skrevet om Langeland. Tipper han bare er "pissed off" på hele Brann, fordi BigMac "surfer" på datteren hans.....
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Xminator

Steike, ante ikke at Mjelde hadde såpass solid makt i ryggen. For meg virker det som Hardball er mer enn ett invisteringsselskap. De ser ut til å ha en god del tråder å trekke i på siden også.

Stå på Mjelde :) Langeland opphevet offsiden for BT og du er alene med keeper ;)

Andrés

Jeg har i hele år ment at vi bør gi Monsamjelden minst et år til..

Altså, se på sesongen i sin helhet. Når sommerferien kom og vi lå på andre ropte alle her inne halleluja omtrent. Når vi begynte å tape som faen etter sommerferien ville de fleste hive han på hodet ut av klubben.

Om en ser på helheten i år, vi har på det meste hatt 10 faste førstelagsspillere på skadelista samtidig.. At vi ikke rykker ned sådan, er et under..

Men jeg stiller meg fullt og holdent bak Mons.. Men neste år er vi forhåpentligvis kvitt det meste av skader og slikt, og han kan velge og vrake fra hele stallen til hver kamp. Om vi ikkje gjør det bra då (seriegull eller cup og topp 2), så bør vi kanskje se oss om etter nokke nytt..

Tøft at "kjendisene" stiller seg bak MIM.. Langeland er en idiot uansett..
niagara fossen, london og paris -  ka e det mot bergen, nordens paradis?

Go Up