• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ka skjer hvis Rbk rykker ner....? (Utenom sjampis og sigar)

Started by J.Odfjell, September 22, 2005, 02:02:36 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

J.Odfjell

Hva skjer hvis Rbk rykker ner?...og vil da BRANN være frempå for å prøve å kapre spiller(e)? Kan tenke meg de største spiller-profilene i klubben ikkje gidder å spille på Norges største 1 divisjons stadion da!

Selv om barteklubben har hatt en ellers trist og rævva sesong til nå, så e det ikkje til å stikke under en stol at noen av spillerne e individuelt meget gode....og som Sersjant Wiggen (Som forøvrig er trønder) sa til meg en gang: Det finnes ikkje dårlig mannskap...bare dårlige ledere!

Personlig kunne eg tenkt meg en retur av Helstad?

Hmmmm.......
eT ska skje, for SKB...

Mr_Soma

Den tid, den "sorg".
Må ikke vi begynner å feire på forhånd her.

IFK Göteborg var i liknende situasjon for noen år tilbake, etter å ha hatt sin storhetstid i Allsvenskan,men berget plassen med ett nødskrik.

Det som er typisk "Rosenborgflaks" er at det målet/poenget som er null verdt for AAFK (for de rykker ned uansett) mot Bodø kan komme til å skille trønderne fra direkte nedrykk til kvalikk.

Ingen i Rosenborg er sugen på 1.divsjon...men om det blir faktum så har de vel stort sett ikke noe valg - tror neppe en eneste rosenborgspiller har en såkalt "nedrykksklausul" som vil løse de fra kontrakten om de går ned til Adeccoligaen.

Men hadde ikke sagt nei til en Helstad.

Andrés

Helstad tilbake til Bergen hadde gjort seg gitt...

Om dette skulle bli et faktum; altså rbk i 1'ste, så er det steikje sikkert at eg mobiliserer og tar turen opp til Krohnsminde neste år om Løv/Ham står seg i 1'ste og heier på de...  :-D :-D
niagara fossen, london og paris -  ka e det mot bergen, nordens paradis?

Motyka

Det som skjer er at vi kan sitte og flire ett helt år. Men jeg tviler på at de går ned, men det var ivertfall moro så lenge det varte.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

janjan

Tar imot Koppinen med åpne armer. Helstad også, men han kommer ikke uansett. Solli har også et utrolig potensial. Forøvrig sier Langeland i en kommentar at det beste som kan skje RBK er at de rykker ned slik at de kan rykke opp igjen og ta en Start. Det ryktes også at Langeland er på vei til adressa på free-transfer, mens bt får Otto Ulseth i retur. Den mest populære deportering av en Bergenser på lang tid.

Motyka

Quote from: "janjan"Tar imot Koppinen med åpne armer. Helstad også, men han kommer ikke uansett. Solli har også et utrolig potensial. Forøvrig sier Langeland i en kommentar at det beste som kan skje RBK er at de rykker ned slik at de kan rykke opp igjen og ta en Start. Det ryktes også at Langeland er på vei til adressa på free-transfer, mens bt får Otto Ulseth i retur. Den mest populære deportering av en Bergenser på lang tid.


Otto Ulseth er jo en munter kar, så han er alltid hjertelig velkommen.
Noen som gidder å forklare meg hvordan ett nedrykk kan være bra for en klubb?
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Xminator

Ett nedrykk for RBK kan være bra for Brann :p Ikke noe RBK i fri dresur mot seriemesterskap nr 14 på rad (for de vant jo egentlig i år også, egentlig :p).

Så nå har jeg forklart hvorfor ett nedrykk kan være bra for en klubb :)

Motyka

Quote from: "Xminator"Ett nedrykk for RBK kan være bra for Brann :p Ikke noe RBK i fri dresur mot seriemesterskap nr 14 på rad (for de vant jo egentlig i år også, egentlig :p).

Så nå har jeg forklart hvorfor ett nedrykk kan være bra for en klubb :)


Vet ikke hvor bra det er for Brann heller, men for supporterne til Brann er det uendelig bra!
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

panZer micky


Motyka

Quote from: "panZer micky"Sigar å champis å helstad til bergen igjen


Denne voldsomme trangen til å få Helstad tilbake til Bergen må jo bety at vi tross alt ikke er så fornøyd med Sæternes alt i alt?
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Nemesis

Quote from: "Motyka"
Quote from: "panZer micky"Sigar å champis å helstad til bergen igjen


Denne voldsomme trangen til å få Helstad tilbake til Bergen må jo bety at vi tross alt ikke er så fornøyd med Sæternes alt i alt?


Nei la oss heller ha en tynn stall, slik at Sæternes ikke blir lei seg pga en ny klassespiss signerer....   Sæternes sin skadehistorikk gjør at det strengt tatt er nødvendig med 3 "klare" førstelags spisser.  Supensjoner og skader både på Sæternes og han makkere gjør at det ikke blir ofte "luksusproblemet" på topp melder seg.
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Xminator

Eller for den del skadefrekvensen til Winters. Skadestatistikken til Mcallister er ikke akkurat noe som står tilbake for de beste i utlandet :p

Det som er hyggelig nå er at Winters for første gang siden i fjor sommer faktisk virker å være skadefri. Måtte det vare ...

Motyka

Quote from: "Nemesis"

Supensjoner og skader både på Sæternes og han makkere gjør at det ikke blir ofte "luksusproblemet" på topp melder seg.


Dette har jo vært poenget mitt hele tiden, og om dette luksusproblemet oppstår så vet vi jo alle hvem vi vil skal sitte på benken av disse 3!?
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Xminator

Helstad skal helt klart å benken og springe ekstrarunde i Isdalen for å ha spilt på RBK ;)

Motyka

Quote from: "Xminator"Helstad skal helt klart å benken og springe ekstrarunde i Isdalen for å ha spilt på RBK ;)


Ikke om han var med på å spille de ned!
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Go Up